Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1400

    Kamptråd Lillestrøm - rbk, fredag 3. oktober, kl. 19:00

    Ny, og meget viktig kamp for oss.

    Kind Mikalsen må sone. Vet man om Stian blir klar? Hvis ikke, hvilke alternativer har vi på venstre back.

    Ellers håper jeg på Lundemo fra start og Riise på høyrebacken. Håper også på en litt annen konstellasjon i angrepet, med enten Pellegrino, Mjelde, Ohi eller Friday inn for Palmi. Kanskje er det også greit at Erling varmer benken fra start?

    Med seier her, er det fremdeles en god sannsynlighet for å kapre 3. eller 4. plassen. Med tap kan vi fort få apepakket ubehagelig nærme.

    Jeg kommer, og det håper jeg du gjør og!
    Last edited by RSP; 01.10.2014, 07:03. Begrunnelse: Tagget som kamptråd
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #2
    Endelig en kamp jeg får sett fra tribuneplass igjen.
    Jeg håper på BHR ned på back, Lundemo inn i laget, men ellers uforandret fra sist. Palmi bør fremdeles være nærmest benken, selv om han hadde en av sine bedre kamper på en stund sist etter min mening.

    Med samme innstilling og evne til å holde balltempo i vendingene som mot Stabæk sist, så kommer vi til å vinne her.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3325

      #3
      Bare å vente i spenning på laguttaket, vi veit jo alle hvem som starter. Gleder meg til nok et oppgjør med en spiss som ikke scorer.

      Kommentar

      • joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

        #4
        Som tidligere nevnt i tråden, så er det en utrolig viktig kamp! denne kampen avgjør om vi er et medaljelag eller ikke i år. håper at BHR blir flyttet ned på beck igjen - han har ikke gjort seg bort sentralt, men liker han best på beck. Om stian ikke blir klar, kan vi da tro at Amundsen kan ta venstre becken? Johan og Marius sentralt - kampen på midtbanen blir veldig viktig - Johan/marius må være på Mike Jensen hele tiden, da han er den spilleren som er klart best på rbk, og den som fordeler baller. spiss situasjonen vår er en parodi - vi har sultne spisser på benken, som får 10/15 minutter pr kamp. la en av dem få starte, og sleng in Erling på slutten i stedet. jeg har trua på seier
        Styremedlem 2016

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Bare å vente i spenning på laguttaket, vi veit jo alle hvem som starter. Gleder meg til nok et oppgjør med en spiss som ikke scorer.
          Men utrolig nok henger vi med i medaljekampen uten en spiss som scorer. Synes vi spiller best, og vinner mye kamper med Erling som spiss. Om det er Ringstad, Erling eller Vaagan Moen som scorer driter jeg egentlig i, bare vi vinner. Synes Pellegrino fortjener spilletid hvertfall, for min del gjerne fra start. Men synes ikke det er krise at Erling spiller fra start.
          ..................

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            #6
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Men utrolig nok henger vi med i medaljekampen uten en spiss som scorer. Synes vi spiller best, og vinner mye kamper med Erling som spiss. Om det er Ringstad, Erling eller Vaagan Moen som scorer driter jeg egentlig i, bare vi vinner. Synes Pellegrino fortjener spilletid hvertfall, for min del gjerne fra start. Men synes ikke det er krise at Erling spiller fra start.
            Til å være en lagidrett er det i overkant mange som er opptatt av hvem som scorer målene selv om det går veldig bra med laget.

            edit: Når Elfsborg tok gull under Magnus Haglund scoret ingen spisser mer enn 4 mål i løpet av sesongen. Midtbanen bidro derimot med 9 mål fra Anders Svensson og 7 mål fra Samuel Holmén. Ingen som har tenkt at Magnus Haglund sitt spill ikke er avhengig av at man har en spiss som MÅ levere mål som f.eks alle Kjetil Rekdal sine lag er 100% avhengig av? Gjør ikke det oss egentlig bare langt mindre sårbare?

            Erling er en hardtarbeidende type som bidrar til lagets fremgang med å true bakrom konstant, legge inn ett solid førsteforsvar og jobbe hardt hjem når det trengs. Målene er mindre viktig så lenge noen andre scorer de.

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              #7
              Opprinnelig skrevet av Totti21
              Erling er en hardtarbeidende type som bidrar til lagets fremgang med å true bakrom konstant, legge inn ett solid førsteforsvar og jobbe hardt hjem når det trengs. Målene er mindre viktig så lenge noen andre scorer de.
              Pelle jobber hardt han også, samtidig som han er rask til å true bakrom. Han har i tillegg spisskompetanse, så jeg skjønner ikke hva som er greia her. "Målene er mindre viktig". Hva med alle de sjansene alene med keeper Erling har hatt som det ikke blir scoring på? Sier ikke at det er garantert at Pelle/Friday har scora på disse heller, men større sjans er det definivit.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9383

                #8
                Opprinnelig skrevet av Totti21
                Til å være en lagidrett er det i overkant mange som er opptatt av hvem som scorer målene selv om det går veldig bra med laget.
                Med Kjartansson hadde vi tatt gull.

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Pelle jobber hardt han også, samtidig som han er rask til å true bakrom. Han har i tillegg spisskompetanse, så jeg skjønner ikke hva som er greia her. "Målene er mindre viktig". Hva med alle de sjansene alene med keeper Erling har hatt som det ikke blir scoring på? Sier ikke at det er garantert at Pelle/Friday har scora på disse heller, men større sjans er det definivit.
                  Jeg har bare sett Pelle en gang fra start, og det var i alle fall ikke noe bedre enn hva EK har levert på sine starter. Både EK og Pelle har begge levert gode innhopp når de starter fra benken, men det er også en helt annen idrett, da intensiteten er langt mindre og det er mye mer rom å boltre seg i for en spiss med friske bein.

                  Det siste du skriver blir bare umulig å forholde seg til. Det er ikke sikkert Pelle/Friday hadde scoret om de hadde fått sjansen, og det er i alle fall langt fra sikkert at de ville kommet til like mange sjanser som EK.

                  Jeg har utvilsomt trua på Pelle, og ønsket meg han fra start sist. Men, at vi ikke har spisser som scorer mål tror jeg har mer med hva slags jobb Haglund ønsker av de defensivt enn hvem som spiller der.
                  EK er rett og slett ofte for sliten til å avslutte med kvalitet når han først får sjansen kontra en spiss som kan ligge å vake på topp til sjansen byr seg. Det samme tror jeg Pelle vil være hvis han spiller istedenfor, da Haglund vil kreve akkurat den samme jobben fra han som av EK.

                  Kommentar

                  • Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3499

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av knut
                    Med Kjartansson hadde vi tatt gull.
                    Dette hører kanskje ikke hjemme i denne tråden, men konklusjonen din blir alt for enkel. I vif får Kjartansson lov til å spare krefter til å være påskrudd når han får de riktige sjansene. Det gjør at han både orker mer når han skal, er langt mer konsentrert i avslutningsøyeblikket og i større grad kan konsentrere seg om å posisjonere seg riktig for avslutninger enn en spiss i LSK under Magnus Haglund kan. Det gjør at man får det beste ut av en spisstype som Kjartansson.
                    Det gir også vif utfordringer defensivt kontra LSK der alle er forsvarsspillere når vi mister ballen i motsetning til i vif der Kjartansson kan lunte hjem for å spare krefter til neste angrep. Jeg kan jo minne om at vi har en bedre målforskjell og flere poeng enn vif selv om de har en spiller som har scoret langt flere mål. Når de må score fire mål for å vinne en fotballkamp, så tror jeg Rekdal heller hadde tatt en 1-0 seier med en Grindheim scoring enn 3-3 med hattrick av Kjartansson.

                    Jeg så en analyse av Man Utd sesongen før RvP kom til klubben og den første sesongen hans i laget. Laget slapp inn 10 mål mer i løpet av sesongen og scoret 3 mål færre med han på laget enn året før når Wayne Rooney spilte som toppspiss. Målforskjellen ble 13 mål dårligere, og man endte opp med like mange poeng som året før, selv om de fikk gullet pga Man City ikke klarte å gjenskape sin sesong.
                    Det som kom frem var at det var en helt enorm forskjell i førsteforsvarerjobben Rooney hadde lagt ned sesongen før, og den RvP la ned neste sesong som kanskje viste seg å være forskjellen, selv om RvP endte opp som toppscorer i ligaen. Arsenal slapp inn 12 mål mindre, fikk en bedre målforskjell og flere poeng etter at RvP forsvant med sine 30 ligascoringer fra sesongen før.

                    En spiller som scorer mye mål går ofte på bekostning av andre faser i spillet. Derfor er jeg ekstremt lite opptatt av hvem som scorer målene og om vif har toppscoreren så lenge vi ligger foran de på tabellen og kommer ut av det med en bedre målforskjell. Det viser at vi i lagidretten fotball har en bedre balanse og er mindre avhengig av ett enkeltindivid enn korthuset til Reka som kommer til å rase sammen så fort Kjartansson blir solgt.

                    Både Pelle og EK virker som hardtarbeidende spillere som passer bra til fotballen Haglund vil spille, så hvem av de som spiller mot rbk har jeg ikke så sterke meninger om, men jeg tror ingen av de vil bli noen storscorer sånn som vi spiller fotball og med de kravene som stilles til de.

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #11
                      Behøver ikke gjøre det vanskeligere enn det er. Erling bommer fordi han mangler avslutningsteknikk, Erling bommer fordi han ikke er en målscorer. En spiss måles på antall mål, slik er det fortsatt, noe annet er bare bortforklaringer.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2529

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Behøver ikke gjøre det vanskeligere enn det er. Erling bommer fordi han mangler avslutningsteknikk, Erling bommer fordi han ikke er en målscorer. En spiss måles på antall mål, slik er det fortsatt, noe annet er bare bortforklaringer.
                        I stede for å se på laget som enkeltspillere, så ser jeg på laget som en helhet. LSK spiller sin beste fotball med Erling på banen.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9383

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                          Dette hører kanskje ikke hjemme i denne tråden, men konklusjonen din blir alt for enkel.
                          Konklusjonen min er hypotetisk. Som mye i denne diskusjonen, for det eneste som er bevist er at EK ikke putter nok.

                          Også, når man begynner å prate om den excellente førsteforsvarsjobben spissen våres gjør fordi det liksom er hans beste feature, ja da har vi faen et problem.

                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          I stede for å se på laget som enkeltspillere, så ser jeg på laget som en helhet. LSK spiller sin beste fotball med Erling på banen.

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Totti21
                            Jeg har bare sett Pelle en gang fra start, og det var i alle fall ikke noe bedre enn hva EK har levert på sine starter.
                            Å bruke bortekampen mot Sogndal som "fasit" er jo håpløst. LSK hadde knapt ball og hele gjengen var ubrukelige.

                            Jeg tar poenget ditt, og sammenligningen med RvP er det jo kanskje noe i. Men du skriver jo som om Erling er den eneste spissen som kan jobbe defensivt. Når Pelle har kommet inn som innbytter, så jager han ball og plager forsvarerne konstant. Mulig at han ikke holder 90 min, men det gjør ikke Erling med sånn jobbing heller.
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3961

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              LSK spiller sin beste fotball med Erling på banen.
                              Selvsagt gjør vi det. Han er jo alltid på banen!

                              Men fra spøk til alvor: Totti21 har utvilsomt noen gode poenger og man skal ikke undervurdere jobben Erling gjør. Likevel: At han scorer for lite i forhold til de sjansene han kommer til, kan det ikke være tvil om.

                              Vi skal verken avskrive eller "korsfeste" Erling, men jeg både tror og håper at vi vil bli enda bedre med en spiss som scorer på flere av sjansene sine. Jeg håper vi alt har en slik spiss i stallen, i form av Pelle og/eller Friday, men de må også få sjanser til å vise det. Både Erling og for eksempel Fredrik har jo fått (fikk) utallige sjanser. Jeg tror for øvrig, som andre har skrevet tidligere, at Erling kanskje kan gjøre en bedre jobb på vingen.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3499

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av El Caco
                                Å bruke bortekampen mot Sogndal som "fasit" er jo håpløst. LSK hadde knapt ball og hele gjengen var ubrukelige.

                                Jeg tar poenget ditt, og sammenligningen med RvP er det jo kanskje noe i. Men du skriver jo som om Erling er den eneste spissen som kan jobbe defensivt. Når Pelle har kommet inn som innbytter, så jager han ball og plager forsvarerne konstant. Mulig at han ikke holder 90 min, men det gjør ikke Erling med sånn jobbing heller.
                                Det gjør jeg jo ikke. Jeg skriver i løpet av mine siste innlegg at jeg har ett inntrykk av at Pelle er en hardtarbeidende type som passer godt inn i måten Halgund ønsker at en spiss skal opptre. Jeg skriver også at jeg ikke vil være misfornøyd om han får starte mot rbk, selv om jeg synes EK var positiv sist for laget. Jeg var vel også en av få som skrev i kamptråden til Stabæk kampen at jeg ville se Pelle fra start fremfor EK.
                                Poenget mitt er at en spiss i Magnus Haglund sine lag ikke nødvendigvis trenger å være noen stor målscorer. Han har vel kun en gang i Fredrik Berglund hatt en spiss som har nærmet seg tosifret, men ellers er det stort sett midtbanespillerne i PVM rollen som har vært de viktigste bidragsyterne til mål i alle Haglund sine lag. Jeg tror derfor at Pelle, om han får samme oppgaver som EK ikke vil bøtte inn mål for oss han heller, uten at jeg skal bruke det mot han så lenge laget presterer med han på topp.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Børge
                                  I stede for å se på laget som enkeltspillere, så ser jeg på laget som en helhet. LSK spiller sin beste fotball med Erling på banen.
                                  Med nærmest null sammenligningsgrunnlag blir det bare en påstand. Nå som nøkkelspillere som PVM, Andersson og Riise virkelig viser form synes jeg det må være fristende å se hva Pelle kan tilføre, for han har rett og slett et mye større register enn Erling. LSK gjemmer bort en attraksjon.

                                  Kommentar

                                  • Fugl1120
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 3528

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Det gjør jeg jo ikke. Jeg skriver i løpet av mine siste innlegg at jeg har ett inntrykk av at Pelle er en hardtarbeidende type som passer godt inn i måten Halgund ønsker at en spiss skal opptre. Jeg skriver også at jeg ikke vil være misfornøyd om han får starte mot rbk, selv om jeg synes EK var positiv sist for laget. Jeg var vel også en av få som skrev i kamptråden til Stabæk kampen at jeg ville se Pelle fra start fremfor EK.
                                    Poenget mitt er at en spiss i Magnus Haglund sine lag ikke nødvendigvis trenger å være noen stor målscorer. Han har vel kun en gang i Fredrik Berglund hatt en spiss som har nærmet seg tosifret, men ellers er det stort sett midtbanespillerne i PVM rollen som har vært de viktigste bidragsyterne til mål i alle Haglund sine lag. Jeg tror derfor at Pelle, om han får samme oppgaver som EK ikke vil bøtte inn mål for oss han heller, uten at jeg skal bruke det mot han så lenge laget presterer med han på topp.
                                    Jeg har ikke tenkt til å begi meg ut på et veldig langt innlegg, men begrunne hvorfor jeg mener at det er på tide med en utskiftning på spissplass.

                                    Jeg er enig i at Erling legger ned en god jobb defensivt, men det tror jeg også Pelle er i stand til. Pelle har også god fart og et steg som vil strekke motstanderen i bakrom. Spør du meg mister vi først og fremst muskler ved å ta ut Erling, han har blitt en maskin som faktisk vinner en del dueller i motsetning til tidligere, der vil Pelle falle gjennom. Det vi derimot får med Pelle, er en spiss som befinner seg oftere i boksen enn utenfor, en spiller som tenker som en spiss og som avslutter som en spiss. I mine øyne trekker Erling alt for mye utover, og når han vinner ballen i bakrom har vi ingen spillere i boks, i beste fall Vaagan Moen på vei inn. Jeg hadde heller sett en spiss som søkte mer truende rom, feks mellom back og stopper, i stedet for alltid å søke ut mot hjørneflagget. Jeg er enig i at det isolert gir mer rom til Petter i hengerollen, men hvis man skal legge opp spillet til at en spiller trenger en radius på 5 meter med fritt rom for å kunne levere, mener jeg heller det er hengespissen som er for dårlig. Jeg tror vi med Pelle vil få riktigere løp på innlegg, tydeligere bevegelser som gjør det lettere å slå gode innlegg. Vi klarer knapt å score mål på innlegg, Erling er tilnærmet aldri der ballen havner. I tillegg tenker også Pelle mål, mens Erling de siste 5-6 kampene virker mer opptatt av å kvitte seg med kula så fort han får den. Senest mot Stabæk er det kun én gang han setter trykk mot mål, da etter 60 minutter før han ble tatt av. Da hadde han allerede skusla bort 3-4 gode muligheter ved å prøve og spille opp andre i stedet, som forøvrig endte resultatløst.

                                    Jeg har støttet og stått bak Erling store deler av sesongen, og jeg mener det har vært det rette å gjøre da han lenge var vårt beste alternativ. Nå mener jeg vi har en mer interessant spisstype i Pelle som, hvert fall på sikt, vil ha mange av de samme kvalitetene Erling bidrar med, men som i tillegg er langt mer målfarlig. Han har også en sylskarp dødballfot. Det er mulig vi mister noen kvaliteter defensivt på kort sikt, men jeg tror den langsiktige gevinsten er større ved å satse på Pelle framover. Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal starte allerede nå. Erling gjør en viktig jobb både offensivt og defensivt, men min oppfatning er at når man kun spiller med 1 spiss, holder det ikke at hans kvaliteter er desidert best uten ball. Den moderne spilleren må beherske begge deler, etter min oppfatning.
                                    Lauken er vår venn!

                                    Kommentar

                                    • Herman
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 1101

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Børge
                                      LSK spiller sin beste fotball med Erling på banen.
                                      Den blir for enkel, da han har startet 23 av 25 kamper. Ja, LSK har spilt mye bra fotball med Erling på banen - men det betyr ikke at vi plutselig skal bli et dårligere med Pelle på banen, som har mange av de samme ferdighetene. LSK har scoret færrest mål av lagene i topp 6 - dermed er det ikke urimelig å anta at vi hadde ligget enda bedre an om Haglund hadde gått for en annen løsning på topp. Dessverre synes jeg han har vært utrolig kjedelig når det gjelder spissplassen i år, og ikke turt å prøve noe nytt. Vi ligger i toppen, men det er ikke fordi vi scorer spesielt mye mål.
                                      Twitter

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Herman
                                        Den blir for enkel, da han har startet 23 av 25 kamper. Ja, LSK har spilt mye bra fotball med Erling på banen - men det betyr ikke at vi plutselig skal bli et dårligere med Pelle på banen, som har mange av de samme ferdighetene. LSK har scoret færrest mål av lagene i topp 6 - dermed er det ikke urimelig å anta at vi hadde ligget enda bedre an om Haglund hadde gått for en annen løsning på topp. Dessverre synes jeg han har vært utrolig kjedelig når det gjelder spissplassen i år, og ikke turt å prøve noe nytt. Vi ligger i toppen, men det er ikke fordi vi scorer spesielt mye mål.
                                        Jeg er enig i det første du skriver, og det kan godt hende du har rett i at laget hadde tatt enda noen steg med en annen spiss enn Erling. Det blir uansett spekulasjoner fra min side, da jeg har sett Pelle alt for lite til å mene om han vil tilføre laget noe ekstra eller frata oss noe i form av den jobben EK legger ned.
                                        Men, jeg forstår at Magnus Haglund, i en periode der vi har 4 seire, 1 uavgjort og ett hårfint tap borte mot den suverene serielederen fra Pelle signerte for oss og frem til Stabæk kampen i serien, ikke eksperimenterer med en ny spiss. Stabæk kampen var forøvrig veldig positiv i mine øyne på tross av tap, og en kamp der EK utrettet mye positivt for oss, selv om han ikke scoret.

                                        I tillegg synes jeg din konklusjon også blir noe enkel, da antall mål fremover må settes i sammenheng med målene man slipper inn. Det er ikke sånn at de fire som spiller forsvar sammen med keeperen forteller hele sannheten om hvor mange mål man slipper inn, på samme måte som spissen ikke forteller hele sannheten om antall mål man scorer. Alt må sees i sammenheng, og da har vi fjerdebest målforskjell med +11 mål, der Rosenborg ligger ett mål foran oss på tredjeplass. Dette mener jeg er mer enn akseptabelt av ett lag med vår spillerstall
                                        Odd og Molde er like suverene her som de har vært i ligaen, men de er vel begge gode eksempler på at det viktigste for å score mange mål og slippe inn få er kollektivet, ikke en individuelt god spiss som bøtter inn mål. Odd har forøvrig en spiss med scoringsnitt på 0.28 som er hårfint bedre enn EK sitt på 0,21. I fjor ble han toppscorer, mens Odd endte på 7.plass med færre scoringer enn de har pr.dd med 5 serierunder igjen. Her er også midtbanespillerne de viktigste målscorerne denne sesongen, og laget langt mindre sårbart hvis spissen ikke har dagen.
                                        Molde sin mestscorende spiss er Fredrik G med 10 mål, som etter overgangen fra LSK har sluppet unna mye av den defensive jobbingen i ett stjernemannskap i Norsk målestokk. Da har han også bevist at han kan levere scoringer.

                                        At det bor mange scoringer i en spiss som Pelle tviler jeg ikke på. Om han kommer til å levere 10 mål på en sesong i LSK under Magnus Haglund selv om han spiller fast vil jeg ikke tro. Det viser historien om Magnus Haglund ganske tydelig.

                                        Hvem som er best av EK og Pelle har jeg heller ingen forutsetninger for å mene noe om. Målene han scorer i 3.divisjon forteller meg ekstremt lite pga veldig stor nivåforskjell, noe Joachim Osvold og en omskolert midtstopper i Skedsmo forteller en del om. Men, at Magnus Haglund ikke har gitt han flere sjanser fra start i denne perioden har jeg null problemer med å forstå ettersom laget har levert veldig gode resultater.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎