Hvem vil du ha som hovedtrener neste år?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Hvem vil du ha som hovedtrener neste år?

    Overraskende nok kommer en poll fra meg. Har kun tatt med trenere som har vært linket til klubben men kanskje modsa kan legge til noen hvis vi har andre alternativer?
    192
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #2
    Jeg svarte egentlig på spørsmål om hvem jeg vil ha som hovedtrener i LSK neste år hvis ikke Magnus Haglund blir med videre. Var litt kjapp der. Så selv om jeg stemte på noen andre, spesifiser i tråden så vil jeg ha med Magnus Haglund videre som førstevalg. Ellers er mitt ønske at man går for Mark Dempsey.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Jeg svarte egentlig på spørsmål om hvem jeg vil ha som hovedtrener i LSK neste år hvis ikke Magnus Haglund blir med videre. Var litt kjapp der. Så selv om jeg stemte på noen andre, spesifiser i tråden så vil jeg ha med Magnus Haglund videre som førstevalg. Ellers er mitt ønske at man går for Mark Dempsey.
      Godt innspill og jeg trur han er mer en klar nok for en hovedtrenerjobb. Hadde dette vært for et år siden hadde jeg stemt Rúnar men nå har vi fått et lag som fungerer. Vi var tippa nedenom og hjem før sesongen og er mer eller mindre topp 6 til tross for de største kutta jeg har sett som LSK-supporter.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • krogen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2009
        • 228

        #4
        I voted noen andre: Brian Deane.

        Kommentar

        • junior
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 492

          #5
          Stikker Haglund så er jeg litt keen på Runar jeg. Men kanskje mer hjertet enn hodet som tar den avgjørelsen? Tandberg er også spennende.
          ------- Forza Fugla! -------

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3146

            #6
            Stemte "noen andre" fordi jeg føler at andre trenere er bedre egnet til å ta det neste steget med laget, men egentlig er det umulig å gi et godt svar. Jeg er veldig svak for Morten Tandberg. Jeg er åpen for Dempsey basert på det jeg har hørt om han. Hjertet sier at Runar kan bli bra (hodet vet ikke). Jeg kan til og med leve med at Haglund fortsetter hvis det får Johan og Petter til å bli.

            Kommentar

            • El Caco
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2009
              • 2286

              #7
              Opprinnelig skrevet av krogen
              I voted noen andre: Brian Deane.
              Har lekt med samme tanke, men han har bestemt seg for å dra tilbake til England.
              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2526

                #8
                Opprinnelig skrevet av junior
                Stikker Haglund så er jeg litt keen på Runar jeg. Men kanskje mer hjertet enn hodet som tar den avgjørelsen? Tandberg er også spennende.
                Ønsker først og fremst at Haglund fortsetter, men skulle han ikke fortsette sier jeg at Runar er det sikre valget. Og hodet mitt sier at Tandberg ikke er moden for såpass store oppgaver enda. Når LSK endelig er på rett kurs, er ikke gambling med hovedtrener det jeg finner mest forlokkende.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #9
                  Tror ikke Haglund fortsetter. Ser ingen grunn til at han skal utsette avgjørelsen (skulle gi svar i dag, utsatt til før godset kampen) dersom det ikke var for å vurdere opp mot andre tilbud. Med tanke på resultatene i år, har han nok i forhold til i fjor faktisk gode kort på hånda i forhandling med andre klubber.

                  Bortsett fra de som er nevnt i pollen vil jeg tippe at Smerud er ett mulig alternativ, andre tips?

                  Kommentar

                  • Patriot
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2010
                    • 437

                    #10
                    Hvis Haglund drar er dette min liste over (reelle) kandidater:

                    1: Tandberg/Kristinsson
                    2: Brian Deane
                    3: En utlending som er sulten

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7028

                      #11
                      Hvis Haggis forsvinner, håper jeg Runar er eneste alternativ.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Har lekt med samme tanke, men han har bestemt seg for å dra tilbake til England.
                        Han var jo ute i avisene i forrige uke og fisket etter jobb i Norge.
                        Iflg folk i sarpsborg så var ikke Brian Deane noe særlig til trener på treningsfeltet. Assistenten hans ledet stort sett alle treninger, mens Deane stod sammen med spissene og skøyt på mål.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9370

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Iflg folk i sarpsborg så var ikke Brian Deane noe særlig til trener på treningsfeltet. Assistenten hans ledet stort sett alle treninger, mens Deane stod sammen med spissene og skøyt på mål.
                          Spør du meg hva Haglund gjør, så svarer jeg at han sier til Powell hvor kjeglene skal stå, så går'n å luncher. Ukvalifisert gjetning, dårlig kilde og sikkert feil?

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Spør du meg hva Haglund gjør, så svarer jeg at han sier til Powell hvor kjeglene skal stå, så går'n å luncher. Ukvalifisert gjetning, dårlig kilde og sikkert feil?
                            LSK vil ha med Haglund videre, Sarp ville ikke ha med Deane videre. Når en trener leder laget til en historisk topplassering og semi i cupen så sier det seg selv at noe foregår i kulissene når man såpass tidlig går ut og sier at samarbeidet blir avsluttet.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Wanker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 632

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              ...så sier det seg selv at noe foregår i kulissene når man såpass tidlig går ut og sier at samarbeidet blir avsluttet.
                              Sexpress mot et ungt, sårbart talent? Veldig tørst?
                              Inquiring minds want to know!
                              Hunter S. Thompson:

                              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2526

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av knut
                                Spør du meg hva Haglund gjør, så svarer jeg at han sier til Powell hvor kjeglene skal stå, så går'n å luncher. Ukvalifisert gjetning, dårlig kilde og sikkert feil?
                                Garantert feil. Du kan ikke ha lest mye om treningene her inne, Knut? Noe av det Haglund har fått mest skryt for, er jo at han har ei større verktøykasse og bredere repertoar når det kommer til treningene. Høres ut som om reka er kilden din...

                                Opprinnelig skrevet av Wanker
                                Sexpress mot et ungt, sårbart talent? Veldig tørst?
                                Inquiring minds want to know!
                                Er vel så enkelt som at Deane ønsker seg en engelsk modell hvor han er manager og er mindre med på treningene. S08 ønsker en hovedtrener, ikke en manager. Er nok ikke mer spennende enn det
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Når en trener leder laget til en historisk topplassering og semi i cupen så sier det seg selv at noe foregår i kulissene når man såpass tidlig går ut og sier at samarbeidet blir avsluttet.
                                  Som nevnt går det på forskjellig filosofi, og dette har Brian Deane nevnt i media. Han er en manager som har trenere som jobber for seg ute på feltet på lik linje med Ole Gunnar Solskjær i Molde. Sarpsborg ønsker en tradisjonell trener som jobber på feltet, ikke en manager.
                                  Jeg har ikke noen klare preferanser her, men det er klart at en managermodell nok krever en del mer ressurser i form av at man må ha trenere på ett høyt nivå ved siden av manageren. Mark Dempsey ledet alt av treninger i Molde som førstelagstrener når OGS var der.

                                  Brian Deane er nok derfor tilgjengelig, men kun under forutsetning om at man må endre modell fra i dag der Magnus Haglund vel stort sett er involvert i de fleste treningene og man kan fylle på støtteapparatet med gode treneremner som ikke krever like mye erfaring.

                                  Kommentar

                                  • Kopperud
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2006
                                    • 1697

                                    #18
                                    Stemte på haglund, men hvis han forsvinner så er Morten Tandberg mitt valg!
                                    Ultras Felt C 2005x2015

                                    Lillestrøm & Bajen

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #19
                                      I lys av årets resultater vil jeg ha Haglund videre. Langsiktighet er bra, og vi har hevet oss med Haglund i år. Takker han nei, føler jeg Runar Kristinsson er verdt et forsøk. Han er en vinnertype, og han har LSK i hjertet. 199 kamper på Island som trener. 60% av kampene har gitt seier, 15 % uavgjort og 25% tap. Det er god statistikk. Han er 'bare' 45 år, en god alder for en trener. Blir han vår sir Alex Ferguson?
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9370

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        Garantert feil. Du kan ikke ha lest mye om treningene her inne, Knut? Noe av det Haglund har fått mest skryt for, er jo at han har ei større verktøykasse og bredere repertoar når det kommer til treningene. Høres ut som om reka er kilden din...
                                        Ikke legg vondvilja til nå. Poenget var at du kan ikke stole på hva folk sier.


                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        Er vel så enkelt som at Deane ønsker seg en engelsk modell hvor han er manager og er mindre med på treningene. S08 ønsker en hovedtrener, ikke en manager. Er nok ikke mer spennende enn det
                                        Har jeg hørt å

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎