Lillestrøm Sportsklubb - Start 26.10 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2870

    Årsbeste idag? Fikk kun sett andre omgang. Artig at mine to hoggestabber gjorde målene idag. Nye sangen til kanarifansen tidenes værste?
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Årsbeste idag? Fikk kun sett andre omgang. Artig at mine to hoggestabber gjorde målene idag. Nye sangen til kanarifansen tidenes værste?
      Årsbeste? Nei til det var Start ingen målestokk. En god kamp, men spillet gikk altfor sakte frem til målene kom.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        Årsbeste idag? Fikk kun sett andre omgang. Artig at mine to hoggestabber gjorde målene idag. Nye sangen til kanarifansen tidenes værste?
        Litt off topic her, men siden du nevner det: Gi den nye sangen litt tid. Den er genial når den først sitter!
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2870

          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Litt off topic her, men siden du nevner det: Gi den nye sangen litt tid. Den er genial når den først sitter!
          Ok. For en gangs skyld skal jeg ikke være forutinntatt og dømme med en gang
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1467

            - Det er KLART vi skal se OPPOVER på tabellen!!
            Kommer på kamp mot Glimt, over 30 år siden siste Åråsen-besøk.. Denne avslutningen vil jeg ha med!

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              Hadde vært sinnssykt deilig med spenning i siste match. Skulle vi klare 4.plass er det en utrolig prestasjon! Får bare håpe Norges største drittlag tar kampen i Drammen seriøst neste helg, og at RBK har mulighet til sølv i siste match, så skal godset få det tøft. Har trua på at vi kan klare 4 poeng til, og det holder på målforskjell hvis godset taper begge.
              ..................

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Når LSK taper kamper er alt søppel og Haglund skal sendes over grensa.

                Når LSK vinner så er det noe galt med motstanderen... Okey!

                Jeg velger å hylle laget, etter å tapt siste 3(?) kampene så hever vi oss og vinner komfortabelt mot et lag fra midtre del av tabellen. Start er ingen kasteball i tippeligaen selvom mange kanskje mener det. LSK har riktignok ikke tapt for start på 12 år eller noe jeg leste i VG. Palmi og Erling kommer ofte til sjanser, og i dag satte de sjansene. Med seier i neste kamp så ender vi på 5 og foran vif på tabellen. Det har vært en gledens sesong uansett, men det topper seg med å stoppe kjeften på alle Nav rottene i de neste 12 månedene!

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Det ser ut til å bli en ålreit avslutning på sesongen. Var litt redd at lufta skulle gå ut etter at vi dreit oss ut mot Godset. Nå ser det dog ut som vi holder søpla bak oss, og med litt flyt har vi mulighet til å kapre 4. plassen. Det at vi fortsatt har den muligheten burde fungere som motivasjon hele veien inn. Forhåpentligvis kjører Molde for full maskin neste helg, og venter med å sette inn cupfinale-autopiloten til siste runde.
                  For vår del bør det være overkommelig motstand de to siste. Sarpsborg er vel mer eller mindre ferdige for i år. Har ingen større motivasjon nå, og Deane virker som han er snurt og forbanna på klubben. Glimt i siste runde har oppnådd sitt eneste mål for sesongen og går kanskje på en utladning nå.

                  Vinner vi begge disse kryper vi nesten opp i 50 poeng, og muligens Europa-spill. Det hadde jeg strengt tatt ikke forventet før sesongen.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                    Når LSK taper kamper er alt søppel og Haglund skal sendes over grensa.

                    Når LSK vinner så er det noe galt med motstanderen... Okey!
                    Hold your horses!!!! Det må da være mulig å påpeke at Start ikke var noen målestokk mot et godt Lillestrøm. Faen, flere her inne leser forumet som fanden leser bibelen!

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3499

                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Hold your horses!!!! Det må da være mulig å påpeke at Start ikke var noen målestokk mot et godt Lillestrøm. Faen, flere her inne leser forumet som fanden leser bibelen!
                      Her har du helt rett synes jeg. Kampen i går var på det jevne frem til vi setter to kjappe mål, og etter det viser Start hvorfor de har sluppet inn flere mål enn noen andre lag i Tippeligaen. De kunne faktisk også tatt ledelsen før vi scorer, og da kunne kampen fort sett annerledes ut. Det har skjedd før i slike kamper.

                      Det som derimot er veldig bra i går, er at vi for første gang på så lang tid jeg kan huske fyller opp med masse folk i boksen før innlegget kommer.
                      Dette er med på å skape mange av sjansene våre og gjør at spillere som Palmi, Erik Mjelde og Fred Friday får gå opp nesten umarkert for å avslutte. Da trenger man ikke Peter Kovacs i boksen, da mange bevegelser i boksen gjør det vanskelig for motstanderen å plukke alle løp, og dermed får man umarkerte spillere som kan avslutte.
                      Palmason er jo en solid spiller i boks, men han har også slitt når han som eneste spiller sammen med EK er i boksen i undertall mot to store midtstoppere og et par til.

                      En kamp på det jevne, men moro å se at laget var sultne på flere mål utover i 2.omgang når Start raknet. Hjelper naturligvis at Fofana og Johan A var tilbake igjen i tillegg til Ødegaard som er viktig for oss i frispillingsfasen. Med alle de fra start i 100% kampform mot Strømsgodset ville den kampen også vært litt jevnere i alle fall.

                      Kommentar

                      • Lillestrøm Kirke
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 1470

                        Hvorfor var Erik Mjelde så sur etter kampen, han gikk rett i garderoben mens han sparka i gresset og slo i "garderobesluse"-taket. Misfornøyd med egne misbrukte muligheter kanskje?
                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3177

                          Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                          Hvorfor var Erik Mjelde så sur etter kampen, han gikk rett i garderoben mens han sparka i gresset og slo i "garderobesluse"-taket. Misfornøyd med egne misbrukte muligheter kanskje?
                          På videoklippene av høydepunkter var han iallfall mildt sagt ganske irritert på seg sjøl etter å ha missa (på omtrent samme måte som Fred Friday like før) på sjansen han fikk på å heade rett inn i kassa. Han så vel dette som en god sjanse, misbrukt, til å vise seg fram som en målfarlig spiller, noe han stadig viser på trening og andrelagskamper. Og den missen var ikke lenge før kampslutt, så høyst sannsynlig var han ikke ferdig med misnøyen med egen manglende skåring på stor sjanse da han gikk inn i garderoben.

                          gilbert

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av gilbert
                            På videoklippene av høydepunkter var han iallfall mildt sagt ganske irritert på seg sjøl etter å ha missa (på omtrent samme måte som Fred Friday like før) på sjansen han fikk på å heade rett inn i kassa. Han så vel dette som en god sjanse, misbrukt, til å vise seg fram som en målfarlig spiller, noe han stadig viser på trening og andrelagskamper. Og den missen var ikke lenge før kampslutt, så høyst sannsynlig var han ikke ferdig med misnøyen med egen manglende skåring på stor sjanse da han gikk inn i garderoben.

                            gilbert
                            Stemmer dette. Han var ikke fornøyd med å ha bommet på den sjansen. Utrolig synd, unner den mannen suksess! En som jobber mer for klubben enn han skal du leite lenge etter.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎