Lillestrøm Sportsklubb - Bodø / Glimt .2. november kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3332

    #41
    Hysj, ifølge folket her inne skal jo Erling spille. Friday er jo oppskrytt.

    Fantastisk avslutter.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #42
      To suverene mål av friday og har snart like mange mål som Erling, på en brøkdel av spilletiden.

      Kommentar

      • Drillo
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2006
        • 54

        #43
        Insane avslutning. Men at Erling skal være hakkekylling både de kampene han spiller, og de kampene han ikke spiller blir i overkant. Kan vi ikke være fornøyde med Friday uten å snakke ned Erling samtidig?

        Og Bonke inn: Moro!

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #44
          Opprinnelig skrevet av LS89
          Hysj, ifølge folket her inne skal jo Erling spille. Friday er jo oppskrytt.

          Fantastisk avslutter.
          Ingen som har sagt at friday er oppskrytt, men selvfølgelig ikke i nærheten av Erling...

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #45
            Opprinnelig skrevet av Drillo
            Insane avslutning. Men at Erling skal være hakkekylling både de kampene han spiller, og de kampene han ikke spiller blir i overkant. Kan vi ikke være fornøyde med Friday uten å snakke ned Erling samtidig?

            Og Bonke inn: Moro!
            Hakker ikke på Erling, han gjør sitt absolutt ytterste og har en suveren innsats. Men på Haglund, som ikke bruker best tilgjengelig mannskap.

            Kommentar

            • OlaG
              Oversetterdrone
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 895

              #46
              Haha, Mjelde løper og henter ballen i målet. Tror han er keen på å runde av med en scoring på hjemmebane

              Kommentar

              • Marit
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2010
                • 885

                #47
                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                2-0 til godset over fittene. Den solariumsbrune pygmeen har sikkert hatt et ord med i spillet her.
                Jeg skjønner ikke helt hva fitte har gjort for å fortjene å assossieres med Molde...
                Andas in och andas ut
                Orkar jag så orkar du

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Marit
                  Jeg skjønner ikke helt hva fitte har gjort for å fortjene å assossieres med Molde...
                  Helt enig, fitte er jo en positiv ting.. i alle fall om fitten er velholdt..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Marit
                    Jeg skjønner ikke helt hva fitte har gjort for å fortjene å assossieres med Molde...
                    Det finnes fitte og fitte, det ene meget positivt, det andre bare ekkelt.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #50
                      ett mål og to assist på Palmi i dag. Poengspiller!
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        #51
                        Godt over hele linja i dag. Et par som skiller seg ut, Palmi er definitivt en av dem. Deilig å se at han har kommet ut av dalen sin.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4406

                          #52
                          Likte det jeg så av Bonke. Ga meg Anderson-vibber fra første touch på ballen. Kloke valg hele veien. Kom nesten til skuddmulighet og.

                          Mange her trekker fram Friday. Han har et vanvittig potensiale. Definitivt en ny Ujah på gang her. Samtidig må jeg bare nevne Riise, som igjen eier høyresiden alene. De siste to kampene er landslagsklasse og vel så det. Innleggskvaliteten i dag var fantastisk. 9 målgivende uten å ta særlig mange av dødballene i år er rett og slett utrolig imponerende. Utrolig kult at vi har to spillere som troner alene på lista over målgivende!

                          Også har du Palmi da, som stiger opp som fugl Føniks i jakten på ny kontrakt. Diggbar mann!

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            #53
                            For noen fantastiske scoringer fra Fred Friday. Minnet om Anthony Ujah i dag med styrke, fart og kontante avslutninger. Han gjør det ikke lett for seg selv i fremtiden etter å ha satt standarden der.

                            Til de som hakker på EK nå, så handler scoringene i dag og i siste hjemmekamp om mye mer enn hva spissene presterer isolert sett. EK leverte også en solid kamp og en scoring på 65 minutter sist, og jeg kommenterte vel også etter kampen at LSK hadde langt flere løp i boksen enn de har hatt på lang tid. Dette bidrar utvilsomt til at det blir enklere arbeidsforhold for en spiss uansett om det er EK, Friday eller Pelle. På samme måte har Palmi sine egenskaper i boksen vist seg under disse forholdene.
                            Ingen skal si noe på Friday sin prestasjon i dag, fordi den er ekstremt bra, men å dra frem at LSK nødvendigvis hadde prestert noe bedre med han på topp igjennom hele sesongen blir bare usaklig så lenge LSK som lag har vært langt mer aggressive i boksen i de to siste kampene mot svak motstand.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                              Likte det jeg så av Bonke. Ga meg Anderson-vibber fra første touch på ballen. Kloke valg hele veien. Kom nesten til skuddmulighet og.

                              Mange her trekker fram Friday. Han har en vanvittig potensiale. Definitivt en ny Ujah på gang her. Samtidig må jeg bare nevne Riise, som igjen eier høyresiden alene. De siste to kampene er landslagsklasse og vel så det. Innleggskvaliteten i dag var fantastisk. 9 målgivende uten å ta særlig mange av dødballene i år er rett og slett utrolig imponerende. Utrolig kult at vi har to spillere som troner alene på lista over målgivende!

                              Også har du Palmi da, som stiger opp som fugl Føniks i jakten på ny kontrakt. Diggbar mann!
                              Hele laget fortjener kred for det vi har vist i år. defensivthar vi også vært bunnsolide. Kun laget på 1. og 2. plass har sluppet inn færre mål enn oss. RBK har sluppen inn 10 flere og enga har sluppet inn 21 mål mer enn oss.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #55
                                Wow, spilleglede! Endelig! Noe henger på motstanden, men når pasningskombinasjonene sitter såpass mye bedre handler det mest om ett lag som virkelig har trådt på gassen. Powell har jo faktisk vært klar på dette en stund, at laget ikke har vært på nivået de har inne. Fridays hovedmål i år har vært å få andrelaget opp i andre, og det har jeg sagt før at jeg respekterer. Samtidig bør det ikke være tvil om at det har hemmet a-laget offensivt i år, to klassescoringer det stinker en ny storscorer av.

                                Det er ingen grunn til å se mørkt på fremtida, målet bør være å sikre Andersson først og fremst, resten er bonus av de på utgående. Man må bygge videre på dette grunnspillet, for det ligger til grunn for å stabilisere prestasjonene. Og nye playmakere trenger en mentor. Nå er det opp til LSK selv å få solgt hallen slik at man har en arena å dra til i 2015.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #56
                                  To gode kamper på rappen nå. Meget godt spill til tider i dag, selvom andre omgang ble litt tam til tider. Nå ligger grunnlaget der til ny trener og jeg håper Johan digger denne mannen, slik at han blir med videre. Mange spennende spillere i stallen nå.

                                  Kommentar

                                  • BroganTrundler
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2014
                                    • 665

                                    #57
                                    Herlig kamp i dag, trøkk på tribunen og ute på matta! Litt trist at Molde rett og slett legger seg og gir faen i alt som har med stolthet å gjøre, sånn at Godset får verdens letteste jobb med å sikre fjerdeplassen. Skal ikke legge skylda på Molde, det er 100% vår egen feil at vi ikke tar nok poeng, men det de driver med nå blir for dumt. Hadde vært flau hvis vi hadde gjort det samme. Hvis det er sånn man skal drive så får man spille for tomme tribuner eller gi ut gratisbilletter, for det her er jo bare et svært fuck you til alle som betaler for å heie frem laget sitt.

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1547

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                                      Herlig kamp i dag, trøkk på tribunen og ute på matta! Litt trist at Molde rett og slett legger seg og gir faen i alt som har med stolthet å gjøre, sånn at Godset får verdens letteste jobb med å sikre fjerdeplassen.

                                      Det er omtrent som Start og Glimt har gjort i de siste to kampene. Merkelig nok så betyr motivasjon ganske mye i fotball

                                      Kommentar

                                      • BroganTrundler
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2014
                                        • 665

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Dole
                                        Det er omtrent som Start og Glimt har gjort i de siste to kampene. Merkelig nok så betyr motivasjon ganske mye i fotball
                                        Å sammenligne seriemester og cupfinalist sine prestasjoner med de to lagene som akkurat unnslapp nedrykk er vel bare å snakke opp min sak?

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4376

                                          #60
                                          Det her handler ikke om å hakke på Erling, men det bør ikke være tvil om at Friday skal spille fremover. 1-0 er klasse. Vippen og det ene touchet viser fin teknikk og avslutningen er strålende. 2-0 er også en veldig god avslutning. Vanvittig fysikk på denne fyren, i tillegg lukter han mål. Det er fortsatt et stykke igjen, men ja. Vi aner en ny Ujah!

                                          Forøvrig var hele laget sinnssykt i dag. Muligens årsbeste.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎