Den forvirrede hvemblirtrenernvårtråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Den forvirrede hvemblirtrenernvårtråden

    Hei. Jeg er en forvirret diskusjonsforumtråd. Hvorfor er jeg forvirret? Vel, det er paradoksalt nok fordi jeg ikke finnes fra før.

    Bruk meg.

    Brian Deane???
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Det meste tyder vel på Runar Kristinsson. MEn det er helt naturlig at vi har prata med andre trenere også før vi bestemte oss for Runar. Noe annet ville værrt svakt. Så selv om Lillestrøm har prata med Dean, så tror jeg fortsatt at ryktene om Runar inn stemmer.

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2527

      #3
      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Brian Deane???
      La oss håpe det er like reelt som den gangen Horn uttalte at han hadde fått tilbud fra LSK, men takket nei og ville spille for mindre penger i Godset - for å gjøre seg attraktiv og poppis under Norges lengste bro. Faktum er at agenten til Horn tok kontakt med LSK og la frem hva Horn ville koste LSK... Håper dette er på samme nivå ned Brian Deane og man ikke begynner å røre med å dra han inn i klubben. Ikke for å være stygg i karakteristikken av andre mennesker, men han er sytpeis. Verken mer eller mindre. Sikkert vært dyktig i S08, men en som kun syter når han får trynet sitt i TV-ruta og synes det er mest gøy å skyte på mål samme med angriperne som trener avslutninger enn å lede laget på trening - en slik type vil jeg ikke se i LSK.

      Jeg både håper og tror Deane er ute å sminker seg selv i media. Gjør seg attraktiv.

      Da ønsker jeg mye mer at LSK legger seg langflate etter Micke Stahre, hvis ikke Kristinsson allerede er signert. Han hadde passet som hånd i hanske i Norge, med bakgrunn i hva slags fotball han har vist frem med IFK. Litt off-topic, men store deler av supporter-skaren til IFK er i rett og slett opprør over at Stahre er sparket og at Wæhler ikke har fått fornyet kontrakt. Legg på at Mr 0-7 i sin første offisielle kamp med laget ser ut til å være arvtageren.... Fy f**n!!
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • Jan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2007
        • 386

        #4
        Bare håper Sandnes Ulf signerer Nordlie snart. Så slipper jeg å bekymre meg for comeback...

        Kommentar

        • mrognan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 845

          #5
          Opprinnelig skrevet av Jan
          Bare håper Sandnes Ulf signerer Nordlie snart. Så slipper jeg å bekymre meg for comeback...
          Han blir trener i Brann når Norling får sparken til sommeren når bergens stolthet ligger på 12.plass etter halvspilt 1.div sesong. Nordlie rykker opp med brann og signerer en 5-års kontrakt. Og får fyken året etter det igjen..
          Morten

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Men Brian Deane har vel blitt nevnt i sammenheng med Lillestrøm kort tid etter at det ble kjent at Haglund la inn årene? Nå har jeg ikke veldig mange kontakter inn i kontorene på Åråsen, men jeg har ikke mye tro på at det har vært noen ny kontakt mellom klubben og han. Dette mistenker jeg for å være Dagbla'-nyhet (= ikke-nyhet)
            Knurr...

            Kommentar

            • kanaribastard
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Aug 2009
              • 24

              #7
              håper virkelig dette ikke blir en realitet, brian deane er ett gørrkjedelig valg,har gjort det knallbra med sarp men syter og klager innmari mye og tror han er en typisk underdog trener som aldri vil komme til og vinne noe, Kristinson og Tandberg bør være soleklare favoritter foran han

              Kommentar

              • BroganTrundler
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2014
                • 665

                #8
                Wigan tapte 3-1 mot Bolton og ligger ganske dårlig an i Championship:

                Uwe sitter nok ikke lenge hvis dette fortsetter, kan jo være et alternativ.

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  #9
                  Islandsk TV (alltid pålitelige Stöð 2) har kategorisk hevdet at avtalen med Lillestrøm er klar. NordicBet fjernet muligheten til å spille på trenervalget i den samme perioden uten at det har dukket opp igjen (trenger ikke bety noe, men likevel). Ingen andre rykter har dukket opp rundt Kristinsson eller LSK, annet enn selvpromoteringen til Deane. Da blir det vel Kristinsson da?
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    #10
                    Fornuftig å ta en prat med alternativer, det skal forhandles om lønn.

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      Det har vel sjelden kommet noe godt ut av å offentliggjøre hvor avtroppende trener skal eller hvem som skal ta over før sesongen er over. Blir direkte sjokkert hvis det ikke i løpet av søndag kveld, mandag eller senest tirsdag blir offentliggjort at Haglund tar over Elfsborg, mens Runar blir sjef på Åråsen. Regner med at begge deler har vært klart lenge, men at man har vært enige om å vente med offentliggjøringen, for å unngå støyen vi har sett i andre klubber med samme problemstilling.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 3960

                        #12
                        Hvis ryktene i islandske medier stemmer, blir ikke assistenten til Runar med til LSK. Det kan sikkert diskuteres om det er gode eller dårlige nyheter, men det betyr kanskje at Powell blir assistent? Selv om trenerteamet i så fall ikke har jobbet sammen tidligere, betyr vel det at kontinuiteten til en viss grad blir ivaretatt.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • geifor
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Mar 2012
                          • 1

                          #13
                          Runar m/familie ankommet Lillestrøm Thon hotell

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #14
                            Blir presangtert i dag på Åråsen kl 1400

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2527

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Blir presangtert i dag på Åråsen kl 1400
                              14.30 sier vg.

                              Lillestrøm innkaller til pressekonferanse om ny trener

                              Lillestrøm sportsklubb har innkalt til pressekonferanse klokken 14.30 vedrørende ny trener i klubben. Magnus Haglund takket av etter sesongslutten og har tatt over Elfsborg i Sverige. Etter det VG erfarer er det Runar Kristinsson som blir Lillestrøms nye trener. Han sluttet nylig som trener for den islandske klubben KR Reykjavik. 45-åringen spilte for LSK i perioden 1997-2000.
                              Regner med du er på plass som normalt når ny trener ansettes, tullebukk?
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Blir presangtert i dag på Åråsen kl 1400
                                Jøss, ferdig innpakka også?

                                Kommentar

                                • Klimtkongen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2014
                                  • 419

                                  #17
                                  Velkommen.

                                  Har dessverre ikke helt tro på at dette kommer til å ende godt. Håper virkelig jeg tar feil.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2527

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                    Velkommen.

                                    Har dessverre ikke helt tro på at dette kommer til å ende godt. Håper virkelig jeg tar feil.
                                    Tenker du på konkurs eller ansettelsen?
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3960

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Klimtkongen
                                      Velkommen.

                                      Har dessverre ikke helt tro på at dette kommer til å ende godt. Håper virkelig jeg tar feil.
                                      Ny trener er fortsatt ikke presentert. Vi vet så langt ganske lite om hvordan klubben og Runar tenker, hvem som blir med videre av "bærebjelkene" og vi vet heller ikke hva som kommer av nye spillere. Da er det jo på tide å trekke frem det gamle uttrykket Det er aldri for tidlig å gi opp!!

                                      Jeg er også usikker (hvem er ikke det?), men nå som alt tyder på at Runar blir vår nye trener, mener jeg at vi bør støtte det valget 100%!

                                      Jeg drømmer om at vi kan få en effekt av den medvinden islandsk fotball seiler i for tiden. Runar er ikke bare en gammel LSK-helt, han er også den spilleren som har flest landskamper for Island. Hvis jeg har forstått det rett, nyter han veldig stor respekt på Island og blant islandske spillere.

                                      Vi må ha trua!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Hvis ryktene i islandske medier stemmer, blir ikke assistenten til Runar med til LSK. Det kan sikkert diskuteres om det er gode eller dårlige nyheter, men det betyr kanskje at Powell blir assistent? Selv om trenerteamet i så fall ikke har jobbet sammen tidligere, betyr vel det at kontinuiteten til en viss grad blir ivaretatt.


                                        Her mener jeg det står at Sigurdur Ragnar Eyjólfsson kobles til Runar, og at han kan bli med til LSK. Men jeg er usikker, islandsk genitivsform er tricky.

                                        Forresten, Powell og Runar spilte vel sammen i 2000? Så det kan jo hende de ha har en grei kjemi og fungerer fint sammen som et team?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎