Sesongkort 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3159

    #81
    Opprinnelig skrevet av 307
    Jeg angriper ingen. Han sier han elsker LSK. Å det og gjøre om et felt fra nummerert til unummerert er det grunn nok til å kalle dette idioti og eventuelt vurdere å gå på Åråsen. Tribunen er ikke stengt. Det er fortsatt mulighet til å sitte der.
    Jeg sier ikke at jeg vurderer å ikke gå på Åråsen - tvert i mot sier jeg: For min egen del kommer jeg til å kjøpe to kort i år igjen.

    Desverre vet jeg om minst to personer, som jeg har møtt på Åråsen, som ikke kommer til å fornye på grunn av dette - og det er trist.

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #82
      Aftenposten med en artikkel hvor de sammenligner prisene på sesongkort blant TL-klubbene. Forøvrig et makkverk av en artikkel, som jeg ikke klarte å holde meg unna å kommentere.

      LSK henges ut som den griskeste klubben med sesongkort pris på 4800kr, noe som selvfølgelig er totalt villedende.

      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        #83
        Opprinnelig skrevet av Seb.R
        Aftenposten med en artikkel hvor de sammenligner prisene på sesongkort blant TL-klubbene. Forøvrig et makkverk av en artikkel, som jeg ikke klarte å holde meg unna å kommentere.

        LSK henges ut som den griskeste klubben med sesongkort pris på 4800kr, noe som selvfølgelig er totalt villedende.

        http://www.aftenposten.no/100Sport/f...n-501429_1.snd
        Jeg mener jeg leste det samme på denne artikkelen tidligere i dag. Men nå ser det ut til at de har oppdatert artikkelen til 2900,-, og sesongkortet ligger tredje nederst. Noe som er en del mer korrekt.

        Hurra Aftenposten..
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #84
          Opprinnelig skrevet av El Caco
          Jeg mener jeg leste det samme på denne artikkelen tidligere i dag. Men nå ser det ut til at de har oppdatert artikkelen til 2900,-, og sesongkortet ligger tredje nederst. Noe som er en del mer korrekt.

          Hurra Aftenposten..
          Haha og kommentarfeltet er tatt vekk, uten et fnugg av kommentar/rettelse fra journalisten. Merkelig måte å drive avis på.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • Sundgot92
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • May 2013
            • 10

            #85
            Noen som vet når sesongkortene kan hentes ?

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #86
              Opprinnelig skrevet av Seb.R
              Haha og kommentarfeltet er tatt vekk, uten et fnugg av kommentar/rettelse fra journalisten. Merkelig måte å drive avis på.
              Tilbake nå
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #87
                Ny liste over sesongkortsalg fra NTF, foreløpig nedgang for LSK sammenlignet med fjoråret (med rabatter vel å merke):

                Norsk Toppfotball er ligaforeningen til de 32 klubbene i Eliteserien og OBOS-ligaen.

                Kommentar

                • jerven
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 272

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Ny liste over sesongkortsalg fra NTF, foreløpig nedgang for LSK sammenlignet med fjoråret (med rabatter vel å merke):

                  http://www.toppfotball.no/news/artic...b1vzge7wkhsqy6
                  Litt off topic men blir ikke talla i linken over presentert på en rar måte. I teksten blir det omtalt som at sesongkortsalget i 2015 er høyere enn 2014 i tippeligaen, mens det det er nedgang i OBOS-ligaen.

                  De har plassert Mjøndalen, Tromsø og Sandefjord i tippeligaen i både 2014 og 2015, mens ULF, Sogndal og Brann ligger i OBOS begge årene. Hvis lagene blir plassert i riktig divisjon vil OBOS ha en økning på mer enn 50%, mens tippeligaen ha en nedgang. Hvis man regner på måten til Norsk Toppfotball, vil vel tippeligaen komme i pluss hvert år med to til tre nyopprykkede lag hvert år.

                  Kommentar

                  • Kopperud
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2006
                    • 1697

                    #89
                    Hva gjør egentlig klubben for å selge fler kort? Nada?
                    Ultras Felt C 2005x2015

                    Lillestrøm & Bajen

                    Kommentar

                    • BroganTrundler
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2014
                      • 665

                      #90
                      Slik er sesongkortsalgeneNorsk Toppfotball har i dag offentliggjort de foreløpige sesongkortsalg-tallene fra Tippeligaen og 1. divisjon. Mens lagene som har rykket opp og ned naturlig nok har store svigninger, har Molde (6,92 prosent), Strømsgodset (7,38 prosent) og Haugesund (5,36 prosent) merket en betydelig oppgang i salget.


                      Samlet sett har også Tippeliga-klubbene solgt flere sesongkort i år enn på samme tid i fjor.


                      Vålerenga (-8,47 prosent), Lillestrøm (-6,28) og Aalesund (-3,92 prosent) er de tre klubbene i Tippeligaen som har hatt størst nedgang.
                      Etter å ha hatt den beste hjemmesesongen på gudene vet hvor lenge og avsluttet på en 5. plass har interessen sjeldent vært lavere.

                      Kommentar

                      • woody
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 374

                        #91
                        Jeg har i hvert fall kjøpt sesongkort til både meg og poden. Vi hadde ikke i fjor - så dermed er det +2 på oss. Selv om vi neppe får gått på så mange kamper siden det stort sett alltid kolliderer med podens fotballaktiviteter . . .
                        woody

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3159

                          #92
                          Har endelig lagt furtingen over at Felt O blir unummerert bak meg, og har derfor innhandlet 2 stk sesongkort i år igjen. Kjenner pulsen stige nå, og gleder meg (som vanlig) vanvittig til seriestart!

                          Kommentar

                          • Kay
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 763

                            #93
                            Fikk noe info for lenge siden om at det måtte hentes nye sesongkort. Kan ikke se å ha fått noe mer info etter dette. Kan man hente i shop før kamp i dag ?

                            Kommentar

                            • Kvalen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 327

                              #94
                              Sto på face at man kan hente i resepsjonen på Åråsen alle hverdager mellom 8-16, i shop'n tirs/tors 15-19 og lør 10-15, samt i dag før kamp på Åråsen fra kl 14.

                              Tenker at siden kampen ble flyttet, er det enten på Shop'n eller i hallen..
                              "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                              - Ivar Hoff

                              Kommentar

                              • MartinRE
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2008
                                • 738

                                #95
                                Er det i shopen man henter sesongkort i morgen?
                                "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                Kommentar

                                • WenZ
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Oct 2008
                                  • 106

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av MartinRE
                                  Er det i shopen man henter sesongkort i morgen?
                                  Fra mail angående sesongkorttreff og henting av kortet;

                                  "Før kampstart 07.april, kan dette hentes i lokalet ved siden av LSK SHOPEN"

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    #97
                                    Er det slik at ALLE fikk nye sesongkort i år ? Grunnen til at jeg spør er at sist hjemmekamp så jeg noen som prøvde å komme inn med fjordårets kort, det virket jo selvfølgelig ikke, og han klagde sin nød til vakta at han hadde problemer hver gang. Vakta bare sendte han inn ved å dra eget kort. Jeg fortalte personen at han brukte fjorårets kort hvorpå han kun repliserte at "det skal virke".

                                    Nå er det mange som sliter med disse maskinene og hver gang jeg skal inn ser jeg vakta drar sitt eget kort flere ganger for å slippe inn folk. Etter det jeg registrerte nå sist gang så begynner jeg jo å lure litt om det er mange folk på Åråsen som ikke har betalt for billetten ?

                                    Kommentar

                                    • Jannis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 266

                                      #98
                                      Alle skal ha fått nye kort i år, i hvertfall det jeg ble fortalt da jeg hentet mitt kort. Fikk beskjed om at det gamle ikke ville virke lengre.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎