LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Om jeg skal være positiv så vil jeg si at jeg gleder meg til dagen da laget starter med spiss, og ikke minst der hele kampen har samme trøkk som 2. Omgangen. At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.

    Kanarifansen er soleklart dagens kanarifugl!

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      1. omgang er det dårligste jeg har sett på år og dag. Fantastisk kjemping i 2. omgang. Burde faktisk vunnet. BHR kan beholde kapteinsbindet.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Aldri jublet så mye for 0 poeng.
        Første omgang var verre enn noen gang tidligere. Etter Kippe så var det akkurat slik Kristinsson har sagt vi skal fremstå i store deler av kampen. Ble dårlig etter at Fofana og Lundemo gikk ut, men kjempet seg inn igjen.

        Var skeptisk til to av byttene, men desverre var alle tre nødvendige.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Fy faen. Der verste jeg har sett av LSK de siste årene, fram til utvisningen. Da Kippe gikk av trodde jeg på totalslakt. Men vi ble jo lysår bedre da vi ble redusert til 10 mann. Merkelig kamp, med artig avslutning.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Vel stengt rødt kort på Kippe, eller?
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • Wanker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 632

              Opprinnelig skrevet av Folke
              At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.
              Trist hvis han neste år er fast på laget - bør kun spille fra start når vi møter ekstreme hodespillere.
              Men hva er alternativet i år? Rex?
              Hunter S. Thompson:

              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Vel stengt rødt kort på Kippe, eller?
                Man kan sikkert forsvare kortet, men min mening er at det er overspilling uten like. Er så vidt det er kontakt. Han ble sikkert forstyrret, men langtfra så mye til å falle.

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  Ræva. Pinlig. Glad for at jeg ikke betalte 2-300kr for å se på en gjeng evneveike sulliker med en årslønn på 500k og oppover prestere null og niks i løpet av 2*45. Pinlig. Håper brun&blid tar ansvar og stenger dere ute.
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  • Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Man kan sikkert forsvare kortet, men min mening er at det er overspilling uten like. Er så vidt det er kontakt. Han ble sikkert forstyrret, men langtfra så mye til å falle.
                    "Om noen prikker deg på skuldra så faller du ikke, du snur deg for å se hvem det er". Ivar Hoff
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

                    Even Nordlien

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Synes det er lovende ting jeg, men må si jeg hater å se spillere som Friday og Pelle på benken på en hjemmebane Runar sier vi skal bestemme på. Og selv med en bedre balanse i laget man tydeligvis unnnskylder valget av Erling på topp med, så ser man hvor lett Start fikk det med rask fotball langs bakken, forsvaret hang overhode ikke med.

                      Selv ikke en Erling som mest var på egen halvdel klarte demme opp for det. Skal publikum komme tilbake må laget by mye mer på seg selv, Runar har også bidratt til å legge lista. Talk the talk, walk the walk.

                      Kommentar

                      • forzafugla!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 461

                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                        Ræva. Pinlig. Glad for at jeg ikke betalte 2-300kr for å se på en gjeng evneveike sulliker med en årslønn på 500k og oppover prestere null og niks i løpet av 2*45. Pinlig. Håper brun&blid tar ansvar og stenger dere ute.
                        Det var verdt å betale det for å se viljen i deler av andre omgang. Hørte rykter på cmore om at SKM fikk en hjernerytelse?:/

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Om jeg skal være positiv så vil jeg si at jeg gleder meg til dagen da laget starter med spiss, og ikke minst der hele kampen har samme trøkk som 2. Omgangen. At Kippe ikke henger med langs bakken lenger, har vi sett i flere år og her må man også gjøre endringer.

                          Kanarifansen er soleklart dagens kanarifugl!
                          Løsningen er selvfølgelig å bruke vår målfarligste og duellsterkeste spiller som tanksenter og oppspillspunkt +
                          å gi han en makker med tempo.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Man kan sikkert forsvare kortet, men min mening er at det er overspilling uten like. Er så vidt det er kontakt. Han ble sikkert forstyrret, men langtfra så mye til å falle.
                            Enig, men sånn er fotballen. Rekdal forsvarte jo tullingen som kastet seg i går, fordi han burde kastet seg før.... Uting og dommerne er de eneste som kan gjøre noe med det. Men jeg forventer faktisk at Kapteinen er så rutinert at han ikke holder i den situasjonen, han veit jo hvordan dette fungerer!

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Opprinnelig skrevet av Avon
                              SKM bør definitivt få spille mer!
                              Helt enig. Alltid positiv og gir tellende resultater som har får prøve seg offensivt. Har trua på gutten, la han spille mer. Erling knutzon kan jo omskoleres til back, siden han trives best i forsvar og uansett ikke scorer mål.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2129

                                Godt at vi er kommet oss på 0 poeng iallefall.

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                  Løsningen er selvfølgelig å bruke vår målfarligste og duellsterkeste spiller som tanksenter og oppspillspunkt +
                                  å gi han en makker med tempo.
                                  Unnskyld, jeg er skrekkelig treg i dag, men har vi noen sånne? Målfarlige og duellsterke?
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                    Godt at vi er kommet oss på 0 poeng iallefall.
                                    10. Plass på tabellen er mer enn jeg trudde etter 47. Min.

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Denne kampen forteller meg at Erling ikke har noe på laget å gjøre. Han kommer dessverre aldri til å bli ordentlig fotballspiller. Den forteller videre at Frode Kippe nå må fases ut av første-elleveren. Laget ble betydelig bedre etter at han ble utvist og vi førte kampen med en mann mindre. Tok kapteinen affære da det var som slakkest i første omgang ? Nei.

                                      Kommentar

                                      • Hamburg & Kanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 3006

                                        Ja. Vår egen Big Dunc Ferguson, Frode Kippe.
                                        Treig som en gammal tube karlsonslim, men det var jo også Arild Sundgot.
                                        Poenget er at spissen er et oppspillspunkt, binder opp forsvarere, lager plass for andre, vinner dueller, lager action på alle dødballer og SCORER MÅL for faen.
                                        Gi han en makker med tempo og det vil se bra ut. Jeg lover. Og jeg har sett j*vla mye fotball.
                                        Jeg kan skrive under på at erling knutzon ikke er en spiss, så hvorfor pokkern skal noen liksom late som at han er det? Vi er ikke så i beit for spillere at vi må spille knutzon fra start gang etter gang.
                                        LSK Norges beste lag

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                          Godt at vi er kommet oss på 0 poeng iallefall.
                                          Neida. Ifølge vglive sto prestasjpnen til to. De har satt oss på ett poeng
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎