LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3325

    Kamptråd LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*

    For tidlig mener du? Kamptråd allerede? Tja, serien sparkes i gang om ikke altfor lenge. Jeg mener det er greit å starte tråden allerede nå. 2. påskedag starter Tippeligaen 2015, mens vi må vente til dagen etter.

    Kampen spilles på Åråsen tirsdag 7.april med kampstart kl. 19:00.

    Som mange sikkert er kjent med er Start i dyp økonomisk krise om dagen - og stallen begynner å bli meget tynn. Acosta og Castro er på vei til Bergen, Asante har dratt til Bærum. Av kjente spillere som fortsatt er i stallen er Opdal, Børufsen, Hoff, Owello, Vilhjalmsson og ikke minst Ajer, om han fortsatt spiller i gult når serien sparkes i gang er en annen sak. Greier Mjelde å holde dette laget i TL i år blir jeg imponert. Men, gutta våre holdt hode kaldt i fjor mtp de økonomiske utfordringene, så kan sikkert Start også greie det, så helt bekkmørkt er det ikke på Sørlandet.

    Så hva med oss? Enn noe ujevn sesongoppkjøring, med resultatet i Skien som sitter igjen sist - en ordentlig tankevekker. Laget virker tungt, men vi håper og tror dette mannskapet er 100% klare når det hele sparkes i gang. Ett par spørsmålstegn vedrørende laget. Hvem tar spissplassen? Hvem tar høyrekanten? Er Andersson klar for å starte? Vi kan uansett glede oss stort over Lundemo - det han har prestert i vinter er førsteklasses, og vitner om hvor mye vi kan glede oss til å se Marius denne sesongen. Glem heller ikke Fofana, som virker virkelig på hugget med flere meget lovende prestasjoner i oppkjøringa.

    Jeg tipper vi får se dette laget, med forbehold om skadefri stall:

    Origi

    Riise - Amundsen - Kippe - Ringstad

    Margeirsson - Andersson

    Brændsrød - Lundemo - Fofana

    Friday

    Vanskelig å tippe resultat i en serieåpning, mye nerver som er ute å går. Dog tror jeg vi får en meget lovende start på sesongen mot et haltende og usikkert Start-lag, og at vi drar i land en flott 2-0 seier.

    Ønsker alle en flott sesong!
    Last edited by gorken; 29.03.2015, 11:28.
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Enig i vurderingene dine. Er vel noen usikkerheter der det er god konkurranse. Vi har kamp på høyrekanten, vanskelig å sette Simen på benken vil jeg tro. Så skal vel 1 eller 2 inn før start (og sannsynligvis noen ut i tilfellet?)

    Vi har faktisk bra dekning på de fleste stedene. Spørsmålet er vel om vi har bra nok førstevalg til øvre del eller medaljekamp. Jeg har ikke peiling. Vil tro vi varierer mye og det går litt hett her spesielt i starten av 2015 med mye unggutter som ikke helt har bevist på TL-nivå og noen islendinger vi er usikre på.

    Håper gutta gutser og gir alt så skal jeg ikke klage over noen feilpassninger i ny og ne. I hvert fall ikke dagen etter
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2124

      #3
      Tviler på om det blir sånn?men Håper på dette laget mot Start.
      Origi-
      Riise -Kippe-Amundsen-Ringstad
      Pelle-Finnur-Johan-Fofana
      Lundemo-
      Friday.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #4
        Opprinnelig skrevet av Playboy1
        Tviler på om det blir sånn?men Håper på dette laget mot Start.
        Origi-
        Riise -Kippe-Amundsen-Ringstad
        Pelle-Finnur-Johan-Fofana
        Lundemo-
        Friday.
        Det lukter hakket makrell i olje.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

          #5
          Tror dette laget kan bli meget spennende utover sesongen. Vi er usikre på spissplassen, men de fleste husker vel at Friday er en spiller for større anledninger. Når serien blåses i gang så er Friday klar. Sann mine ord:-)) Tipper han putter 15 kasser i år om han holder seg skadefri.
          Fugla Forever

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2529

            #6
            Knabba denne fra vgd:

            Hos Start er definitivt Jesper Mathisen(kne/fotballinvalid) og Lasse Sigurdsen(røket korsbånd) ute. Espen Hoff og Rolf Daniel Vikstøl rekker nok heller ikke seriestarten. Resten av sykestua har jeg ganske stor tro på at blir stablet på bena.Tipper derfor Start stiller slik(4-4-1-1):
            Håkon Opdal
            Ole Martin Rindarøy - Alex De John - Olav Norheim - Robert Sandnes
            Mathias Rasmussen - Kristoffer Ajer - Gudmundur Kristjansson - Espen Børufsen
            Solomon Owello
            Mathias Vilhjalmsson
            Usikkerhetsmomenter:
            Håkon Opdal kan bli danket ut av Ingvar Jonsson. Jevnt mellom de to. Skader og landslagsoppdrag gjør at det ikke har vært helt klart hvem Mjelde foretrekker.
            Jon Hodnemyr er trolig tilbake fra skade og tar muligens høyrebacken. O.M. Rindarøy går i så fall over på venstre.
            På midten er det mye usikkert. G.Kristjansson og E.Børufsen starter garantert dersom de ikke blir skadet, men E.Børufsen kan bli flyttet over på høyre og R.Sandnes blir venstrekant. K.Ajer blir muligens ikke klar og erstattes da av Andreas Hollingen eller Emil Dahle.
            S.Owello blir offensiv midt/hengende spiss.
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2882

              #7
              Opprinnelig skrevet av Børge
              K.Ajer blir muligens ikke klar
              Det vil være synd. Mister anledningen til å markere at han fremdeles er velkommen og ønsket i sin naturlige hjemstedsklubb.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3154

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Det vil være synd. Mister anledningen til å markere at han fremdeles er velkommen og ønsket i sin naturlige hjemstedsklubb.
                Skjønner hva du mener, men det er bra, spør du meg. Start mister da sin beste spiller og stiller med det som (på papiret) ser ut som det svakeste laget på lenge.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Børge
                  Knabba denne fra vgd:
                  Så veldig mye enklere serieåpning enn dette kan vi da ikke få. Halvparten av navnene her er jo helt intetsigende, og de spillerne man faktisk har hørt om er ikke mye å henge i juletreet. Ajer er et kjempetalent, men fortsatt ung og sikkert variabel i prestasjonene. Owello er bra på sitt beste, men her svinger det også voldsomt. De andre er i beste fall midt på treet.

                  Jeg får hakeslepp om Mjelde klarer å fornye tippeliga-kontrakten. Det ligger jo i Starts natur og rykke ned etter et par år i tippeligaen, og det ser jo unektelig ut som at dette laget vil følge den tradisjonen.

                  Nå skal man aldri ta noe for gitt når det gjelder Lillestrøm Sportsklubb, men dette skal jo være relativt grei skuring. Ok, vi har ikke satt samspillet helt enda, men med så mange utskiftninger og nye fjes så kan vel heller ikke Start være helt i vater. Rent bortsett fra det, så er jo laget vårt også mange hakk bedre spiller for spiller.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Rune
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 1229

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Så veldig mye enklere serieåpning enn dette kan vi da ikke få. Halvparten av navnene her er jo helt intetsigende, og de spillerne man faktisk har hørt om er ikke mye å henge i juletreet. Ajer er et kjempetalent, men fortsatt ung og sikkert variabel i prestasjonene. Owello er bra på sitt beste, men her svinger det også voldsomt. De andre er i beste fall midt på treet.

                    Jeg får hakeslepp om Mjelde klarer å fornye tippeliga-kontrakten. Det ligger jo i Starts natur og rykke ned etter et par år i tippeligaen, og det ser jo unektelig ut som at dette laget vil følge den tradisjonen.

                    Nå skal man aldri ta noe for gitt når det gjelder Lillestrøm Sportsklubb, men dette skal jo være relativt grei skuring. Ok, vi har ikke satt samspillet helt enda, men med så mange utskiftninger og nye fjes så kan vel heller ikke Start være helt i vater. Rent bortsett fra det, så er jo laget vårt også mange hakk bedre spiller for spiller.
                    Alt ligger til rette for et frusterende 0-1 tap her, altså.
                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Rune
                      Alt ligger til rette for et frusterende 0-1 tap her, altså.
                      Som sagt, man skal aldri ta noe for gitt når det gjelder Lillestrøm Sportsklubb.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • mrognan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 845

                        #12
                        Selvfølgelig slår vi Start på Åråsen. Majoriteten av dagens spillerstall var enten ikke født eller gikk fortsatt i bleier sist gang Start tok med seg 3 poeng fra Åråsen. Dette bør, og skal, bli grei skuring.
                        Morten

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2882

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Rent bortsett fra det, så er jo laget vårt også mange hakk bedre spiller for spiller.
                          *Host* 28. mai 2012 *Host*

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2882

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            *Host* 28. mai 2012 *Host*
                            Bortsett fra det, vil jeg bare sitere en NRK-journalist før en kvalikkamp en gang på nittitallet: "Alt annet enn seier eller uavgjort i denne kampen, må vi regne som tap!"

                            Ja, uavgjort også, faktisk.

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              *Host* 28. mai 2012 *Host*
                              Som sagt, man skal aldri ta noe for gitt når det gjelder Lillestrøm Sportsklubb. (begynner å bli lei av å gjenta meg selv)
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                #16
                                Dersom alle våre menn spiller bare i nærheten av sitt potensiale, så vinner vi kampen 3-0. Glitrer de til vinner vi 5-0. Vis Start respekten de ikke fortjener og vi taper 0-1. Det er seriestart, vi spiller hjemme mot Start og vi starter med et minuspoeng. Selvfølgelig skal LSK kneppe inn tre poeng her! Vi er LSK for svarte. Mighty bird. Forza fugla og inn med kula x 5. Pelle 2, Lundemo, Knutzon, Friday gåller måla.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9383

                                  #17
                                  Satser på 0-0 og 0 poeng.

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    #18
                                    All grunn til å være ydmyke, ta ingenting for gitt. Og jobbe knallhardt. Er ikke Erling Knutt på vei inn i laget?

                                    Det blir tøffere tak.

                                    Kommentar

                                    • ynnor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 857

                                      #19
                                      Fantastisk grønn og vakker matte i dag

                                      Kommentar

                                      • Trooond
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2015
                                        • 1039

                                        #20
                                        Stort sett enig med LS 89
                                        Ville kanskje prøvd en endring på topp _

                                        Origi

                                        Riise - Amundsen - Kippe - Ringstad

                                        Margeirsson - Andersson

                                        Brændsrød - Lundemo - Fofana

                                        Knudzon

                                        Dette er laget som vil skape mest, og sette de nødvendige måla for 3 poeng, benken vil være brukbar også, med fler alternativer til å komme innpå utover kampen!
                                        Last edited by Trooond; 01.04.2015, 12:36.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎