LSK - IK Start, Kamptråd *Seriestart*

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

    #41
    Opprinnelig skrevet av reka
    Kan se ut som det er med påholden penn.
    Det er vanskelig å gjøre alle til lags, men kul umulig å gjøre reka til lags.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

    Even Nordlien

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3336

      #42


      Kom igjen folkens, møt opp!!

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2540

        #43
        Johan melder seg friskere enn på lenge i dagens RB på papir, men noe usikker på kampformen - var uansett veldig viktig å få med seg de to siste treningskampene melder han.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          #44
          I dag er dagen.




          I dag er dagen vi har ventet på siden kvartfinalen mot Sarpsborg ble tapt i fjor og sesongens store drøm forsvant med det tapet.


          I dag er dagen Runar Kristinsson for fullt har kommet hjem igjen for å løfte LSK tilbake til gamle høyder.


          I dag er dagen vi får se unge, sultne spillere vise seg frem og fortelle oss at fremtiden er lys på Åråsen.


          I dag er dagen da Islands råskap skal bidra til entusiasme blant publikum på Åråsen igjen.


          I dag er dagen når Afrikanske finesser og kvalitet skal blende hele Norge og skape et unisont gisp på Åråsen.


          I dag er dagen da Frode Kippe skal gå ut på Åråsen 18 år etter debuten sin og lede LSK til seier.


          I dag er dagen Bjørn Helge Riise sitt vinnerinnstinkt skal løfte et helt fotballag og dets publikum.


          I dag er dagen da Erling Knudtzon sin innsats og lojalitet blir belønnet med scoringer.


          I dag er dagen da lokale unggutter som Marius Amundsen, Stian Ringstad, Jørgen Kolstad og Fredrik Krogstad skal fortelle de nye spillerne hva det betyr å ha på seg den gule og svarte drakta.


          I dag er dagen da en spiller skal vise at vif gjorde en stor tabbe ved å slippe han til sin største rival.


          I dag er dagen en ung gutt fra Bærum skal vise seg verdig drakt nummer 10 og skape sin egen historie på Åråsen.


          I dag er dagen da solen skal varme mer enn noen annen dag i 2015 for LSK og skape den perfekte ramme for serieåpningen.


          I dag er dagen da hele Lillestrøm by skal farges i gult og svart og næringslivet i byen skal se at et topplag i byen er helt avgjørende for deres eksistens.


          I dag er dagen da publikum skal møte opp i stort antall og gi alt for LSK, slik vi også krever av våre spillere.


          I dag er dagen vi skal spørre en venn, kollega eller nabo om de vil være med oss på Åråsen.


          I dag er dagen vi fremdeles kan drømme om en pokal på slutten av sesongen og ikke skal frykte noen.




          I dag er dagen vi er gode for gull!

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            #45
            For de som ønsker å fordype seg i statistikk og historie.
            Her er en statistikkside over serieåpningene til LSK i perioden 1975 - 2014:

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #46
              Fra Nettavisens oddstips:

              Midtbanespilleren Bonke Innocent er skadet, mens det er noe usikkerhet rundt Marius Lundemo.
              Faen da! Hadde gleda meg til å se Lundemo i dag og er sikkert ikke alene om det.

              Tvitvi!
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #47
                Uaktuelle for Start:

                "Det har vært mange skader i troppen i sesongoppkjøringen, og til kveldens kamp er Jesper Mathisen, Gummi Kristjansson, Rolf Daniel Vikstøl og Jon Hodnemyr uaktuelle."

                Kilde: Nettavisen
                Last edited by Kjell.T.Ring; 07.04.2015, 10:31.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9404

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Uaktuelle for Start:

                  "Det har vært mange skader i troppen i sesongoppkjøringen, og til kveldens kamp er Jesper Mathisen, Gummi Kristjansson, Rolf Daniel Vikstøl og Jon Hodnemyr uaktuelle."

                  Kilde: Nettavisen
                  Feteste navnet

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                    Fredrik Krogstad skal fortelle de nye spillerne hva det betyr å ha på seg den gule og svarte drakta.
                    Var det ikke han som var søpla-fan? Får håpe vi har noe bedre enn nysignerte søpla-fan til å fortelle om hva det betyr å ha på seg den gule og svarte drakta, om ikke får vi be om å låne Ajer i garderoben noen minutter før kampstart.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Var det ikke han som var søpla-fan?
                      Hæ? Trenger ikke flere av de! Han må avruses i tilfellet!
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2890

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        Var det ikke han som var søpla-fan? Får håpe vi har noe bedre enn nysignerte søpla-fan til å fortelle om hva det betyr å ha på seg den gule og svarte drakta, om ikke får vi be om å låne Ajer i garderoben noen minutter før kampstart.
                        Brønnpissing. La nå historie være historie. Krogstad er fugl, og gul og svart så god som noen. Det tjener ingen hensikt å dukke noen på laget her inne.

                        Kommentar

                        • sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

                          #52
                          Med seier i kveld tangerer Lillestrøm en gammel Rosenborg-rekord: 13 hjemmeseire på rad mot samme motstander.
                          Kilde: VG http://www.vg.no/sport/fotball/lille...me/a/23323286/

                          #jinx

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            Brønnpissing. La nå historie være historie. Krogstad er fugl, og gul og svart så god som noen. Det tjener ingen hensikt å dukke noen på laget her inne.
                            Ingen krise for min del altså. Synes bare det var rart å se han nevnt i sammenhengen han ble nevnt i. Som en lokal helt som skal vise de andre hva det vil si å spille i gult og svart.

                            Historie er det vel først den dagen det ikke står på hans offentlige facebookprofil at han liker søpla?

                            Kommentar

                            • Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3499

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Var det ikke han som var søpla-fan? Får håpe vi har noe bedre enn nysignerte søpla-fan til å fortelle om hva det betyr å ha på seg den gule og svarte drakta, om ikke får vi be om å låne Ajer i garderoben noen minutter før kampstart.
                              Han er uansett oppvokst på Romerike og vet hva LSK betyr for lokalbefolkningen. Om han har holdt med vif noen år som unggutt gjør bare at han har et enda sterkere forhold til hva LSK betyr. Ingen problem i det hele tatt, og hjertet er nok på rett plass allerede.

                              Kommentar

                              • taraldsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 161

                                #55
                                Tenkte å ta med dama på kamp for og hjelpe til med å fylle stadion, men desverre har LSK valgt og sette opp billettprisene til en uspiselig sum for min del, så da gikk de glipp av vertfall 2 personer idag.

                                Kampen er allerede plassert på en bedriten dag (ikke LSK sin skyld), men de gjør ingenting for å lokke til seg folk til serieåpningen. Er så ræva av klubben atte hjelp..

                                Lykketil med 3000 i snitt og maks 2500 faktiske pr kamp.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                  Tenkte å ta med dama på kamp for og hjelpe til med å fylle stadion, men desverre har LSK valgt og sette opp billettprisene til en uspiselig sum for min del, så da gikk de glipp av vertfall 2 personer idag.

                                  Kampen er allerede plassert på en bedriten dag (ikke LSK sin skyld), men de gjør ingenting for å lokke til seg folk til serieåpningen. Er så ræva av klubben atte hjelp..

                                  Lykketil med 3000 i snitt og maks 2500 faktiske pr kamp.
                                  Snakker du om 200.- på feltet? Sponser en femtilapp hvis dere synger som ekte pasienter
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • taraldsen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2006
                                    • 161

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Snakker du om 200.- på feltet? Sponser en femtilapp hvis dere synger som ekte pasienter
                                    Tenkte mere på sittan for min del, når jeg har med madammen. 600,- for å se LSK- Start er og blir for mye.. Skjønner ikke hvor disse tallene kommer fra, da det man kjøper veldig sjeldent står i stil til prisen. At dem fortsatt ikke har skjønt at de vil alltid tjene mer på å sette ned prisene for å dra mere folk til stadion, er for meg en gåte. De pengene de "taper" ved salg av billett vil de tjene inn + litt til, på kiosk salg og div. 250,- for en ståplass på feltet er også for mye etter min mening.

                                    Når mannen i gata omtrent må opp i familieråd og må ta en seriøs økonomisk vurdering om; "har vi faktisk råd til å gå på kamp denne gangen", istedet for at det er en selvfølge at man selv eller familien skal på Åråsen for å se kamp, da er det noe riv ruskende galt et sted..

                                    Kommentar

                                    • Rælungen
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Jan 2015
                                      • 1

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                      Tenkte mere på sittan for min del, når jeg har med madammen. 600,- for å se LSK- Start er og blir for mye.. Skjønner ikke hvor disse tallene kommer fra, da det man kjøper veldig sjeldent står i stil til prisen. At dem fortsatt ikke har skjønt at de vil alltid tjene mer på å sette ned prisene for å dra mere folk til stadion, er for meg en gåte. De pengene de "taper" ved salg av billett vil de tjene inn + litt til, på kiosk salg og div. 250,- for en ståplass på feltet er også for mye etter min mening.

                                      Når mannen i gata omtrent må opp i familieråd og må ta en seriøs økonomisk vurdering om; "har vi faktisk råd til å gå på kamp denne gangen", istedet for at det er en selvfølge at man selv eller familien skal på Åråsen for å se kamp, da er det noe riv ruskende galt et sted..
                                      Lag en sparebørse som dere putter 20 kroner om dagen på fra sesongslutt til serieåpning og dere kan kjøpe dere sesongkort! Fin måte å lære seg sparing på og man kan glede seg til kamper igjennom hele sesongen.
                                      Tror det er levelig for de fleste, hvis man er glad i LSK.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2317

                                        #59
                                        Kan noen be/avkrefte at det koster 350 å kjøpe billett på felt G eller H på kampdagen?

                                        Kommentar

                                        • KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av kunden
                                          Kan noen be/avkrefte at det koster 350 å kjøpe billett på felt G eller H på kampdagen?
                                          Fra lsk.no:
                                          LSK spiller i løpet av en Tippeliga-sesong 15 hjemmekamper på Åråsen stadion. Billetter til disse kampene kan kjøpes på:
                                          - LSK-shop på Åråsen
                                          - MIX-kiosken i Storgata i Lillestrøm
                                          - Alle 7-Eleven og Narvesen-kioskene
                                          - Billettservice.no

                                          Du kan også kjøpe billetter på Åråsen stadion fra to timer før kampstart i billettlukene.

                                          Avgift på kr 50 tilkommer ved kjøp av billett på kampdag.
                                          Vidar Evje

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎