Aalesund - Lillestrøm søndag 12. april kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • SuperT
    "Ladyboy"
    Forumonanist
    • Mar 2012
    • 174

    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Bra trøkk i bortesvingen i går! Fantastisk support der 150-200 stk eide stadion totalt. Spillerne varmet opp langs sidelinja foran oss og Pellegrino deltok på noen av sangene med klapp og hopping
    Endelig noen som kommenterte stemninga! Må jo si at vi markerte oss ganske godt! Ihvertfall føler jeg at vi som var der oppe lagde en hælvettes god stemning! God stemning på bussene på vei opp, helt sjukehus på tribunen etter scoringa, og vi markerte oss godt føler jeg som den supportergruppa vi er, og skal være! Toneangivende og markante!
    Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      Forventer 7 p på de tre kampene. Hjemmekampen mot Stabæk SKAL vinnes.
      Odd sleit senest i forrige kamp mot Stabæk, så det er ingen grunn til å tro at det blir noen spesielt enkel match, dessverre.

      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Det kommer ikke gratis. Tromsø er tragiske, men de spiller hjemme i vannrett sludd og har fått så mye kjeft at de MÅ vinne neste kamp. Tror Nordlys ga dem enere over hele fjøla etter siste tap og er klar til å sparke treneren. De kommer til å ville mye og det må også Fugla. I andre enden av skalaen er Mjøndalen enda høye etter forrige sesong og har spilt på seg selvtillit i eliteserien. De skal ikke undervurderes.

      All grunn til skjerping med andre ord. Nå har vi mistet fire "sikre" poeng og har ikke råd til så mye mer.
      Tromsø tragiske? Jeg så Tromsø hjemme mot Sarpsborg, da var de til tider svært gode. Historisk sett har vi vel heller ikke vært særlig gode på Alfheim, så jeg ser ingen grunn til å tro at dette blir sikre 3 poeng heller. Jeg er enig med deg i at vi skal plukke 3 poeng hjemme mot Start, mens det ser ut til å bli helt bingo hvilke bortebaner vi tar 3 poeng på i år. Spillet vårt er såpass ustabilt at jeg tror det er svært få kamper i Tippeligaen også i år vi kan sette sikre 3 poeng på.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Opprinnelig skrevet av SuperT
        Endelig noen som kommenterte stemninga! Må jo si at vi markerte oss ganske godt! Ihvertfall føler jeg at vi som var der oppe lagde en hælvettes god stemning! God stemning på bussene på vei opp, helt sjukehus på tribunen etter scoringa, og vi markerte oss godt føler jeg som den supportergruppa vi er, og skal være! Toneangivende og markante!
        Å høre på C More var som å høre en hjemmekamp. Godt jobba!
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          4 random + og -

          +
          Villige til å ta kontringer
          Spiss som åpnet målkontoen
          Stemning. Alle de som tok turen opp fortjener et klapp på skuldera. Dere gjør alle fugler stolte med slik synging
          Herlig debut av Ofkir

          -
          Avslutninger og mangel på de
          Klareringer
          Pinlig å se på Arnold drøye tid
          På reprisen så det ut for meg at Árni slo Krølla før han albua. Mulig jeg tar feil, men det er i så fall drittfakter
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2870

            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            4 random + og -

            +
            Villige til å ta kontringer
            Spiss som åpnet målkontoen
            Stemning. Alle de som tok turen opp fortjener et klapp på skuldera. Dere gjør alle fugler stolte med slik synging
            Herlig debut av Ofkir

            -
            Avslutninger og mangel på de
            Klareringer
            Pinlig å se på Arnold drøye tid
            På reprisen så det ut for meg at Árni slo Krølla før han albua. Mulig jeg tar feil, men det er i så fall drittfakter
            Du har ikke tatt med den aller største minusen: Den ELENDIGE pasningskvaliteten hos enkelte spillere. Spesielt Finnur var LANGT under pari, og Arni var ikke stort bedre. Også Marius og Ringo var usedvanlig slurvete tidvis.

            Du har heller ikke tatt med den aller største plussen: Det oppløftende kombinasjonsspillet på små flater mellom Fofana, Ofkir, Marius, Riise og Erling. Der har vi noe vi må bygge videre på. Nøkkelen tror jeg er holde Fofana i midten, i riktig høyde. Da kan vi etter hvert skape mange situasjoner inne i motstanderens sekstenmeter helt uten å pumpe håpløse hodeballer opp til knøttspillerne våre på topp.

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              Hvorfor skal Fofy inn i midten når vår klareste suksessfaktor i hele fjorårssesongen var jobben han gjorde på venstrekanten ? Mot AAfk hadde han alt for mange unødige balltap sentralt også.

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                Enig i det. Vi må sørge for at vi har nok spillere i boksen så Fofana har flere muligheter når han kommer inn fra venstre. Vi har missa så mange åpenbare muligheter med kun Knudzon der inne.
                Last edited by ynnor; 14.04.2015, 12:01.

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  Jeg trur mye av grunnen til pasningskvaliteten var banen. Det var ganske tydelig at mange sleit med å spille ballen med riktig fart. Virket som dette kunstgresset er veldig spesielt og veldig uvant for gutta!
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    Opprinnelig skrevet av Oddis
                    Jeg trur mye av grunnen til pasningskvaliteten var banen. Det var ganske tydelig at mange sleit med å spille ballen med riktig fart. Virket som dette kunstgresset er veldig spesielt og veldig uvant for gutta!
                    Tror Color Line stadion er kunstgressets svar på Sandnes Ulf stadion sin gressmatte. La også merke til at ballen knapt spratt på underlaget i Ålesund.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                      Hvorfor skal Fofy inn i midten når vår klareste suksessfaktor i hele fjorårssesongen var jobben han gjorde på venstrekanten ? Mot AAfk hadde han alt for mange unødige balltap sentralt også.
                      Han traff på 95% av sine pasninger, laget hevet seg betraktelig og endelig så Erling ut til å være delaktig i spillet bortsett fra som oppasser til keeper på corner. Jeg likte det jeg så av han sentralt, har alltid ment at han passer best sentralt og spesielt defensivt kan venstresiden blomstre med en annen VK. Offensivt litt avhengig av motstander. Erling på løp gjennom etter en nydelig pass fra Fofana blir ikke siste gangen vi ser om han fortsetter i den rollen.

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        For meg virker det som Fofana og Erling har en "connection". Blir spennende å følge med fremover.
                        Gonna get myself connected!

                        Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎