Aalesund - Lillestrøm søndag 12. april kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1216

    Mye positivt å ta med seg i dag. Tilfeldig med scoring i mot helt på slutten selvsagt, og litt flåsete sagt så har vi ofte dårlig statistikk mot de med elendig dialekt. Denne statistikken kunne vært annerledes om vi hadde vært mer nøyaktig i kontringene våre, for de var store. Pelle ville prestere og det viste seg at det å komme innpå ikke alltid er lett. Han har det inne så bare gi han tid. Det gjelder alle våre pur unge gutter også. Masse talent og med alle gutta tilbake er vi der. Se på MOA, kan ikke forvente mye mer fourten mer presisjon. Fofana i 10`er rollen var spennende...

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Synes det var mye positivt i dag. Fofana viser jo klasse, med spillforståelse og rå pasninger, der bør han spille mer.
      Okfir brukbar til tider, selv om jeg ikke synes han var bedre enn Krogstad.
      Litt dårlig innsats på baklengsmålet, men litt tilfeldig at det ikke ble 3 poeng.

      Mange her har ropt på Friday og Pelle. Selv synes jeg kanskje det ble litt svakere etter at de kom in, men Friday var og positiv.
      Men litt mer presisjon i angrep, så hadde det jo vært avgjort før.
      Positivt med di spillerene som var tilgjengelig sier nå jeg!

      Kommentar

      • Langballa
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2014
        • 321

        Erling funka i dag får håpe han fikk på seg litt selvtillit til bortekampen mot til! har trua på han i år! Pelle gjør et elendig innhopp! velger å skylde 1-1målet på han da han står ved 16 og ikek aner hva han skal gjøre emd den jævla kula! han kunne måkan til offensivt innkast.. ville vært bedre enn et tafatt balltap som han tydligvis gikk for-.-

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2889

          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
          Moral? Meg midt i rævva. Fy faen for et møkkalag! Kan i det minste fortsette å jobbe i forsvar til kampen er ferdig. Amundsen er ei jævla fitte!
          "Seniormedlem"?!? Man skal være bra mentalt tilbakestående for å skrive "Amundsen er ei jævla f***e" om man er noe i nærheten av en "senior". Av alle lavpanna, bedritne pisse i egen brønn- og drite i eget reir-innlegg på dette forumet, er dette det absolutte lavmål.

          For en gjeng drittunger!

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2889

            Jeg ville skrive noe om at dette var alt i alt et greit resultat på en vanskelig bortebane, at vi hadde løfta lavestenivået flere hakk fra forrige kamp, at det var oppløftende og positivt å se at Ofkir fulgte opp Krogstads gode kamp sist gang og demonstrerer at det gror godt blant juniorene i LSK, at det var overraskende at forsvaret fungerte såpass bra med Johan som makker til Amundsen, at Erling skåra et goalgettermål som bør stoppe kjeften til brønnpisserne ei stund, at Fofana er like uberegnelig god og elendig som hengende spiss som på venstrekanten. Og at de fra KFL som gadd å ta turen over fjella tok luven fra over sju tusen trålfiskere på danskebåten.

            Men jeg blei litt nedstemt igjen av å skumme meg gjennom kamptråden først. Fy faen, en større gjeng med sutrehuer, brønnpissere og prepubertale breiale drittunger skal du leite lenge etter. ALT på bana er udugelig, HVA SOM HELST på benken er selve frelsen.

            Tølp, tåper og tullinger!

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9390

              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
              Jeg ville skrive noe om at dette var alt i alt et greit resultat på en vanskelig bortebane, at vi hadde løfta lavestenivået flere hakk fra forrige kamp, at det var oppløftende og positivt å se at Ofkir fulgte opp Krogstads gode kamp sist gang og demonstrerer at det gror godt blant juniorene i LSK, at det var overraskende at forsvaret fungerte såpass bra med Johan som makker til Amundsen, at Erling skåra et goalgettermål som bør stoppe kjeften til brønnpisserne ei stund, at Fofana er like uberegnelig god og elendig som hengende spiss som på venstrekanten. Og at de fra KFL som gadd å ta turen over fjella tok luven fra over sju tusen trålfiskere på danskebåten.

              Men jeg blei litt nedstemt igjen av å skumme meg gjennom kamptråden først. Fy faen, en større gjeng med sutrehuer, brønnpissere og prepubertale breiale drittunger skal du leite lenge etter. ALT på bana er udugelig, HVA SOM HELST på benken er selve frelsen.

              Tølp, tåper og tullinger!
              Protip: det som skrives under kamp er ræl. Det som skrives etter poenga er delt ut, er litt mer reelt.

              Jeg synes første delen av innlegget ditt er greit, men mener personlig at årets aafk er så dårlig at vi burde hatt 6p mot dem. Åbrekk er vel den mest usaklige signeringa til denna sesongen.

              Grunnen til at det kommer så mye eder og galle er vel at vi alle ønsker at LSK skal være så mye bedre, eller i det minste fremstå så mye bedre enn det som vises og da blir man jævli irritert over slurv, feilpasninger og feilvalg som ikke en gang er Tippeliga'n(!!!) verdig.

              Tromsø borte, Stabæk hjemme, Mjøndalen borte, før Vålerenga hjemme, Rosenborg borte, Molde hjemme. Jeg senker forventningene mine, så skal du i det minste få sleppe litt brønnpissing

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7048

                Jeg har bare sett den siste halvtimen. Syntes det var mer enn Ok, kanskje vi var grusomme i første omgang. Synd det glipper rett før slutt, forsvaret for øvrig så solid ut. Ofkir var finfin! Knudtzon passer jo ypperlig i nettopp slike kamper. Ingen stor overraskelse at han gjorde det bra. Men skeptisk til å bruke ham fra start i hjemmekamper med annet kampbilde.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Slakter Fjes
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 288

                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Finnur meget god igjen. Har alle forutsetninger for å bli en stor favoritt.
                  Svært god defensivt, men han hadde ekstrem feilprosent på pasningene sine, særlig i 1. omgang. Jeg har likevel også trua på at han kan bli meget god.
                  "And I never thought this life was possible.
                  You're the yellow bird that I've been waiting for."
                  Bright Eyes - Poison Oak

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3163

                    Takk til dere som i likhet med meg så mye positivt i dag. Vi gjennomfører en godkjent bortekamp, med et meget ungt lag, med flere rokkeringer fra sist, og er bare en usedvanlig tafatt spiss fra å få 3 poeng. Hadde Barrantes blitt utvist (slik han selvfølgelig skulle ha vært), så hadde vi tatt dette enkelt.

                    Ser poenget til Slakter Fjes vedr Finnur og feilpasninger, men slik jeg ser det skal han være et rivjern på midten, drepe overgangene til motstanderen og gi deres playmakere litt frykt i sjelen. Til det er han vidunderlig. Da kan jeg leve med at han overlater til Johan å tre de geniale pasningene fremover. De to utfyller hverandre perfekt etter min mening.

                    Er enig med Knut i at det kan koke litt over og bli litt usaklig i kampens hete for oss hardt prøvede supportere, men Kroktåa har selvfølgelig rett i at det finnes grenser. De som krysser den vet det nok godt selv i ettertid.

                    Jeg er positiv og har trua på prosjektet til Runar!

                    Kommentar

                    • tilt
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2007
                      • 813

                      Så kampen i opptak nå pga en lang og deilig dag på curlingbanen, men må si meg fornøyd med gjennomføringa kampen selv om det var veldig skuffende og typisk at vi slapp inn på tampen.
                      livet er en gamp for de som ikke kan si k
                      https://twitter.com/#!/KjetiI

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        Ganske spesielt å lese denne kamptråden hvor Knutzon får gjennomgå, samtidig som Vilhjalmson er helt hjelpeløs.

                        Jeg overdriver ikke når jeg skriver at man kan telle på to hender hvor mange vellykkede pasninger han har hatt i treningskampene og de to seriekampene. Han har total mangel på spilleforståelse. At han får spille 75 min i dag er utrolig.
                        Dog skal det sies at han jobbet hardt.

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                          "Seniormedlem"?!? Man skal være bra mentalt tilbakestående for å skrive "Amundsen er ei jævla f***e" om man er noe i nærheten av en "senior". Av alle lavpanna, bedritne pisse i egen brønn- og drite i eget reir-innlegg på dette forumet, er dette det absolutte lavmål.

                          For en gjeng drittunger!
                          Man blir ikke akkurat MER reflektert av å følge Lillestrøm Sportsklubb, ei heller å frekventere kamptrådene på detta forumet over lang tid ��

                          Men nå som den verste skuffelsen har lagt seg, har jeg ingen problemer med å innrømme at akkurat det innlegget ble litt i overkant flåsete. Det rant bare over når vi hadde hatt 3 poeng i lomma, for så å miste 2 pga. sløv jobbing i forsvar. Amundsen var heller ikke værst ved baklengsmålet. Ballwatchinga til Lundemo var enda verre...
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Når James tar ned langballen feilvendt på brystet ser man Amundsen ryggende bakover flere meter unna, når han har kontroll på kula (som han ikke skal få lov til i utgangspunktet upressa) og vender seg, så er det som om noen har hivd ned en håndgranat, jamaicaneren har ikke en gul spiller rundt seg i flere meters omkrets. James får nesten spasere inn i borgen vår.

                            Det er en helt annen standard over forsvarsspillet i år enn i fjor, det man brukte tre år på å få til er nesten revet ned, og mye skyldes den manglende balansen i spillet, tryggheten virker å være borte. Nå er det tjo og hei og hawaii som gjelder, det har vært shaky som pokker bakover i begge kampene. Et gufs fra fortida. Det positive med unggutter som står fram skygges over av at man tillater seg å bli kontra på gang på gang når man leder borte, det er som om tre år har vært helt bortkasta.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              Bra trøkk i bortesvingen i går! Fantastisk support der 150-200 stk eide stadion totalt. Spillerne varmet opp langs sidelinja foran oss og Pellegrino deltok på noen av sangene med klapp og hopping
                              ..................

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Igjen, hva er forskjellen på Amundsen og Ødegaard?
                                Økonomisk sett er det maaaange hundre tusen forskjell på de to. Sportslig er de ganske like...
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  Hva var det vi hadde på venstre bredde i denne kampen.. tre spillere prøvd, ingen helt ideelle. Vi taper seier'n på å ikke ha "fullt" mannskap. En stk bedre spiller i overgangene kunne gjort det for oss. Arni V på midtbanen? hmmm. Er tydelig en Runar satser på.

                                  Ser klart at Arni slår først i den sikkert omtalte situasjonen, og virker som vi har litt flaks som unngår straffe imot når Amundsen er på bærtur og setter ut beinet uti 2. omg der. Dommer Berntsen kan vi ikke klage på.

                                  Fatter egentlig ikke helt hva Amunds gjør ved noen anledninger, dribler i eget felt og mister ballen. Nye Ofkir spiller også anti-spansk innimellom, blir vanskelig for Erling å ta imot når han blir spilt opp på det beinet som er under press. Skal vi holde på ballen litt må man spille på fri-siden, selv om det ikke gir umiddelbart gjennombrudd. Så vi fikk enkle brudd imot gjennom 70 % av kampen. Skal det fortsette sånn, og med en ikke holdbar forsvarsjobb? Grunnmuren vi fikk til under MH er nok ikke helt borte, men byner å lure litt. Mange ute i backrekka da..

                                  Men som sagt skuffa over venstre midt, hvorfor ikke prøve Krogstad i annen omgang. Lundemo preger heller ikke kampene i særlig grad ennå, men han kommer. Savner Riise på midten et sted, men er farlig med de flotte innleggene han kommer til nå.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2310

                                    Litt OT men Ødegård hadde et flott selvmål mot Viking, så er det nevnt. Med seiere mot TIL, Stabæk og Mjøndalen får vi pusterom før hatkampene.

                                    Pussig nok hadde det vært bedre poengmessig om vi tapte mot Start og vant mot Aafk, men psykologisk er det nok bedre med ett poeng mindre, tross alt. Ikke minst boosten etter den sene utklikningen til SKM. At vi taper 2p mot Aafk borte er surt men noen en kan leve med da hjemmelagene satser hardt fremover.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2889

                                      Opprinnelig skrevet av kunden
                                      Med seiere mot TIL, Stabæk og Mjøndalen får vi pusterom før hatkampene.
                                      Forventer 7 p på de tre kampene. Hjemmekampen mot Stabæk SKAL vinnes.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Forventer 7 p på de tre kampene. Hjemmekampen mot Stabæk SKAL vinnes.
                                        Det kommer ikke gratis. Tromsø er tragiske, men de spiller hjemme i vannrett sludd og har fått så mye kjeft at de MÅ vinne neste kamp. Tror Nordlys ga dem enere over hele fjøla etter siste tap og er klar til å sparke treneren. De kommer til å ville mye og det må også Fugla. I andre enden av skalaen er Mjøndalen enda høye etter forrige sesong og har spilt på seg selvtillit i eliteserien. De skal ikke undervurderes.

                                        All grunn til skjerping med andre ord. Nå har vi mistet fire "sikre" poeng og har ikke råd til så mye mer.

                                        Hjemmekampen skal, som du sier, vinnes. Sånn er det bare.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13271

                                          Opprinnelig skrevet av kunden
                                          At vi taper 2p mot Aafk borte er surt men noen en kan leve med da hjemmelagene satser hardt fremover.
                                          Var vel å forvente at vi ville bli satt under press og at det ville bli div stillehavsøyer bakover med to forsvarspillere ute og 10-årsjubileum for fiskesloplast colargol arena. Mest skuffende at vi ikke dreper denne kampen og suger livskraften ut av fiskera med et par kontringsmål, med unntak av Knutzone mangler det mye på guts og selvtillit foran mål.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎