Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
    At Runar og vårt apparat er enige i at Bonke skal ha sitt andre gule er nytt for meg. Har du noen kilde til den påstanden?


    Nei, han sa hensynsløs takling, og det er feil. Det er ikke noen takling, men som Bonke sier til RB, en 50/50-duell. Begge kaster seg fram for å rekke ballen.


    Han traff Abu, men det er ikke sikkert han kjente det. Han treffer med forsiden av kneskåla si i siden av kneet til Abu. Det er ganske stor forskjell på hvor vondt det gjør.

    Jeg mener fortsatt at dette var en kollisjon av samme typen som når to går opp i hodeduell og den ene lander på beinet til den andre. Et uhell som gjør vondt, men som ikke er noens skyld.
    Ja, naturligvis har jeg det. Runar K ble intervjua av Sumo/Cmore noen minutter etterpå. Rart ingen andre har sjekket dette opp. Han sa ok, to gule på han, men ikke fornøyd med et par andre gule. Han holdt en meget sympatisk tone, så litt ned.. For en type, var jo bra hissig på slutten av kampen.

    Virker som hr Kristinsson har total kontroll på følelser og utbrudd, sånn at han ikke blir sendt opp på tribunen. Verdt å merke seg. Vet jo ikke hva dere syns, men..

    Jeg bryr meg ikke om alt mulig rundt, og vissomatte en motspiller spilte død osv.. dette har vi vært igjennom. Har sett Essediri, Fredrik G, MorFoff med fler prøvd å filme seg til noe by the way.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Opprinnelig skrevet av Canário
      Torvik oppsummerer kampen godt i en kommentar i dagens papirutgave. Et utdrag om Moen: "LSK tapte ikke på grunn av dommeren. Men det er oppsiktsvekkende hvor svak og inkonsekvent Svein Oddvar Moen er om dagen. Bonke fikk gult kort for holdning, noe Godsets Abu ikke gjorde rett i forkant. Det gule Fofana fikk var knapt nok frispark, og ikke i nærheten av å hindre kontring som Moen som sier. Når kanarifansen sang FIFA-dommer var det intet kompliment. En kan heller ikke tro han får den pausen han åpenbart bør ha, slik han er dyrket i NFF".

      I tillegg til en hårreisende frisparklinje, er det meget rart at kortstatistikken i går viser fem til oss og null til Godset. Har null kontroll lenger.
      Sjølsagt skulle vi hatt et kort mindre, og sif minst ett. Men det har noe med når i kampen det skjer også. Tidlig, før første gule, er dommer mer "reluctant". Bonke får et veldig klart et i første, og bygger sikkert oppunder. Det måtte jo bare skje med han. Hva syns du Nebbjævel'n, du har vært ute i minusgrader før, og sett litt forskjellige typer spellere? Kasey f.eks?

      Kommentar

      • Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

        Opprinnelig skrevet av 307
        Man får vel ikke gult kort for sånt. Det han får for er en hensynsløs takling i følge Moen og da mener han nok at han stempler og det gjør har ikke. Han er ikke borti med foten. Mulig han er litt borti med kneet. Men ikke nok til å legge seg ned. Alle så at Abu filmet. Etter at ingen spiller ut ballen så kommer Lsk i angrep. Vips så var han helt fin igjen.
        Det sier jeg ikke heller. Og nei, Moen sier ikke noe om stempling. Hva Abu gjør er noe Annan gjorde hver kamp, og sikkert mange andre, aner ikke noe om sjokk eller smerte han må ha følt, og det vet ingen av oss. Det som betyr noe er at vi har en som er ny i gemet, og har gult fra før (BI). Da skjer dette, også gjør han det kanskje ikke så ofte igjen. Jeg vedder mye på at han får rødt igjen dessverre, vedder noen imot?

        Umulig å se noe om filming vel, vår spiller kommer seint og halvtøft inn, og treffer innsida av kneet. Jeg forholder meg ikke til det, når det blir så vagt. Du har helt sikkert et poeng, men oppspor Annan på vegne av norsk fotball først.

        Vi er alle DRITA DÅLI TAPERE, ikke sant GIF-kanari? Og Grausam Cyklon B?

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Opprinnelig skrevet av reka
          Dømminga var grusom, men ikke derfor vi tapte kampen. Var på etterskudd i alt, flere som halvsov utpå der, da blir det mange klønete involveringer.
          Ok, og bra! Men det handler dessverre om dyktighet. Hva fff ere med å stå så høyt mot historiens nest råeste kontringslag. Og Riise er jo ikke forsvarsspiller DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fan ass, han får gå ut i konas blogg å innrømme det. Kanskje det er hu som trekker energien bort.

          Vi fikk fan ikke mål heller. Imorra (dag) er det 30-40 % sjanse at vi ryker i cupen mot Strrr**en. Vær klar over det, og møt opp!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎