Haugesund - LSK, Lørdag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2526

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Etter det som lenge så ut som en positiv utvikling i laget, så synes jeg man har tatt flere steg tilbake igjen den siste tiden. Resultatene har vært helt ok, men spillet og samhandlingen er totalt fraværende og begrenser seg til balltrilling sentralt eller lange baller lempet opp på EK.
    Svaret er enkelt: Johan Andersson er ute med skade og Lundemo er relativt rusten etter skadefraværet. Motoren i lagets kombinasjonsspill/angrep er degradert fra en sprek V8'er til en firesylindret motor som kun går på tre sylindere.

    I tillegg var ikke alt i forsvar helt stødig i går.... Ringstad er nok enig i at han har opplevd bedre dager i forsvar. Uansett tar jeg det ene poenget foran null poeng hver dag.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Synes det virker som trener og mange spillere er allt for fornøyd med ikke å tape. Ja, ledet i går, men etter1 omgang var det flaks at Haugesund ikke ledet mer. Synes poengene kommer litt for tilfeldig, og det begynner å bli en svakhet med en trener som ikke tør si ifra, og kreve mer av de etablerte. Nå begynner jo og Bjørn Helge kritisere taktikken i media, og trøkket på treninger er ikke særlig høyt for tia
      Men hanker nå inn noen poeng, og henger med, selv uten vinner
      vinnermentalitet. Tenk å fått det, samspill, og spillere i riktige posisjoner tilbake i laget.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎