LSK – godset, søndag 12. juli kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av Tittil
    Hvorfor klarer ikke LSK å beholde største talentene? Høibråten til Godset, Ajer til Start og Gulbrandsen / Gabrielsen til Molde.
    Tar det i rekkefølgen du nevnte spillerne.. Gal Far som hater Lsk, Familie som flytta. Pengegrisk unggutt med solbakken som rådgiver, kompis til pengegrisk spiller som blei henta for at han skulle ha en kompis der oppe ..... Ingen ting av dette er Lsk sin feil.

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      Vel, vet ikke om det er hele forklaringen. Får man ikke spille, er det også bedre med en klubb man får spilletid for utviklingen sin skyld. Nå virker det litt tilfeldig for flere, hvem som spiller.
      Og man bør vel kunne leve av lønna? Nå får ikke unggutta det som er minstelønn en gang. Skaper vel ikke akkurat tillit til klubben og lojalitet med det.
      Når de og får lite tilbakemeldinger og lite informasjon om hva som skal til, annet enn litt fra en av hjelpetrenerene, som tydligvis ikke har noe innflytelse i.F.t. hvem som har er i form, og hvem som har størst potensiale, så ville jeg ikke bli forundret om sportsklubben klarer å miste enda flere talenter etterhvert.
      Føles som middelmådighet når ut i alle ledd.
      Last edited by Trooond; 13.07.2015, 21:26.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Opprinnelig skrevet av Playboy1
        'Vondt' å se nok en ungutt fra LSK blomstre i andre Norske klubber 
        Høibråten var rett og slett meget god.
        Spilte selvfølgelig sin livs kamp mot LSK.

        Kommentar

        • Marit
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2010
          • 885

          Opprinnelig skrevet av Trooond
          Vel, vet ikke om det er hele forklaringen. Får man ikke spille, er det også bedre med en klubb man får spilletid for utviklingen sin skyld. Nå virker det litt tilfeldig for flere, hvem som spiller.
          Og man bør vel kunne leve av lønna? Nå får ikke unggutta det som er minstelønn en gang. Skaper vel ikke akkurat tillit til klubben og lojalitet med det.
          Når de og får lite tilbakemeldinger og lite informasjon om hva som skal til, annet enn litt fra en av hjelpetrenerene, som tydligvis ikke har noe innflytelse i.F.t. hvem som har er i form, og hvem som har størst potensiale, så ville jeg ikke bli forundret om sportsklubben klarer å miste enda flere talenter etterhvert.
          Føles som middelmådighet når ut i alle ledd.
          Ingen av de som dro kan klage på lite spilletid. Leve av lønna? Gutta fikk mer i lønn fra klubben som 19 åringer enn det jeg får som offentlig ansatt i en alder av 30 med 6-årig profesjonsutdanning på universitetsnivå.

          Mener jeg at klubben gjør alt riktig om dagen? På INGEN måte. Men at akkurat de gutta det er snakk om dro reflekterer ikke negativ på lsk på noen måte. Talentjobbinga er faktisk det området jeg synes klubben har vært aller best på de siste årene.
          Andas in och andas ut
          Orkar jag så orkar du

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            nei, de som forsvant hadde det kanskje mer en greit. Men det er ikke helt tilfelle med alle ungutta nå. Noen, som Lundemo, SKM osv, har det sikkert bra nå og, de får spilletid også. Men selvfølgelig kan ikke alle få samme behandling, og det er det flere som ikke gjør også, så det vil vel ikke forundre om det er noen som ikke vil få den samme lojaliteten som til en arbeidsgiver som behandler dem fair. Lsk har nok gjort mye bra, men det er jo noe dritt at så mange av talentene forsvinner ? Og for tiden er noe av det de gjør smålig , og veldig forunderlig, selv om de har dårlig med penger.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Trooond
              nei, de som forsvant hadde det kanskje mer en greit. Men det er ikke helt tilfelle med alle ungutta nå. Noen, som Lundemo, SKM osv, har det sikkert bra nå og, de får spilletid også. Men selvfølgelig kan ikke alle få samme behandling, og det er det flere som ikke gjør også, så det vil vel ikke forundre om det er noen som ikke vil få den samme lojaliteten som til en arbeidsgiver som behandler dem fair. Lsk har nok gjort mye bra, men det er jo noe dritt at så mange av talentene forsvinner ? Og for tiden er noe av det de gjør smålig , og veldig forunderlig, selv om de har dårlig med penger.
              En grunn til at noen drar er kanskje spilletid, men penger og "berømmelse" er nok større grunner. Medalje, ambisjoner, landslag, utlandet er ord som henger sammen, selv om sportsklubben er kjent for å selge spillere til utlandet så er de andre ordene så langt unna sportsklubben man kan komme for tiden.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎