LSK - Mjøndalen, Åråsen, lørdag 26. sept. kl. 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2129

    #21
    Endelig Knutzon😊
    Herlig gjennomspill av Moa

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4434

      #22
      Ofkir nærmer seg jo assistkonge. For en fyr, magisk overblikk for en så ung spiller.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #23
        Og der kom det en pasning til fra samme mann . Nå gir jeg 500 til vierlsk om vi passerer vif på tabellen

        Kommentar

        • Tvilling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 1468

          #24
          TAKK for 500 seiersgleder!!

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            #25
            Enkelt seier, som ventet, men hadde håpet på bedre spill . Mjøndalen er for dårlige, så var ikke skremt. Hadde de hatt, fred, Erling eller Arnold kunne det gått annerledes. Men det har de ikke.

            Men liker ikke at ikke byttene benyttes på 2-0. De unge utvikles av å spille, har vi sett. Også Arni på kant???

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #26
              Enkel seier?? Dette var en vid åpen fotballkamp i en time, gud veit åssen Mjøndalen kan ha en spiller som Hurtado på benk, fordi han lekte seg med Stian de første 25 av andre omgang. En herlig seier igjen, 6-1 på de to siste hjemme, men begge kamper er ganske like der motstander får slippe til altfor lett. Igjen et antall avslutninger godt inne på titallet.

              Men noe skjedde da timen ble passert og vi hadde en god periode før 2-0 kom. Typisk at Erling avslutter iskaldt der når han like gjerne kan bomme på en låvedør ti av ti ganger. Men det er vel derfor man blir glad i sånne typer. Vi er igjen i ferd med å bli et reindyrka kontringslag, noe eget spill er det ikke mulig å få øye på, selv kampbildet med en tidlig ledelse tatt i betraktning.

              4300 under regnbuen, glissent.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #27
                Der viste Mjøndalen hvordan man IKKE bør spille mot LSK. Vi hadde et hav av bakrom hele kampen. Deilig at vi skaper ufattelig mye igjen selvom Mjøndalen er ræva. Litt ruskete bakover, spesielt i 1.omgang. Starta svakt i andre men etter 2-0 er det game over. Forskjellen på lagene er at vi har noen kvalitetsspillere.

                Totalt sett litt hawaii men faen så gøy det var på Åråsen! Må også trekke fram Moa igjen. For en spiller!
                ..................

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  #28
                  Dagens dårligste; Ken Henry. Faen så ræva dommer!
                  ..................

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Enkel seier?? Dette var en vid åpen fotballkamp i en time, gud veit åssen Mjøndalen kan ha en spiller som Hurtado på benk, fordi han lekte seg med Stian de første 25 av andre omgang. En herlig seier igjen, 6-1 på de to siste hjemme, men begge kamper er ganske like der motstander får slippe til altfor lett. Igjen et antall avslutninger godt inne på titallet.

                    Men noe skjedde da timen ble passert og vi hadde en god periode før 2-0 kom. Typisk at Erling avslutter iskaldt der når han like gjerne kan bomme på en låvedør ti av ti ganger. Men det er vel derfor man blir glad i sånne typer. Vi er igjen i ferd med å bli et reindyrka kontringslag, noe eget spill er det ikke mulig å få øye på, selv kampbildet med en tidlig ledelse tatt i betraktning.

                    4300 under regnbuen, glissent.
                    Det er så fint at du klarer å se noe positivt I en 3-0-seier. Det kan ellers være hardt å få til.
                    Kampen oppsummert fra giffersynspunkt: Stian ble rundspilt, motstanderne slipper for lett til, Erling scorer, men da må vi minne om at han pleier å bomme og så er det triste tilstander på tribunen. Ja,ja....
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                      Det er så fint at du klarer å se noe positivt I en 3-0-seier. Det kan ellers være hardt å få til.
                      Kampen oppsummert fra giffersynspunkt: Stian ble rundspilt, motstanderne slipper for lett til, Erling scorer, men da må vi minne om at han pleier å bomme og så er det triste tilstander på tribunen. Ja,ja....
                      Bør ikke en moderator konsentrere seg om diskusjonen? Det er vel ingen overdrivelse å si at Stian hadde problemer med innbytteren? Heller ikke at Erling også bommet på noen feite sjanser? Fin seier igjen, men en soleklar dumpekandidat hadde fjorten avslutninger, det mener jeg er altfor mye.

                      Du får trøste deg med at jeg ihvertfall ikke er blant idiotene som buer og skriker ukvemsord når Moa løper ut mot cornerflagget på 3-0.

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2129

                        #31
                        Artig kamp. selv om Mjøndalen hadde putta 1 eller 2 som dem hadde muligheter til første timen, så hadde vi likevel vunnet. følte at vi aldri var truet. Vi har så mye fart fremover,så vi kommer garantert til store sjanser. Egentlig så hadde vi like dårlig uttelling på sjanser idag
                        Som Mif, likevel vinner 3-0 . Det sier en del.
                        For min del så er mye mer moro å se LSK på
                        Denne måten enn å være ballbesittente tversover og bakover med ball. Effektivt er det også😊

                        Kommentar

                        • woody
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 374

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Og der kom det en pasning til fra samme mann . Nå gir jeg 500 til vierlsk om vi passerer vif på tabellen
                          500 herfra også hvis vi passerer Søpla
                          woody

                          Kommentar

                          • tonkro
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2009
                            • 337

                            #33
                            Gøy å være tilbake på Åråsen igjen idag. På tross av et glissent kanarifelt lagde de få som var der mye liv. 3 mål gjorde heller ikke noe Håper flere tar turen neste kamp! Nyt seieren alle mann

                            Kommentar

                            • Bukkenbruse
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 515

                              #34
                              Så at vi omsider la igjen spillere på topp etter dødballer i mot og det ga effekt. 1-0 målet kommer vel etter kontring på dødball i mot og rett etterpå har vi en kanonkontring med Moa og Erling etter Mjøndalencorner som burde endt i mål. Var også flere situasjoner hvor vi raskt får etablert spill på deres halvdel fordi vi har oppspillspunkt høyere i banen etter dødball i mot!

                              Kommentar

                              • Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                Dagens dårligste; Ken Henry. Faen så ræva dommer!
                                Amundsen prøver å kveste Pellegrino, og offside'n på målet i andre er vel usikker. Kanskje noen vet..

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                  Amundsen prøver å kveste Pellegrino, og offside'n på målet i andre er vel usikker. Kanskje noen vet..
                                  En helt håpløs frisparklinje, og blåser generelt på alt for mye, nesten på alt. Men det soleklare frisparket Moa skulle hatt for obstruksjon i 2.omgang overser han. Når 2 Mjøndalen spillere ligger nede så fortsetter spillet helt til vi spiller ut ballen. Etter behandlingen får Mjøndalen frispark(!). Frispark i mot for å spille ut ballen der altså. På en corner i første omgang svinger Mjøndalen ballen inn. Plutselig blåser han og ber corneren tas på nytt. Da må du blåse før corneren er tatt. Som så mange andre Tippeliga dommere så ødelegger han nesten kampen ved å blåse noe så inni helvete mye. Tempoet dras ned hele tiden. Ingen matchavgjørende feil denne gangen, men fortsatt mye rart!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Enkel seier?? Dette var en vid åpen fotballkamp i en time, gud veit åssen Mjøndalen kan ha en spiller som Hurtado på benk, fordi han lekte seg med Stian de første 25 av andre omgang. Typisk at Erling avslutter iskaldt der når han like gjerne kan bomme på en låvedør ti av ti ganger. Men det er vel derfor man blir glad i sånne typer. Vi er igjen i ferd med å bli et reindyrka kontringslag, noe eget spill er det ikke mulig å få øye på, selv kampbildet med en tidlig ledelse tatt i betraktning.

                                    t.
                                    Ja, enkel seier, Mjøndalen hadde ikke nok kvalitet på topp.
                                    Mot et bedre lag, ville ikke denne prestasjonen holdt, men det er nok mot bunnlagene.

                                    Som du sier, man ser ikke så mye eget spill.

                                    Kommentar

                                    • Frode D. Homb
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 982

                                      #38
                                      Jeg setter inn 500 til VierLSK om vi passerer Vaalerængens Idrætsforening af borgerskapet paa Vaalerængen og Kampen!

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7055

                                        #39
                                        Pleier ikke å pushe LSK-radio her, men i går var jeg i form, altså: http://bambuser.com/v/5815147
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1468

                                          #40
                                          Å høre Kndzon, Moa og Runar i "Etter Kampen" gjør meg ikke mindre optimist.. :-D

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎