Glimt - Fugla søndag kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    #61
    synd vi ikke bruker flere av de på benken når man først ligger opp med to mål..


    lite å klage på idag ellers =)
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #62
      sorry, kommer rett fra familiemiddag og oppussing så har ikke fått oppdatert meg helt, men kan noen kjapt svare på hvorfor Ringstad og Fønix ikke starter?
      Forøvrig veldig godt fornøyd med vi opptrer

      OG der SCOARE FAEN MEG FRIDAY ETT SJUKT MÅL!!!
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #63
        Friday ass!!

        Kommentar

        • BroganTrundler
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2014
          • 665

          #64
          For en mann!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            #65
            Fy faen Fred!
            ..................

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3368

              #66
              Opprinnelig skrevet av fjacob82
              sorry, kommer rett fra familiemiddag og oppussing så har ikke fått oppdatert meg helt, men kan noen kjapt svare på hvorfor Ringstad og Fønix ikke starter?
              Forøvrig veldig godt fornøyd med vi opptrer

              OG der SCOARE FAEN MEG FRIDAY ETT SJUKT MÅL!!!
              småskader, så vidt jeg har forstått det.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • OlaG
                Oversetterdrone
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 891

                #67
                Oi oi oi!

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  #68
                  Friday er nr to på årets spiller for meg, kun pga de ekstreme egenskapene han viser til tider. Dette er gull!

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    #69
                    Ingen som helst tvil om at Rafiq er vår mann, men 0 - 3 i Bodø er en aldri så liten BRAGD. Ikke bragdgullet, for det er jo nesten ittno å spille for.

                    Kommentar

                    • Marit
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2010
                      • 885

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Helt enig, han har jo bidratt til en meget god høst og fortjener skryt med resten av laget i måten de har snudd en jævlig negativ trend på. Denne bortekampen er langt fra velspilt, men noe solid over laget siste ukene jeg ikke trodde var der for kort tid siden. Men vi ser jo at det er noe å jobbe med videre også, så 2016 blir nok ikke bare en dans på roser. Men utsiktene er bedre enn på lenge!
                      Er igjen helt enig i at dette er bedring, solid er faktisk et veldig godt ord. Det jeg merker det mest på er at jeg ikke sitter med hjertet i halsen lenger. Tidligere i år var jeg grisenervøs på 2-0, man "visste" at det ikke holdt og at laget når som helst kom til å rakne totalt. I dag var jeg avslappet helt fra 1-0.
                      Andas in och andas ut
                      Orkar jag så orkar du

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #71
                        Siste 5 kamper: 3-1-1 og 8-1 i målforskjell. Dette begynner å ligne noe som kan skape engasjement før neste sesong. 2 gode kamper til nå, så blir dette en god sesong tross alt.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13271

                          #72
                          Må snart få lagt ned nord-Norge nå. Er bare vær der, fisken og oljen kan vi pumpe sørover i rør. Når vinden nesten putter selvmål på utspillet til londak er det på tide å innse realitetene.

                          Kommentar

                          • Solør
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Aug 2015
                            • 18

                            #73
                            For et lag vi har! Synes kampen i dag er meget bra og kontrollert. Herlig og se kollektivet også når Ofkir blir grisetaklet.

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              #74
                              En rett og slett perfekt gjennomført kamp. Var veldig imponert over å se vår ekstreme horisontale kompakthet helt fra kampens start til slutt. Variasjon i både presshøyde og formasjonen i løpet av kampen utifra kampbilde var også deilig å se - og for første gang på lenge føltes det veldig tydelig ut hva det var vi prøvde å få til. Good job, Runar!

                              Det absolutt deiligste var riktignok å se Martin stå opp for sin lagkamerat som ble taklet stygt, ved å gå rett opp i trynet på Glimt-kødden. Ingen gjorde det i Tromsø da Riise ble kvestet, så viktig å se at vi endelig har en skikkelig karakter på laget.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • Trooond
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2015
                                • 1039

                                #75
                                Bra resultat, og solid kamp, eneste lille er at jeg skjønner ikke at det ikke byttes mer, og litt tidligere. Når Bodø blir redusert til 10 er der ingen tvil lenger, fortjent seier.

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Folke
                                  Det er nok mest frykten for en skade som gjør at han ligger, samt at det nok også er med på å gi dommeren "bevisene" han trenger for rødt kort. Vondt har han nok i morgen igjen. Stygg takling, som kunne endt virkelig ille.
                                  Altså legger han på litt. Har sett mye verre taklinger. Men idiotisk var det, og elegant smetter M.O unna der.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Altså legger han på litt. Har sett mye verre taklinger. Men idiotisk var det, og elegant smetter M.O unna der.
                                    Unnskyld meg? Synes du det er rart at man ligger nede et par minutter etter en slik takling??? Dessuten så halta han litt etter han kom seg på beina, men hva faen er poenget ditt egentlig?
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Håkon Henriksen
                                      Administrator
                                      • Nov 2003
                                      • 6411

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Skogseid er en begrensa back, og der er han og laget heldige som ikke ligger under. Bør være alle muligheter her, det står på vilja og presisjonen.
                                      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Skogseid heldig igjen.
                                      Skogseid tok vel Trond Olsen relativt greit ut av kampen, skjønner ikke helt hvorfor man skal hakke på denne måten....
                                      6'er på RB børsen
                                      Håkon Henriksen
                                      -
                                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                      -
                                      ALT FOR FUGLA

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Unnskyld meg? Synes du det er rart at man ligger nede et par minutter etter en slik takling??? Dessuten så halta han litt etter han kom seg på beina, men hva faen er poenget ditt egentlig?
                                        Ja, det er rart å ligge nede to min hvis man ikke er skada, ifølge æreskodeksen mange av våre supportere har. Bare nevnte det jeg, midt oppi alt ståket. Poenget er jo jævla enkelt, det må sjøl du skjønne. Vi hetser alle andre fra andre lag hele tida. Hvis han kan reise seg før, så gjør det da. Bjarmann hadde vel gjort det. Trenger ikke gjøre det så vanskelig. Den i Tromsø mot Riise var svært stygg, denne så mye verre ut enn den var, i selve måten beinet til han moe kom på. Bøyd, taklet tilbake mot beinet til vår mann/gutt. Ikke noe fart i selve taklingsfoten hans, den høyre, så vidt j husker. Han ble rett og slett ikke skadet, har han haltet eller nevnt noe om det etterpå? Var såklart vondt en liten stund, og med et lite sjokk og usikkerhet, ble jeg skada nå?

                                        Sjølsagt hadde jeg gjort det samme, som nittenåring, ligget ett minutt ekstra. Vi leder osv. Helt greit, rødt var riktig. Men ingen strake bein eller knotter rett imot. Det er jo bare å se det i slow. Tør vedde på at dommern var litterann i tvil, han konfererte også så vidt det var der.

                                        Ingen sak for meg i det hele tatt, men faen må du tåle litt divergerende meninger. Ofkir er fenomenal han, imponerende. Det ekke saken. Kjenner for øvrig, som sagt før, til han favorittdommern deres. Bruker kretsdommer-logo, og bruker det, for å få retten sin i saker om kjøpslov osv. Samma det, men blir overraska hvis han når veldig langt. Han blir suuur. Ønsker han lykke til, har jo godt veldig greit når han har dømt oss. Blir spennende å følge faktisk.

                                        Kommentar

                                        • Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Herman
                                          En rett og slett perfekt gjennomført kamp. Var veldig imponert over å se vår ekstreme horisontale kompakthet helt fra kampens start til slutt. Variasjon i både presshøyde og formasjonen i løpet av kampen utifra kampbilde var også deilig å se - og for første gang på lenge føltes det veldig tydelig ut hva det var vi prøvde å få til. Good job, Runar!

                                          Det absolutt deiligste var riktignok å se Martin stå opp for sin lagkamerat som ble taklet stygt, ved å gå rett opp i trynet på Glimt-kødden. Ingen gjorde det i Tromsø da Riise ble kvestet, så viktig å se at vi endelig har en skikkelig karakter på laget.
                                          Syns du ikke det er rettåslett feil å gi gult til Malo der? Og så er det veldig dumt hvis Martin må stå over neste kamp, som noen sa. Men må han det da?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎