Glimt - Fugla søndag kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • nebbjævel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2009
    • 511

    #81
    Det er greit av Ofkir å ta en pust i bakken mens de andre krangler på seg kort. Lillestrøm Sportsklubb reiser ikke til Bodø for å vise fiskere hvordan man skal oppføre seg. Etter Olsens teaterforestilling på den såkalte fellinga i feltet tenkte nok Moa at her skal vi bli to om Oscarstatuetten. For meg er det greit, men ikke mer enn det, og helst ikke mer av det heller. Rødt til motstander var på sin plass, uansett. Litt vekt på det beinet der taklinga traff og det ville blitt lenge til vi så Ofkir med ball igjen. Var dommeren god ? Litt vanskelig å ha noen kvalifisert oppfatning om det så lenge vi vant såpass klart, men Glimt fikk fler frispark enn vi gjorde, det skal han ha. Jeg syns han var OK.

    Kommentar

    • 007
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2013
      • 271

      #82
      Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
      Syns du ikke det er rettåslett feil å gi gult til Malo der? Og så er det veldig dumt hvis Martin må stå over neste kamp, som noen sa. Men må han det da?
      Må ikke stå over i følge rb.no i hvert fall: http://www.rb.no/kort-toppen-2015/s/5-43-51069

      Må jo regne med at eventuelle kort fra Sandnes Ulf er tatt hensyn til av RB. Såpass proffe bør de være, så de har full oversikt. Husker i hvert fall at de hadde kontroll på Pellegrinos kort fra Bærum, da han måtte stå over. Mener å huske at det var for 3 gule, hvorav 2 var som Bærumspiller.

      Kommentar

      • dennis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 872

        #83
        Opprinnelig skrevet av 007
        Må ikke stå over i følge rb.no i hvert fall: http://www.rb.no/kort-toppen-2015/s/5-43-51069

        Må jo regne med at eventuelle kort fra Sandnes Ulf er tatt hensyn til av RB. Såpass proffe bør de være, så de har full oversikt. Husker i hvert fall at de hadde kontroll på Pellegrinos kort fra Bærum, da han måtte stå over. Mener å huske at det var for 3 gule, hvorav 2 var som Bærumspiller.
        Jeg mener at ,Martin måtte stå over etter sin første spilte kamp for LSK ,han fik gult kort i den og hadde to fra før

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3183

          #84
          Opprinnelig skrevet av dennis
          Jeg mener at ,Martin måtte stå over etter sin første spilte kamp for LSK ,han fik gult kort i den og hadde to fra før
          Det stemmer. Han fikk sitt første for LSK og sitt tredje totalt hjemme mot RBK 9. august, og hadde karantene neste kamp.

          gilbert

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎