Martin Filip Falkeborn (var: Spillertråd Martin Filip Falkeborn )

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bibaboy
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 712

    #21
    Opprinnelig skrevet av LS89
    http://www.rb.no/lokalfotball/lsk/ha.../s/5-43-320214

    Synes det er snodig at en som leverer fem scoringer fra backposisjon (ja, klar over at det er 3.div), men som er 23 år, spilt i Allsvenskan og EL ikke skal få noen som helst form for mulighet på 1.laget når en ser hvordan Skogseid underpresterer.
    Det lukter klippekort lang vei. Virker som Runar har mistet fullstendig kontrollen på samme måte som jeg har mistet fullstendig trua på RK.
    Fugla Forever

    Kommentar

    • Trooond
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2015
      • 1039

      #22
      Enig i at han bør få sjansen nå.
      I de kampene han ble brukt i sesongoppkjøringa syntes jeg riktgnok han ruset vel mye fremover, og til dels var en katastrofe bakover, sammen med en Bassel på den sia, kan det ende riktig dårlig, men det skal vel en trener klare å gjøre noe med. Får han beskjed om å konsentrere seg hovedsaklig om det defensive, så gjør han nok det.

      Kommentar

      • Lillestrøm Kirke
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2004
        • 1470

        #23
        Opprinnelig skrevet av LS89
        http://www.rb.no/lokalfotball/lsk/ha.../s/5-43-320214

        Synes det er snodig at en som leverer fem scoringer fra backposisjon (ja, klar over at det er 3.div), men som er 23 år, spilt i Allsvenskan og EL ikke skal få noen som helst form for mulighet på 1.laget når en ser hvordan Skogseid underpresterer.
        Han har spilt cupkamper for førstelaget.
        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9412

          #24
          Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
          Han har spilt cupkamper for førstelaget.
          Men det var vel mot 4de og 3div?

          I så fall vil jeg ikke kalle det store muligheten.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3337

            #25
            Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
            Han har spilt cupkamper for førstelaget.
            Men det er strengt tatt ikke det samme å spille mot Aurskog som det er møte motstand i TL - det er vel både du og jeg enig i. Det er jo det Martin vil frem til.

            Men hvis vi skal sende han på lån, synes jeg er snodig. Vi har da ikke flust av alternativer i de bakre rekker å ta av.

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2540

              #26
              Opprinnelig skrevet av LS89
              Men det er strengt tatt ikke det samme å spille mot Aurskog som det er møte motstand i TL - det er vel både du og jeg enig i.
              Off-topic, men forbanna viktig: Han har aldri spilt mot Aurskog! Han spilte mot Aurskog-Høland FK!
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                #27
                Opprinnelig skrevet av Trooond
                Enig i at han bør få sjansen nå.
                I de kampene han ble brukt i sesongoppkjøringa syntes jeg riktgnok han ruset vel mye fremover, og til dels var en katastrofe bakover, sammen med en Bassel på den sia, kan det ende riktig dårlig, men det skal vel en trener klare å gjøre noe med. Får han beskjed om å konsentrere seg hovedsaklig om det defensive, så gjør han nok det.
                Sånt kan løses ved å balansere laget bedre enn RK har gjort. I en Jørgen Kolstad hadde man i fjor en ving som både ga plass til backen sin offensivt og ikke minst dekket rommet backen etterlot bedre enn dagens varianter har gjort. Jeg kjenner ikke godt nok til Falkeborn selv til å mene noe ift om han bør starte kamper på a-laget, men om han har styrken sin i det offensive spillet, så synes jeg det hadde vært en spennende mann å se inn i laget sammen med Jørgen Kolstad nå når RK skal benke alle de "egoistiske" spillerne. Hva nå enn det betyr... Nå tror jeg forøvrig også Skogseid vil se mye bedre ut med en spiller som Kolstad foran seg også.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2540

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Nå tror jeg forøvrig også Skogseid vil se mye bedre ut med en spiller som Kolstad foran seg også.
                  En spiller for øvrig LSK tok mer poeng med på banen enn uten i 2015.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                    Sånt kan løses ved å balansere laget bedre enn RK har gjort. I en Jørgen Kolstad hadde man i fjor en ving som både ga plass til backen sin offensivt og ikke minst dekket rommet backen etterlot bedre enn dagens varianter har gjort. Jeg kjenner ikke godt nok til Falkeborn selv til å mene noe ift om han bør starte kamper på a-laget, men om han har styrken sin i det offensive spillet, så synes jeg det hadde vært en spennende mann å se inn i laget sammen med Jørgen Kolstad nå når RK skal benke alle de "egoistiske" spillerne. Hva nå enn det betyr... Nå tror jeg forøvrig også Skogseid vil se mye bedre ut med en spiller som Kolstad foran seg også.
                    Glimrende, det er akkurat den tanken jeg hadde også. Bassel har vel og sine beste kamper på venstre side, såvidt jeg har sett. Så det er kanskje en løsning, om ikke både Bassel og Moa burde en tur på benken. Bassel spille 60 min på venstre, og deretter Moa siste 30 ?
                    Få innpå Kolstad og la Falkenborn få teste seg ..

                    Tid for endring !

                    Kommentar

                    • Dinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 884

                      #30
                      Jeg syns rett og lett at Runar er for feig. At falkenborn ikke har fått et eneste minutt i TL forsterker det inntrykket. Han fortjener minutter og til og med en kamp fra start sett i lys av de svake prestasjonene vi har sett fra blant annet Skogseid. Slik dette utvikler seg så fremstår Runar mer som en Woy Hodgson enn en Lars Lagerbäck.
                      twitter @amundsakis
                      ΘΥΡΑ 13

                      Kommentar

                      • Lillestrøm Kirke
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 1470

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av LS89
                        Men det er strengt tatt ikke det samme å spille mot Aurskog som det er møte motstand i TL - det er vel både du og jeg enig i.
                        Helt enig, det er sikkert Runar også. Dette er vel også kjernen i problemstillingen, Runar foretrekker Skogseid foran Falkeborn på bakgrunn av ferdigheter observert på trening og i kamper, på ulike nivåer. Falkeborn har vel vært på benken i de fleste TL-kampene, men Skogseid har (heldigvis) ikke blitt skadet og har samtidig scora høyt på kondistester.
                        "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                        Kommentar

                        • Langballa
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2014
                          • 321

                          #32
                          Har ikke også Skogseid mest assists på laget vårt?(5)

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            #33
                            Totalt uforståelig at Falkeborn ikke har fått en eneste mulighet i Tippeligaen. Kunne skjønt det hvis vi hadde Philip Lahm som førstevalg, men når vi har Skogseid og pila hans bare har pekt nedover så skjønner jeg ingenting. Skogseid er en svært begrensa fotballspiller. Å være "hel ved" holder ikke for et lag med ambisjoner. Falkeborn ser ut som en moderne bactype, og har i tillegg potensiale til å utvikle seg stort.
                            ..................

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #34
                              Skogseid har flest målgivende i troppen vår så han er vel ikke helt håpløs.

                              Kommentar

                              • Bondepunk
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2015
                                • 140

                                #35
                                Og hvor mange personlig feil, som har ført til baklengs har Skogseid? For hans del håper jeg det er mindre en antall assists, men jeg tviler..

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Skogseid har flest målgivende i troppen vår så han er vel ikke helt håpløs.
                                  For det første mener jeg det er noe tilfeldig at han har flest målgivende i laget. De fleste av dem kom i starten av sesongen. Jeg mener han var OK, og et greit førstevalg ved sesongstart, men har utvilsomt falt i kvalitet utover våren og sommeren. Er en av mange som har fått utdelt klippekort. At ikke Falkeborn får sjansen basert på Skogseids prestasjoner de 5-6 siste kampene skjønner jeg fortsatt ingenting av. Da får man jo aldri sjansen.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    #37
                                    Kan være enig. Falkenborn burde nok fått en sjanse, men sammen med Bassel ville det vært gambling. Falkenborn har det jeg har sett, ruset veldig frem offensivt, og glemt det defensive. Bassel gjør nok også at Skogseid ser dårligere ut enn han er , ved at han får veldig lite defensiv støtte.
                                    Men Kolstad og Falkenborn på samme side kunne fungert bra og var verdt et forsøk..

                                    Kommentar

                                    • Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Trooond
                                      Kan være enig. Falkenborn burde nok fått en sjanse, men sammen med Bassel ville det vært gambling. Falkenborn har det jeg har sett, ruset veldig frem offensivt, og glemt det defensive. Bassel gjør nok også at Skogseid ser dårligere ut enn han er , ved at han får veldig lite defensiv støtte.
                                      Men Kolstad og Falkenborn på samme side kunne fungert bra og var verdt et forsøk..
                                      Runar ser ikke skogen for bare trær så det er bare å glemme. Tipper laget mot S08 blir det samme som startet mot Stabæk. Og om så skjer bør han være ferdig i klubben. Det er rett og slett kleint å være LSK supporter om dagen. Spesielt når Søpla igjen ruster opp sitt synkende skip med kanskje Norges beste trener med midler de ikke har tjen selv. Ikke bra.
                                      Fugla Forever

                                      Kommentar

                                      • AG-3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 1081

                                        #39
                                        Tok en runde og tok fansen i hånda etter kampen og takket for seg. Fin fyr jeg ønsker alt godt!

                                        Kommentar

                                        • Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2540

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av AG-3
                                          Tok en runde og tok fansen i hånda etter kampen og takket for seg. Fin fyr jeg ønsker alt godt!
                                          Snakker vi om at han forsvinner permanent? Eller blir det utlån?
                                          Sint og tverr på felt N

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎