Martin Filip Falkeborn (var: Spillertråd Martin Filip Falkeborn )

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    En ting er at en spiller som faktisk aktivt viser at han vil bidra og er stolt over å spille for klubben aldri får en skikkelig sjanse, føles så forbaska meningsløst. En annen faktumet at han ble anbefalt av en mann med årelang fartstid i klubben, og som virkelig burde vite hva klubben ser etter, helt blir oversett.

    Her har vi bare enda et eksempel på akkurat hvor langt ut i ørska denne klubben befinner seg med tanke på både identitet og langsiktighet. Det er "let's make things up as we go along"-takter i full effekt, fra trener til trener. Greia er bare den at Runar ikke overtok noe synkende skip, langt derifra! Hvorfor ble Falkeborn henta, det kan da umulig ha vært Runar som ønska ham? Ikke rart man skylder på dårlig bredde når man lønner spillere man helst ikke engang vil bruke. Finner ikke ord på hvor provoserende det har vært å se Skogseids formkurve gå en vei siden Sandefjord-kampen uten at Falkeborn har vært i nærheten av å starte.

    @#%%%&&/&&!!

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      #42
      Opprinnelig skrevet av Børge
      Snakker vi om at han forsvinner permanent? Eller blir det utlån?
      Vet ikke. Han sa - "Håpes vi ses igjen for..." og tok hånda rundt logoen på drakta.
      Måtte prøve noe annet for han hadde jo "inte ens fått et jækla minut".
      Mannen elsker LSK. Aner ikke hvor han drar eller om det er for godt...

      Reise å sjokke han i debut for ny klubb?

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        #43
        Falkenborn er tiltenkt kantrolle i Ull/Kisa om han går dit. Det ser ut til at andre lag ser litt andre muligheter enn i Sportsklubben.
        De siste kampene Brændsrød spilte var vel som back, selv om han hele tiden har vært kant, mens i Strømmen har han flest kamper som spiss.
        Om Falkenborn heller ønsker å fortsette som Back, og det er derfor han ikke har takket ja til Ull/Kisa så langt, er jo også en mulighet da ?

        Kommentar

        • 10theri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2010
          • 438

          #44
          Bekrefter selv at han er leid ut;

          Martin Falkeborn@MartinFalkeborn 2 min2 minutter siden
          Klar för ett lån för resten av säsongen med @UllKisaFotball . Ser fram emot att få spela fotboll igen och hjälpa >
          Klubben uppåt i tabellen. Forza kisa! >
          Samtidigt vill jag tacka alla fans i Lilleström som har stöttat mig hela säsongen. Ni är bäst. Tyvärr har de inte blivit så mycket speltid>
          Som jag önskat. Men tyvärr så har jag inte fått något förtroende alls från den isländska tränarduon och är meget besviken på dom.. >
          Men nu ser vi framåt och jag kommer göra allt i min makt för att Kisa ska vara kvar i obos - ligaen. Nu kan säsongen börja!
          Last edited by 10theri; 22.07.2016, 12:42. Begrunnelse: La til resten av tweetene..
          Heia Lillestrøm......

          Kommentar

          • OlaG
            Oversetterdrone
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 897

            #45
            Legger ikke fingra mellom, ser jeg. Føler vel ikke at han har noe å tape på å si hvordan han oppfatter situasjonen sin.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #46
              Opprinnelig skrevet av OlaG
              Legger ikke fingra mellom, ser jeg. Føler vel ikke at han har noe å tape på å si hvordan han oppfatter situasjonen sin.
              Når man har fått så lite sjanser som han, da må det være takhøyde for å si ifra. Håper han gjør det bra i Kisa!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9404

                #47
                Første gang jeg våkner fra apatien på lenge.

                Og det er fordi blodåra i panna holder på å sprekke av irritasjon over det her.

                Hvor mange forsvarspillere har vi som er fit pdd?
                Får Jakobsen i det heletatt spelle mer? (tar det for gitt at islendingene ser på han med andre ævver enn klippekortævva
                Skogseid falmer, på tide å ta grep?
                Skogseid blir skada, skjer da?

                Hvorfor ble Falkenborn i det heletatt henta?
                Hvem henta han?
                Hvorfor fikk han ikke en sjanse i TL nå?

                Runar:

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2540

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Får Jakobsen i det heletatt spelle mer?
                  Det tror jeg. Han er vel skadet etter en vridning i kneet. Hadde nok spilt sist helg om han ikke hadde blitt skadet.

                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Hvorfor ble Falkenborn i det heletatt henta?
                  Hvem henta han?
                  Hvorfor fikk han ikke en sjanse i TL nå?
                  Hvem som henta han, vet jeg ikke. Noe har skjedd mellom han og trenerduoen fra Island. Den tweeten han la ut i går og som ble sletta og 10theri har referert til ovenfor, er nok ganske så rett fra hjertet og ble ganske raskt fjernet:
                  Opprinnelig skrevet av 10theri
                  Men tyvärr så har jag inte fått något förtroende alls från den isländska tränarduon och är meget besviken på dom..
                  Første tanken min, var at nå gambler han på at dem er borte når han kommer tilbake fra utlån - blir neppe noe bedre klima når han kommer tilbake.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2890

                    #49
                    Nå skal vi ikke gå i fella og tro at spillere og trenere i LSK er noe annet enn voksne folk som tåler at det går ei kule varmt, og ikke er like imbesille som mange av forumrunkerne. Viser Falken at han tar nivået og vel så det i Kisa, så blir han nok tatt imot igjen med åpne armer på Åråsen igjen, uansett hvem som sitter på trenerbenken.

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9404

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                      Nå skal vi ikke gå i fella og tro at spillere og trenere i LSK er noe annet enn voksne folk som tåler at det går ei kule varmt, og ikke er like imbesille som mange av forumrunkerne. Viser Falken at han tar nivået og vel så det i Kisa, så blir han nok tatt imot igjen med åpne armer på Åråsen igjen, uansett hvem som sitter på trenerbenken.
                      Er vel heller at klubbemblemet har gjort blind, slik at'n har hatt en (naiv) max tiltro til styr og stell sånn pr default.

                      De siste sesongene har vært en reality-check.

                      Så nei, jeg trur ikke på åpne armer.

                      Eneste jeg håper på er at omstendigheter tvinger fram en sjanse for fyren.

                      Kommentar

                      • Bondepunk
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2015
                        • 140

                        #51
                        Tenk så mange frispark fra rett utenfor motstanders 16-meteren vi her går glipp av.....
                        Han blir kveste opp til fler ganger uløpet av en kamp, så vi burde ha fått noe farligheter ut av noen av dem...
                        Synd han alderi har fått sjangsen..

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎