Lillestrøm SK - Ålesund ( Danskebåten), Torsdag 21.4 kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 895

    Så ikke ut som det var noe særlig god stemning i laget i dag. Mye "oppgitt" kroppsholdning, tilsynelatende både på grunn av egne prestasjoner og andres. Folk ble stående igjen etter å ha dumma seg ut i stedet for å omstille.
    Mange som "ikke hadde dagen", og mye rot og tull hele veien.

    Selv de som får godkjent i dag lå ett hakk under normalen (bortsett fra Origi).

    Fint å se Lundemo tilbake igjen dog. Selv med endel rust ser du at han kommer med noe vi ikke har hatt på midtbanen så langt. Gleder meg til han er i form igjen, det kommer til å gjøre mye for spillet vårt.

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      Dette er noe av det dårligste jeg har sett på lang tid. At Ofkir har en dårlig dag er greit nok. Han har prestert godt de foregående kamper og litt varierende form må vi regne med. Men at det KUN er Bonke og tildels Friday som presterer på et OK tippeliganivå er skremmende. Jeg blir flau når jeg ser hvor dårlige enkelte presterer. Arni er en vandrende katastrofe. Innsatsen er middels, og ballmottak og avleveringer er på 5 divisjons nivå. Hadde vi spilt uten Bonke og Friday i går ville dete gått inn i historiebøkene som det dårligste som er prestert på Åråsen. Det må være lov å kreve et visst nivå på det som foregår på banen. Når i tillegg Runar sier til media at hen mente vi fortjente seieren og synes vi fremstår brukbart så er det åpenbart at kravene som stilles til spillerne er langt under det man kan forvente. Nå må gutta opp i ringa og det må stiles krav til spillerne om at de i det minste må gi alt. Den garantien er forøvrig den største løgnen som er servert på Åråsen i moderne tid.
      Fugla Forever

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
        Dette er noe av det dårligste jeg har sett på lang tid. At Ofkir har en dårlig dag er greit nok. Han har prestert godt de foregående kamper og litt varierende form må vi regne med. Men at det KUN er Bonke og tildels Friday som presterer på et OK tippeliganivå er skremmende. Jeg blir flau når jeg ser hvor dårlige enkelte presterer. Arni er en vandrende katastrofe. Innsatsen er middels, og ballmottak og avleveringer er på 5 divisjons nivå. Hadde vi spilt uten Bonke og Friday i går ville dete gått inn i historiebøkene som det dårligste som er prestert på Åråsen. Det må være lov å kreve et visst nivå på det som foregår på banen. Når i tillegg Runar sier til media at hen mente vi fortjente seieren og synes vi fremstår brukbart så er det åpenbart at kravene som stilles til spillerne er langt under det man kan forvente. Nå må gutta opp i ringa og det må stiles krav til spillerne om at de i det minste må gi alt. Den garantien er forøvrig den største løgnen som er servert på Åråsen i moderne tid.
        Tror mye av dette har med den "kreative friheten" spillerne har fått, dvs. total mangel på plan og organisering fra benken. Liten vits i å prøve å "gi alt" når du ikke vet til hvem, hvordan og når alt skal gis.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎