Odd - Lillestrøm SK - Søndag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Han får vel returen fra Origi?
    Ja, i tillegg til at ballen er innom flere andre spillere før han scorer. Så det er vel ingen ting galt med dette målet så vidt jeg kan forstå.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3338

      Herlig hvordan han slår ned på vif også. Deilig reaksjon.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av LS89
        Gauseth: Glem Sander Berge, glem Helland. Friday er det heteste salgsobjektet i TL pdd!

        Endelig en som sier det som det er. Freddy prøver selvfølgelig å dysse det ned med å si at han må bli mer stabil. Husk at han er 20 da Freddy Kalas.
        Han må prestere over tid først.... Men han var jo god i fjor på høsten og han har vært veldig god til nå i år... Jaaaa?! Totalt er vel dette over tid Freddy?!

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          Opprinnelig skrevet av Dole
          Er poenget ditt at denne spilleren drar fordel av situasjonen da han scorer noen trekk senere? Han påvirker jo ikke spillet i den situasjonen du viser, så om skuddet fra Samuelsen hadde gått i mål, skulle det vært godkjent.
          Hadde Samuelsens skudd gått i mål, så hadde det naturligvis vært godkjent. Men målscorer drar fordel av posisjonen sin, når han snapper opp returen fra Origi og setter ballen i mål.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • Tvilling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 1468

            Tv2 Fotballextra.. Så mye skryyyt av LSK! For en gang skyld KUDOS til den kanten!
            Poengterer hvor gode Lsk er.. "før første målet av Ofkir er det faktisk 17 trekk, fantastisk god lagplan, viser klasse, Friday viser smartness - har x-faktor - tøff og balanse og styrke, sjøltillit, TL heiteste salgsobjekt" "Og Friday har gode folk rund seg.. en Jaradi, en Ofkir og kanskje han som har vært best i Lsk - kanskje den cleaneste spilleren i TL - Martin"
            (Selv Mini måtte skryte av Friday.. og mente at han ble solgt til sommeren.. 30 mill)
            Last edited by Tvilling; 24.04.2016, 21:42.

            Kommentar

            • Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1468

              Ser i Nyhetstråden Runar poengterer: "– Lagånden var upåklagelig i denne kampen. Spillerne kjempet for hverandre gjennom samtlige minutter. Det gledet meg veldig å se det, sier Kristinsson."
              Må bare få si at DET gledet meg også, og håper nå blir tonen i laget videre. Da kan det bli mer gøy å være Fugl.. :-)

              Kommentar

              • WAK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 964

                Utrolig deilig å høre det andre spillere, trenere og såkalte eksperter på tv2 (ikke det at jeg stoler så mye på de) sier om LSK.

                De poengterer at det er at flott angrep med hele 17 trekk som står bak et av Lsk mål i dag. De har flere unge potensielle stjerner som blir meget spennende å følge. De har et meget bra kontringspill som er vanskelig å spille mot.

                Hvordan er dette mulig? At vi har klart å få opp unge lokale spillere som gjør seg bemerket i Tippeligen. (I tillegg hentet gratis) Med en totalt ubrukelig Torgeir Bjarmann og en trener som burde vært sendt tilbake til Island. Det er jo folk her på forumet som det virker som de tror de hadde gjort en langt bedre jobb en Runar.

                I tillegg mener de at det er spillere som Jradi og vår fransk mann som gjør Friday så god. Mener faktisk at vår fransk mann er LSK viktigste og en av våre beste spillere. Jaggu godt at Torgeir og Runar ikle hørte på den bedre vitende mannen her på forumet som ville sende hjem til Jradi hjem med første tog til Drammen og de som har gjort Malaury til en av de mest utskjelte på forumet.

                En herlig dag hvor vi treffer med laguttaket, taktikk og spillere gir alt. En liten seier for oss på forumet som ikke synes alt er negativt.

                Dette er en seier vi trengte som fort kan gi den selvtilliten spillerne trenger.

                En herlig dag for de som virkelig eLSKer LSK.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1224

                  Jeg har faktisk glemt navnet på han som var venstre kant spiller halve 2015 sesongen. Noen andre som husker han? Jobbes for dårlig i klubben ass

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2907

                    Opprinnelig skrevet av Folke
                    Han må prestere over tid først.... Men han var jo god i fjor på høsten og han har vært veldig god til nå i år... Jaaaa?! Totalt er vel dette over tid Freddy?!
                    Har dere ikke skjønt det? Freddy er gul og svart i sjela si! Han skjønner at vi for all del må snakke ned Fred, Moa, Bassel og Bonke så vi beholder dem over sommeren mens de hyper opp Henki og Penki og Ding og Dong fra Oss og Moll og Dur og Troll til vi har hanka inn cup og medaljer og europaleagueplass og Fred har dunka inn 30 gåller og blir uunngåelig i januarvinduet for de aller største klubbene. DA kan vi snakke store penger for en eller to av juvelene våre. Sett på en null bak det som har vært spekulert tidligere.

                    Freddy har skjønt det! Freddy Fugl!
                    Last edited by Kroktåa; 25.04.2016, 00:04.

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2907

                      Opprinnelig skrevet av WAK
                      Med en totalt ubrukelig Torgeir Bjarmann og en trener som burde vært sendt tilbake til Island. Det er jo folk her på forumet som det virker som de tror de hadde gjort en langt bedre jobb en Runar.

                      I tillegg mener de at det er spillere som Jradi og vår fransk mann som gjør Friday så god. Mener faktisk at vår fransk mann er LSK viktigste og en av våre beste spillere. Jaggu godt at Torgeir og Runar ikle hørte på den bedre vitende mannen her på forumet som ville sende hjem til Jradi hjem med første tog til Drammen og de som har gjort Malaury til en av de mest utskjelte på forumet.


                      En herlig dag for de som virkelig eLSKer LSK.
                      Nå, så. La oss alle være venner og forlikte ei herlig natt som denne. Det er menneskelig å feile, og vi alle har rett til å ha en egen mening. Sjøl de som tar feil. Vi eLSKer alle LSK!

                      ;-)

                      Kommentar

                      • WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 964

                        Hadde vært morsomt og vist hvor mange mål som er scora etter 17 trekk eller fler i Tippeligaen 2016.

                        Kommentar

                        • Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2541

                          Tror kampen mot AAFK og kritikken i etterkant har virket som et skikkelig spark i baken. Og det fungerte tydeligvis.

                          Meget godt gjennomført bortekamp. Den beste siden S08 i mai for snart ett år siden. Ikke akkurat samme kampbildet, men også langt bedre motstand. Synes ikke Odds skapte så veldig mange virkelig farlige situasjoner. LSK var relativt effektive og målene til Moa og Jradi er fin bagasje for selvtilliten dems. Fred klarer ikke å slutte å putte mål.

                          Synes det var steg i rett retning. Håper laget er like "på" når bydelslaget kommer på lørdag.
                          Sint og tverr på felt N

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎