Lillestrøm SK - vålerengen, lørdag kl. 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

    #81
    Hør hør!! 🇫🇷❤️
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #82
      Martin med noen passningsglipp? Seriøst, den tversoverpasningen skal IKKE skje på toppnivå. Bare å takke Amundsen og en dårlig avslutter for at det ikke ble baklengs. Fortsatte en periode i 2 omg å slå mye galt. Folk rundt meg på "sittan" var rimelig forbanna...

      Ellers, jøvlig bra stemning og trøkk i dag!!

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2125

        #83
        Orker bare ikke å lete etter noe negativt i kveld.dette er hvorfor at jeg alltid spiser i meg alt det negative rundt klubben(også meg selv inkludert) med en liten klype salt, fordi dager som dette gir meg en så jævla opptur😀

        Kommentar

        • armykanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2009
          • 737

          #84
          Ja, Martin sender et par (2!!!!!) horrible pasninger i dag. Men HERRE gud som han jobber!! Luker man bort disse feilpasningene så er han pur KLASSE! Kan vi ikke heller prøve å tenke at han kan bli bedre på dette enn å halshugge han helt? Det er bare piss av dere som kun fokuserer på dette.

          Kommentar

          • vollafugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 978

            #85
            I anledning deilig, deilig kamp vil jeg gjerne dele dette nydelige bildet jeg tok på en noe sliten asiatisk restaurant på Oslos østkant. Gratulerer til oss alle!

            image.jpg
            Last edited by vollafugl; 01.05.2016, 08:04. Begrunnelse: Nb: les liten og litt utydelig tekst ved pilen ��

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3159

              #86
              Morer meg alltid ved å lese klansforumet etter at de har tapt, men må si at gleden forsvant når jeg leser hva en såkalt søplasupporter klarer å lire av seg:

              "For de som lurer på hvorfor Origi oppfører seg som han gjør, så er svaret veldig enkelt: Han er fra Kenya. Thomas Sowell sier det veldig treffende: Vestlige og siviliserte land har valgt å bytte ut det som fungerer med det som høres trivelig. Når vestlige og siviliserte land så veldig naivt og fjottete importerer mennesker fra helt annen kultursfære med helt andre referanser og koder, så vil det selvfølgelig gi store ringvirkninger. Og resultatet er bl.a Origi hos småfuglenne

              Jeg forstår at dette høres ikke sympatisk ut, men som Thomas Sowell så korrekt opplyser, vestlige og siviliserte land har byttet ut det som fungerer, men det som høres så veldig sympatisk ut. Vi opprettholder fjottete myter som "imagine" eller "barn av regnbuen". Virkeligheten er unge mennesker som tilfeldigvis er på konsert i Paris ender opp med å bli henrettet for fote, eller tilfeldige personer på en flyplass i Brussel blir blåst til himmels

              Jeg sier ikke at Origi har sympati eller kommer i kategori med det som skjedde i Paris eller Brussel, men det handler om relevante ringvirkninger av naiv tro på å forene det uforenlige."

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 801

                #87
                Eh, hvorfor limer du inn rasistisk oppgulp som på ingen måte representerer verken søpla- eller lsk-supportere? Det har ingenting på forumet deres å gjøre og har ingenting her å gjøre.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3159

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Eh, hvorfor limer du inn rasistisk oppgulp som på ingen måte representerer verken søpla- eller lsk-supportere? Det har ingenting på forumet deres å gjøre og har ingenting her å gjøre.
                  Jeg limer det inn for å illustrere nivået på flere av debattantene på forumet deres. Jeg tar det for gitt at slike innlegg ville blitt fjernet av moderatorene på vårt forum, men der får det stå.

                  Og min erfaring etter mer enn 30 år rundt i fotball-Norge er at rasisme og vålerengasupportere har en lang felles historie. (Hvilket de i og for seg selv bekrefter på sitt forum når en av veteranene i et svar til innlegget jeg limte inn sier at det "var verre før"). Senest under bortekampen i fjor haglet det med rasistisk sjikane fra vifsupporterne, og hun ene som var modig nok til å protestere fikk så mye tyn at hun måtte flytte seg.

                  Men for all del - hvis jeg traff et ømt punkt så må moderatorne gjerne slette innlegget for min del.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3159

                    #89
                    Til deres forsvar skal det sies at det i dag har vært flere inne og tatt kraftig avstand fra det innlegget jeg siterte.

                    Kommentar

                    • zkinny
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2012
                      • 322

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                      Ja, Martin sender et par (2!!!!!) horrible pasninger i dag. Men HERRE gud som han jobber!! Luker man bort disse feilpasningene så er han pur KLASSE! Kan vi ikke heller prøve å tenke at han kan bli bedre på dette enn å halshugge han helt? Det er bare piss av dere som kun fokuserer på dette.
                      Enig Martin er konge...

                      Kommentar

                      • zkinny
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2012
                        • 322

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Martin bør etter min mening ut av 11ern når Erling er klar fra start. Mye mer trøkk framover etter at han kom inn, dessuten er han også bedre defensivt. Med Lundemo tilbake også ser jeg rett og slett ikke at Martin tilbyr oss noe som forsvarer en startplass.
                        Uten Martin hadde vi slitt stort, han er rå fremover på banen..kan ikke se hvem Erling skal ta plassen fra...laget som startet mot Odd og søpla er det beste laget og da pisser vi på motstanderen..

                        Kommentar

                        • Trooond
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2015
                          • 1039

                          #92
                          Jeg kan like dette. Nivået på spillerene det er diskusjon rundt skal spille.
                          Selv er jeg uenig. Jeg mener Erling tilfører laget mer enn Martin. Men nå kan man velge litt utfra motstander, dagsform osv, og det har ikke vært tilfelle før. Martin kan spille som en av to på topp, kanskje og på ving, men som sentral håper jeg Lundemo nå har tatt plassen, det har vært veldig mye bedre defensivt.

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #93
                            Mitt forhold til Martin har pendlet mellom himmel og helvete. Men de siste kampene har virkelig vist hvor han hører hjemme. Spillet fortsatt med risiko, men det blir ikke like åpenbart når han opererer lengre opp i banen. På tampen av matchen reiv jeg meg litt i håret, da han fikk ta mer defensivt ansvar. Da ble det et par blundere igjen. La denne mannen holde på i 10er rollen. Han tilfører en masse fremover.

                            Martin er en slags PVM 2.0. Super dødball-fot og en skikkelig poengplukker. Men han er mer kreativ og en større bidragsyter til det offensive spillet.

                            Herlig hvordan han ved flere anledninger henvendte seg til feltet og pumpa opp folk. Sånt elsker fansen, og det bidrar umiddelbart til en betydelig decibel-økning.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Joha
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 314

                              #94
                              Imponert over de 3 som utgjorde angrepsrekka i går

                              Kommentar

                              • Rune
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 1229

                                #95
                                Martin spiller med drakta godt ned i shortsen, tredagersskjegg og nesen arrogant i været. Horribele tverrsoverpasninger er en del av pakka. La han holde på, han er så sykt fet. Herlig spiller.
                                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5096

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Urk! Lander på Gardermoen kl 1510. Taxiene bør stå glassklare på Lillestrøm stasjon!
                                  Om det er noen som lurer på hvordan dette gikk:

                                  * Satte hjulene på bakken på Gardermoen kl 1501.
                                  * Løp igjennom hele Gardermoen.
                                  * Rakk flytoget kl 1510 med nøyaktig 20 sekunder.
                                  * Satte meg inn i taxi på Lillestrøm stasjon kl 1522.
                                  * Ankom Åråsen 1529 og traff køen.


                                  kø-årasen.jpg

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2888

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                    Om det er noen som lurer på hvordan dette gikk:

                                    * Satte hjulene på bakken på Gardermoen kl 1501.
                                    * Løp igjennom hele Gardermoen.
                                    * Rakk flytoget kl 1510 med nøyaktig 20 sekunder.
                                    * Satte meg inn i taxi på Lillestrøm stasjon kl 1522.
                                    * Ankom Åråsen 1529 og traff køen.
                                    ...og kl 1538 var du hvor..?

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                      ...og kl 1538 var du hvor..?
                                      I sikkerhetssjekken, med henda over hodet. Både pga kroppsvisitering, og scoring.

                                      Kommentar

                                      • armykanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2009
                                        • 737

                                        #99
                                        Kan man ikke bare ta med seg en slagborr å drille et par høl i asvalten? Det var jo den innsjøen som skapte kø fordi ingen ville bli våte.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3329

                                          Opprinnelig skrevet av armykanari
                                          Kan man ikke bare ta med seg en slagborr å drille et par høl i asvalten? Det var jo den innsjøen som skapte kø fordi ingen ville bli våte.
                                          Bortsett fra ett par bajaser med tre i promille som hoppet uti som om de var mentalt tre år.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎