Aalesund FK - Lillestrøm SK, søndag 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Dette laget virkelig skriker etter en Gary Martin!
    Eller en stopper som faktisk holder mål?
    ..................

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Eller en stopper som faktisk holder mål?
      Tror Børge drev med ironi her...

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2527

        Opprinnelig skrevet av hthaug
        Tapet i dag går nok forbi i stillhet, er mer redd for neste helg. Frykter slakt, men da ryker nok RK.
        Jeg ønsker selvsagt at LSK vinner en hver kamp, men kampen mot RBK blir tung å få noe ut av - uansett kampform. Eneste trøsta er at ved slakt, så må man seriøst vurdere stillingen til den islandske trenerduoen.

        Sist helgs seier fremstår som en slags friskemelding, men det viste seg at diagnosen var langt tyngre enn først antatt. Dagens kamp viser dette.

        Faktum: 1-1-3 på siste fem. 0,8 poeng i snitt. De som er fornøy og stiller seg bak treneren ser nok lyst på en fremtid i OBOS-ligaen.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • 10theri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2010
          • 438

          Opprinnelig skrevet av Børge
          ....
          Sist helgs seier fremstår som en slags friskemelding, men det viste seg at diagnosen var langt tyngre enn først antatt. Dagens kamp viser dette.
          ...
          Eller litt som alvorlig syke personer? Får en liten oppsving før det brått snur og går helt til helvete.
          Heia Lillestrøm......

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1529

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Jeg ønsker selvsagt at LSK vinner en hver kamp, men kampen mot RBK blir tung å få noe ut av - uansett kampform. Eneste trøsta er at ved slakt, så må man seriøst vurdere stillingen til den islandske trenerduoen.
            Ettersom Rosenborg kommer rett fra en lang reise og tung kamp på Kypros i beina, tviler jeg på at det blir slakt. Tipper Rosenborg stiller med en del reserver og spiller for halv maskin og vinner med 3 mål.

            Kommentar

            • hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 402

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Ettersom Rosenborg kommer rett fra en lang reise og tung kamp på Kypros i beina, tviler jeg på at det blir slakt. Tipper Rosenborg stiller med en del reserver og spiller for halv maskin og vinner med 3 mål.
              '

              Det hadde egentlig vært enda værre og mer ydmykende spør du meg om RBK kan rusle inn til en 3-måls seier.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Ettersom Rosenborg kommer rett fra en lang reise og tung kamp på Kypros i beina, tviler jeg på at det blir slakt. Tipper Rosenborg stiller med en del reserver og spiller for halv maskin og vinner med 3 mål.
                Da bør du sjekke resultatet sist gang de spilte med "reservelaget".

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  Hele benken dems kunne spasert inn på laget vårt så det spiller liten rolle hva dem kommer med.
                  ..................

                  Kommentar

                  • zkinny
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2012
                    • 322

                    Som jeg sa tidligere...KATASTROFE...... Runar vær snill nå og dra hjem

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Fra RB:

                      Når vi har en spiss på to meter på banen må vi slå innlegg. Isteden forsøkte vi å drible oss gjennom i midten", sier Lundemo.

                      Var vel et par her inne som påpekte det samme? Trur enkelte spillere er rimelig misfornøyd med trenerens taktiske valg
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        Fra RB:

                        Når vi har en spiss på to meter på banen må vi slå innlegg. Isteden forsøkte vi å drible oss gjennom i midten", sier Lundemo.

                        Var vel et par her inne som påpekte det samme? Trur enkelte spillere er rimelig misfornøyd med trenerens taktiske valg
                        Martin hentet jo ballen hos egen keeper enkelte ganger nesten.. For så å gå/drible seg opp til klynga forran motstanders mål. Der er det som vanlig trangt, ballen blir borte og kontring kommer som regel fort. Bedre lag enn aafk hadde putta 2-3 bare etter at Bonke ble tatt av.

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          La et par ganger merke til at det var både en og to ledige alternativer på kanten. Likevel velger Martin og Jradi å tråkle seg gjennom midten.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            Hvem i helvete svarer for LSK på Facebook? Makan til arrogant fjompenisse skal man leite lenge etter! Nok en gang skal problemene bare bagatelliseres.

                            "Vi falt en plass ned på tabellen, men fortsatt mange bak oss."

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1529

                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Hvem i helvete svarer for LSK på Facebook? Makan til arrogant fjompenisse skal man leite lenge etter! Nok en gang skal problemene bare bagatelliseres.

                              "Vi falt en plass ned på tabellen, men fortsatt mange bak oss."

                              Tipper det er RB. De vet tydeligvis ikke engang hvilket lag som var vertskap i dagens kamp.


                              ÅLESUND: (Aalesund-LSK 2-0). LSK var nærmest før pause i Ålesund, men etter at Aalesund scoret på sine to første sjanser i starten av andre omgang kom aldri vertene tilbake.

                              http://www.rb.no/lsk/fotball/sport/f.../s/5-43-332233

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3324

                                Opprinnelig skrevet av veiron
                                Hvem i helvete svarer for LSK på Facebook? Makan til arrogant fjompenisse skal man leite lenge etter! Nok en gang skal problemene bare bagatelliseres.

                                "Vi falt en plass ned på tabellen, men fortsatt mange bak oss."
                                Ikke første gang de er arrogante i kommentarfeltet. Men de (LSK) får leve i troen på at det er mange lag bak på tabellen og at alt er som før. De evner ikke å innse realiteten i det. Kanskje må det et nedrykk til for at de skal få øya opp.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2869

                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Hvem i helvete svarer for LSK på Facebook? Makan til arrogant fjompenisse skal man leite lenge etter! Nok en gang skal problemene bare bagatelliseres.

                                  "Vi falt en plass ned på tabellen, men fortsatt mange bak oss."
                                  Dette lurer jeg på og! Ydmykhet er et fremmedord her. Noen ganger må man bare legge seg flat. Det skjer aldri fra LSK på facebook!
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                    Fra RB:

                                    Når vi har en spiss på to meter på banen må vi slå innlegg. Isteden forsøkte vi å drible oss gjennom i midten", sier Lundemo.

                                    Var vel et par her inne som påpekte det samme? Trur enkelte spillere er rimelig misfornøyd med trenerens taktiske valg
                                    kan det være at spillerne har litt å si her også? sier seg sjæl at med en 2m lang staka på topp må det legges inn noen baller. Hjelper lite å kommunisere ut en strategi hvis ikke spillerne klarer/vil høre på sjefen sin.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2527

                                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      kan det være at spillerne har litt å si her også? sier seg sjæl at med en 2m lang staka på topp må det legges inn noen baller. Hjelper lite å kommunisere ut en strategi hvis ikke spillerne klarer/vil høre på sjefen sin.
                                      Noen burde ta ansvar som Ståle Solbakken. Han ringte vel rundt etter spillermøte: "hør her. Glem taktikken fra spillermøte. Slik skal vi spille i morgen bla bla bla".

                                      Han som var trener den gangen leverer vel på samme nivå som dagens trenerduo.
                                      Sint og tverr på felt N

                                      Kommentar

                                      • krogen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2009
                                        • 228

                                        Opprinnelig skrevet av Børge
                                        Tommy Skjerven er dagens dommer.
                                        Tommy Skjerven har dømt Tippeligaen siden 1995 (bortsett fra 2011). Lillestrøm har i disse sesongene tatt 1,47 poeng i snitt per kamp. Med Skjerven som dommer har det blitt 0,93.

                                        Kommentar

                                        • Dole
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 1529

                                          Jeg finner det veldig merkelig at enkelte trekker frem dommeren etter denne kampen. Hadde spillerne holdt samme nivå som ham i Ålesund, så hadde poengsnittet med Skjerven i dag vært høyere enn 0,93.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎