Gary John Martin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 560

    Gary ute med skade etter et kutt i høyre ankel, så ikke godt ut. (Booke 2.0)
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4304

      Sier selv han mest sannsynlig forlater oss etter sesongen.
      Kilde

      Ville ikke vært noe massivt sportslig tap dette, men liker Gary godt. Håper vi kan dele lønnsmidlene mellom Smara og en dugelig erstatter. Tynt på spissplass nå.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        Ikke savn i det hele tatt. Typisk Erlandsen-signering, som hentet spillere uten spisskompetanse.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4304

          Opprinnelig skrevet av vermu
          Ikke savn i det hele tatt. Typisk Erlandsen-signering, som hentet spillere uten spisskompetanse.
          Tja, han var rett og slett avgjørende for at vi holdt plassen i 2016. Skjønner godt at Arne ønsket ham tilbake. At han ikke har levert i år er en annen sak

          Kommentar

          • Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 560

            Gary må ta skylden selv, han har kjørt høy partyfaktor med tvilsomt kosthold- han er ikke shape nok pd
            ________________________
            TB

            Kommentar

            • Tjodleif
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2017
              • 848

              Gary i godt humør vil savnes. Han har dessverre lett for å grave seg ned når det ikke går så bra. Jeg følger ham på instagram, og det har vært mye tvilsomt innhold... Han la ut et skjermbilde av en uke med cutting(slanking), og kaloritallene var på fatcamp-nivå. Han kunne umulig ha noe energi den perioden.

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3323

                Sier selv til RB at han ikke anser seg selv som aktuell for å erstatte Smarason til søndagens kamp. Virker som han har resignert helt. I stedet burde han gått ut og sagt hvor mye lyst han har på den plassen når den først er ledig. Men hvis han ikke er interessert er det vel heller ingen vits i å ta han ut i troppen.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4304

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Sier selv til RB at han ikke anser seg selv som aktuell for å erstatte Smarason til søndagens kamp. Virker som han har resignert helt. I stedet burde han gått ut og sagt hvor mye lyst han har på den plassen når den først er ledig. Men hvis han ikke er interessert er det vel heller ingen vits i å ta han ut i troppen.
                  Jeg vil uansett se Ødemarksbakken prøve seg i Smara-rollen, så dette er "gode nyheter". Vet noen om Knudtzon er klar? Lenny kjører ham garantert inn hvis det er tilfelle

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3323

                    EK sier selv han ikke forventer å starte etter fem uker skadet, men at han starter på benken. I RBs artikkel så står at det fort kan bli Ødemarksbakken fra start i Smara-rollen.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3349

                      Opprinnelig skrevet av vermu
                      Ikke savn i det hele tatt. Typisk Erlandsen-signering, som hentet spillere uten spisskompetanse.
                      Gary’s spisskompetanse er å score mål i boksen. Desverre hadde han ingen tilretteleggere i de kampene han fikk og laget funket ikke. Tror han hadde sittet på en drøss med mål dersom han hadde fått spille ved siden av Smarason. At han sitter med fire målpoeng mot TLOs 10 med så mye mindre spilletid sier egentlig sitt. I den siste kampen mot Bryne viste han en helt annen glød og vilje til å jobbe for laget enn hva TLO stort sett har vist.

                      Jeg tror han med den samme tilliten som TLO har fått hadde scoret minst like mye, men det får vi muligens aldri vite.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3323

                        Ikke i troppen i går, med mindre han sliter med en skade, har han gitt helt opp?

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2288

                          Står ikke noe i RB, men innhoppet sist hjalp han ikke nærmere første 11ern. Mulig han har resignert. Blir overasket hvis han er med i planen neste år uansett hvordan det ender.
                          Han vil bli husket for den viktige 2-0 scoringen mot Stabæk, som antagelig berget plassen for oss og målet på Ullevål (selvom den var ferdigscora etter et fantastisk angrep forøvrig. Men jubelscenen etter å ha banket ballen i mål var legendarisk).

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3349

                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Står ikke noe i RB, men innhoppet sist hjalp han ikke nærmere første 11ern. Mulig han har resignert. Blir overasket hvis han er med i planen neste år uansett hvordan det ender.
                            Han vil bli husket for den viktige 2-0 scoringen mot Stabæk, som antagelig berget plassen for oss og målet på Ullevål (selvom den var ferdigscora etter et fantastisk angrep forøvrig. Men jubelscenen etter å ha banket ballen i mål var legendarisk).
                            Strengt tatt var det vel ingen som styrket sine aksjer mot Ranheim. Er vanskelig å bli kastet inn i desperasjon slik han har blitt, spesielt når laget ikke funker. Stusset også over at han ikke var med til Marinlyst. Har likevel sansen for han og innsatsen han legger igjen på banen hver gang han slipper utpå. Sliter fortsatt med tanker om hvordan han hadde spilt om han hadde fått tillit ved siden av Arnor.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              Er rimelig
                              sikker på
                              at din
                              sutring ødela ganske mye. Du leverte ikke i år min venn

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3323

                                Vraket igjen i går. Vi hadde ingen spisser på benken i en hjemmekamp. Vi hadde tre forsvarsspillere på benken. Ingen tvil om at Gary er ferdig.

                                Kommentar

                                • woodford
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2004
                                  • 162

                                  Noen som vet hvorfor han er ute i "kulden" ? Har sansen for han og innsatsen han legger igjen på banen hver gang han slipper utpå. Kan umulig være dårligere en det andre spillere viser frem av innsats.

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2288

                                    Opprinnelig skrevet av woodford
                                    Noen som vet hvorfor han er ute i "kulden" ? Har sansen for han og innsatsen han legger igjen på banen hver gang han slipper utpå. Kan umulig være dårligere en det andre spillere viser frem av innsats.
                                    Han har annonsert sin egen exit etter sesongen (for lite spilletid og/eller motivasjon).

                                    Kommentar

                                    • fredpet76
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 1211

                                      Det rare er at han var med på oppvarminga men forsvant opp på tribunen da kampen starta..

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        Opprinnelig skrevet av kunden

                                        Han har annonsert sin egen exit etter sesongen (for lite spilletid og/eller motivasjon).
                                        Er ett par andre som også har annonsert exit etter sesongen, men allikevel får spilletid...
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • McGuffy
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 5092

                                          Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                          Det rare er at han var med på oppvarminga men forsvant opp på tribunen da kampen starta..
                                          Skulle sitte på benken hvis Kippe måtte kaste inn håndkleet iløpet av oppvarminga.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎