Gary John Martin

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Wanker
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 632

    Så RBs oppslag før kampen mot KBK, og der opererte de med Moses og Erling på topp, Gary på benk.
    Forhåpentligvis er det en feil på grunn av copy-paste fra forrige kamp, for jeg kan ikke se andre grunner enn disiplinære for å foretrekke Moses foran Gary. Dette er sesongen Moses skal få mange innhopp, men han har vel ikke vist mye som tilsier at han skal starte.
    Hunter S. Thompson:

    There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
    Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

    Kommentar

    • gullfuglen
      Medlem
      Hoffnarr
      • Oct 2010
      • 64

      Jeg får en dårlig følelse av å se dagens klipp med Gary. Føler han blir hetset og uthengt litt vel mye. Det gjelder å se hele mennesket og ikke bare kjefte.

      Kommentar

      • CFC1976
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2015
        • 341

        Opprinnelig skrevet av Wanker
        Så RBs oppslag før kampen mot KBK, og der opererte de med Moses og Erling på topp, Gary på benk.
        Forhåpentligvis er det en feil på grunn av copy-paste fra forrige kamp, for jeg kan ikke se andre grunner enn disiplinære for å foretrekke Moses foran Gary. Dette er sesongen Moses skal få mange innhopp, men han har vel ikke vist mye som tilsier at han skal starte.
        Er ikke dette noe som har fulgt Gary gjennom hele karrieren, som jeg sa på side 7?

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          Han virker som en type som går veldig ned i kjelleren når han møter motgang. Hele verdenen hans raste når han ble byttet ut til pause tidligere i år, og ut ifra VG's bilder fra gårdagens trening, ser han rett og slett ikke motivert ut. Ser ut som han har gitt opp.
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3146

            100% enig med Fredrik Krogstad: "Nå er det på tide å drite i sutringa og heller tråkke til på trening".

            Må være ganske så demotiverende for de andre å måtte forholde seg til slik en unge på treningene. Hvor gammer er han? Elleve og et halvt???

            Kommentar

            • CFC1976
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2015
              • 341

              Opprinnelig skrevet av G-Man
              100% enig med Fredrik Krogstad: "Nå er det på tide å drite i sutringa og heller tråkke til på trening".

              Må være ganske så demotiverende for de andre å måtte forholde seg til slik en unge på treningene. Hvor gammer er han? Elleve og et halvt???
              Men er ikke dette noe som har fulgt han i alle klubber han har spilt i?

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3323

                Virker som en liten drittunge. På tide å brette opp ermene og levere både i trening og kamp.

                Kommentar

                • armykanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2009
                  • 736

                  Fullstendig enig! Dette er jo bare tull. Og helt korrekt, oppfører seg som en drittunge! Det som irriterer meg er at han er god hvis han vil men begynner å sutre om det går dårlig, noe han selv nå får jævla dårlig betalt for.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3146

                    Klassisk fotballproblen når selvbildet og realiteten drifter for langt fra hverandre. Da tar noen utfordringen, og andre sutrer over at de aldri fikk sjansen. Nå er det opp til Gary selv å definere hvem han vil være: En helt eller en parentes.

                    Kommentar

                    • AB40
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Aug 2015
                      • 52

                      Tar meg selv i å sammenligne Gary med Ajeti sin situasjon. toppscorer i oppkjøringen og så blir det mye fjas og lite uttelling. Har fortsatt troen på Gary og ser for meg at han kommer til å gjøre det ganske bra, men skjønner vel selv at Lehne som kostet 2 mill ikke blir en benkesliter. Samtidig virker laget mer offensive med Zone på topp.

                      Kommentar

                      • Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3499

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Klassisk fotballproblen når selvbildet og realiteten drifter for langt fra hverandre. Da tar noen utfordringen, og andre sutrer over at de aldri fikk sjansen. Nå er det opp til Gary selv å definere hvem han vil være: En helt eller en parentes.
                        Det er vel bare å lese de første sidene her etter at han ble klar for klubben igjen, så skjønner jeg at selvbildet hans er høyt. Var garantisten for scoringer, og "the missing link" fra forrige sesong iflg de fleste som skrev da. Jeg ble tomlet ned som bare det når jeg forsøkte å senke forventningene litt.

                        Kommentar

                        • CFC1976
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2015
                          • 341

                          Opprinnelig skrevet av Totti21

                          Det er vel bare å lese de første sidene her etter at han ble klar for klubben igjen, så skjønner jeg at selvbildet hans er høyt. Var garantisten for scoringer, og "the missing link" fra forrige sesong iflg de fleste som skrev da. Jeg ble tomlet ned som bare det når jeg forsøkte å senke forventningene litt.
                          LSK har en del bra på gang... Men å tro på Gary Martin er svaret på toppen er naiv.
                          Det sto i en avis at Carlisle United hadde takket nei til han før han kom tilbake til LSK.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3146

                            Opprinnelig skrevet av AB40
                            Tar meg selv i å sammenligne Gary med Ajeti sin situasjon. toppscorer i oppkjøringen og så blir det mye fjas og lite uttelling.
                            Ser poenget ditt, men ingen, INGEN, fortjener å sammenlignes med den ufyselige kvinnebankeren, hverken når det gjelder selvbilde (vanvittig oppblåst) eller ferdigheter (lavt OBOS-nivå på sitt beste).

                            Kommentar

                            • woodford
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2004
                              • 162

                              Gary Martin kommer han, overtrent og inne i en blindgate. Tror både han og mange andre trenger litt roligere treninger fremover for å få litt mer overskudd.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3146

                                Opprinnelig skrevet av woodford
                                Gary Martin kommer han, overtrent og inne i en blindgate. Tror både han og mange andre trenger litt roligere treninger fremover for å få litt mer overskudd.
                                Ser slett ikke bort fra at du har aldeles rett i det, og at Gary trenger å få et overskudd på plass siden han neppe noensinne har trent så hardt som under Arne. Men overskudd handler også om å få riktig mentalt fokus, og der må han selv gjøre en jobb.

                                Jeg liker fyren, satt ved siden av han under cupfinalen, og han gjorde et godt inntrykk.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9370

                                  Opprinnelig skrevet av woodford
                                  Gary Martin kommer han, overtrent og inne i en blindgate. Tror både han og mange andre trenger litt roligere treninger fremover for å få litt mer overskudd.
                                  Jøpp.

                                  Bla. barnelærdom at restitusjon er nøkkelen til best mulig kondis.

                                  Evt NTNU forskning.

                                  Som Totti21 streifer innom i sitt spørsmål om hvorfor Gary ble sett på som "en frelser" ved signering...

                                  Hypen hans kom nok fra det bildet folk hadde av en hardtarbeidende fyr, som da også er én man har lettere for; å ha håp og tiltro til.

                                  Tidlig å konkludere, men Gary gjør seg selv null tjenester ved å fremstå/bli framstilt(?) som en sutrer.

                                  Ender det opp som den gjengse oppfatninga blant folk, blir det lite godvilje og hype igjen [sad trombone.wav]

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3349

                                    Synes han har vært på hugget og jobbet bra i innhoppene sine. At TLO skal starte fordi han kostet 2 mill. er meningsløst. Det beste laget skal til enhver tid spille. Til sammenligning synes jeg TLO har virket slapp i kampene. Jobber dårlig defensivt, men redder seg inn med scoringer. Har tro på at GM kommer sterkere tilbake når han får muligheten.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      Synes han har vært på hugget og jobbet bra i innhoppene sine. At TLO skal starte fordi han kostet 2 mill. er meningsløst. Det beste laget skal til enhver tid spille. Til sammenligning synes jeg TLO har virket slapp i kampene. Jobber dårlig defensivt, men redder seg inn med scoringer. Har tro på at GM kommer sterkere tilbake når han får muligheten.
                                      Hittil er det da ingen tvil om at Lehne Olsen er foran Gary Martin. Både med tanke på mål og holdninger. Hvordan du kan mene at Lehne Olsen jobber dårlig og Gary Martin jobber bra er for meg en gåte. Martin har kommet inn i de to siste kampene med ganske få minutter igjen. At man da virker mer på hugget er helt naturlig da man kan bruke all sin energi på 10 minutter enn 90 minutter. Det kommer ganske godt frem at Martin har vært uinspirert og sutrete helt siden seriestart. Noe også lagkamerater har gitt utrykk for. Hvis han slutter med dette og begynner å jobbe for laget så bør han være aktuell for startplass. Synes det blir helt feil å hevde at Lehne Olsen starter kun fordi han kosta 2 mill
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3323

                                        Lehne Olsen er en ekte målsnik - og har også to annullerte scoringer på samvittigheten både i Bodø og i Kristiansund. Han kunne med litt marginer og cm på sin side vært toppscorer med fire kasser på fire kamper. To mål på fire kamper gir jo grei uttelling over 30 kamper (15 mål) og det er vel det som forventes at han skal ligge i år, tett oppunder hvertfall.

                                        Synes det er noget spesielt argument MortenA bruker - og er helt enig med Jonern over. Det er en grunn til at Gary blir satt til å ha straffetrening. Da jobbes det ikke godt nok/ikke godt nok konsentrert på treningsfeltet.

                                        Lehne er naturlig nok ett par hakk foran Gary p.d.d.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2871

                                          Skuffende innhopp i dag, sjøl om det bare ble 3-4 minutter. Virket daff og ikke helt "på". Hadde han jobba som merra den blinde, som man skal når man kommer inn på tampen av kampen og skal sikre et resultat, hadde han ikke jogget hjem igjen etter balltapet som førte til angrepet Molde skåra på. Her bør vi hanke inn en grei og arbeidsvillig OBOS-spiss snarest, og kvitte oss med dette stykket daukjøtt av en britisk primadonna.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎