Bodø/Glimt - Lillestrøm SK, lørdag kl 15:30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2882

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    ...flesteparten her mener vi har godt av et nedrykk
    Neppe flestparten. Bare de mest høylytte.

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2527

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Fordi man må ha poeng??? Ok vi fikk poeng. Egentlig skjønner jeg ikke hva så mange klager for flesteparten her mener vi har godt av et nedrykk
      Hvis du ikke tok poenget: klubben er avhengig av å sanke poeng for videre eksistens i Tippeligaen. Da må man ha alle tre poengene når man møter andre bunnlag.

      Jeg har aldri sagt at klubben har godt av nedrykk. Aldri noen gang! Og flesteparten? Du må underbygge den påstanden - de færreste mener det.

      Poengfangsten er helt i stil med Runar Kristinsson sitt LSK anno 2016. 1 poeng. Snitt over 20 kamper er 1,05. Poengsnitt man rykker ned med. Må heve seg til minimum 1,4 i snitt for å være på trygg grunn.

      Heldigvis kan jo du bekrefte at spillerne sprudler på treningsfeltet og treningene er veldig bra (Malec ble rapportert bra på trening av noen, hvem husker jeg ikke. Hevdet seg uansett ikke i 3. divisjon mot Skedsmo FK). SoMe i klubben bekrefter at man jobber for å vinne kamper. Treneren at man skal jobbe hardere og hardere. Fremtiden er nok sikret med slike meldinger, selv om man for hele sesongen snitter med ca 1 poeng og 0,5 på de siste 10 kampene.

      Selv velger jeg en relativt nøktern vinkel på tilstanden. 4 kamper man har spilt mot bunnlag siden ferien - 1. fuckings poeng på de kampene!

      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      Neppe flestparten. Bare de mest høylytte.
      Kan knapt huske en som mener det.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Har vel kun sett 1 eller 2 personer som har ymtet om at de ønsker nedrykk, tror ikke de heller mener det. Det er vel nettopp fordi man ønsker klubben skal innse alvoret og ta grep for ikke å rykke ned, at mange er høylytte.

        Man ønsker en trener og en klubb som bruker sine ressurser og egenskaper på en sånn måte at man både kommer så høyt opp på tabellen som mulig i.f.t
        Spillerne man har, og en trener som samtidig klarer å utvikle og bruke unge talenter.

        I.f.t ressurs tabellen skulle man også klart en 6-7 plass. Drømmen er at man utnytter ressurser så smart, og utvikler seg videre så man snuser på medalje i løpet av neste 3-4 år, og tar det videre som godset og Odd har klart.

        Kommentar

        • Percy Nilegård
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 5146

          Og her Trond synes jeg du på en saklig måte belyser poenget her. Vi er på ingen måte der vi bør være. Om dette skyldes dårlig arbeid fra de på kontoret eller de på feltet vet jeg ikke. Både på kort og på lang sikt tror jeg begge har mye å gå på. Det jeg opplever som dumt er de steile frontene her inne nå. Det virker som om folk på en måte må velge mellom å være strålende fornøyde eller å hate alt som har blitt gjort de siste åra. Jeg mener at fasiten er mer nyansert enn det. Jeg tror mangler mye på sport i styret. Torgeir gjør mye bra i spillerlogistikken, men fremstå litt dumsnill og naiv i media. I tillegg virker han i overkant hyggelig og diplomatisk, ref Edu. Runar er en ung og uerfaren trener. Han har mange gode ideer og framstår som en jævlig hyggelig fyr. Dog virker det som om det mangler en del på det taktiske, både i forhold til kampplan, og endringer underveis i kamper. Min mening er at akkurat nå er det beste klubben kan gjøre er å ansette eller promotere noen som kan hjelpe Runar med dette. Sparking av trener og total omkalfatring nå tror jeg bare vil gjøre vondt verre.
          "Alltid blodsprengt"!
          Fong/Macho

          Even Nordlien

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            Opprinnelig skrevet av Trooond
            Litt enig Wak, man får ikke brukt alle spillerne. Men når Malo blir valgt å starte sentralt, ville jeg startet med Kolstad på kant for å få en viss balanse i laget, og Bassel kunne da kommet inn utover i kampen, helst i 10er som han har fungert best, men den er nok forbeholdt GM.

            Spennende å se hvordan Moa fikser tièr rollen, men det er vel egentlig en rolle som nå blir drillet for Gary Martin fremover. Så får vi se hvor langt unna en startoppstilling han er. Kommer nok inn siste 20 i dag
            .
            De som syntes det er vanskelig å se planen til Runar. Vel, her er hva jeg skrev før glimt kampen .

            En bakromsspiss inn i 10èr rollen, men ikke etter 70 minutter som jeg trodde, fikk dobbelt så mye spilletid.

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              Opprinnelig skrevet av maxpayne
              1 poeng borte er helt ok, selv om måten 1 - 1 målet kommer på er krise. Haugesund MÅ slås neste helg. Marius Amundsen pur klasse i dag!
              For å være helt ærlig, så er jeg usikker på om Kippe skal rett inn. Liker jeg han Jakobsen veldig godt, og tror han fungerer veldig godt med Amundsen. Vi har fremstått solide defensivt i kampene han har spilt (mener jeg å huske).
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • Tvilling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 1467

                Opprinnelig skrevet av fjacob82
                For å være helt ærlig, så er jeg usikker på om Kippe skal rett inn. Liker jeg han Jakobsen veldig godt, og tror han fungerer veldig godt med Amundsen. Vi har fremstått solide defensivt i kampene han har spilt (mener jeg å huske).
                spørs kanskje litt på motstander.. Bodøglimt hadde mye fart, og der er vel Jakobsen i alle fall ikke dårligere enn MR.LSK-KLippe
                Last edited by Tvilling; 15.08.2016, 21:57.

                Kommentar

                • Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

                  Opprinnelig skrevet av Trooond
                  Børsen etter Bodø kampen.



                  Amundsen banens beste med en 7 er. Legger og merke til at de vurderer Gary Martin til en 4èr, samme som Origi, Bassel, Kind, lundemo og rindarøy
                  Drar denne inn fra nyhetstråden hit. Hva har egentlig Origi gjort for å kun få en 4-er? Syntes det er spesielt!
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    Opprinnelig skrevet av Oddis
                    Drar denne inn fra nyhetstråden hit. Hva har egentlig Origi gjort for å kun få en 4-er? Syntes det er spesielt!
                    Helt enig. Og når Gary så helt bortkommen ut og i den kampen ikke fikk til noe som helst, er det hvertfall respektløst å gi de to samme karakter.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎