Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kongen
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Nov 2004
    • 27

    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
    Opprinnelig skrevet av Gullars
    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
    Opprinnelig skrevet av Gullars
    Syns det er veldig mange har inne som sier drit i plassene, skjønner at mange mener dette, spessielt de som ikke reiser sammen med en flokk unger.. jeg kan ikke godta at vi blir spredt, og kommer til å kreve de plassene som står på billetene.. noen som syns det er urimlig?
    Ja.
    Men du er kanskje ikke mer en 12 år heller. (ikke at det er noe gæli i det, men kanskje ikke deg jeg bryr meg mest om når det gjelder dette)
    Dere vil ikke bli spredet kun fordi dere ikke får sitte på de setene som er angitt på billetten. Her må ALLE være litt fleksible for at alle kan stå sammen med de man ønsker.

    Husk at dette fungerer hver gang vi har fullsatt Kanari-felt på Åråsen og sist i VG-svingen mot vif.

    -Kan du forklare meg hva som vanskelig/umuliggjør gjennomføringen av dette under cup-finalen, fra de disse tilfellene?

    Når du velger å ta med deg mange små-barn på supporter-feltet under klubbens første cup-finale på 13 år, må du forstå at alles beste bør gå foran deg og flokken din med små-barn.

    Kanarifeltet bør dessuten hovedsakelig være for syngende supportere, ikke for småbarnsfamilier. Disse bør i såfall ta dette i beregning når man velger å plassere seg på denne tribunen.

    Om du fortsatt insisterer på billettenes angitte seter, er det DU som har et problem.
    kanarifeltet ikke var noe problem? Det var overfult lang bort på c feltet. Det må jo være konge og få spredt alle de syngende kanaris. Uansett så tror jeg ikke det er noe problem, men tror det blir et helvete hvis ikke folk går på plassa sine. Hvem var det som opplyste om dette når det ble kjøpt billetter i dag?
    Alt for fugla......
    Torgeir

    Kommentar

    • Matti
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 895

      Opprinnelig skrevet av Kongen
      Så det du mener er at alle skal gå dit dem vill? Tror nok alle bør gå til sine respektive plasser og stå der...
      For å gjøre det mest mulig utrivelig og senke stemningen med 20 hakk?
      Kan vel ikke være så mye å diskutere dette her. Stell dere hvor dere vil for faen!

      Kommentar

      • Kongen
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Nov 2004
        • 27

        Opprinnelig skrevet av Matti
        Opprinnelig skrevet av Kongen
        Så det du mener er at alle skal gå dit dem vill? Tror nok alle bør gå til sine respektive plasser og stå der...
        For å gjøre det mest mulig utrivelig og senke stemningen med 20 hakk?
        Kan vel ikke være så mye å diskutere dette her. Stell dere hvor dere vil for faen!
        Håper du ikke er med den siste bussen da. Slik at du ikke må stå i sete forran meg.....eller tar du t banen opp?
        Alt for fugla......
        Torgeir

        Kommentar

        • kulfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 256

          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Opprinnelig skrevet av kulfugl
          vil det være lurt å komme tidlig i morra (9-tida eller før) for å få en bra billett? kommer mange til å komme tidlig?
          Hva er en bra billett? Man steller seg der man føler for uansett så det har ikke noe å si hva det står på billetten din...
          den er gul
          Forza fugla!

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            En venn av meg bestilte medlemskap i KFL for et par måndter sia, kvitteringa er betalt og alt det der. Men han hakke fått kortet endå.
            Vi skal å kjøpe billett for han imorgen. Går det ann å vise kvitteringa?
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • Franken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1036

              Har han fått brev i posten da? Er vel noe avgjørende det også...
              Fra Baillsund

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                For å lage denne tråden enda lenger uten å komme med noen nytt (ja, det virker som det er målet med enkelte av innleggene her), så må jeg si at billettsalget fungerte fantastisk. Jeg var innom Sportshuset ca kl 19. Da var det ingen kø og jeg kunne i ro og mak kjøpe mine 5 billetter.

                Jeg ble spurt om jeg skulle ha sitte- eller ståbilletter (sitte på nedre, stå på øvre), så da ble det sitteplass til smågutta og kjerringa, mens eldstesønnen og jeg står - som alltid.

                Slik jeg forstod Arild igår blir det IKKE unnummerert plasser. Det betyr, uansett hva mange måtte ha hevdet her tidliger, at man må stå der man har fått billett. Jeg burker alltid stå sammen med brutter'n, men siden han har fått billett til E-feltet og jeg B-feltet så får det bli med det. Ingen sure miner fra meg. Med hele øvre syngende og stående blir dette fantastisk - uansett!

                Det å få spredd oss som alltid synger tror jeg bare er en fordel. Jeg holder ikke kjeft fordi om jeg ikke kjenner sidemann, men kanskje ved min tilstedeværelse vil jeg kunne få med sidemann til å synge!

                MEN, ikke glem at det er 3 seriekamper igjen. Jeg krever fullt oppmøte også til disse kampene. Kanskje blir noen nye sanger innøvd da?

                FORZA FUGLA!
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • hthaug
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 421

                  Må selvfølgelig kjøre flyttelass fra Oslo-Sverige så om det er stor kø utenfor sjappa nå så blir det cupfinale på NRK isteden.

                  Kommentar

                  • JhnY
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 975

                    da var cupfinal billett i boks

                    Kommentar

                    • Errevs
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jun 2005
                      • 200

                      Jhny, mye kø eller? har tenkt meg opp til Lillestrøm nå fra Oslo, tror du det er lurt å vente noen timer eller dra nå?

                      Kommentar

                      • Kongen
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Nov 2004
                        • 27

                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        For å lage denne tråden enda lenger uten å komme med noen nytt (ja, det virker som det er målet med enkelte av innleggene her), så må jeg si at billettsalget fungerte fantastisk. Jeg var innom Sportshuset ca kl 19. Da var det ingen kø og jeg kunne i ro og mak kjøpe mine 5 billetter.

                        Jeg ble spurt om jeg skulle ha sitte- eller ståbilletter (sitte på nedre, stå på øvre), så da ble det sitteplass til smågutta og kjerringa, mens eldstesønnen og jeg står - som alltid.

                        Slik jeg forstod Arild igår blir det IKKE unnummerert plasser. Det betyr, uansett hva mange måtte ha hevdet her tidliger, at man må stå der man har fått billett. Jeg burker alltid stå sammen med brutter'n, men siden han har fått billett til E-feltet og jeg B-feltet så får det bli med det. Ingen sure miner fra meg. Med hele øvre syngende og stående blir dette fantastisk - uansett!

                        Det å få spredd oss som alltid synger tror jeg bare er en fordel. Jeg holder ikke kjeft fordi om jeg ikke kjenner sidemann, men kanskje ved min tilstedeværelse vil jeg kunne få med sidemann til å synge!

                        MEN, ikke glem at det er 3 seriekamper igjen. Jeg krever fullt oppmøte også til disse kampene. Kanskje blir noen nye sanger innøvd da?

                        FORZA FUGLA!
                        Kanon 8)
                        Alt for fugla......
                        Torgeir

                        Kommentar

                        • tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

                          kom nettopp hjem fra sportshuset... det der skjerfet skuffa meg mildt sagt enormt... man kan jo se tvers gjennom det.. Jeg har vært en av de som ikke har brydd meg så mye om de 300 kr og det gjør jeg fremdeles ikke... men gud bedre... skal jeg gå med et skjerf i "silke" som man kan se tvers gjennom 6. november i oslo... synes det var kaldt nok å stå i køen og vente jeg

                          Men får håpe vi får noen gode spillere for disse millionene man tjener på skjerfsalget...

                          anyway... cupen den skal hjem til lillestrøm!
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                          Kommentar

                          • tHuLu
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 730

                            kom nettopp hjem fra sportshuset... det der skjerfet skuffa meg mildt sagt enormt... man kan jo se tvers gjennom det.. Jeg har vært en av de som ikke har brydd meg så mye om de 300 kr og det gjør jeg fremdeles ikke... men gud bedre... skal jeg gå med et skjerf i "silke" som man kan se tvers gjennom 6. november i oslo... synes det var kaldt nok å stå i køen og vente jeg

                            Men får håpe vi får noen gode spillere for disse millionene man tjener på skjerfsalget...

                            anyway... cupen den skal hjem til lillestrøm!
                            For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                            Kommentar

                            • Liakanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 181

                              Opprinnelig skrevet av tHuLu
                              kom nettopp hjem fra sportshuset... det der skjerfet skuffa meg mildt sagt enormt... man kan jo se tvers gjennom det.. Jeg har vært en av de som ikke har brydd meg så mye om de 300 kr og det gjør jeg fremdeles ikke... men gud bedre... skal jeg gå med et skjerf i "silke" som man kan se tvers gjennom 6. november i oslo... synes det var kaldt nok å stå i køen og vente jeg
                              Gjør som mange andre kommer til å gjøre - ta med deg det skjerfet du vanligvis bruker. Selv kommer jeg til å henge silkeskjerfet på veggen min. På cupfinalen tar jeg med meg det samme skjerfet som jeg alltid bruker.

                              Kommentar

                              • Fugla
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 1718

                                Hvorfor er det en skrivefeil som ikke er rettet i overskriften på denne debatten?
                                Homer Simpson.



                                www.ultrassarp.no

                                Kommentar

                                • Anders_Bakken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 542

                                  For de som har tenkt seg ned å hente bilett.....ubetydelig kø da jeg kom derfra nå...så kjør på!!! Nå gleder jeg meg vilt!!!!!

                                  Kommentar

                                  • Necrite
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2005
                                    • 164

                                    Akkurat kommet fra Sportshuset selv, ikke så mye kø så det går som en drøm.

                                    Skjerfet var fint nok, men litt tyng og man kan se igjennom det.
                                    Men er sikker på at det gjør seg veldig godt på veggen!!
                                    Sammens med flagget uten stanga. Iallefall der jeg skal ha mitt hengende.

                                    Cupfinalen så tar jeg på meg finale drakt og det vanlige skjerfet gitt.

                                    Nervene er rolig, og byttet ut med glede.

                                    Fugla er RÅ... Forza fugla

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      Hvis man tar av flagget av stanga og holder det over hodet så kan det bli et kult tifo. 6000 flagg over hodet. (uten stang)
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • kulfugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2005
                                        • 256

                                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                                        Hvis man tar av flagget av stanga og holder det over hodet så kan det bli et kult tifo. 6000 flagg over hodet. (uten stang)
                                        eller ikke...
                                        Forza fugla!

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Jeg var med en kammerat og kjøpte billetter idag, kunne bare gå rett og kjøpe, ingen kø. Men spørsmål ang. hvor vi skal stå:

                                          Er det slik at man likevel IKKE får stå med kammeraten sin, eller står vi sånn vi føler for? En tidligere lærer av meg (Reidar Solheim) har fått kjøpt noen billetter han ikke skal bruke, disse er på Cola-nedre. Kammeraten min og jeg har på cola-øvre, er det helt umulig å få brukt nede-billettene oppe, eller ville det vært mulig å stå oppe for disse og? Skjønner selvfølgelig om det ikke går...
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎