Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Opprinnelig skrevet av Kongen
    Skjønner ikke at du ikke har tenkt på dette før. Du skulle gjort som oss. Vi er ca 25 stk som samla sammen alle sessong kort for og stå sammen. Det ender vel med at ikke vi får stå sammen fordi vi er så mange....
    Ja, kan det ende verre!
    Jeg synes fryktelig synd på dere hvis ikke alle dere 25 får stå samla. Det ville jo vært tragisk hvis dere skulle bli splitta opp i f.eks. to grupper på 12 og 13. Da ville jeg følt meg så ensom at jeg ville vurdert å gå hjem uten å se kampen.
    Nei, det er bedre at 4 kompiser, som har plasser på vidt forskjellige steder, ikke samles.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      KFL-ledelsen ønsker tydeligvis at nummereringen følges. Det er greit nok. Det må de jo foreslå. Men de har ikke all makt. Medlemsmassen har også påvirkningskraft.

      I denne saken så er det helt tydelig at ledelsen er på kollisjonskurs med medlemsmassen, og da er det like viktig å respektere dette. Flesteparten av de som er for nummerering er jo det fordi ledelsen har sagt at det skal være nummerering. La folket stå hvor de vil. KFL-ledelsen klarer muligens å trumfe gjennom nummerering, men da tror jeg de må bruke masse plasseringsvakter på Ullevaal. Er det verdt det? Kanskje kreftene skal brukes på andre ting.

      De som har veldig klare krav til hvor de skal stå, eller som absolutt må stå på den plassen de har på billetten, anbefaler jeg å være tidlig ute. Jeg ville i hvert fall ikke tatt det for gitt at man kan komme en halvtime før kampstart og forvente at ens plass fortsatt er ledig.

      Dette funker veldig bra hvis alle følger nummereringa, sier noen. Det er helt riktig og med trykk på alle.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        KFL-ledelsen klarer muligens å trumfe gjennom nummerering, men da tror jeg de må bruke masse plasseringsvakter på Ullevaal.
        Hvis folkeviljen blir overstyrt og nummering blir påtvunget, så er jeg ikke sikker på at folk blir mer motivert til å synge.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          Opprinnelig skrevet av bjarmann
          det må jo være unummererte plasser! kan ikke kaste seg rundt en gammal gris du ikke kjenner i full gledesrus etter vi har gått opp til 3-0 og seieren er sikra
          Som gammal gris ser jeg jo at det er visse fordeler med nummerering. :wink:
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

            Spiller vel ingen rolle hvem du kaster deg rundt halsen på? Da jeg var, mutters alene, på semifinalen, merket jeg plutselig at jeg og nabokaren stod å holdt rundt hverandre og hoppet. Aldri sett mannen før. Og heldigvis ikke sett han siden
            Fra Baillsund

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              Først vil jeg berømme styret for måten billettsalget til cup-finalen blir
              gjennomført på ! Når det dessverre ikke er nok billetter til alle medlemmene, må man på en eller annen måte finne en mest mulig rettferdig måte å fordele billettene på. Og dato for betaling av medlemskontingenten er etter min mening rettferdig, og ikke minst praktisk gjennomførbart. Såvidt jeg fikk med meg gikk salget i går fint, selv var jeg på Sportshuset ca. kl. 13 - og jeg fikk kjøpt billett med en gang..

              Jeg håper at vi får en skikkelig diskusjon for/mot å følge nummereringen på Ullevål. Ettter min mening bør vi droppe nummereringen, på samme måte som på feltet på Åråsen. Er selv på kampene sammen med min sønn på 11 år, og ved å være ute i god tid pleier vi å sikre oss plasser som gjør det mulig også for han å se kampen.

              Kommentar

              • Jan Banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 809

                Opprinnelig skrevet av RSP
                Først vil jeg berømme styret for måten billettsalget til cup-finalen blir
                gjennomført på ! Når det dessverre ikke er nok billetter til alle medlemmene, må man på en eller annen måte finne en mest mulig rettferdig måte å fordele billettene på. Og dato for betaling av medlemskontingenten er etter min mening rettferdig, og ikke minst praktisk gjennomførbart. Såvidt jeg fikk med meg gikk salget i går fint, selv var jeg på Sportshuset ca. kl. 13 - og jeg fikk kjøpt billett med en gang..

                Jeg håper at vi får en skikkelig diskusjon for/mot å følge nummereringen på Ullevål. Ettter min mening bør vi droppe nummereringen, på samme måte som på feltet på Åråsen. Er selv på kampene sammen med min sønn på 11 år, og ved å være ute i god tid pleier vi å sikre oss plasser som gjør det mulig også for han å se kampen.
                Jeg er også enig i at KFL har gjort en god jobb. Det jeg IKKE er enig i er nummereringen. For min del virker det som om dette har blitt prestisje, snarere enn å gi GODE grunner for at det MÅ være slik!
                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                Stuart Baxter har forstått det.

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  Noen i ledelsen som kan komme med en uttalelse om hvorfor det blir numrerte plasser?
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                    Jeg er også enig i at KFL har gjort en god jobb. Det jeg IKKE er enig i er nummereringen. For min del virker det som om dette har blitt prestisje, snarere enn å gi GODE grunner for at det MÅ være slik!
                    Da er vi enige. Jeg håper virkelig at det er mulig med en ny runde på dette med nummereringen. Iallfall viktig at det er fullstendig klarhet i dette før finalen.

                    Kommentar

                    • krisruds
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 839

                      Jeg var på sportshuset rundt kl 11 igår, da var den maks 20stk inne der.
                      Sliter vi med og selge billetter? Så på de lappa der folk blir kryssa ut, var nesten ingen navn som hadde blitt kryssa ut heller.
                      Trodde vi måtte stå flere timer i kø jeg.

                      Noen som veit hvor mange som er solgt?
                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                      Kommentar

                      • Jan Banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 809

                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                        Jeg var på sportshuset rundt kl 11 igår, da var den maks 20stk inne der.
                        Sliter vi med og selge billetter? Så på de lappa der folk blir kryssa ut, var nesten ingen navn som hadde blitt kryssa ut heller.
                        Trodde vi måtte stå flere timer i kø jeg.

                        Noen som veit hvor mange som er solgt?
                        Det var lang kø da dørene ble åpnet klokken 9. Men den gikk rimelig radig unna og var vel helt borte rundt halv elleve tror jeg.
                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                        Stuart Baxter har forstått det.

                        Kommentar

                        • A.Bilet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2005
                          • 808

                          Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                          Twitter-bruker

                          Kommentar

                          • Jan Banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 809

                            Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                            Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                            Støttes!
                            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                            Stuart Baxter har forstått det.

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                              Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                              Jeg skjønner argumentene dine, men dersom det er noen som har fått tak i veldig gode billetter og de kommer litt sent så vil nok de kreve sine plasser. Jeg vet selv om noen som kommer til å gjøre dette. Da blir det bråk...

                              Kommentar

                              • A.Bilet
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2005
                                • 808

                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                                Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                                Jeg skjønner argumentene dine, men dersom det er noen som har fått tak i veldig gode billetter og de kommer litt sent så vil nok de kreve sine plasser. Jeg vet selv om noen som kommer til å gjøre dette. Da blir det bråk...
                                Du har absolutt et poeng... Det kan bli kaos, men vis styret kommer ut med at det er unummerert i øvre så kan det jo være det.
                                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                Twitter-bruker

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                                  Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                                  Jeg skjønner argumentene dine, men dersom det er noen som har fått tak i veldig gode billetter og de kommer litt sent så vil nok de kreve sine plasser. Jeg vet selv om noen som kommer til å gjøre dette. Da blir det bråk...
                                  Et viktig poeng er at dette klart og tydelig avklares før cupfinalen, slik at vi unngår bråk.

                                  Kommentar

                                  • jan-erik
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2004
                                    • 171

                                    Opprinnelig skrevet av RSP
                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91
                                    Ta bort nummereringa i øvre! Jeg vil gjerne stå med venner/familie. Tror ikke jeg har hørt et bra argument på hvorfor vi ikke skal ha unummererte. Det er plass nok til alle. Var på Ullevaal, VIF-LSK, det var ingen problemer med å ha de unummererte. Ingen fare med unummererte hvis alle steller seg foran et sete. Ståplasser pleier jo å være unummererte...?
                                    Jeg skjønner argumentene dine, men dersom det er noen som har fått tak i veldig gode billetter og de kommer litt sent så vil nok de kreve sine plasser. Jeg vet selv om noen som kommer til å gjøre dette. Da blir det bråk...
                                    Et viktig poeng er at dette klart og tydelig avklares før cupfinalen, slik at vi unngår bråk.

                                    kunne ikke bli mer enig i det dere sier. så lenge jeg får sett kampen så spiller det ingen rolle hvor jeg står :=)
                                    FORZA FUGLA


                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2886

                                      vi får da nummererte plasser på ullevål når vi møter lyn og søpla til vanlig og, men alle gir jo faen i dem. eller husker jeg feil, får vi unummererte da??? :?
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Husk at det er folk som har klart å skaffe seg billetter til Cola øvre gjennom ticknet og ikke gjennom LSK/KFL. I teorien kan altså LSK-supportere som verken er medlemmer av LSK/KFL ha klart å skaffe billetter her og hvorfor skulle de rette seg etter det KFL sier?

                                        Kommentar

                                        • Ultras_2013
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Aug 2005
                                          • 46

                                          jeg og bruttarn har tenkt til og dra på kampen sammen, men vi har jo plass på hver vår side av cola øvre.. blir jævelig kjipt om vi ikke får stå sammen :? .. men dt går vel ann og presse to stykker på et sete også. :wink:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎