Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Alexander
    Medlem
    Møteplager
    • Sep 2005
    • 70

    Opprinnelig skrevet av hoyt
    etter det jeg har sett nå, så er det 5 vinnere.. altså 10 billetter om alt er riktig.. lurer på om rb virkelig lodder ut så mange billetter.. skal juble høyt om telefonen kommer i morgen.. typisk min flaks at det kommer en telefon, og isteden for å si gratulerer, så sier de beklager, det har skjedd en feil :P
    Høres fornuftig ut at det er 5 vinnere.

    Tar meg fri fra skolen i morgen, for å vente på den telefonen fra RB

    Kommentar

    • Alexander
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 70

      Re: Får jeg billett lørdag???

      Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
      Jeg har fortsatt ikke fått svar på det jeg lurer på. Jeg er medlem i kanarifansen, jeg var IKKE på lista. Når får jeg kjøpe bilett???
      Lørdag klokka 10.00...

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        Både jeg og min samboer "vant" også, virker litt suspekt dette her, men jeg har det på mld, så hvis ikke jeg får billetter av dem så dreper jeg alle på Romerikes blad, så sånn er det med den saken....
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Kongen
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Nov 2004
          • 27

          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Både jeg og min samboer "vant" også, virker litt suspekt dette her, men jeg har det på mld, så hvis ikke jeg får billetter av dem så dreper jeg alle på Romerikes blad, så sånn er det med den saken....
          Det er rart det er krig i verden......???
          Alt for fugla......
          Torgeir

          Kommentar

          • Gussi
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2005
            • 56

            Detta virker rart nå.. noen som faktisk har sendt inn å ikke vunnet?
            *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

            Kommentar

            • Alexander
              Medlem
              Møteplager
              • Sep 2005
              • 70

              Hel**te så mange det er som har "vunnet" billetter a... Begynner å tro at RB har gjort en feil her. Hvis de hadde gjort en feil burde de vel klart å sendt ut en melding om feilen eller skrevet om det på rb.no?

              Kommentar

              • Gussi
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2005
                • 56

                Opprinnelig skrevet av Alexander
                Hel**te så mange det er som har "vunnet" billetter a... Begynner å tro at RB har gjort en feil her. Hvis de hadde gjort en feil burde de vel klart å sendt ut en melding om feilen eller skrevet om det på rb.no?
                Jeg har ikke hørt noe enda hvertfall.. Hvis det har oppstått en feil burde det i så fall gis en kompensasjon.
                *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

                Kommentar

                • Alexander
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Sep 2005
                  • 70

                  Opprinnelig skrevet av Gussi
                  Opprinnelig skrevet av Alexander
                  Hel**te så mange det er som har "vunnet" billetter a... Begynner å tro at RB har gjort en feil her. Hvis de hadde gjort en feil burde de vel klart å sendt ut en melding om feilen eller skrevet om det på rb.no?
                  Jeg har ikke hørt noe enda hvertfall.. Hvis det har oppstått en feil burde det i så fall gis en kompensasjon.

                  Får nok en telefon av RB i løpet av dagen, så jeg tar det med ro enn så lenge. Bør få to sesongkort på Åråsen neste sesong i kompensasjon synes jeg

                  Gi tilbakemelding her på forumet når du/dere får telefon fra RB da?

                  Kommentar

                  • Gussi
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2005
                    • 56

                    Opprinnelig skrevet av Alexander
                    Opprinnelig skrevet av Gussi
                    Opprinnelig skrevet av Alexander
                    Hel**te så mange det er som har "vunnet" billetter a... Begynner å tro at RB har gjort en feil her. Hvis de hadde gjort en feil burde de vel klart å sendt ut en melding om feilen eller skrevet om det på rb.no?
                    Jeg har ikke hørt noe enda hvertfall.. Hvis det har oppstått en feil burde det i så fall gis en kompensasjon.

                    Får nok en telefon av RB i løpet av dagen, så jeg tar det med ro enn så lenge. Bør få to sesongkort på Åråsen neste sesong i kompensasjon synes jeg

                    Gi tilbakemelding her på forumet når du/dere får telefon fra RB da?
                    Jepp, så får vi håpe telefonen kommer
                    *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      det er så typisk!!!
                      kompensasjon eller søksmål. det er opp til rb :twisted:
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Alexander
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Sep 2005
                        • 70

                        I følge denne artikkelen: http://www.kanari-fansen.no/content/view/600/76/

                        så ser det ut til at RB har gjort en feil :cry: Utrolig bittert i såfall.

                        Ser ut til at skjebnen vil at jeg ikke skal på cupfinalen i år. P.g.a. at jeg var i militæret meldte jeg meg inn senere enn vanlig i KFL og fikk dermed ikke brev. Og nå skjer dette... Fy fader så irritert jeg er nå! Skal aldri mer lese RB, amatørgjeng.

                        Cupfinalen skal jeg på uansett om jeg må betale 2000,- på svartebørsen for å komme inn.

                        Kommentar

                        • Gussi
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2005
                          • 56

                          Opprinnelig skrevet av Alexander
                          I følge denne artikkelen: http://www.kanari-fansen.no/content/view/600/76/

                          så ser det ut til at RB har gjort en feil :cry: Utrolig bittert i såfall.

                          Ser ut til at skjebnen vil at jeg ikke skal på cupfinalen i år. P.g.a. at jeg var i militæret meldte jeg meg inn senere enn vanlig i KFL og fikk dermed ikke brev. Og nå skjer dette... Fy fader så irritert jeg er nå! Skal aldri mer lese RB, amatørgjeng.

                          Cupfinalen skal jeg på uansett om jeg må betale 2000,- på svartebørsen for å komme inn.
                          jævla typisk.. hadde tenkt å gi en av dem som gave til fattern som fyller 50 år i dag.. håpløst..
                          *BRASSEBERGET* - NEDRE FELT C

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Jeg snakket akkurat med ansvarlig i RB, og situasjonen er følgende:

                            RB har klart kunststykket å sende ut "Gratulerer, du har vunnet"-melding til alle som sendte inn riktig svar. RB har kun hatt 2 billetter til finalen og vinneren av disse er trukket.

                            RB jobber nå med kompensjasjon for alle oss andre "vinnerne", noe som i første omgang innebærer billetter til LSK-Molde på Åråsen. Rimelig tynt spør du meg. Vedkommende i RB sa også at de jobber for å få tak i finalebilletter, men kunne ikke love noe. Jeg nevnte for vedkommende 2006-sesongen, og jeg regner med at det bør komme noe der.

                            Fugla-Molde er viktig nok i serien, men den matchen er IKKE finalen!

                            Jeg kommer derfor med følgende oppfordring: La RB smake at de har driti seg skikkelig ut, på tide at de småfulle journalistdjevlene får på pukkelen! Jeg tar i alle fall ikke til takke med 2 seriebilletter når jeg er blitt lovet Cupfinalebilletter!
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Alexander
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Sep 2005
                              • 70

                              Fikk melding fra RB nå: Kompensasjon: Billetter til seriekampen LSK-Molde.

                              Den dagen er jeg i Paris, så den billetten trenger jeg ikke.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                Jeg kommer derfor med følgende oppfordring: La RB smake at de har driti seg skikkelig ut, på tide at de småfulle journalistdjevlene får på pukkelen! Jeg tar i alle fall ikke til takke med 2 seriebilletter når jeg er blitt lovet Cupfinalebilletter!
                                De kan jo begynne med å legge egne sponsorbilletter i potten. Deretter kan de søke på finn.no og billettkontoret.com. Det blir dyrt, men vi har jo fått med oss RBs gode økonomiske resultater i det siste, så det klarer de.

                                Kommentar

                                • Kef1r
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 730

                                  Lurer på om at det er mest vanlig og stå oppe eller nede på ullevoll.. er det flest som skal stå nede eller oppe ? jeg har selv billett på øvre del i cola svingen..

                                  Mange andre som har det? eller var det der det ble flest som ble solgt.

                                  Kommentar

                                  • RexRodny
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Sep 2005
                                    • 80

                                    Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                                    Lurer på om at det er mest vanlig og stå oppe eller nede på ullevoll.. er det flest som skal stå nede eller oppe ? jeg har selv billett på øvre del i cola svingen..

                                    Mange andre som har det? eller var det der det ble flest som ble solgt.
                                    Molde fansen står oppe, vi nede..

                                    Kommentar

                                    • Greven
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Aug 2005
                                      • 133

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Jeg snakket akkurat med ansvarlig i RB, og situasjonen er følgende:

                                      RB har klart kunststykket å sende ut "Gratulerer, du har vunnet"-melding til alle som sendte inn riktig svar. RB har kun hatt 2 billetter til finalen og vinneren av disse er trukket.

                                      RB jobber nå med kompensjasjon for alle oss andre "vinnerne", noe som i første omgang innebærer billetter til LSK-Molde på Åråsen. Rimelig tynt spør du meg. Vedkommende i RB sa også at de jobber for å få tak i finalebilletter, men kunne ikke love noe. Jeg nevnte for vedkommende 2006-sesongen, og jeg regner med at det bør komme noe der.

                                      Fugla-Molde er viktig nok i serien, men den matchen er IKKE finalen!

                                      !
                                      Lurer på hvordan de hadde reagert hvis de hadde fått en advokatspire på nakken. Jeg vant nemlig også.
                                      Født i glasshus med lomma full av småstein

                                      Kommentar

                                      • Kef1r
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 730

                                        lol mange i kfl har kjøpt billetter oppe da ? på cola svingen. kan da ikke ha molde supportere over oss ?

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          LSK har hele cola + 800 billetter på langsida... KFL står på øvre cola!
                                          Regner med at HELE cola blir stående kanaris! Molde fansen står på nedre VG svingen!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎