"Fjøra" / Rösler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #61
    Jeg tror Rösler/Halle og Fjøra er akkuratt det vi trenger nå. Tenk på det, vi supportere klager over alt for defensiv fotball, jeg tror ikke to spisser på noen måte kommer til å gjøre fotballen defensiv. Tror heller, tvert i mot, at de kan tilføre angrepsspillet vårt en hel del og gjøre oss mye mer gjennombrud hissige. Når det gjelder forsvaret har jo Gunnar Halle god erfaring, dessuten skal vi ikke glemme at Uwe har D-kurs!

    Kommentar

    • vaadahl
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2004
      • 156

      #62
      Blir litt grinete av å lese de sure oppstøtene i RB idag om valget av ny trener trio.Her har RB holdt sine armer rundt Erlandsen i hele år og beskyttet ham,selv om det nå nærmest er sportslig krise.Alle andre lokalaviser ville skreket høyt om forandring,men her er det tydeligvis gode kamerater som ikke vil skrive negative ting om "bestevennen".Maken til dårlig journalistikk er det lenge siden jeg har lest.I stedet for å hilse forandringer velkommen,som er helt nødvendig,så er det tydelig at RB vil at Erlandsen skal bli.Utrolig
      Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #63
        Utrolig skuffet over enkelte utspill av spillerene...

        Hentet fra Nordlys:
        "LSK-kaptein Magnus Powell håper at Uwe Rösler, Gunnar Halle og Jan Åge Fjørtoft holder seg unna LSK-treningene resten av sesongen"

        Hvis du følger linken "http://www.nordlys.no/sporten/article1135406.ece" står det at spillergruppa har signalisert til styret at de ikke ønsket Rösler som trener (!). SOm vanlig er Kippe positiv mens Powell er negativ, lukter jeg kapteinbytte neste sesong?

        Kommentar

        • Busk
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jan 2004
          • 134

          #64
          Er jo ikke så forferdelig lesning det der. Skjønner godt at de ikke ønsker neste års trenere på treningsfeltet. Blir litt mye kok.
          www.koren-robert.com

          Kommentar

          • soont
            Medlem
            Møteplager
            • Feb 2004
            • 97

            #65
            Er vel ikke så rart at RB setter spørsmålstegn rundt at en av Norges Fotballstorheter ansetter en trio som har tilsammen 1 års trenererfaring i 4.div?? Og det heller ikke rart at man setter spørsmålstegn ved at man ansetter en hovedtrener som ikke har støtte fra spillergruppa.Og det er i hvertfall ikke rart at man setter spørsmålstegn ved at man ansetter en som man for tre uker fant for lett.

            Billig argument å koble RB og Arne som hånd i hanske i denne saken. Dette har ingeting med hverandre å gjøre. RB gjør jobben sin som setter spørsmålstegn rundt den mest sjanseartede treneransettelsen på åråsen gjennom alle tider.[/list]

            Kommentar

            • Perern
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Jun 2004
              • 19

              #66
              Soont, Hvor laaaang trenererfaring hadde Arne Erlandsen før han ble hovedtrener i LILLESTRØM?????? Ingen? Og hvor mye erfaring Jan åge har som trener spiller i grunn ingen rolle? En daglig leder TRENGER vel helt alvorlig ikke 5 års erfaring som trener????
              Lillestrøm

              Kommentar

              • soont
                Medlem
                Møteplager
                • Feb 2004
                • 97

                #67
                1 år i Lillestrøm Fram 4div. 1 eller 2 år i Bærum 2.div. Samt 1 og 1/2 år som trener for LSK 2 i andre div og samme tid som hjelpetrener for LSK i TL. Flere spørsmål?

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #68
                  Det er åpenbart for alle med to øyer i skolten at RB har omgått all berettiget kritikk av Erlandsen. Erlandsen ble forøvrig sparket i Bærum...
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #69
                    uansett så må man ikke ha trent real madrid i 10 sesonger for å fylle tomrommet etter erlandsen :roll:

                    jeg er sikker på at rösler kommer til å bli en god internasjonal trener, og med halle som assistent og fjøra som manager kan det ikke bli bedre 8)
                    ..................

                    Kommentar

                    • Fugla
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 1718

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                      Han er jo en litt "spess" type denne Fjøra
                      Det er han, men i den rollen han tiltrer tror jeg han vil gjøre en sinnsykt bra jobb...markedsfører ihvertfall klubben bra
                      Homer Simpson.



                      www.ultrassarp.no

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Powell virket ikke akkurat kjempe positiv til at røsler skal ta over, snakket bare om at det kommer til å bli tøft, og vi får se hvordan det går. Synes en kaptein skal være litt mere positiv å gå foran med ett bedre eksempel.
                        Synes også at dette var meget spesielt.... både på TV og i avisene sier han dette... må si at på TV virket ikke kapteinen veldig entusiastisk...
                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • gonken
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2003
                          • 56

                          #72
                          Når jeg så det innslaget på TV 2 i går, ja da varma det rett og slett hjerterota.

                          Denne trioen er absolutt den beste løsningen, og jeg syns det er utelukkende posetivt at mr. Fjørtoft bli manager.
                          Den mannen kommer til å markedsføre LSK på en fantastisk måte, og vil bringe mange penger inn i klubbkassa.

                          Trenerduoen er spennende og jeg har alltid hatt Uwe som førstevalg som arvtager for Arne. Og når Gunnar, en nær venn av Uwe er assistent, da tror jeg disse to vil bringe sportsklubben mange steg videre.

                          Når det gjelder RBs journalistikk har jeg ingen ting å utsette.
                          De er kun kritiske, og det må være lov å sette spørsmålstegn når man ansetter en så uerfaren trio.

                          Men framtida ser lys ut, og nå skal vi kapre en medalje i 2004 med Arne Erlandsen som sjef!

                          Kommentar

                          • kogelschreiber
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Jun 2004
                            • 4

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Det er åpenbart for alle med to øyer i skolten at RB har omgått all berettiget kritikk av Erlandsen. Erlandsen ble forøvrig sparket i Bærum...
                            Du er så retorisk asså.....2 øyer i skolten og greier.

                            Synes ingenting av kritikken mot Erlandsen er rettmessig eller saklig.De viser bare en mangel på kunnskap.
                            Fugla spiller helt likt i dag som vi gjorde i 2001-sesongen. Kanskje den beste sesongen til fugla gjennom alle tider,der vi tapte knepent mot tidenes beste (poengrekord i TL) RBK-lag etter å ha hatt dem i kne få runder før slutt.
                            Forskjellen er at i 2001 hadde vi 1) En meget sammensveiset bakre firer som nesten aldri gjorde feil 2) Clayton Zane og 3) To gode spisser i tilleg til Clayton (hvorav 2 av 3 alltid var tilgjengelig) som skapte skikkelig konkurranse på topp. 4) 2 flankespillere som var i form 5) lite skader på sentrale spillere.

                            Den største feilen ble gjort av et handlingslammet styre i 2002 som ikke turte å satse/bygge videre på et kanonbra fundament.Spillere ble solgt og ikke erstattet.Og i tillegg dukket det opp en endeløs rekke av skader, samt andre tilfelfigheter som har gjort at fugla ikke har klart og hevde seg siden 2001.

                            Arne har bygget opp en treninskultur med en intensitet som er kanskje (i følge de spillerne som er der nå og har sluttet) best i landet. Han er den trenern som har vært nærmest RBK på 12 år. Og han har fått Arild Sundgot (ja Arikd Sundgot-en spiller jeg dømte nord og ne for 1 år siden)til å bli en av TLs beste spisser. En spiller som har blitt utskjelt så det holder av ”fotballeksperter” og fans på disse debattsidene.
                            Tror det er disse faktorene RB ser, som andre ikke har kapasitet eller vilje til å forstå.

                            Du/dere har gått i nøyaktig den samme fella som en del entusiatiske supportere gjør. Hvis ikke underholding og resultater kommer,så skylder vi på trener`n. Det er så enkel tenking at jeg ler meg i hjel. Når denne suggesjonen først har gått så langt, så er det klart best for fugla å bytte trener.

                            God bedring

                            P.s faen detta innlegget ble alt for bra til å være med på en slik debattside,men skittau.

                            Kommentar

                            • Kristian
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 690

                              #74
                              Må nok si at ingen andre en Teitur kan gjøre det dårligere nå! Jeg ser meg positiv til Rösler og Fjørtoft, men Halle..? Ja vel! Arne Erlandsen gjør det jo ikke akkurat bets for tiden, så jeg tror det blir bra tider! Thumbs up!

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3192

                                #75
                                Jeg tror dette teamet kan bli bra, og er en god løsning.

                                Mine kjepphester i trenerspørsmålet har vært (1) å kombinere kontinuitet og fornyelse og (2) å sette sammen et trenerteam av folk som supplerer hverandre.

                                Fjørtoft har ekstremt gode egenskaper som utadvendt "manager". Jeg regner med at han er så profesjonell at han demper den provokatoriske sida, som han skal vise som TV-kommentator, når han går over sin nye rolle. (Men hvordan arbeidsdelinga mellom han og Grønlund samt markedssjefen vil fungere er jeg spent på å se.) Jeg tviler litt på at Fjøra vil få mye å si sportslig, på ingen måte i nærheten av hva Rune Bratseth har i RBK, der han tydeligvis har både første og siste ord angående spillerkjøp. En grunn til det er jo LSKs sportslige utvalg, der Per Bergs og Tom Lunds "råd" om spillerkjøp og spillestil ventelig vil veie tungt også for det nye trenerteamet.

                                At verken Rösler eller Halle har trenererfaring på dette nivået er et usikkerhetsmoment, men ikke noe avgjørende poeng. Erlandsen sjøl, Sandstø og Mjelde er blant de mange eksemplene på at slik erfaring ikke trenger være strengt nødvendig.

                                Kontinuiteten er godt ivaretatt: Sjelden har ledelse og trenerteam i en klubb vært så proppfull av tidligere spillere (Berg, Lund, Grønlund, Fjørtoft, Halle, Rösler). Samtidig har de tre yngste av disse meget solid internasjonal erfaring som spillere, noe jeg anser som like viktig som formell trenerutdanning (som Rösler og Halle nå også har) og trenererfaring på høyt nivå. Det tror jeg borger for fornyelse og andre impulser enn trenere med primært norsk erfaring ville kunne tilført.

                                Jeg forutsetter hele tida at sportslig utvalg og Rösler forstår hverandre og er blitt enige om et hovedopplegg for videreutvikling av spillestilen. Jeg forutsetter også at personkjemien er god mellom alle disse. Rösler er såvidt jeg forstår godt kjent med Halle og Fjørtoft, og må antas å ville samarbeide med disse (og med sportslig utvalg) på en måte der folk supplerer hverandre. Jeg forutsetter også at Rösler har respekt hos - og for - spillergruppa; går ikke det bra, veit vi fra 1997 hvordan det kan gå.

                                Jeg vil savne Thoresen, Norges beste spillerutvikler. Erlandsen tror jeg nå hadde utspilt sin rolle (men det har jeg skrivi om i et annet emne).

                                gilbert

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  #76
                                  All grunn til å være usikker når det gjelder fremtida til Fugla og om den
                                  nye trioen vil slå til og gjøre LSK til en sportslig toppklubb igjen. Men
                                  selv om mange av oss kunne ha mange personlige favoritter og synsinger rundt
                                  trenerskiftet ville ingen "navn" i seg sjøl være noen garanti for dette.
                                  Før faktiske resultater ligger på bordet er det hele snakk om tro.

                                  Man kan diskutere teoretiske formasjoner på banen, men egentlig handler det
                                  faktisk veldig mye om å skape et lag, en helhet, som fungerer sammen. Det
                                  store - for ikke å snakke om det gedigne - flertall har innsett at dagens
                                  LSK har for mange mangler i forhold til de målsettingene man ønsker å oppnå.
                                  Trenerskifte er et riktig grep, så kan man mene en hel masse om prosessen
                                  og tidspunkt for dette.

                                  Jeg personlig synes det er svært spennende at Lillestrøm nå bevisst går inn
                                  for å hente inn personligheter som har et forhold til Fugla som tidligere
                                  spillere og som derfor kjenner mentaliteten og presset, både fra klubbledelse,
                                  fans og "mannen i gata". I tillegg er erfaringene store og imponerende også
                                  fra utenlandsk fotball med den fordelen det er med annen ballast og tankegods
                                  i forhold til helhetstenking.

                                  Rösler er selvfølgig dristig i forhold til at han ikke har erfaring som trener,
                                  selv om han har utmerket teoretisk bakgrunn. Nå er det vel ikke gitt at
                                  man utvikler seg bedre om man starter nede i divisjonene, men trygghetsfølelsen
                                  kunne nok vært et hakk høyere om man hadde valgt en etablert trener. På
                                  den annen side vil nå klubben ha alle muligheter til å forme en enhetlig
                                  organisasjon hvor alle trekker i samme retning, og jeg heller til at det
                                  er et godt valg. (Og skriker etter blod i etterpåklokskapens navn hvis vi
                                  ligger på nedrykksplass i juni 2005.)

                                  Halles store fordel er faktisk at det er Rösler sjøl som har bedt om å få
                                  han med i teamet. Her har ingen blitt dyttet inn i noen posisjon for å ha noen
                                  kontroll- eller opplæringsoppgave.

                                  Fjørtoft har alltid hatt en høy stjerne hos fansen hvor enn han har befunnet seg.
                                  Han har evnen til å skaffe omtale og at han skal håndtere media er en genistrek
                                  i mine øyne. Vel er Fjøra av og til kontroversiell, men det skal bli deilig
                                  å kunne lese om noe annet enn et middelmådig Oslo-lag i dagene mellom serie-
                                  og cupkamper. Tror ikke akkurat at markedsverdien av klubben og sponsorinntektene
                                  vil lide under dette.

                                  At Erlandsen får avslutte med verdighet er en selvfølge så lenge klubben har
                                  valgt å ha en trener på oppsigelse. Vi utafor laget bør også skjønne spillereglene
                                  her. Det gjelder å støtte - eller blø for? - klubben og laget fram til en
                                  solid plassering på tabellen!

                                  På samme måte forventer jeg at spillerne også forholder seg til den virkeligheten de
                                  befinner seg i og forholder seg til nytt trenerteam på en profesjonell måte
                                  når de overtar. Det er ingen grunn til at noen av disse skal sette spørsmålstegn
                                  ved det nye trenerteamet eller komme med ukvalifiserte gjetninger om at
                                  en annen trener hadde vært å foretrekke.

                                  Inntil det motsatte er bevist - måtte Gud forby! - velger jeg i ekte supporterånd å
                                  være betinget overbegeistra over de grepene som er gjort. Her skal Fugla
                                  følges virkelig til topps!
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7055

                                    #77
                                    Jeg må bare svare på noe av det nerden kogelschreiber presterer, uten å så mye som å klare å skrive det heltyske ordet "kugelschreiber" korrekt:

                                    [quote="kogelschreiber"]
                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Det er åpenbart for alle med to øyer i skolten at RB har omgått all berettiget kritikk av Erlandsen. Erlandsen ble forøvrig sparket i Bærum...

                                    Du er så retorisk asså.....2 øyer i skolten og greier.
                                    Synes ingenting av kritikken mot Erlandsen er rettmessig eller saklig.De viser bare en mangel på kunnskap.
                                    ...
                                    Den største feilen ble gjort av et handlingslammet styre i 2002 som ikke turte å satse/bygge videre på et kanonbra fundament.Spillere ble solgt og ikke erstattet.Og i tillegg dukket det opp en endeløs rekke av skader, samt andre tilfelfigheter som har gjort at fugla ikke har klart og hevde seg siden 2001.
                                    ...
                                    Arne har bygget opp en treninskultur med en intensitet som er kanskje (i følge de spillerne som er der nå og har sluttet) best i landet. Han er den trenern som har vært nærmest RBK på 12 år. Og han har fått Arild Sundgot (ja Arikd Sundgot-en spiller jeg dømte nord og ne for 1 år siden)til å bli en av TLs beste spisser. En spiller som har blitt utskjelt så det holder av ”fotballeksperter” og fans på disse debattsidene.
                                    ----

                                    Hva? Synes du 10. plass etter ni serierunder og elendig fotball er BRA etter å ha endelig fullbrakt Erlandsens drøm om midler til å kjøpe inn de spillerne han mener han trenger for å hevde seg i toppen? Mener du det er riktig å ignorere at vi har en av Norges beste ballbehandlere på midten (Koren) og insistere på at det likevel er riktig å angripe via klareringene til Kippe og overse faktumet at vi faktisk har en svært god midtbane? Hvis definisjonen din av suksess er å se LSK på 6. plass på tabellen til evig tid kan du jo bare fortsette å ralle for deg selv. Jeg vokste opp med seriegull på Åråsen og forventer at fremtidas mål ikke er noe lavere enn det de var på åttitallet. Folk som er fornøyd med middelmådighet, som deg, synes sikkert at dagens faste styring mot 7. plass på tabellen via lange baller, masse spillere brukt ute av posisjon og en demotiverende trener og mislykket spillestil er helt greit.

                                    Faktum er at LSK i år har hatt ti ganger mer penger å bruke på forsterking av laget og maksimering av treningsforholdene i forhold til tidligere år.. Nøyaktig de problemene Erlandsen har klaget på i alle år som en vitktig faktor for hvorfor han ikke har klart å heve oss over middelmådigheten, med unntak av 2001. Og da fikk han usannsynlig god hjelp av et spillerkjøp fra Molde som egentlig var tiltenkt en rolle som midtstopper.

                                    Det holder ikke. Med 20 mill å bruke på spillerkjøp med ytterligere penger i reserve er det ikke akseptabelt å gå med på en trenerløsning som
                                    (a) først kjøper inn feterte landslagsspillere og deretter
                                    (b) legger seg til på nedre halvdel av tabellen uten synlige handlingsplaner for å komme seg vekk derfra unntatt lovnader om å "jobbe hardere" (jfr spesielt de siste ni kampene, dersom du i det hele tatt har sett dem)

                                    Jeg skulle gjerne hørt hvilken kunnskap du sitter på omkring Erlandsens virke og taktiske valg og disposisjoner som tilsier at det er RIKTIG å satse på (det som for oss dødelige som bare ser kampene, og gjør oss opp vår mening i etterkant) det som i overveldende grad bare er lange, meningsløse baller opp mot en sjanseløs spiss mens Koren/Wehrman/Strand/Berget - en av Norges aller beste spillende midtbanekomposisjoner - blir redusert til å løpe opp og forsøke å takle tilbake tapte baller.

                                    Dersom du på mirakuløst vis klarer å legge inn ett eneste overbevisende argument for hvorfor det er FEIL å kritisere Erlandsen for de åpenbare manglene han har som trener ser jeg veldig gjerne at du publiserer dem her. Ellers må jeg jo bare sette ditt innlegg på kontoen for uvitende synsing, som du gjør med alle kritiske tendenser ifht Erlandsen.

                                    I motsetning til hva du tror krever jeg ikke noen underholdningsgaranti på Åråsen. Men jeg krever at LSK lever opp til potensialet i laget og klarer å snøre sammen fire pasninger etter hverandre uten å søle vekk ballen. Og jeg forventer at LSK skal dominere på eget gress.

                                    Dersom du mener det er latterlig å kritisere disposisjonene til klubbens ansvarlige etter å ha sett noe av den verste fotballen jeg på 20 år kan huske å ha sett på Åråsen de siste kampene etter at klubben har brukt betydelige midler på å forsterke stallen kvalitativt i alle ledd foran den sesongen vi nå er 1/3 ferdig med, så krever jeg å høre ett eneste argument for hvorfor jeg BØR være fornøyd med det jeg ser fra LSK om dagen. Alternativt tar du på deg idiotens kappe; kappen som bare understreker faktumet at du ikke selv har noen egne løsninger Det at du innrømmer at du dømte Gilbert nord og ned for ett år siden understreker bare hva du er: En nerd. Har det noensinne, forresten, slått deg at Erlandsens treningsregime kan ha noen skyld i at vi til stadighet har fire-fem spillere ute med belastningsskader?

                                    Sundgots fremgang gir jeg kreditt for i all hovedsak til Hallvar Thoresen, som ellers er ansett som landets beste treningsleder. Har du forresten glemt hva innlegget du svarte på forsøkte å begi seg inn på, nemlig RBs kritikkløse støtte til Erlandsen, og nå mistro til det nylig annonserte trenertemet? Tenkte meg det. Ta deg ei pølse!

                                    Lykke til!
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #78
                                      Helt enig i hva trigz "the trigger", skriver her.

                                      Men også delevis enig i noe du skrev. Men hovedsaklig er jeg enig med trigz.

                                      Noe må skje, og det måtte skje NÅ. Eller kanskje

                                      LILLESTRØM SPORTSKLUBB


                                      Skulle liggi å vaka på midten i 7 år til? nei

                                      Reis opp hvis du er lillestrøm!.

                                      Kommentar

                                      • vaadahl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Feb 2004
                                        • 156

                                        #79
                                        Kogelschreiber snakker så mye vrøvl at jeg ikke gidder å kommentere det noe særlig engang.Men å sammenligne det med 2001 viser bare hvor lite han kan om fotball.tenkte jeg skulle legge ut om dette har C trener kurs men det har blitt sagt mye bra fra andre her så jeg lar det være.

                                        Vi trenger nye koster nå,men vi får håpe vi holder oss i tippeligaen,siden det tydeligvis ikke skjer noe.Vi får håpe på noen knallkjøp i juli,selv om jeg tviler
                                        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                                        Kommentar

                                        • Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

                                          #80
                                          Trioen Røssler/Halle og Fjøra er utrolig bra valg (på papiret) og pr-messig, herlig å se at alle støtter opp om det valget!

                                          Men det er i tilegg viktigere enn noen gang at vi støtter Erlandsen nå! Det er noen usle poeng ned og noen usle poeng opp. I værste tilfelle kan Erlandsen være demotivert og sliten og ikke makte å gi alt foran de siste kampene...det kan føre til nedrykk. I beste tilfelle kan vi havne på 4. ålass og sikre RL plassering. Noe som ville legge sinnsykt bra tilrette for de nye gutta.

                                          Til alle: SYNG ERLANDSEN SANGEN FØR NESTE HJEMMEKAMP MOT STABÆK!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎