"Fjøra" / Rösler

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3930

    #81
    TV2-ekspert Ivar Hoff tviler sterkt på at Jan Åge Fjørtoft har det som skal til for å bli en suksessrik LSK-manager - nå.
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • kogelschreiber
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Jun 2004
      • 4

      #82
      sorry for det med ko(u)gelschreiber. Det var ikke meningen altså.

      Skal stille deg et enkelt spørsmål så skal vi se om du klarer å svare uten å gå i fella. Og til dere andre ikke røp hva Trigger bør svare.

      Du mener altså at Erlandsen er den eneste årsaken til at fugla ligger på 10.plass etter ni serierunder (og har spilt elendig fotball-noe jeg forøvrig er fullstendig uenig).
      Hva var årsaken til fuglas kanonsesong i 2001?

      Kommentar

      • Gull-i-2004
        Medlem
        Møteplager
        • Jan 2004
        • 87

        #83
        "Fjøra" / Rõsler

        Jeg håper at jeg har rett i mine antakelser, og det går på at Erlandsen kanskje nå, hvis Romerikes Blads Sportsredaksjon lar denne trener-debatten kanskje få hvile en stund fremover, kan øke vinner-instiunktet sitt igjen.
        Hvorfor i hælvete skal RB hause opp dette med trener-skifte og spekulasjoner rundt dette? Jo...det er salgbart stoff, men det ser jeg nesten på som en for drøy form av prostitusjon.

        Hva er det vi vil? Jo...vi vil ha et LSK som gjør det så bra de kan gjøre det i inneværende sesong. Da trenger i alle fall Erlandsen å få litt ro rundt spillergruppa, og så kanskje han kan på oppløps-siden hans bevise for seg selv og ikke minst for oss at han kan bedre enn hva som hittil er fremvist av middelmådig fotball. Jeg sier ikke at de har spilt dårlig i alle kamper (les: RBK og VIF-kampen spilte de svært bra til tider). Men det er det å få spillerne til ikke å legge seg bakpå så fort de har fått 1-0 eller motsatt. Ikke være så lett-lurte at de presses til å legge seg bakover på banen.
        Samtlige A-lags-spillere vet nå at dette ikke er løsningen. Dere har erfart nå 5 ganger at det går på asle ved å veldge denne løsningen. Prøv for min, for KFL's og for GUDS skyld å bevise en gang for alle at dere klarer dette til mandag mot "fiffen".
        Dere må blø til fløyta går, og det gjelder alle 11 mann!!!! En ledelse på ett mål er ikke det samme som en seier.

        Jeg håper da at Arne får den roen han trenger, og at sportsredaksjonen i RB lar denne trener-debatten ligge død nå inntil vi nærmer oss noe som er mer salgbart enn antakelser og tanker rundt trener og manager-jobben, fra de som styrer denne avdelingen i Roseveien.

        Jeg mener at dette virker fullstendig i mot sin hensikt.

        Til slutt vil jeg ønsker Uwe, Gunnar og Jan Åge til lykke med ansettelsene sine, og Arne lykke til videre.

        FORZE FUGLA
        Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #84
          Hoff ville ha Fjørtoft jobben selv, så det er derfor han uttaler seg på denne måten. :P

          Uansett bør det jo være positivt med Rösler som trener. Vi så jo hvor agresiv han var for LSK, kanskje han har en litt mer offansiv tenking i spillet. Dette blir bare bra!

          Kommentar

          • vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

            #85
            Vil bare minne om at vi kun har vunnet 2 kamper på rad 2 TO ganger(og den ene gangen var mot Lyn i siste kamp i fjor hvor de ikke hadde noe å spille for)uten Rõsler siden 2001,det er skremmende.
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

            Kommentar

            • Christer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 388

              #86
              Fjøra er flink til å komme i medias søkelys. og det er en nyttig ting å kunnei hans nye jobb.
              Planene for hvordan særdeles måteholdne Jan Åge Fjørtoft skal få i seg fire vodka-Battery-drinker tar form. «Fjøra» er nemlig i ferd med å tape et veddemål.

              Kommentar

              • fugla_4_ever
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 467

                #87
                Han har vel egentlig gjort comeback i LSK drakta!

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av kogelschreiber
                  sorry for det med ko(u)gelschreiber. Det var ikke meningen altså.

                  Skal stille deg et enkelt spørsmål så skal vi se om du klarer å svare uten å gå i fella. Og til dere andre ikke røp hva Trigger bør svare.

                  Du mener altså at Erlandsen er den eneste årsaken til at fugla ligger på 10.plass etter ni serierunder (og har spilt elendig fotball-noe jeg forøvrig er fullstendig uenig).
                  Hva var årsaken til fuglas kanonsesong i 2001?

                  Årsaken til dette er at vi hadde et bedre lag, med flere formspillere.

                  Til dere som mener at vi burde ligget i toppen: ta en titt på lagoppstillingen og si at dette er de beste spillerne i TL...

                  Selvfølgelig hadde vi ligget høyere uten Arne, men det er også et par av spillerne som ikke er gode nok...
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • Kristian
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 690

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                    Han har vel egentlig gjort comeback i LSK drakta!

                    http://www.kanari-fansen.no/debatt/viewtopic.php?t=716
                    På en måte, men ikke i eliteserien som det ble veddet om (?) :?

                    Kommentar

                    • kogelschreiber
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Jun 2004
                      • 4

                      #90
                      Årsaken til dette er at vi hadde et bedre lag, med flere formspillere.

                      Til dere som mener at vi burde ligget i toppen: ta en titt på lagoppstillingen og si at dette er de beste spillerne i TL...

                      Selvfølgelig hadde vi ligget høyere uten Arne, men det er også et par av spillerne som ikke er gode nok...[/quote]

                      Greit. Når laget gjør det bedre enn forventet (som i 2001) er det BARE spillerne sin skyld.Mens når et lag gjør det dårligere enn forventet er det BARE trenerns skyld. Fint at du er så "nyansert".

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #91
                        Mange spørsmål om filosofien til Røssler både her og på lista. Røssler var gjest hos Canal + idag og han ble spurt om sin fotballfilosofi. Dette nektet han og si for å gi Arne Erlandsen sin støtte resten av denne sesongen. Så hvis ingen får tak i hans avhandling på D-trenerkurset så må vi vente på dette til November... ](*,) Synes det er bra av Røssler slik at ikke laget blir forstyrret av noe som skal skje neste år. Det er nå som gjelder så får vi leve med det.

                        Kanskje vi får en blanding av tysk maskinfotball og engelsk kick and run dvs scoringi 1-0 i det 87. minutt etter langpasning etter at vi har malt og malt motstanderen i filler

                        Røssler sa at han har gitt beskjed til Berg og co om hvordan det skal spilles men vil altså ikke offentligjøre dette midt i sesongen.

                        Kommentar

                        • Christer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 388

                          #92
                          jeg tror jamen meg de nye trenerene og investorene har vært på jakt etter en nye midtstopper.. kan ikke se noen annen grunn til at Rio er i oslo enn å signe for fugla :wink:
                          Den engelske fotballstjernen Rio Ferdinand (25) er utestengt fra EM-turneringen i Portugal på grunn av dopingdom. Men humøret var upåklagelig da Manchester United-stjernen dukket opp på ferie i Oslo.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #93
                            Ja vi har jo ikke råd til norske spillere, så da blir det nok Rio, det er bare nødt til å duge, hadde håpet på Ronny Deila eller Christian Holter, men vi får nok ta til takke med Rio
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                              Ja vi har jo ikke råd til norske spillere, så da blir det nok Rio, det er bare nødt til å duge, hadde håpet på Ronny Deila eller Christian Holter, men vi får nok ta til takke med Rio
                              Moroklumpen.......

                              :lol:

                              .
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • Kim Fredrik
                                Medlem
                                Bøffel
                                • May 2004
                                • 34

                                #95
                                Rio er vel kanskje en ålreit spiller han. Men han er ikke bedre enn Kippe!
                                Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
                                Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Kim Fredrik
                                  Rio er vel kanskje en ålreit spiller han. Men han er ikke bedre enn Kippe!
                                  Men en ting må Kippe lære seg mec en gang... Holding i drakta er han expert på, men nå kan han slutte, må han få 4 gulekort til før han gir seg ?? :evil:

                                  .
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 690

                                    #97
                                    Rio er flink han. Sikkert flink til å dope seg også :P

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #98
                                      Rio ekke god nok for fugla :lol:

                                      Back til topic?

                                      Kommentar

                                      • Busk
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jan 2004
                                        • 134

                                        #99
                                        Back to topic: Som nevnt i en tidligere tråd, er Uwe Rösler en mann med mange mange kontakter. Han kan sikkert lett som ingenting skaffe oss en samarbeidsavtale med City som gjør at vi bl.a. kan låne talenter derifra. Det hadde vært no. Jan Åge har også en del kontakter skulle jeg tro.
                                        www.koren-robert.com

                                        Kommentar

                                        • Kristian
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 690

                                          Hvis vi kunne lånt en god spiss derfra. Kanskje i Rösler stil hadde det vært knall!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎