Nytt web-hotell?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gale Isbre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 1164

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
    Kan noen med litt pedagogisk innsikt forklare meg hvorfor jeg ikke kommer inn på kfl.no hjemmefra, men fra jobben?
    Kommer inn på "alle andre sider i hele verden" hjemmefra, men ikke kfl.no altså. Får "Siden kan ikke vises"-siden hver j#%*a gang.
    På forhånd takk.

    Stian
    -Født før Commodore 64
    Jeg er riktignok utdannet pedagog, men ikke dataekspert. Har du prøvd å snakke ut med datamaskinen din om dette? Kanskje den holder med et annet lag? Det er uansett viktig at du ikke kjefter på den, men likevel passer på å fremstå som en klar og tydelig voksenperson.

    Eventuelt kan du prøve med en annen browser enn den du vanligvis bruker. Aner ikke om det er en standardisert løsning, men det løste et lignende problem for meg. Uansett: Lykke til

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      #22
      Kan ha noe med sikkerhetsinnstillingene i browseren å gjøre - kanskje du har stengt for stygge sider :oops: ?
      woody

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #23
        Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
        Jeg er riktignok utdannet pedagog, men ikke dataekspert. Har du prøvd å snakke ut med datamaskinen din om dette? Kanskje den holder med et annet lag? Det er uansett viktig at du ikke kjefter på den, men likevel passer på å fremstå som en klar og tydelig voksenperson.
        Jeeezuzzzzz

        Jævlig morsomt! Humor fra øverste hylle, jeg ler så jeg griner.

        Fantastisk! Takk skal du ha for at du har forlenget livet mitt, til glede for noen til ergelse for andre. :wink:
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
          Kan noen med litt pedagogisk innsikt forklare meg hvorfor jeg ikke kommer inn på kfl.no hjemmefra, men fra jobben?
          Kommer inn på "alle andre sider i hele verden" hjemmefra, men ikke kfl.no altså. Får "Siden kan ikke vises"-siden hver j#%*a gang.
          På forhånd takk.

          Stian
          -Født før Commodore 64
          pedagogisk? hehe

          jeg har litt teknisk da, kanskje det hjelper?

          Hvilken feilmelding får du? Kanskje det er så enkelt at browseren din henter en cacha side som bare viser fra da den var nede?
          Hvilken browser bruker du? Prøv å trykke CTRL+F5.
          Eventuelt finn ut hvordan du sletter all historikk i browseren.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Gale Isbre
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 1164

            #25
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Fantastisk! Takk skal du ha for at du har forlenget livet mitt, til glede for noen til ergelse for andre. :wink:
            Bare hyggelig
            Kanskje du kan bruke tiden på noen flere referater fra kampene? Det er så godt å se skribenter som refererer fotball uten å ty til Akersgata-vinklingen ("VG: (LSK-VIF 5-0) En eldre dame savnet katten sin i går kveld. Da hun skulle lete etter den, fikk hun et ublidt møte med en stjålet personbil. Dette resulterte i en brukket lårhals og et langvarig sykehusopphold, der TV-forholdende ikke var imponerende, men likevel gode nok til at hun fikk sett fotballkampen hun kanskje hadde kommet til å kjøpe billett til hvis hun plutselig hadde blitt interessert i fotball. Lillestrøm vant forøvrig 5-0."). Keep it up

            Kommentar

            • Fjeller'n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 905

              #26
              [quote="iL"]
              pedagogisk? hehe

              jeg har litt teknisk da, kanskje det hjelper?

              quote]


              Det er dessverre slik at de med peil på data som regel er fullstendig blottet for evnen til å kommunisere med noen på et litt lavere nivå :wink:
              Men nå er jeg på en eller annen måte oppe og går igjen. Hva som var feil vet jeg dog fortsatt ikke.


              Stian
              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #27
                [quote="Fjeller'n"]
                Opprinnelig skrevet av iL
                pedagogisk? hehe

                jeg har litt teknisk da, kanskje det hjelper?

                quote]


                Det er dessverre slik at de med peil på data som regel er fullstendig blottet for evnen til å kommunisere med noen på et litt lavere nivå :wink:
                Men nå er jeg på en eller annen måte oppe og går igjen. Hva som var feil vet jeg dog fortsatt ikke.


                Stian
                ok sorry, prøv å trykk (på tastaturet) CTRL tasten den sitter nederst til høyre eller venstre på tastaturet + F5
                tasten samtidig med at du holder CTRL tasten nede, og samtidig som browser vinduet ditt har fokus.

                Forståelig nå ? ;D
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎