RB: Klar for Occean-mania

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #61
    Dem(vi) er så jævla best at hver dag blir en fest! Men bare for dem(oss).
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

      #62
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Jeg tar et lite forbehold siden jeg ikke har snakket med Occean sjølv og siden dobbel c er litt uortodoks fransk.
      Jeg har hatt det for meg at den doble c'en skal uttales tsj omtrent som på italiensk, og derfor har mine assosiasjoner gått mer i retning av Abdullah Öcalan enn Oliver Twist - uten at jeg vil foreslå Öcalan som kallenavn heller.

      Et raskt google-søk avslører at Occean er et svært uvanlig navn. Jeg finner noen hundre treff på Olivier selv og noen titalls tafatte forsøk på å stave hav på engelsk, men ellers klarer jeg bare å oppdrive Caroline som har drevet med friidrett og nå er ungdomsskolelærer i Lexington, Massachusetts og en professor Vilsaint Occean fra Haiti som etter alt å dømme bruker det meste av tiden sin på kampsport.

      For andre som har litt for lite å drive med på en onsdagskveld (dårlig tv-dag, gitt), vil jeg anbefale denne tråden på et kanadisk fotballforum der en rekke kanadiere diskuterer hvorfor Occean valgte Lillestrøm fremfor Odd. Én av dem hevder hardnakket å ha snakket med Olivier selv, og har en rekke tungtveiende argumenter.

      SBOBET88 telah menjadi agen judi bola mix parlay terbesar di Indonesia dan itu bukan tanpa alasan. Kepercayaan yang diberikan oleh para penggemar judi bola kepada kami adalah hasil dari dedikasi kami dalam menyediakan layanan terbaik dan pengalaman bermain yang tak tertandingi. Kami selalu mengutamakan profesionalitas, keamanan, dan kenyamanan para pemain kami.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎