Kanari-Fansen så langt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #21
    Tifo og syngning er 2 helt forskjellige ting det, men sleiking er sleiking og det er her du egger på leggen.
    Du kan ikke sutre over at andre "sleiker" også etterpå "sleike" selv.


    Du skulle bare si hva som var best angående Tifo hittil i år og ikke skrive en rumpeslikkeri av ett referat om enga eller kritisere oss i tifo gruppa.

    Alt det du har skrevet angående Tifo i denne tråden har du sagt før så du kunne henvist til en annen tråd eller bare gitt F og sagt det som var mest positivt.

    Jeg synes det er rart at du som synes tifo er oppskrytt, er den som kommer med mest kritikk, har sååååå peiling på tifo, har sett så mye tifo (beundrer Enga`s), sitter og skriver hva vi i Tifo gruppa skulle gjordt og ikke skulle gjordt, hva vi bør gjøre. Uten å ha den eneste bitte lille peiling over hvor mange vi er , hva som har gått galt enkelte ganger , hvor lenge vi har holdt på med dette her (erfaring), eller det det aller viktigste : hvor mange vi er og hvor mye kroner vi har.


    Jeg foreslår at du som vil ha en så fantastisk fet tifo lager din drømme-tifo oppå ronkerommet, også kan du se på den samtidig som om du drar i løken og er så glad og hyler ut hvor flink du er.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Er du ferdig nå??
      Med det svaret der beviser du bare at du ikke er en person som er verdt å ta seriøst. Du svarer som en fjortis. Det er ikke første gangen du skjeller ut og kaller folk ting her inne, bare fordi du ikke er enig med dem. Du er jammen litt av en hardbarka tøffing!

      Ante meg at du var med i tifogruppa. Hvis du ikke kan akseptere at ikke alle har samme mening som deg og hvis du ikke kan ta imot kritikk så har du ett problem.

      Hvis du bruker øya til det de er til for så ser du også at jeg svarte konkret på spørsmålene, det eneste var at jeg var så uheldig å si at det ikke var imponerende tifo i år (samtidig som jeg skrøyt av konfettikanonene). Det var en annen hårsår liten sjel som begynnte denne tifodiskusjonen. Jeg avsluttet neste innlegg med at jeg ikke ønsket at dette skulle bli en tifodiskusjon.

      Håper ikke du er representativ for LSK tifo, for hvis det er tilfelle får dere ikke mye respekt. Et mer vennligsinnet og reflektert svar til meg hadde du tjent mye mer på. Kanskje du til og med hadde klart å opplyse meg med din "visdom". Jeg får ikke akkuratt lyst til å slenge en hundrings oppi tifobøssa flere ganger nå...


      "Skal vi sloss??" :lol:

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #23
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Er du ferdig nå??
        Med det svaret der beviser du bare at du ikke er en person som er verdt å ta seriøst. Du svarer som en fjortis. Det er ikke første gangen du skjeller ut og kaller folk ting her inne, bare fordi du ikke er enig med dem. Du er jammen litt av en hardbarka tøffing!

        Ante meg at du var med i tifogruppa. Hvis du ikke kan akseptere at ikke alle har samme mening som deg og hvis du ikke kan ta imot kritikk så har du ett problem.

        Hvis du bruker øya til det de er til for så ser du også at jeg svarte konkret på spørsmålene, det eneste var at jeg var så uheldig å si at det ikke var imponerende tifo i år (samtidig som jeg skrøyt av konfettikanonene). Det var en annen hårsår liten sjel som begynnte denne tifodiskusjonen. Jeg avsluttet neste innlegg med at jeg ikke ønsket at dette skulle bli en tifodiskusjon.

        Håper ikke du er representativ for LSK tifo, for hvis det er tilfelle får dere ikke mye respekt. Et mer vennligsinnet og reflektert svar til meg hadde du tjent mye mer på. Kanskje du til og med hadde klart å opplyse meg med din "visdom". Jeg får ikke akkuratt lyst til å slenge en hundrings oppi tifobøssa flere ganger nå...


        "Skal vi sloss??" :lol:
        Slutt å være latterlig. Det var faktisk DU som starta å slenge dritt i denne diskusjonen med utsagn som: "Da foreslår jeg at dere lager dere kjempetifo hjemme i stua, så kan dere sitte der å ronke til den fantastiske tifoen deres. ", det var DU som starta å slenge dritt, etter at JEG spurte vennlig; Du mener altså at det har vært kjedlig tifo? Keen på å komme med et bedre forslag til tifo selv?.

        Så kommer du å vrenger på alt, og sier at vi mener at tifo bare er for de som møter opp på tifo jobbing. Har vi noen gang sakt det? NEI.

        Jeg sa at vis du var kritisk UTEN å komme med noen ide selv, så kunne du bare klappe igjen. Det mener jeg fortsatt, helt til du møter opp. Når du møter opp kan du være så kritisk du vil.

        Dette sa du:

        Håper ikke du er representativ for LSK tifo, for hvis det er tilfelle får dere ikke mye respekt. Et mer vennligsinnet og reflektert svar til meg hadde du tjent mye mer på. Kanskje du til og med hadde klart å opplyse meg med din "visdom". Jeg får ikke akkuratt lyst til å slenge en hundrings oppi tifobøssa flere ganger nå...

        Så du har altså ikke planer om å støtte tifo mer fordi at et par stykker på forumet har en annen mening enn deg? Dette er latterlig, og noe av det dummeste jeg har hørt.

        Greit at du ikke liker tifoen, men da kan du si det på en normal måte at du ikke syns tifoen er noe særlig bra, og heller komme med konstruktiv kritikk, hvorfor du ikke mener den er bra, og komme med ideer selv, ELLER iværtfall møte opp på tifo jobbing.

        Det at du klarer å avslutte med teksten "ska vi slåss", selvom det er humoristisk ment,gjør at folk som diskuterer med deg iværtfall ikke tar deg seriøst.

        La oss klappe for veiron.

        -Nordby

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #24
          Opprinnelig skrevet av Nordby

          Så du har altså ikke planer om å støtte tifo mer fordi at et par stykker på forumet har en annen mening enn deg? Dette er latterlig, og noe av det dummeste jeg har hørt.


          -Nordby
          Det handler om å representere på best mulig måte, og ja, faktisk så kan det spiller noen rolle på om man ikke liker folks fremferd på et forum å gjøre når man skal gi penger til tifo.
          Tenk dere om dere nå, dere representerer tross alt KFL og LSK-TIFO, ikke det at man skal være enige i alt mulig rart, men litt bedre oppførsel kan man vise, ihvertfall når man på død og liv skal si at man er i LSK-TIFO hele tiden.

          Petter[/b]

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            1. Den bemerkningen du sikter til om å kose seg i stua kom etter at jeg ble kalt en dott og beskyldt for å rævsleike Klanen. Klanen er faktisk milevis foran alle andre i Norge innen tifo, er det så galt å innrømme det da?

            2. At dere ikke har sagt at tifo er for de som møter opp og jobber er helt greit, men det som derimot skinner klart igjennom er at man ikke kan si noe om tifo om man ikke jobber med det. Og det er feil. Så lenge man støtter prosjektet med penger er man faktisk med på tifoen. Hva skulle dere gjort uten penger? Og uansett om man ikke hadde støttet med penger så er det faktisk noe som heter ytringsfrihet. Du kan like det eller ikke, men sånn er livet.

            3. Jeg mener at jeg ikke gidder å kaste bort fler av penga mine på folk som blir dritsure for litt kritikk og begynner å hisse seg opp. Det er så jævlig unødvendig å oppføre seg sånn. Men når det er sagt så slenger jeg nok alikevel oppi penger neste gang, i håp om å bli positivt overrasket.

            4. At jeg avsluttet med "skal vi sloss" var som du helt korrekt antyder en spøk, og faktisk ment for å løse opp litt i den dårlige stemninga. Trist om du klarer å få det til å bli en stor sak også. Hvor gamle er dere egentlig??

            5. Det HAR vært noen bra tifo på Åråsen, og det er absolutt artig. Men alikevel så må det være lov å si at det har vært litt kjedlige tifos til tider.
            Men jeg er fullt klar over at Åråsen ikke er så godt egnet til å arrangere tifo. Det vanskeliggjør arbeidet. Her har f.eks. Klanen en stor fordel.

            6. Vi er alle LSK supportere, og det er det viktigste. For min del er jeg det til jeg dør. Laget og å støtte dem er det viktigste, hvem som er best i Norge i tifo det driter jeg langt i!
            Jeg har aldri sagt at det ikke er bra at dere står på. La oss avslutte denne håpløse diskusjonen og så elsker vi fugla isteden. Det kan vi hvertfall være enig om! Og syng som faen! Det er absolutt det viktigste!
            OK? Gidder faenikke krangle mer med medsupportere.

            Kommentar

            • ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

              #26
              Okei, da er vi ferdig med denne saken .

              La oss fortsette tråden der den hører hjemme nå.

              LILLESTRØM!

              Kommentar

              • CocaJerry
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2532

                #27
                Opprinnelig skrevet av petter
                Opprinnelig skrevet av Nordby

                Så du har altså ikke planer om å støtte tifo mer fordi at et par stykker på forumet har en annen mening enn deg? Dette er latterlig, og noe av det dummeste jeg har hørt.


                -Nordby
                Det handler om å representere på best mulig måte, og ja, faktisk så kan det spiller noen rolle på om man ikke liker folks fremferd på et forum å gjøre når man skal gi penger til tifo.
                Tenk dere om dere nå, dere representerer tross alt KFL og LSK-TIFO, ikke det at man skal være enige i alt mulig rart, men litt bedre oppførsel kan man vise, ihvertfall når man på død og liv skal si at man er i LSK-TIFO hele tiden.

                Petter[/b]


                Hvor har jeg skrivi at jeg er LSK tifo.? Skjerp deg a.

                Bedre oppførsel?? jeg kallte han en dott fordi han kjefter på andre og gjør det samme selv (sleike er sleike) IKKE fordi at enga knuller oss i tifo og syngning og heller ikke fordi at jeg driter i hva han sier om tifo.
                At han og du nå griner av den grunn rettferdigjør ikke deres fantasi eller løgner da det gjelder hva jeg har sagt.
                Dessuten inneholder de 3 siste innleggene hans mye mer drittslenging enn det jeg skrev, så hva faen er problemet med "Dott" liksom?

                Vis dere føler trangen til å diskutere med meg så les det jeg skriver, og forhold dere til det, for da blir det en saklig diskusjon.
                Om dere skal drive å finne på masse bullshit som jeg liksom skal ha sagt også forvente at jeg skal forholde meg saklig til det, så tar dere skikkelig feil.

                ler..

                Kommentar

                • CocaJerry
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2532

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av veiron
                  Er du ferdig nå??
                  Med det svaret der beviser du bare at du ikke er en person som er verdt å ta seriøst. Du svarer som en fjortis. Det er ikke første gangen du skjeller ut og kaller folk ting her inne, bare fordi du ikke er enig med dem. Du er jammen litt av en hardbarka tøffing!

                  Ante meg at du var med i tifogruppa. Hvis du ikke kan akseptere at ikke alle har samme mening som deg og hvis du ikke kan ta imot kritikk så har du ett problem.

                  Hvis du bruker øya til det de er til for så ser du også at jeg svarte konkret på spørsmålene, det eneste var at jeg var så uheldig å si at det ikke var imponerende tifo i år (samtidig som jeg skrøyt av konfettikanonene). Det var en annen hårsår liten sjel som begynnte denne tifodiskusjonen. Jeg avsluttet neste innlegg med at jeg ikke ønsket at dette skulle bli en tifodiskusjon.

                  Håper ikke du er representativ for LSK tifo, for hvis det er tilfelle får dere ikke mye respekt. Et mer vennligsinnet og reflektert svar til meg hadde du tjent mye mer på. Kanskje du til og med hadde klart å opplyse meg med din "visdom". Jeg får ikke akkuratt lyst til å slenge en hundrings oppi tifobøssa flere ganger nå...


                  "Skal vi sloss??" :lol:
                  Nok ett innlegg der du prøver å kamuflere drittslenginga di, skyver skylden over på andre, samtidig som du prøver å være voksen.

                  Da jeg sa
                  "Den dagen du kommer ned på Åråsen å jobber med Tifo så er meningene dine verdt litt mer enn det de er nå, for nå er de verdt ca dritt."
                  så betyr dette fortsatt at jeg driter i hva du sier og at jeg derfor heller ikke tar meg nær av noe av det.
                  Det er du som sutrer, du som starta å snakke om ronking, du som kjefta på andre og gjorde det samme selv,og tydeligvis så er det du som ikke takler å få kritikk tilbake, for ikke å glemme at det er du som ikke kan stå for en dritt av det du sier.


                  Skal vi sloss???? hahahhahahha BØH :lol:


                  Hvis du leser mitt første innlegg 10 ganger til så skjønner du at jeg "kjefter på deg (Dott!!!! ) fordi du sier at andre ikke skal "sleike" klanen samtidig som du gjør det selv. Ikke fordi de er oss overlegne i både syning og tifo.

                  Og hvis du kan lese da jeg skriver "jeg" så betyr det "meg", ikke Tifo-gruppa. Og tror du at jeg ikke har lov til å ytre mine meinger like mye som deg fordi jeg hjelper KFL med tifo på fritida mi og er med å plukker søppel etter enkelte fotball-kamper med tifogruppa gratis ,så tar du igjen jævlig feil. Ytringsfriheten min er heller ikke til salgs, ihverfall ikke for 100 kr :lol:

                  Ps. Det var du som tok helt av med tifo her inne fordi da en annen sår sjel ikke likte at du kritiserte tifo`n. Jeg skreiv 2 linjer til deg før du igjen tok helt av av igjen.


                  God bedring a lura.


                  Takk for meg klappp

                  Kommentar

                  • Fugla
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 1718

                    #29
                    [quote="Nordby"]
                    Opprinnelig skrevet av Kristian
                    Opprinnelig skrevet av Nordby

                    Jeg kunne gjerne kommet på Søndag jeg, men for det første så er jeg på ferie da (Drar til Danmark(legoland)( :lol: legoland fkatisk :P)i 3 uker) og for det andre er det Søndag, jeg står faen meg ikke opp på søndag så tidlig. :roll:
                    også hopper vi over å gjøre detta til en 14`iss debatt, og fortsetter på topic ettersom de andre sikkert ikke gidder å se en sånn tåplig debatt mellom oss.
                    Liker du å repetere deg selv Nordby? Eller liker du å se at antallet øker på "antall innlegg"?
                    Homer Simpson.



                    www.ultrassarp.no

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #30
                      Jasså du lille venn, så du representerer ikke LSK-tifo du? Hvorfor skriver du da dette i et tidligere innlegg:
                      >>"Jeg synes det er rart at du som synes tifo er oppskrytt, er den som kommer med mest kritikk, har sååååå peiling på tifo, har sett så mye tifo (beundrer Enga`s), sitter og skriver hva vi i Tifo gruppa skulle gjordt og ikke skulle gjordt, hva vi bør gjøre."
                      VI I TIFOGRUPPA skriver du klart og tydelig her. Er ikke det å representere??

                      Her ble jeg og Nordby enig om å avslutte denne tåpelige diskusjonen, mens du altså går videre med angrep på Petter og meg. Du sier du representerer deg selv? Ja, hjernen er alene.
                      Får håpe du bare er 14 år og full av hormoner, håper for din skyld at du vokser opp litt. Lær å kontroller deg litt, det er ikke første gangen du oppfører deg som en unge når noen er uenig med deg, her er ett eksempel hentet fra tråden "Kanarifansens plassering" der du har mange "fine" innlegg:

                      >>CocaJerry, Skrevet: Lør Mai 08, 2004 4:38 pm: Du er vel ikke akkurat den smarteste gutten i gata du heller Ronny.

                      Var det ikke du som var så lur å tok på deg tifo ansvaret ifjor uten å egentlig gjøre en dritt?Hvor lurt var det a?

                      At du som er over 30 år er så barsnlig som det du er Ronny skulle du hatt en kjempe pokal for. GRATTIS.

                      Kom med en sakelig begrunnelse for å stå på Robo`n a smarten."
                      ___________

                      Og her er en til, der du kjører samme linja som nå, med å skylde på at det ikke var du som begynnte. Det samme kan man forøvrig høre mye blandt små barn. Her er enda et eksempel på din måte å debattere på når en kar reagerte på oppførselen din:

                      >>CocaJerry - Skrevet: Søn Mai 09, 2004 1:19 pm: "Hvis du har lest noe av det som står i tråden her så burde du ha fått med deg at det ikke er jeg som starta og slenge dritt PLUSS at jeg faktisk har argumentert med flere gode grunner for å bytt tribune.

                      Det er du og dine likesinnede som er barnslige tullinger som kommer og mener at det er jeg som slenger dritt og at det er jeg som er usaklig, samtidig som du/dere selv slenger med leppa og faen ikke klarer å komme med en eneste begrunnelse for å stå på Robo`n.

                      Jeg har ihvertfall skrevet opp mine argumenter jeg SMARTEN

                      Ps du har ikke meldt deg inn i debatten, du har bare kommet med noen synspunkter om meg du."

                      ___________

                      Avslutter med ett innlegg fra en supporter som reagerte på måten du oppfører deg på:

                      >>Taz- Skrevet: Søn Mai 09, 2004 8:21 pm: "ja jeg er en klansskalle, en ape, bor på plata og alt det der, så slepper du å skrive det i svaret ditt

                      jeg har fulgt diskusjonen med svingende interesse, men jeg må si meg enig i forrige kar og si at den "diskusjons teknikken" din Jerry er veldig spesiell for å si det mildt. Makan til drittslenging, caps lock bruk og skriking er det lenge siden jeg har sett på et forum. Til og med i det siste svaret ditt, et svar til saklig kritikk av nettopp dette, greier du å gjørra det igjen, men det er litt morsomt da i all sin naivitet."

                      ___________


                      Og sånne som deg skal man ta seriøst??

                      Med ønske om en GOD BEDRING!
                      :lol:

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #31
                        Hold dere til tema nå folkens, hvis ikke låser jeg denne tråden!!!


                        Folk må få ha lov til å ha meninger om tifo når man er med å bidrar med penger. Da er det teit å kritisere de som vil ha noe vi ikke ha kommet med ennå. Så slutt denne diskusjonen nå, opprett heller en annen tråd og diskuter der.

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #32
                          hahahahha fy faen er det mulig???

                          Jasså du lille venn??? Jeg er ikke din lille venn små`n .

                          Jeg representerer ikke tifo gruppa, jeg er med å hjelper til noen ganger, noe du burde gjøre en gang eller to livet ditt også.

                          Lære meg å kontrollere meg????? jeg skreiv 2 linjer til deg, der det styggeste ordet var Dott!!! Alle som leser denne tråden i riktig rekkefølge får nok med seg at du klikka da.

                          Så du og Nordby hadde diskutert ferdig dere da?? hvem bestemte det da? du eller ?? :lol: . Nordby ga sikkert bare opp maset ditt for du har jo alltid rett :lol:

                          Du som maste om denne ytringsfriheten tidligere, har jeg missta min? eller tror du kanskje at du fikk den for 100 kr? :mrgreen: .

                          Av mine 329 innlegg så fant du 3 stk (der en var fra en ape) som liksom skal støtte opp dine idiotiske påstander om at jeg har kjefta deg og andre før huden full og gått langt over linja osv.
                          Gratulerer :lol:
                          Er det noe mer som ikke har noe med denne saken å gjøre som du har lyst til å dra inn nå eller?


                          HAHAHA jeg måtte lese noen av dine gamle innlegg også da.

                          av dine 52 innlegg så er 7 av dem tråder du har starta selv, 3 av postene er dobbelt posta, dvs det var allerede en tråd fra før av, og ufattelig ofte så sporer du helt av fra tema og noen ganger så har du din egen lille tråd der du sitter og skriver innlegg på innlegg med deg selv, du virker jo vikrlig oppegående da :P

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Hold dere til tema nå folkens, hvis ikke låser jeg denne tråden!!!


                            Folk må få ha lov til å ha meninger om tifo når man er med å bidrar med penger. Da er det teit å kritisere de som vil ha noe vi ikke ha kommet med ennå. Så slutt denne diskusjonen nå, opprett heller en annen tråd og diskuter der.
                            Har ikke sagt at han ikke får lov å si sin mening, jeg sa bare at jeg driter i den.

                            Det som er saken er at han ikke kan innrømme at han "sleika" klanen da han snakka om tifoèn dem`s like mye som det vi gjorde da vi snakka om klanen sin synging tidligere. Da han kjefter på andre fordi han mener de "sleiker" klanen, så skal vel jeg kunne gi han like mye kjeft uten at han må få barnehjelp av deg og Petter.

                            Dette var en tråd der man skulle si det beste fra tifo, beste kamp, beste motstander osv. Ikke hva som var dårlig med tifo`n for det kan vi ta og har vi tidligere snakka om i tifo tråden. Han klarte rett og slett ikke den store oppgaven å svare på de 4 spørsmålene, men hvem hadde vel egentlig forventa det.

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #34
                              Som sagt, hold dere til tråden!

                              Kommentar

                              • ON
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3639

                                #35
                                Pass deg coca, tony kommer å tar deg :lol: . Limer inn denna igjen så vi kanskje kommer på rett spor,

                                1: Stemmningsmessig var det fantastisk bra hjemme mot rævBK.

                                2: Vet ikke helt..hjemme mot frkstad kanskje.

                                3: Brann i bergen, selvom jeg ikke var der..vis du tenker på spill på hva gutta klarte var kanskje rbk kampen bedre?

                                4 Fredrikstad siden jeg ikke var i bergen..

                                5 Klanen

                                Kommentar

                                • general
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1150

                                  #36
                                  åssen går det med bildene fra Bergen??
                                  Seriegull 2016!!!

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #37
                                    ..
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      rbobert koren robrtt koren robert kore n er suveren!!!!!!!!!!!!!!!!
                                      Drikki?

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        #39
                                        1: Stemmningsmessig var det best hjemme mot rævbk!.

                                        2: fredrikstad hjemme

                                        3: må vel være brann borte

                                        4 Fredrikstad!!

                                        5 Klanen
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Nordby
                                          Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                          rbobert koren robrtt koren robert kore n er suveren!!!!!!!!!!!!!!!!
                                          Drikki?
                                          Hhehe ja du edita den nå ja .

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎