Push for Braathen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #61
    kan noen kort oppdatere(forklare) meg hva dette er?? vært i utlandet uten noen form for knotakt med norge. Hva skjer?? Kjøper vi gullfuglen?? ell hva foregår??
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • SuperErik
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 535

      #62
      Ikke lett å si..
      Braaten vingler noe fryktelig.
      Han reiser iallefall til Trondheim i dag,og RBK-miljøet og mediene der oppe er bombesikker på at han skriver under for de i dag.

      Jaja..vi får se hva som skjer.
      Eneste som er bekreftet,er at LSK også har lagt inn bud på han som har blitt godkjent av Skeid-ledelsen.
      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #63
        Vingler fryktelig??? Han var aldri klar for VIF eller RBK og han har ikke sagt det heller. Klubbene er enig om en overgangssum , men ingenting er avgjordt før Daniel skriver under på en personlig arbeidskontrakt. Trodde det bare var aper som ikke skjønte sånt jeg.

        Det er klubbene som har vært treige med å komme med budene sine synes jeg.

        At han bruker tid på avgjørelsen er sikkert ikke så dumt i og med at han skal bestemme hvor han skal bo de neste 2/3 årene, men det kommer nok mest av at han ikke har sett kontraktsforslagene fra alle klubbene enda.

        Hadde han sagt han hadde kommet med en avgjørelse idag eller imorgen så hadde alle VG/dagbladet/NRK/TV2 osv osv hengt over han enda mer enn det de gjør nå.

        Kommentar

        • S.Holtvedt
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Mar 2004
          • 19

          #64
          Braaten klar for trøndra...............

          Hjemmesiden til Rosenborg Ballklub. Norges mestvinnende fotballklubb gjennom tidene. Trøndelags stolthet.

          Kommentar

          • Christer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 388

            #65
            jaja.. veldig kjipt det ass.. tror han har gjort et galt valg der...

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #66
              Jepp..da har Braaten gjort bartegris av seg.
              Synd,ville gjerne sett han i LSK.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              • rEPPA
                *****istrator
                • Nov 2003
                • 3927

                #67
                Han liker sikkert å sitte på benken! For det kommer han til å gjøre mye hos RævvaBeKå!
                www.kfl.no/debatt

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #68
                  Problemet er at det virker som han ikke har viljestyrke da, han har jo gitt alle klubbene han har snakka med inntrykket av at han vil spille for de!! Så hadde jo trøndera en kontrakt klar til han, og da blei det vanskelig å si "sorry, men har avtale om å snakke med lillestrøm over helga" Dette var noe dritt, men vi får tro og håpe at Mifsund overgår Braaten og Fugla henter hjem seriegull i år, så kan Braaten angre!!

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #69
                    Håer det fortsatt jobbes med en spiss i LSK. RBK kan velge og vrake her i Norge, så da må de andre hente utenlandske spillere, jævlig irriterende det der, sånn kommer det nok til å være mange år fremover, vansklig for å se at svina skal snuble nok til ikke å bli kvalifisert til CL, så de blir ENDA rikere.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #70
                      Synd for Daniel at han ikke ble LSK spiller, jeg håper han tok med seg livbåt for den skuta han satt seg på skal vi skyte i senk snart. 8) .

                      Mifsud er blitt klar ihvertfall. Er han så bra som det det virker som så har vi en )/&##" fet første 11`r, men jeg håper dem forsterker stallen med en solid spiller til så vi virkelig kan være med i gullkampenè og sparke godt fra oss dersom LSK kvalifiserer seg til Royal leauge (dersom :lol: ).



                      -------------------------Baron----------------------------

                      -----------------Kippe----------Andresen----------------
                      Anderson--------------------------------------Stefanutto

                      -------------Søgård-------------Koren-------------------

                      Mifsud----------------Einarsson------------------Strand

                      -----------------------Sundgot---------------------------

                      Kommentar

                      • scages
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1292

                        #71
                        Kjempesmart valg.
                        Blir nok morro å gni rompeballene på benken.

                        Kommentar

                        • vaadahl
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Feb 2004
                          • 156

                          #72
                          Å barta har kjøpt enda en spiller som er flasket opp et steinkast unna lerkendal .Lag som kjøper opp spillere uten stedstilknytning er jo patetiske.HVEM ER PATETISKE?Aldri har jeg hatt så lyst til å vinne noe.Da skal jeg flytte til Trondheim i vinter å gå kun i gult og svart å le og le og le.Men det blir vel en ønskedrøm.Men ingen kan ta fra meg drømmene .INGEN
                          Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3499

                            #73
                            så sitter Rune Bratseth og andre synsere å sier at de andre klubbene kjøper for mye utenlandske spillere isteden for å satse på talentene... hva skal vi gjøre da? Dra en Moss/Fredrikstad å hente alle de spillera som ikke er gode nok for Rosenborg enda, for å utvikle de så de kan gå tilbake dit!?
                            Rosenborg er ikke annet enn en parodi, ett lag for Trøndere meg i ræva... Skal synge meg istykker på kvartfinalekampen.... kan ikke si hvor mye jeg misliker det laget, og den holdninga der oppe!

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #74
                              Kjipt vi ikke fikk han. Tror han kunne blitt en veldig god spiller på Åråsen. Hadde jeg ikke vist bedre så ville jeg sagt at rompe kjøpte Daniel fordi dem ikke ville at han skulle gå til en annen klubb, men så dum er jeg selvfølgelig ikke :roll:
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎