Problemer med at folk står i trappa i Kanarifeltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    #21
    Her diskuteres en overbefolket trapp fra supporternes ståsted. For en arrangør burde vel fokus være like mye at trappa skal brukes til transport/forflytting, ved f.eks. evakuering eller ved behov for å få opp medisinsk personell/bårer og, eeeh... politi.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #22
      Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
      Her diskuteres en overbefolket trapp fra supporternes ståsted. For en arrangør burde vel fokus være like mye at trappa skal brukes til transport/forflytting, ved f.eks. evakuering eller ved behov for å få opp medisinsk personell/bårer og, eeeh... politi.
      Godt poeng. Sett fra et lovmessig ståsted antar jeg at LSK ikke har anledning til å ha tilskuere i trappa.

      Jeg husker på Universitetet, hvor de truet med å stenge populære forelesninger hvor folk sto og satt i trappa. Etter hvert ble foreleserne pålagt å nekte å forelese før trappa var tømt.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • bert
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Sep 2005
        • 20

        #23
        Hvis trappene er tomme vil jo det se helt på tryne ut. folk har alltid stått i trappene på feltet, og tror ikke folk kommer til å slutte med det heller.

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #24
          Sandefjord

          Jeg regner med at det ikke var plassmangel når sandfjord skorte 2-0, tror 3000 forsvant eller noe... elendig ass...

          Kommentar

          • KanariGulFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 454

            #25
            jeg stod helt øverst på midten der stolene er og der var det god plass fra start og gjennom hele kampen

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #26
              Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
              jeg stod helt øverst på midten der stolene er og der var det god plass fra start og gjennom hele kampen
              Hadde gleden av å se matchen fra Strømmen Storsenter-tribunen. Det var påfallende hvor dårlig distribuert folk er på KFL-feltet. Samtidig registrerer jeg nok en gang at speaker gjennom første omgang må oppfordre folk til å pakke seg sammen. Det er tydelig at dette er et opplevd problem.

              Det var også spennende å se hvordan enkelte rakettforskere fra KFL velger å stille seg i trappa 30 minutter før kampen starter, selv om det er ekstremt god plass på feltet.

              En annen ting. Jeg registrerer at noen her hevder at "det ser penere ut" at folk står i trappa. Jeg kan forsikre om at det neppe er noe tema på SS-tribunen hvor "pent" eller "stygt" KFL står...
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #27
                Tidligere har det ikke vært noe særlig problem med folk i trappa på feltet rett og slett fordi det sjelden har vært utsolgt(bortsett fra i år).

                LSK kan enkelt løse dette ved å plassere et par vakter i hver trapp som holder folk unna trappene og fordeler dem inn på felta.

                Forøvrig er det ikke lov å ha tilskuere i trappa. Skulle det skje noe er det kul umulig å komme verken opp eller ned pga alle som står i trappene. Det er LSKs ansvar å holde trappene frie for folk.

                På Lerkendal/Ullevaal osv. er vaktene som regel veldig nøye på at ikke folk står i trappene.
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎