Diskusjon om Röslers kommentar til Høgmos permisjon/sykmelding

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13271

    #41
    Nok av Brannsympatisører i TV2sporten. Sikkert grei jobbsøknad for sommervikaren å koke sammen denne svertekampanjen.

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      #42
      Fra VG:

      Ber Rösler om unnskyldning

      Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.



      Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.


      "Jeg skal ringe til Uwe Rösler i løpet av kvelden og gi ham en unnskyldning. Det er ikke på dette viset vi skal drive journalistikk, slår Jansen Hagen fast".

      (skulle fa... meg bare mangle)

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #43
        Opprinnelig skrevet av sparwasser
        Fra VG:

        Ber Rösler om unnskyldning

        Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.



        Lederen for TV 2s fotballsatsing, Vegard Jansen Hagen, legger seg flat etter at LSK- trener Uwe Rösler føler seg misbrukt av kanalen.



        (skulle fa... meg bare mangle)
        Veldig bra at de tar selvkritikk og dementerer denne saken offentlig. Hadde faktisk ikke venta meg det fra TV2.

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #44
          Romerikes Blad har fått mye kritikk (særlig under Erlandsen som trener).

          Nå er det på plass med ros for at de gikk ut som troverdig sannhetsvitne for at Rösler ikke ble informert tilstrekkelig. Tror dette blei tungen på vektskålen for at TV 2 måtte krype til korset offentlig.

          Kommentar

          • Kef1r
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 730

            #45
            digga meg :P bra at de ba om unskyldning...

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #46

              Fra RB:
              TV 2 skjønner Uwe

              ÅRÅSEN:
              Fotballansvarlig Vegard Jansen Hagen i TV 2 ringte fredag kveld til Uwe Rösler for å snakke ut om innslaget som ble sendt på kanalen torsdag.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #47
                Sakset fra forsida på Kjernen.com:
                Fotball er følelser — slipp dem fri!


                Webred. har skrevet et innlegg som han/hun kaller "Råte", handler selvfølgelig om tilstanden på Lerkendal sykehjem, men avslutningsvis kommer vedkommende til kampen førstkommende søndag.

                "Først ute er Lillestrøm på søndag. Lillestrøm-treneren, Josef Terboven eller hva det er han heter igjen, opptrer selvfølgelig usympatisk i Høgmo-saken. Det er jo ingen overraskelse. Slik er det jo alltid fra den kanten. Sånn har det vært i tretti år. Det blir nok et helvete på søndag også. Det blir jo alltid det. Spesielt mot Lillestrøm".


                Ingen unnskyldning at dette er skrevet før TV2 la seg flate som pannekaker, tysker-hetsen mot Uwe vil ingen ende ta. Denne gangen blir han sammenlignet med tidl. Reichkommissar for Norge Josef Terboven.


                Mulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.

                Kommentar

                • Fritz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 1033

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av sparwasser
                  Mulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.
                  Denne måten å "ta" Uwe på begynner å bli slitsom. Veldig slitsom. Skjønner ikke at det ikke går an å være mer kreativ. Det er jo ikke vanskelig. Synes ikke du overreagerer. Ikke i det hele tatt. Men webred begynner kanskje å bli tom for ideer. Ikke så rart. De har jo egentlig ikke noe annet å komme med en denne slitsomme måten å skrive på. Synes de er oppskrytt. Faktisk kjempeoppskrytt. Men det er jo min mening. Bare min.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #49
                    Enig. Veldig enig. Faktisk kunne jeg ikke vært mer enig. Jeg pleier å lese en del av det de skriver. Det er slitsomt. Utrolig slitsomt. [webred] er oppskrytt. Uten tvil.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av sparwasser

                      Ingen unnskyldning at dette er skrevet før TV2 la seg flate som pannekaker, tysker-hetsen mot Uwe vil ingen ende ta. Denne gangen blir han sammenlignet med tidl. Reichkommissar for Norge Josef Terboven.


                      Mulig det er bare jeg, med tyske slektninger, som overreagerer – men jeg ser fa’an meg ikke humoren i dette.
                      Jeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.

                      Kommentar

                      • Flisby`n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 312

                        #51
                        Det understreker vel bare nivået på medlemmer i klanen, mer enn det er trist ovenfor Uwe....
                        En kjeeempescoring av tommy!!

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Jeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.
                          f For en dame, og for en familie.. Gud jeg er glad for at jeg er Fugl, vi er da iaffal normale
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #53
                            Jeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.
                            La nå disse enkle enga-supporterne drive på med den enkle humoren sin da. De har jo ikke så mye annet å glede seg over om dagen.



                            KimFL

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Jeg har en kvinnelig kollega på 50 år som er medlem i Klanen. Hver gang Uwe dukker opp på TV-skjermen, reiser hele familien hennes seg, "lager Hitler-bart" med en finger og hever den andre armen til Hitler-hilsen. Dette synes hun er veldig festlig.


                              Unnskyld, jobber du i en verna bedrift ?

                              Eller viser arbeidsgiveren storsinn og stiller plasser til rådighet for de som faller utenfor ellers i samfunnet ?


                              mvh
                              Gammer`n
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                Unnskyld, jobber du i en verna bedrift ?

                                Eller viser arbeidsgiveren storsinn og stiller plasser til rådighet for de som faller utenfor ellers i samfunnet ?


                                mvh
                                Gammer`n
                                Ja, hun fulgte med på flyttelasset fra Luftfartsverket/Avinor.

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎