Jan Åge Fjørtoft: Ingen spillere er på vei bort

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #21
    Opprinnelig skrevet av Torolf
    Han kan fort bli mistenkt for nepotisme.
    kan du forklare det ordet for de som ikke er så smarte at de skjønner det?

    Blandt annen meg:oops:
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

      #22
      Opprinnelig skrevet av xeR
      kan du forklare det ordet for de som ikke er så smarte at de skjønner det?

      Blandt annen meg:oops:
      din nepe...
      mvh Lsk's nye fysioterapeut

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
        din nepe...
        Typisk, ett kvinnfolk vet aldri når hu skal holde kjeft
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Og Mifsud ender opp i Enga?
          Han vil jo til et bedre liga, spille på et høyere nivå enn Eliteserien.

          Eliteserien > Adeccoligaen.

          Konklusjon: Mifsud går i alle fall ikke til enga.

          Det virker som at denne diskusjonen ikke fører til at noen av spillerne presterer dårligere. Det betyr at UR kan fortsette å velge de ut på laget, og at Fjøra har tid til å se etter nye spillere.

          Jeg antar at Mifsud opphold i LSK så langt har vært bedre enn å slite benken i Kaiserslautern, så mye av "misnøyen" er nok mediaskapt. Mifsud virker som en glad gutt som trives med å spille og score for LSK.

          Får de to spillerne ikke kontrakt med nye klubber så skal de jo spille et sted, og Koren må gjerne få bli. Turborotta trodde jeg også var aktuell for å forlenge i tilfelle ingen nye tilbud, men Fjøra's uttalelse nå endrer jo drastisk på det. Det betyr kanskje at han har en ny spiss i kikkerten... ??? Vi bør i alle fall ha 4-5 gode spisser til enhver tid i stallen slik det er blitt vedtatt i klubben.

          Minner forøvrig litt om når Fjøra sa "Goodbye Judas" til Andre Beinrangel dette, etter at Andre hadde vingla lenge nok. Herlig! Fjøra viser igjen at han ikke finner seg i at overbetalte spillere diss'er klubben gjennom sin oppførsel i det offentlige. Fjøra tar et fast standpunkt og står ved det slik en sjef skal gjøre.
          Last edited by Hamburg & Kanari; 03.08.2006, 21:58.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #25
            Synes fjørtoft viser tydelig her at ingen spillere er viktigere enn klubben og det liker jeg.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #26
              Opprinnelig skrevet av xeR
              kan du forklare det ordet for de som ikke er så smarte at de skjønner det?

              Blandt annen meg:oops:
              Fra www.ordbok.no:

              nepotis'me -n (fra fr el. it., av lat. nepos 'barnebarn, nevø') begunstigelse av slekt og venner ved besettelse av stillinger

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #27
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Uwe har heldigvis vist seg som 100% profesjonell og tatt ut de beste spillerne uavhengig av hvor lenge det er igjen av kontraktene. Michael har vært en av våre beste spillere og vil selvfølgelig spille mange kamper utover.
                Utrolig synd for jeg personlig tror ikke forskjellen hadde vært så stor om Sundgot hadde spilt med Occean eller Myklebust(eller andre veien)

                Forstår at han vil til en større liga, men desverre for Mifsud så er han ikke bedre enn norsk tippeliga Hadde han satt 15+ i året, men hvilken europeisk topp klubb vil ha en som putter ca 8+-(maks 10). Desverre så kommer Myklebust sannsynlig til å forlate LSK om ikke lenge hvis spilletid er uoppnåerlig. Uten å si sikkert så putta Mykle 7 mål i fjor(serie og cup) uten særlig spilletid. Gutten har potensiale så det griner:lsk:

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Fra www.ordbok.no:

                  nepotis'me -n (fra fr el. it., av lat. nepos 'barnebarn, nevø') begunstigelse av slekt og venner ved besettelse av stillinger
                  Takk, alltid godt å ha noen voksne(eldgamle) å støtte seg til når man detter litt ut..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Synes fjørtoft viser tydelig her at ingen spillere er viktigere enn klubben og det liker jeg.
                    Godt sagt!:lsk:

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Utrolig synd for jeg personlig tror ikke forskjellen hadde vært så stor om Sundgot hadde spilt med Occean eller Myklebust(eller andre veien)

                      Forstår at han vil til en større liga, men desverre for Mifsud så er han ikke bedre enn norsk tippeliga Hadde han satt 15+ i året, men hvilken europeisk topp klubb vil ha en som putter ca 8+-(maks 10). Desverre så kommer Myklebust sannsynlig til å forlate LSK om ikke lenge hvis spilletid er uoppnåerlig. Uten å si sikkert så putta Mykle 7 mål i fjor(serie og cup) uten særlig spilletid. Gutten har potensiale så det griner:lsk:
                      tror Miffe kommer til å bli spist opp av forsvarert hvis han går til en av de større ligaene i europa, der vil han sansynligvis ikke være en av de raskeste lengre... Da mister han det farligste(eneste?) våpnet sitt
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • lsk_fugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 864

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        tror Miffe kommer til å bli spist opp av forsvarert hvis han går til en av de større ligaene i europa, der vil han sansynligvis ikke være en av de raskeste lengre... Da mister han det farligste(eneste?) våpnet sitt
                        Miffe har kvaliteter.
                        ekstreme kvaliteter, men dog, ekstremt begrensede kvaliteter( selv om han har vært god for oss). Han har fart, (god på hode!) og ja. resten er middels mener jeg (i internasjonal målestokk!), ikke en typisk goalgetter og heller ikke alt for flink med ball! og om da forsvarspillerne i de store ligane blir for gode? redd for det.

                        Kommentar

                        • Jan Banan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 809

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                          Behold mannen hvis vi kan!
                          Jan Åge Fjørtoft sa i dag til TV Norge-Sporten at Mifsud har brent alle broer til LSK og at han ALDRI vil bli tilbudt en ny kontrakt (sitat)
                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                          Stuart Baxter har forstått det.

                          Kommentar

                          • lsk_fugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 864

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                            Jan Åge Fjørtoft sa i dag til TV Norge-Sporten at Mifsud har brent alle broer til LSK og at han ALDRI vil bli tilbudt en ny kontrakt (sitat)

                            kanskje like så greit! mannen syter jo mer en hmm.. ja! en som syter ekstremt! jan derek kanskje! men uansett!

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #34
                              Mulig det er vanlig journalist-arbeid, men det virker som det er veldig stor isfront mellom Mifsud og Fjøra/Rôsler.

                              Mifsud har jo hele tida sagt at han vil bort. Det har han sagt veldig ofte og avvist at han vil bli hos oss. Nå blir han plutselig furten for at han ikke tilbys kontrakt. Deretter sier han igjen at nå er det hvertfall uaktuellt å bli pga at han føler seg dårlig behandlet av Fjørtoft/Rôsler.

                              Får bare håpe han spiller godt framover og at han blir behandlet likt med alle andre i forbindelse med laguttak.

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                #35
                                Uten at jeg har noen bakgrunnsinformasjon rundt dette, synes jeg ikke det virker som Rösler behandler Mifsud noe dårligere enn de andre. Han har uttalt klart at han vil bort, men får likevel spille mange kamper. Det tyder på proffesjonalitet hos Uwe, hvor han setter opp det laget han mener er best til enhver tid, uavhengig av spillersituasjon. At Mifsud ikke blir tilbudt ny kontrakt er fordi han selv har sagt at det ikke er noen vits. Om han har ombestemt seg nå, er det han som har driti på draget, ikke LSK.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • MoBee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 958

                                  #36
                                  Jeg tror hvis det er noen problemer mellom de to så ligger det hos mifsud. Uwe bruker ham jo hele tiden. Virker som at uwe er ryddig her. Mifsud har store problemer med at han i hver kamp blir byttet ut med mykle. Tror det er der det sinnet hans ligger, ikke noe dypere. Han har jo også sagt det til pressen.

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    #37
                                    Jeg skjønner at Miffe synes det er kjipt å bli bytta ut i hver kamp, men jeg synes det kan forvares. Litt av poenget med de små er den ekstreme hurtigheten. Når man har løpt det man klarer i 60-75 min så er det naturlig at toppfarten og akslerasjonen blir svekket, da er det smart å sette inn ett nytt par med kvikke bein..
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #38
                                      Pluss at Mifsud hele tiden har sagt han skal vekk.
                                      Og da er det kanskje ikke så dumt å holde Mykle varm?
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎