Dan Anton Johansen er for dårlig defensivt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tHuLu
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 730

    #41
    nå har vi 4 sider om å skrive hvor dårlig høyrebacken vår er... Håper ikke Danton er inne og leser her ass.... syns vi skal synge skikkelig for han på mandag... han løper jo tross alt foran oss i 45 minutter... så skal vi nok få se litt dansk dynamitt... gi han en ordentlig "velkomst", han har ikke vært her så lenge så vi kan gjøre vårt for å få han så varm i trøya som overhodet mulig!
    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

    Kommentar

    • Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1538

      #42
      Opprinnelig skrevet av 119589
      Men kan du være enig i at kortsiktig tenking ikke er oppbyggelig for en klubb som ønsker å etablere vinnerkultur i alle ledd? (ikke noe lurespørsmål for å målbinde deg)
      Det kan vi være enig om. Og derfor skulle jeg også ønske at man hadde brukt litt bedre tid på å kartlegge enkelte spillere før de ble handlet inn. (Tenker ikke her utelukkende på Dan Anton).

      Mener du forøvrig at stegskuddet til Jacobsen gikk inn på grunn av en tabbe av Smedås?

      Ha en fortsatt fin dag

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #43
        Opprinnelig skrevet av tHuLu
        nå har vi 4 sider om å skrive hvor dårlig høyrebacken vår er... Håper ikke Danton er inne og leser her ass.... syns vi skal synge skikkelig for han på mandag... han løper jo tross alt foran oss i 45 minutter... så skal vi nok få se litt dansk dynamitt... gi han en ordentlig "velkomst", han har ikke vært her så lenge så vi kan gjøre vårt for å få han så varm i trøya som overhodet mulig!
        Amen!

        Lunta blir kortere, men han har bevist nok til å få flere sjanser. Ble aldri lagt skjul på at han ikke var i toppform når han kom til oss.

        Får håpe denne toppformen kommer fort som faen.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • jmfurz
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Oct 2005
          • 24

          #44
          Hvor forsiktig går det an å være?

          Opprinnelig skrevet av tHuLu
          nå har vi 4 sider om å skrive hvor dårlig høyrebacken vår er... Håper ikke Danton er inne og leser her ass....
          Ja, lull han inn i troen på at han _egentlig_ gjør en god defensiv jobb og la han nå endelig ikke høre/se kritikk og la lagsapparatet fortsette det de har begynt på som sikkert er en genial langsiktig plan, så ordner det seg nok... My arsle...
          Opprinnelig skrevet av tHuLu
          syns vi skal synge skikkelig for han på mandag... han løper jo tross alt foran oss i 45 minutter... så skal vi nok få se litt dansk dynamitt... gi han en ordentlig "velkomst", han har ikke vært her så lenge så vi kan gjøre vårt for å få han så varm i trøya som overhodet mulig!
          Men, det hjelper på både humør selvsikkerhet å føle seg velkommen, så det er en god gest - kjør på . Men det ser jo egentlig ikke ut til at det er selvsikkerheten han strir verst med synes jeg. Tilstedeværelse, profesjonalisme og rutine - selv på en dårlig dag - er det ikke slike ting man forventer av en av hans kaliber? Her har det jo ikke bare vært en dårlig dag...?
          Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...

          Kommentar

          • BD
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2006
            • 1400

            #45
            [quote=jmfurz;117205]Ja, lull han inn i troen på at han _egentlig_ gjør en god defensiv jobb og la han nå endelig ikke høre/se kritikk og la lagsapparatet fortsette det de har begynt på som sikkert er en genial langsiktig plan, så ordner det seg nok... My arsle...

            Mye av tingene som skrives her er ikke saklige, det er vel det som er problemet. supportergjengen bør vel kanskje støtte spillerne sine? Enig i at det er på sin plass med kritikk, men mobbing og en dårlig undertone i kritikken er unødvendig. Han får nok en god del kritikk og veiledning fra klubben, og trenger ikke det fra supporterne. Tror nok han skjønner at det han har gjort ikke er bra nok.

            -------------------------------------------------------------
            La oss heller støtte laget vårt. Hjelpe det frem. Jeg er så lei av å vente, men samtidig veit jeg at vi venter på noe godt. Og jo lenger vi venter, jo deiligere blir det når vi står der med pokalen. Og i det øyeblikket er alt godt.. perfekt... Da skal ingen spiller på banen tenke at de ikke har vært backet av oss 100% prosent av tiden.
            JEG GLEDER MEG!

            Uansett-alltid fugla!
            En klubb som betyr så utrolig mye for mange, meg inkludert. Som jeg ELSKER og alltid vil ELSKE denne klubben. Det er trygt og godt det.

            Fooooooooooooooooooorza!

            Kommentar

            • tHuLu
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 730

              #46
              Ikke det at jeg tror at Danton kommer inn her og leser, det tviler jeg egentlig på at noen av spillera gjør, men jeg mener at det begynner å bli litt vel mye når vi er på 4. sida. Det tror jeg de fleste forsto her, men tydeligvis så traff jeg et ømt punkt hos deg jmfurz.
              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #47
                Herrigud folkens skjerp dere. Danton er en god spiller, alle kan gjøre feil i en kamp. Lage en 4 siders lang tråd pga en kamp er håpløst.

                Syns dette blir litt radulovic takter, bare slakte med en gang.

                Kommentar

                • pal
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 422

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Herrigud folkens skjerp dere. Danton er en god spiller, alle kan gjøre feil i en kamp. Lage en 4 siders lang tråd pga en kamp er håpløst.

                  Syns dette blir litt radulovic takter, bare slakte med en gang.
                  Nå har ikke jeg lest hele tråden, men jeg må bare få kommentere det du skriver om at det bare gjelder én kamp. Dan Anton Johansen har gjentatte ganger i mange kamper gjort defensive feil som ikke hører hjemme på dette nivået. Hadde det kun vært snakk om en eller to episoder fra en enkelt kamp, så hadde jeg vært enig i at det ikke er verdt å kommentere. Men nå har han tross alt spilt flere kamper, og det er en lidelse å se forsvarsspillet hans hver eneste gang.

                  Offensivt er han derimot veldig god. Satset på at han med tiden får luket vekk rasket bakover på banen, ellers er det nok ikke lenge før han blir satt ut av laget. Uwe er ikke blind.

                  Vi skal selvsagt fortsatt gi Danton 100% støtte! Men på forumet må det være greit å kritisere spillere.
                  hilsen pål

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Herrigud folkens skjerp dere. Danton er en god spiller, alle kan gjøre feil i en kamp. Lage en 4 siders lang tråd pga en kamp er håpløst.

                    Syns dette blir litt radulovic takter, bare slakte med en gang.
                    Det er vel helhetsinntrykket av Danron som slaktes. Ikke en kamp.

                    Rorøvrig er det Danton som har vist Radulovic-takter...
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • jmfurz
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Oct 2005
                      • 24

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av tHuLu
                      Ikke det at jeg tror at Danton kommer inn her og leser, det tviler jeg egentlig på at noen av spillera gjør, men jeg mener at det begynner å bli litt vel mye når vi er på 4. sida. Det tror jeg de fleste forsto her, men tydeligvis så traff jeg et ømt punkt hos deg jmfurz.
                      Som dere ser er jeg fersk i forumet og har aldri tidligere følt behov for å hive meg utpå og mene noe. Vanligvis har jeg strikk og toleranse i bøtter og spann til at folk skal få en sjanse og få vist hva de kan om de har en dårlig dag - eller to. Jeg har heller ikke noe imot Danton eller dansker (joa, forresten ;-) og ser at karen har vist noen uvanlig gode takter offensivt. MEN jeg reagerer på at han flere ganger får lov til å bidra til at vi lekker bakover i den viktige innspurten og at dette er i ferd med å bli et mønster i LSK mer enn en enkelt glipp. Jeg hadde såååå håpet at fugla klarte å vise nebb i innspurten og det er drittsurt å se at det går på trynet med så åpenlyse feil som Danton i mine øyne har stått for. Det er mulig min og andres reaksjon er at "noen må ha skylda" og at han er begeret som får dråpen til å flyte over - jeg vet ikke...

                      Mer konstruktivt enn å kritisere - går det an å bryte mønsteret og få Danton til å fungere som back, eller finnes det andre muligheter? Sitter det i hodet, så hjelper det å løfte han fra kanarifeltet - det er raust og bra. Det å omdisponere ham, kanskje få han i bedre form og evt. flytte han litt fram kunne kanskje også vært noe. Det å late som ingenting og fortsette blir unnfallenhet. Jeg vet ikke, jeg blir bare frustrert når det glipper, sorry...
                      Lystig, Smart og Kul - da er du kanarifugl...

                      Kommentar

                      • Mr. Torri
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jan 2006
                        • 125

                        #51
                        Nå syns jeg folk skal skjerpe seg.
                        Vi skal og stole på at Rösler vet hvem som er best pr. i dag, og jeg har 100% tillitt til Uwe.
                        Han tar ut laget, og jeg stoler 100% på at han, som ser de vær pinaste dag på trening, vet hvem som er best nå !!!

                        Men det er lov å diskutere unyttig ting .....
                        Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                        Otto Fredrikson, Number One ..

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #52
                          hø?

                          Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                          Nå syns jeg folk skal skjerpe seg.
                          Vi skal og stole på at Rösler vet hvem som er best pr. i dag, og jeg har 100% tillitt til Uwe.
                          Han tar ut laget, og jeg stoler 100% på at han, som ser de vær pinaste dag på trening, vet hvem som er best nå !!!

                          Men det er lov å diskutere unyttig ting .....
                          Glemte du a SE på start kampen du eller?? Det er ikke alltid rösler har rett heller, men det er ikke alltid jeg har rett heller. Alle gjør feil. Men jeg håper han retter det opp ved å ikke la Danton rote bort 3 poeng til... Hvis det samme skjer igjen med Danton som i forrige kamp... ÆÆÆÆ!!!

                          Nettopp...

                          Kommentar

                          • Mr. Torri
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Jan 2006
                            • 125

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Glemte du a SE på start kampen du eller?? Det er ikke alltid rösler har rett heller, men det er ikke alltid jeg har rett heller. Alle gjør feil. Men jeg håper han retter det opp ved å ikke la Danton rote bort 3 poeng til... Hvis det samme skjer igjen med Danton som i forrige kamp... ÆÆÆÆ!!!

                            Nettopp...
                            Jeg så Start kampen , og han var 1 på spillerbørsen fra min side og den værste kampen av enkeltspiller jeg har sett, men om han får ny tillit neste kamp, så må det bety at han har noe å tilføre lsk laget, og at han gjør noe riktig på treningene.
                            Enig?
                            Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                            Otto Fredrikson, Number One ..

                            Kommentar

                            • Ballkunstneren
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 780

                              #54
                              Joa...

                              Opprinnelig skrevet av Mr. Torri
                              Jeg så Start kampen , og han var 1 på spillerbørsen fra min side og den værste kampen av enkeltspiller jeg har sett, men om han får ny tillit neste kamp, så må det bety at han har noe å tilføre lsk laget, og at han gjør noe riktig på treningene.
                              Enig?
                              Han har helt sikkert noe å tilføre, men ikke det vi trenger. Defensiv ro... Det defensive går mer på det mentale enn man ville tro, og når de spillerne rundt ham ikke er sikkre på hvor god han er eller hva han kommer til å finne på denne gangen, så er det bedre å få ham ut...

                              Kommentar

                              • MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

                                #55
                                mot enga så det ut som Danton hadde lest denne tråden og ville overbevise oss. Bra match idag...:lsk:

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #56
                                  Fantastisk innsats av Danton i dag, herlig!

                                  Ellers må jeg tilføye at Uwe gjorde noen gode bytter. Myklebyst og krigføreren Kasey gjorde susen på slutten der. (Da spesielt Kasey)
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • Snerten
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2006
                                    • 458

                                    #57
                                    Dette må ha vert års beste for Danton eller minst opp imot. Han spilte utrolig godt idag sammen med Robbie og Espen.
                                    Evig LSK

                                    Kommentar

                                    • lsk_fugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 864

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Sterk uenig. Stor tabbe å ta ut Mifsud. Dette holdt på å bli reprise av Lyn-matchen. Uten Mifsud som trussel, så kunne VIF stå mye høyere.


                                      Men det målet var jo keepermat! såå ja.. ikke skyld på Uwe

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        #59
                                        Ja, nå er tråden helt off topic.

                                        Danton var 10 ganger bedre igår enn han var mot Start. Han tacklet og vant dueller. Han kjempa virkelig. Virker som han trives best på åråsen matta.

                                        Han viste at han kommer til å bli viktig i forhold til samspill med riise. Sånn som danton oppførte seg igår, så er jeg mye mer postitiv til mannen.
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • Henrik
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2006
                                          • 2110

                                          #60
                                          Men noen må lære den mannen å ta innkast. Jeg kaster jo lengre jo, og det sier mer om han enn meg...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎