dårlig gjort???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Netrom
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Mar 2004
    • 16

    #21
    Opprinnelig skrevet av veiron
    Opprinnelig skrevet av KanariJente
    Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
    Hun sikter nok til at dette var forklaringen hans på hvorfor han dro til bart da løgnen hans om jobb ble avslørt. Den helvetes hora(ikke kanarijente, bergdølmo). Jeg hater ham ennå.
    Det er korrekt. Det var akkurat det jeg mente. Takk. Og jada, jeg hater ham også.
    Herregud... du hater en kar du ikke engang har møtt??
    Bergdølmo oppførte seg som en tulling, men det er vel på tide å glemme
    det hatet nå. Tiden leger alle sår.
    Selv er jeg gammel nok til å huske at han også gjorde mye bra for oss
    før han dreit seg ut.

    Og ikke er det noe vits å være sur på Gylfi eller. Han vil selvfølgelig tjene
    mest mulig penger, akkuratt som alle oss andre.
    Er heller ikke sikker på at han vil fortsette å være like bra som han har
    vært i år.
    Faen skjerp deg, trenger vel ikke ha møtt han for og hate'n.... FFS!!!
    Mener det er obligatorisk og HATE Andre "Judas" Bergdølmo hvis man er
    LSK supp. uansett om man har møtt han eller ikke, og ikke faen om man skal slutte og hate'n. Med mindre man blir frelst eller no liknende
    spiller ingen trille hva han har gjort for oss, når han bedrar oss på den måten. Selv er jeg gammel nok til og huske da Tommy spellte... DUH!!
    (SFW)

    THE END (om saken rundt Judas Bergdølmo)
    Sitat Bjørn Helge Riise:
    "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Hat er et jævlig sterkt ord, og særlig om en sak som er så foreldet.

      Skjerp deg sjøl, din løkrull.

      Kommentar

      • Netrom
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Mar 2004
        • 16

        #23
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Hat er et jævlig sterkt ord, og særlig om en sak som er så foreldet.

        Skjerp deg sjøl, din løkrull.
        Dårlig gjort? ja...
        OMG OMG person angrep!!!
        Moderator arrester denne mannen, han kommer med person angrep!!!
        Sitat Bjørn Helge Riise:
        "Og da jeg kom ut til oppvarmingen og kjente trøkket fra tribunen holdt jeg på å klikke allerede da. Var så jævla tent på å knuse dem!"

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #24
          Opprinnelig skrevet av Erling Stray
          Opprinnelig skrevet av KanariJente
          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Opprinnelig skrevet av KanariJente
          Opprinnelig skrevet av scages
          Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidliger en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

          Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:
          Jeg ser meg nødt til å presisere mitt standpunkt i denne saken her, da jeg føler meg litt misforstått. Jeg SAMMENLIGNET IKKE, men jeg TENKTE på den andre saken.
          Det er jo veldig trist om Gylfi går.
          Det hun sammenlignet var at vi igjen kan misste en veldig god spiller pga bosmann dommen, ikke måten det ble gjordt på.

          Les det hun skriver og forhold dere til det, smartinger.
          Takk skal du ha, CocaJerry! Fint at du forstod hva jeg mente. :-)
          Er du blitt bløt CocaJerry 8) 8)
          Jeg bløt :oops:
          Er ikke så mange jenter på forumet, så vi får passe litt på de vi har :wink: .

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #25
            Jasså, Coca....

            Softing...

            .
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • KanariJente
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jul 2004
              • 106

              #26
              Opprinnelig skrevet av CocaJerry
              Jeg bløt :oops:
              Er ikke så mange jenter på forumet, så vi får passe litt på de vi har :wink: .
              Takk. :-) Nå fikk du meg til å smile OG le. Men jeg setter pris på at du "passer på de vi har".

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #27
                Jeg tror jeg skal spesifisere standpunktet mitt litt her, jeg også. Jeg mener selvfølgelig heller ikke at det er noen som helst sammenheng mellom måten Gylfi evt. går på og Bergdølmos svik. At jeg hater Bergdølmo er jeg fortsatt i min fulle rett til å gjøre. Han pissa på klubben og latterliggjorde oss i media. Sannsynligvis har det han gjorde hatt stor betydning for at vi ikke lenger er en spesielt atraktiv klubb i norske spilleres øyne. En person skal dømmes utifra sine handlinger, ikke sin væremåte. Robert Mugabe er nok trivelig på tomannshånd han også, men det betyr ikke at jeg trenger å like ham. Skjønner du hva jeg mener, veiron?

                PS! jeg har også forståelse for Gylfis avgjørelse, og jeg tror jeg har har gjort det klart hvem jeg er forbanna på i denne saken(jean-marc, ja).
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Det er dessverre ikke så mye å gjøre med Gylfi. For en gangs skyld får han ting til å stemme, og dessverre er det den sesongen kontrekten hans går ut. Hadde han vært jevnt god over en lengre periode, så hadde vel LSK sørget for å sikre seg en lengre kontrakt FØR han begynte å banke inn mål i bøtter og spann, ikke sant?

                  Det er mulig at Alzheimer'n slår inn på feil tidspunkt nå, men hva har han egentlig prestert de foregående sesongene?

                  Syns det blir feil å klandre han for å utnytte de mulighetene som finnes i et sprøyte gærnt fotballmarked. Han vil vel sikre fremtiden, han som alle andre?

                  Det bekymrer meg mer at gode norske spillere og spennede talenter velger andre klubber enn LSK.
                  Ettersom jeg har skjønt i ettertid, så var vel ikke LSK engang mer enn passe interessert i Daniel Braaten, og vi ser jo hvor oppskrytt han er...
                  Deila går til Viking, Sæternes til Brann, Kovacks til Viking, Enerly til Freksta' osv, osv.
                  Hva kommer til LSK? En fetter av Fjøra, og en relativt ukjent malteser som allikevel ikke får særlig med spilletid.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎