Treningskamp LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Fugla brer seg over Romerike

    Fugla brer seg over Romerike

    Treningskampen mellom LSK og bydelsklubben på Jessheim Stadion viste at Fugla står sterkt på Øvre Romerike.

    Skrevet av Ronnie Hallén



    Først av alt må jeg si at det er meget positivt at LSK legger en treningskamp mot bydelsklubben til Jessheim Stadion. LSK får vist seg frem til eksisterende og potensielle supportere i sitt definerte kjerneområde, Ull/Kisa som arrangør får noen kjærkomne inntekter, noe som gavner den sportslige utviklingen av Romeriksfotballen og sjølpissera fikk seg en liten oppvekker.

    Bra oppmøte på Jessheim i dag. Lokale kjenninger antok at så mange som 1.000 tilskuere overvar kampen og det var litt i overkant av hva undertegnede hadde tippet på forhånd. Og på tribunen var det 60/40 i favør Fugla, dersom jeg er snill med bydelsklubben, med den vanlige Kanarigaffelen snakker vi minst 70/30.

    Før matchen var det noen som kødda med at vi kom til å bli pissa på tribunen, kampen skulle jo avholdes i apebergets kjerneområde. Gåavstand for halvparten av medlemmene…

    Vel, jeg kjenner etter hvert en del Kanaris, jeg har sett en del tryner gjennom årene, men det var ekstremt tynt med kjentfolk på Jessheim. Sjelden har jeg sett så mange gærne unger med flagg, skjerf, drakter osv i Fuglafarger, på andre arenaer enn Åråsen. Tar jeg med journalisten fra RB, gjenkjente jeg litt i overkant av et dusin på tribunen. Resten var små Ultras-wannabees som stadig skulle ha Mykle til å dra i gang sanger. Fra Jessheim-området!

    Muligens er det sangene som gjør at Fugla brer om seg. Jeg la i alle fall merke til at mens Fuglahits som Forza Fugla, Hvem er vi, Elska, fothatte, Lambada, Bli med og hoppe osv., var svarene Tramp på en fugl, For en gjeng med bønder, Hjem og melke kua (svaret ble Vi er stolte av å melke kua:-) osv. For ikke å glemme de klassiske Har du pikk i din munn, holder du med Aalesund eller Har du sex med din hund, holder du med Aalesund. Søtt når smågutter løper rundt å synger det…. På en kamp mellom LSK og Vålerenga.

    Uansett, Fugla er i støtet og kidsa fra Jessheim digger gult og svart (og tromma). Råholt Kanaris har vokst som faen det siste året, det samme potensialet finner vi på Jessheim. Ingen grunn til å løpe rundt og uffe seg over bydelsklubbens grep på Øvre Romerike, det er et resultat av din egen fantasi.

    Forza Fugla!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1452

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Jeg blir litt bekymra over at diamanten vår viser seg fram før vi har signaturen hans på en femårskontrakt. I dag scoret han et nydelig mål. Rösler ville ikke prate om ham på TV2 av frykt for at andre skulle oppdage hvor god han er.
      Hvor godt spilte Diomande? Blir også litt nervøs av dette. Plutselig så får vi konkurranse om gutten. Debatten Kasey/Kiko blir kanskje litt overflødig hvis Diomande viser seg å være et skikkelig stortalent slik vi vel alle håper. Ellers godt å høre at Myklebust assisterte. Ser ingen grunn til at Mifsud skal spille mer for oss i år. håper Uwe deler det synet (lov å håpe).
      Last edited by Raskolnikov; 11.10.2006, 00:42. Begrunnelse: en liten glipp
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      • Mr.Lee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 736

        Skal ikke se bortifra at RBK kommer med et "Vi gir deg mer enn dem uansett" tilbud nei

        Kommentar

        • LilleKne
          Medlem
          Hoffnarr
          • Oct 2006
          • 59

          Etter kampen idag så håper iallefall jeg at LSK kommer med ett slikt tilbud!
          Ung gutten er 17å og virker som han faktisk har ett talent for fotball som vi kan trenge.
          Hvis han i tillegg scorer så kan vi trenge han sårt!
          Marie Knedal

          "Ingen broer ble brent da jeg dro og en dag håper jeg å komme tilbake for å trene Lillestrøm." - Uwe Røsler om Lillestrøm

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Godt skrevet som alltid, Rønnern :lsk:

            Når det angår Magnus Myklebust så kan jeg legge til at han blåste et par kjempemuligheter av typen aleine med keeper
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Bra skrevet Ronnie, men er det noen som har litt kampfakta, lagoppstilling og spillervurderinger?
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Gullars
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 355

                Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                Ellers godt å høre at Myklebust scoret. Ser ingen grunn til at Mifsud skal spille mer for oss i år. håper Uwe deler det synet (lov å håpe).
                Vet ikke hvor du har hørt det, men ville nok sjekket mine kilder en gang til, han spilte riktignok en god kamp, og burde satt et par mål, men så vidt jeg kunne se, så gikk ingen i mål :lsk:

                Kommentar

                • Gullars
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 355

                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  Hvordan gikk det med islendingene som fikk prøve seg?
                  Syns han i midten, tror han spilte med drakt nr 5 gjorde en del bra, men har hørt rykter om at han ikke er all verden, men har derimot hørt at han spissen som kom innpå skal være kjapp til beins og ha en del bra egenskaper.

                  Kommentar

                  • Greven
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2005
                    • 133

                    Diamanten var bra han, men han trenger litt mere tid på å bli vant til den fysiske spillestilen tror jeg.
                    Jeg er mere imponert over samspillet mellom Husar og Shane. Det virket til tider som om det er noe virkelig bra på gang. Islendingene fikk vi ikke sett så mye til, men det lille vi så tilsier at det ikke vil løfte laget så mye.
                    Født i glasshus med lomma full av småstein

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      Syns han i midten, tror han spilte med drakt nr 5 gjorde en del bra, men har hørt rykter om at han ikke er all verden, men har derimot hørt at han spissen som kom innpå skal være kjapp til beins og ha en del bra egenskaper.
                      Var vel 3 av dem, var det ikke? Ifølge RB, så kom Arnar Logasson inn for Espen Søgård (fikk riktignok bare 2 min), Viktor Arnasson erstattet Kasey (fikk 23 min), og Gudjon Baldvisson fikk 9 min som spiss.


                      KimFL

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        Var en morsom kamp. Til tider kaldt, men gutta klarte å varme oss opp igjen!

                        Jeg trodde gårsdagens var "Ole Rösler" helt til kidsa dro igang "Jeg er stolt av å melke kua mi".
                        (-Selv om jeg foretrakk den uten melkebevegelsene..)

                        Et fåtall bilder fra gårsdagens superkids m.m. ser dere her.

                        Kommentar

                        • Mr.Lee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 736

                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                          Var en morsom kamp. Til tider kaldt, men gutta klarte å varme oss opp igjen!

                          Jeg trodde gårsdagens var "Ole Rösler" helt til kidsa dro igang "Jeg er stolt av å melke kua mi".
                          (-Selv om jeg foretrakk den uten melkebevegelsene..)

                          Et fåtall bilder fra gårsdagens superkids m.m. ser dere her.

                          :lsk:

                          Kommentar

                          • Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

                            LSK TV viser klipp fra treningskampen LSK-VIF

                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎