Råtten personalpolitikk på Åråsen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1211

    #21
    Tja, Fredpet, hvis du synes en grunnlønn som antakelig ikke er stort høyere enn 250.000 er akseptabelt fra en arbeidsgiver du har jobba for i ni år og ofra blod for, så vil jeg antakeligvis si at du er aldri så lite teit.

    Måten Werni har blitt behandla på er skandaløs, umoralsk, skammelig, råtten, bedriten. Alle som ikke ser det er faen meg blinde. Og når du ser på den ryggradsløse, slappe, umotiverte gjengen som spilte i forsvar mot Odd er det ÅPENBART at Werni er god nok til å ikke bare være på laget, men være kaptein for det. Han blør for drakta og elsker fugla, og det er det svært, svært få av de som spilte mot Odd du kan si det samme om.
    Werni fortjener en ny kontrakt, men ikke for enhver pris. Han som alle andre må tåle å gå ned i lønn. Regner med at du er enig i at 580.000 i 2002 er mye, så en drastisk reduksjon er rett og rimelig synes jeg.

    Kommentar

    • Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

      #22
      580 640,- i 2002 er helt klart for mye.

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #23
        Hvis Werni er så utrolig lojal som mange vil ha det til, så hadde han sagt ja til kontrakten han ble tilbudt. Nå ser det ut som han flytter til Kristiansand for å få en slant ekstra å rutte med.

        Vi kan rett og slett ikke bruke for mye penger på spillere som varmer benken!

        Werni er en lokal spiller. Werni har spilt for LSK i mange år. Werni er ønsket med videre av LSK. MEN; Werni har ikke lenger noe å tilføre LSK sportslig. Han har ikke vært fast på laget på flere år, og han har passert 30 år. Jeg vet like godt som alle andre at han har slitt med skader, men det forandrer ikke fakta...

        Det finnes ikke mange toppspillere i Norge som setter klubb foran økonomi, - jeg kan bare komme på Bjarmann i farta - og Werni er ikke på den lista...
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #24
          Denne diskusjonen tar jo helt av....

          Slik jeg ser det er hovedspørsmålet om Werni ble behandlet slik han burde. Der er mitt svar nei. Men det gjelder også alle andre spillere som hadde blitt behandlet slik som Werni.

          Fjørtoft fucka opp og han burde, hvia han ikke allerede har gjort det, bedt Werni om unnskyldning.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1211

            #25
            [quote]Slik jeg ser det er hovedspørsmålet om Werni ble behandlet slik han burde. Der er mitt svar nei. Men det gjelder også alle andre spillere som hadde blitt behandlet slik som Werni.

            Hvordan mener du han burde bli behandla da? Hva er det som egentlig er så ille? Er det det at Fjørtoft lufta en sum Werni evt skulle få i lønn? Er tross alt ingen søndagsskole dette her, så hvis han skal furte over det får han ihvertfall ingen sympati fra meg.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #26
              [quote="fredpet76"]
              Slik jeg ser det er hovedspørsmålet om Werni ble behandlet slik han burde. Der er mitt svar nei. Men det gjelder også alle andre spillere som hadde blitt behandlet slik som Werni.

              Hvordan mener du han burde bli behandla da? Hva er det som egentlig er så ille? Er det det at Fjørtoft lufta en sum Werni evt skulle få i lønn? Er tross alt ingen søndagsskole dette her, så hvis han skal furte over det får han ihvertfall ingen sympati fra meg.
              Stemmer det. Er du i kontraktsforhandlinger, ev. nettopp avsluttet de, så holder du kjeft om enkelte ting - deriblant lønn. Med mindre man har avtalt noe annet. Noe man tydeligvis ikke hadde gjort i det tilfelle her.

              Nå har vel heller ikke Werni furta. Han har sagt at lønna Fjørtoft nevnte ikke var riktig. Synes du det er å furte?

              Og nei, dette er ingen søndagsskole, men vanlig folkeskikk trenger man ikke å gå ditt for å lære.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • blue
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2004
                • 1429

                #27
                Opprinnelig skrevet av chrissp
                Slik jeg ser det er hovedspørsmålet om Werni ble behandlet slik han burde.
                Werni har helt klart ikke blitt behandla som han skulle. Det er ingen tvil om at Fjørtoft dreit seg ut i den saken, og derfor synes jeg heller ikke det er så mye å diskutere om hvordan Werni har blitt behandla.

                Men hvis man påstår at Werni har blitt "dårlig behandla" fordi kontraktsforslaget ikke inneholdt nok penger, da er man på jordet.

                Innsats og ferdigheter bør belønnes med penger.
                Lojalitet bør belønnes med respekt!
                Fugla 4 Life!

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #28
                  Selvfølgelig ønsker jeg at werni skal bli i klubben.. Fantastisk person og bra spiller, men man kan ikke få f.eks 600 000 i lønn for å være lojal. Han sitter trossalt på benken nesten hele sesongen. Men jeg vil ha med werni vidre, han er viktig å ha hvis noe skulle skje (karantener/skader/formsvikt), så vi får håpe begge parter finner en løsning!
                  ..................

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av blue
                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                    Slik jeg ser det er hovedspørsmålet om Werni ble behandlet slik han burde.
                    Werni har helt klart ikke blitt behandla som han skulle. Det er ingen tvil om at Fjørtoft dreit seg ut i den saken, og derfor synes jeg heller ikke det er så mye å diskutere om hvordan Werni har blitt behandla.

                    Men hvis man påstår at Werni har blitt "dårlig behandla" fordi kontraktsforslaget ikke inneholdt nok penger, da er man på jordet.

                    Innsats og ferdigheter bør belønnes med penger.
                    Lojalitet bør belønnes med respekt!
                    Da er vi enig blue
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Det finnes ikke mange toppspillere i Norge som setter klubb foran økonomi, - jeg kan bare komme på Bjarmann i farta - og Werni er ikke på den lista...
                      Idiotisk innlegg!

                      Bjarmann har så mye penger at han ikke klarer å bruke dem opp før han dauer, Werni må tjene til livets opphold slik som de fleste av oss som ikke er født med en sølvskje i munnen.

                      Lett å være lojal når penger ikke er tema.....
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎