Nå må folk f... meg skjerpe seg med klaging!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #21
    Opprinnelig skrevet av veiron
    Jeg vil helst unngå å se Tom Lund i samme setning som Arild Sundgot fra nå av. Det er som å blande gråstein med diamanter.
    Forskjellig størrelse på diamantene, eller muligens to ulike typer edelsteiner. Men gråstein er jo det ultimate pisspreiket. Gå og vask munnen din med grønnsåpe!
    Vidar Evje

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      jeg vil forbeholde meg retten til og kalle deg en tulling.ytringsfrihet kalles det :lsk:
      Ja, og du er en mongis. Lenge leve demokratiet!

      Kommentar

      • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
        Utestengt
        • Sep 2005
        • 768

        #23
        Opprinnelig skrevet av krisruds
        jeg vil forbeholde meg retten til og kalle deg en tulling.ytringsfrihet kalles det :lsk:
        Nei det kalles sjikane.

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #24
          Opprinnelig skrevet av KFL109
          Forskjellig størrelse på diamantene, eller muligens to ulike typer edelsteiner. Men gråstein er jo det ultimate pisspreiket. Gå og vask munnen din med grønnsåpe!
          Rolig nå. Jeg regner meg som Sundgotfan, men let's face it. Han hører hjemme i verktøykassa. Ikke i smykkeskrinet.

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #25
            Opprinnelig skrevet av krisruds
            Nå må folk faen meg skjerpe seg med klaging på tribunen å her på forumet, er det dummeste jeg hører når folk piper og klager på egne spillere og trenere.
            Uten kritikk er det ingen som ser problemet og hvis man ikke ser problemet så kan man ikke rette det opp og bli bedre.

            Det er riktig å rette kritikk mot de som gjør det dårlig for at de kan vite at de må skjerpe seg.

            Men jeg er enig med at det er mye usaklige innlegg på forumet.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #26
              Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
              Uten kritikk er det ingen som ser problemet og hvis man ikke ser problemet så kan man ikke rette det opp og bli bedre.

              Det er riktig å rette kritikk mot de som gjør det dårlig for at de kan vite at de må skjerpe seg.

              Men jeg er enig med at det er mye usaklige innlegg på forumet.
              Tror du virkelig LSK-spillerne henger innpå dette forumet og tar til seg kommentarer som blir slengt om dem? Spillerne vet at supporterforum som dette inneholder et hav av folk som slenger ut mindre gjennomtenkte og usaklige kommentarer, men at 5 stykker her skriver "Arild er for treig og burde legge opp" betyr ikke at Arild bryr seg videre. Enhver spiller gjør jo sitt beste for hele tiden bli bedre, det er tydeligvis ikke nok for enkelte. Så kan man jo se seg om å vurdere om det hjelper noe å klage og om man føler seg bedre av den grunn.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • MedlemNR35
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 905

                #27
                Det er forskjell på konstruktiv kritikk og klaging.

                Konstruktiv kritikk bør det være rom for i alle hus mens klaging er en uting.Nå finnes det så klart spontan klaging og klaging i det lange løp.

                Selv er jeg også drittlei de som står i 90 minutter å klager på Uwe`s disposisjoner eller Arild Sundgot for den sak skyld.Men hvis jeg hører konstruktiv kritikk som kan tas opp i en diskusjon for å gjøre enten LSK eller KFL bedre blir jeg positiv.

                Kanskje litt rørete innlegg men det er iallefall det jeg mener da.:lsk:

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎