Hvem blir solgt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
    Hvem blir solgt???

    ALLE VÅRE BESTE SPILLERE!!

    Da blir det åpning for de som ikke er så gode til å bli bedre da vettu

    Vi har jo tross alt hele vintersesongen på oss.

    Kommentar

    • emanem
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2006
      • 100

      Hva er det med penger og fjøra?

      Nå har Fjøra vært ute i media i lange tider og skrytt av økonomien vår, og så gir han Rambekk lov til å diskutere med godset.

      Rambekk har spilt sef inn på landlaget i år og vist seg både som lojal og meget god, og godset kommer til å bli en stor utfordrer neste år.

      Skjønner ingen ting jeg.

      Kommentar

      • MoBee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 958

        Liker rambekk veldig godt men han er IKKE uerstattelig...

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1538

          Opprinnelig skrevet av MoBee
          Liker rambekk veldig godt men han er IKKE uerstattelig...
          Så lenge man har penger er ingen uerstattelige.

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            synes vi har en meget god erstatter i pål steffen!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              I dagens RB er Fjøra ute og varsler salg av spillere for å frigjøre midler til kjøp av nye.

              – Mange supportere skulle sikkert ønske at vi bare kunne kjøpe og kjøpe, men verden er ikke slik. Det er mulig vi må selge noen av dagens spillere for å ha råd til å kjøpe inn nye, sier han.

              Jeg oppfatter det slik at LSK nok er i ferd med å tilby en eller flere spillere ut på markedet, men klok av skade etter rabalderet da de forsøkte å selge Sundgot, så er han nå ute og varsler hva som vil skje og komme seg på offensiven.
              Ja, så var det Rambekk som Fjøra hadde i tankene denne gangen. Jeg så ærlig talt ikke den komme, men jeg skal ikke rakne denne gangen.

              Dersom Rambekk takker ja, har LSK gjort god butikk. Kom gratis som en "ukjent" spiller fra Odd, vokste med oppgavene og blir solgt for 3-4 millioner i tillegg til at han har bidratt mye sportslig den tiden han har vært her.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                Opprinnelig skrevet av Bekkis
                synes vi har en meget god erstatter i pål steffen!
                Ja Pål steffen er jo veldig nærme landslaget han og, også kan Kasey bare erstatte Koren og Myklebust erstatte Mifsud.

                Bra vi har spillere som har spilt mesteparten av sesongen i 2. divisjon, som er gode nok til å gå rett inn og styrke 11'ern etter at vi mister våre 3 største profiler.

                Blir nok seriegull i 2007 av det.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Ja Pål steffen er jo veldig nærme landslaget han og, også kan Kasey bare erstatte Koren og Myklebust erstatte Mifsud.

                  Bra vi har spillere som har spilt mesteparten av sesongen i 2. divisjon, som er gode nok til å gå rett inn og styrke 11'ern etter at vi mister våre 3 største profiler.

                  Blir nok seriegull i 2007 av det.
                  Er du en av de optimistiske her inne??

                  Kommentar

                  • Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

                    De som forsvinner fra LSK i år er :


                    Kiko
                    Mifsud
                    bertheussen
                    Strand




                    Har et lite håp om at vi for inn en større super kontrakt på koren
                    !!Gunners!!

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      Opprinnelig skrevet av Larsk
                      De som forsvinner fra LSK i år er :


                      Kiko
                      Mifsud
                      bertheussen
                      Strand




                      Har et lite håp om at vi for inn en større super kontrakt på koren
                      Bertheussen og Strand er jeg usikker på. Strand trur jeg får et år til, rett og slett for å se om han "kommer tilbake".

                      Men sånn det ser ut nå:
                      Mifsud
                      Koren
                      Rambekk
                      Kasey eller Kiko (med mindre NøFF skulle gi LSK en dispenasjon fra regelverket, hvilket jeg ikke har tro på).

                      At Mifsud forsvinner, skal jeg tåle. Ang Rambekk, så er jeg litt i tvil. Ingen tvil om at LSK gjør en god deal, hvis han går til godset, og vi har 2 gode stoppere igjen. Koren forventer jeg drar. Har rett og slett ingen forhåpninger om at han blir. Hvis da også Kasey eller Kiko forsvinner mister vi "mye midtbane", og det er verre.....blir et stort tomromm å fylle der.


                      KimFL

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1452

                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                        Ja Pål steffen er jo veldig nærme landslaget han og, også kan Kasey bare erstatte Koren og Myklebust erstatte Mifsud.

                        Bra vi har spillere som har spilt mesteparten av sesongen i 2. divisjon, som er gode nok til å gå rett inn og styrke 11'ern etter at vi mister våre 3 største profiler.

                        Blir nok seriegull i 2007 av det.
                        I de to siste seriekampene i år gikk Pål Steffen rett inn fra spill i 2. divisjon og LSK slapp ikke inn noen mål. Forsvarsspillet mot Lyn var veldig veldig bra. Etter min mening er Pål Steffen og Rambekk omtrent jevngode, med litt forskjellige kvaliteter. Rambekk er bedre med ball og litt mer en ledertype, mens Pål Steffen er raskere og bedre i lufta. Begge er gode i en-mot-en dueller. I år må man vel si at Rambekk har hatt en rimelig stor tabbekvote.

                        Forresten. Ja, Myklebust kan erstatte Mifsud. 11 mål er ikke SÅ bra når man ikke har en eneste assist og er en elendig lagspiller.

                        Seriegull ble det da vitterlig ikke med Mifsud og Rambekk heller.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          Jeg vil ikke ha Mifsud i LSK neste sesong. Tre enkle grunner:

                          - Jeg mener at han ikke er god nok for en ellever som skal ta gull. Og det å ha en sutrete kar med fet lønning på benken er ikke god butikk.
                          - Personen Micheal Mifsud er kjip som faen. Ekstrem egoist uten klubbfølelse.
                          - Ønsker satsing på Magnus Myklebust, en spiller med langt større potensiale enn Mifsud.

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            Vi selger Rambekk og vil beholde Mifsud.

                            vet ikke hva en skal si lenger...

                            Petter

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Jeg vil ikke ha Mifsud i LSK neste sesong. Tre enkle grunner:

                              - Jeg mener at han ikke er god nok for en ellever som skal ta gull. Og det å ha en sutrete kar med fet lønning på benken er ikke god butikk.
                              - Personen Micheal Mifsud er kjip som faen. Ekstrem egoist uten klubbfølelse.
                              - Ønsker satsing på Magnus Myklebust, en spiller med langt større potensiale enn Mifsud.
                              WØRD

                              Kunne rett og slett ikke vært mer enig.
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • Fuglefar
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2006
                                • 202

                                "hvis Man Må Velge"

                                Kunne man glemt Mifsud og brukt all den enrgien og økonomien som man sparte, på å binde Koren til klubben i 5år.
                                De har vel fått noe for vår forrige stjerne spiller Stoffe.
                                Hvis Rambekk forsvinner også, så må jo denna klubben ha råd til Koren. Eller er prisen han har satt på seg selv langt over markedspris.

                                Jeg ville solgt tanta mi for å holde på Koren.

                                Men hu er det vel ingen som vil ha :???:
                                Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Husk at Mifsud i år er helt annerledes fra Mifsud i fjor. Mifsud i fjor jobba som en galleislave, og bidro til å gjøre spillerne rundt seg gode. I år har han vært misfornøyd og har spilt for seg selv. Når han nå har vist ydmykhet og snur kan det tyde på at han har fått seg en vekker, og kanskje til og med har modnet litt. Han er nok veldig klar over at den som blir seende latterlig ut her er ham selv, klubben får tross alt beholde toppscoreren sin(det er slik det ser ut utad), og det tyder på en ganske stor offervilje i forhold til eget ego(jeg ville f.eks. aldri gjort dette) som igjen gir meg tro på at det kan være håp for ham.

                                  Håper uansett at Myklebust blir satset mer på, ettersom jeg er enig i alle kommentarer om ham som er kommet her.

                                  Anderssonpenga er vel nær sagt identiske med de vi betalte for Husar med.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Anders_Aa
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Nov 2006
                                    • 76

                                    Spillere som bør gå

                                    De spillerne som bør forlate Åråsen er Mifsud, Danton og Wehrman. Da det ser ut som Rambekk og Koren forsvinner også er det en del spillerkjøp som bør skje i vinter.

                                    Mifsud bør dra fordi han ikke er en lagspiller. JA han er Lillestrøms toppscorer, men han har ingen assist. Ellers er han en sutrekopp.

                                    Danton bør dra fordi han er en kald fisk som liker tilbakespill da han har fem motspillere rundt seg i egen sekstenmeter. Dette er en person som vil gi meg hjerteinfarkt i en alder av 22 år.

                                    Wehrman bør dra såfremt reglene ikke endres. Kiko er en bedre spiller som ikke sentrer disse tversover pasningene som kan skremme shortsen av lagkameratene.

                                    Ellers ser det lyst ut
                                    Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

                                    Kommentar

                                    • kissi_Fjellhamar
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2005
                                      • 69

                                      For håpe færrest mulig forsvinner!

                                      Supportere har en tendens til å "kjøpe" seg ett nytt lag før hver sesong. Vi vil ha de, men kan gjerne selge disse osv. Jeg for min del håper flest mulig blir, og da gjerne på bekostning av nye spillere. Naturligvis ser også jeg utfordringene i forhold til spillere uten kontrakt som må erstattes osv.
                                      det jeg etterlyser er en grunnholdning der vi søker å oppnå kontuinitet på bred fjøl. spillere, trenere og ledere.

                                      Kontuinitet er ett fremmedord for mange som tilsynelatende virker kun som en forlenget RBK strategi. derimot er kontuinitet meget viktig fordi det er nettopp den eksistrende ledelse, trenere og spillere som best kan vidreføre de positive elementer ved klubben og har også best oversikt over områder som bør forbedres. derfor er kontinuitet særdeles viktig for å lykkes.

                                      når det gjelder dagens lsk stall mister vi noen spillere ja (mitt tips koren, miffa, kasey/kiko) disse må erstattes. ellers ønsker jeg at de resterende fortsetter alle som en.

                                      vi har allerede fått en ny islending på midtbanen, det blir jo spennende. husar kommer til å bli mye bedre etterhvert som han får bedre forståelse for måten vi spiller på.

                                      en siste ting litt på siden; koren er en glimrende forballspiller. ingen tvil om det. men jeg har faktisk tro på at å få inn en mer "normal" midtbanespiller (altså en som løper mer defensivt enn koren, samt ikke like mye innom ballen offensivt) faktisk kan heve laget. vi kan i større grad spille på offensive samhandlingsmønstre og bli mindre avhengig av korens enkelstående "genialitet".
                                      De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                                      Kommentar

                                      • kissi_Fjellhamar
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2005
                                        • 69

                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Vi selger Rambekk og vil beholde Mifsud.

                                        vet ikke hva en skal si lenger...

                                        Petter
                                        det er altså helt f****** unbelivable!
                                        dette er riktig dumskap..
                                        De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Kissi: Er du en klone av meg? Burde ikke jeg i så fall få vite at jeg blir klonet?

                                          Hvis du ikke er det: Du er faen meg en fornuftig fyr!!!
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎