Etter den begredlige LYN KAMPEN

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vaadahl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2004
    • 156

    #21
    Noen ganger lurer jeg på om det betyr noe å ha masse fans på kampene som skriker seg hese og støtter klubben til det vokser mose på oss.Nesten hver gang vi er mange å synginga er bra så taper vi jo,men er vi 30 i sogndal da blir det storspill og seier.samme i vår ,rbk og vif ingen seier.BETYR VI INGENTING
    Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

    Kommentar

    • Bergenseren
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Sep 2004
      • 1

      #22
      Synd dere tapte i går. Jeg ønsket meg Lsk i finalen,selv om vi har dårlige erfaringer med dere. Blir ikke det samme helgen i Oslo med pannebånd sossene. Nå kommer vi til å dominere tribunen totalt. Helt enig med de som hevder Lyn er usportslig,makan til filming,denne Mamoud eller hva han heter er en dritt....

      Kommentar

      • Röshbærj
        Medlem
        Hoffnarr
        • Sep 2004
        • 57

        #23
        Vi må gjøre noen saftige grep før neste sesong, det er helt klart.

        Ser på vg-nett at Songdal og u21-keeper Terje Skjeldestad er gratis etter sesongen. Det må da være en mann vi kan stole på bakerst der. Når det gjelder høyrekant, fatter jeg ikke at mifsud ikke får prøve seg en hel kamp der. Og når det kommer til spissene sier det seg selv at man ikke får flyt med to store trege gamper på topp. De eier jo ikke fart på topp der. Vi er pukka nødt til å ha en veldig rask, og en som er stor og sterk. Jeg regner med at med den kompetansen Rösler/Halle/Fjøra har så skjønner de vel at det må taes en del grep.

        Vi får bare be en stille bønn om royal league plass...

        Kommentar

        • MagnetMagne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 446

          #24
          hvor gode er egentlig søgård og johan petter på treningene?? hva i faen er vits med å starte med disse gutta når dem uansett skal bli bytta ut.. har jo feite meg skjedd så mange matcher nå at jeg blir kvalm..

          og hva faen er pisset med at mifsud blir betrakta som spiss framfor kantspiller i 4-4-2? se hvor mye rom det er på kanta da.. spesielt på ullevaal. gressmatta er jo faen meg breiere enn hva rasshølet til terje hauge vil være etter at jeg har putta hele lyn bastionen oppi der..

          svelg stoltheten din de siste matcha arne og sett ut gullgutta dine.. nå vil vi ha karer som kan spille fotball!
          Snart neste hælj.....

          Always Hardcore
          TS05

          Kommentar

          • MagnetMagne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 446

            #25
            Opprinnelig skrevet av MagnetMagne
            hvor gode er egentlig søgård og johan petter på treningene?? hva i faen er vits med å starte med disse gutta når dem uansett skal bli bytta ut.. har jo feite meg skjedd så mange matcher nå at jeg blir kvalm..

            og hva faen er pisset med at mifsud blir betrakta som spiss framfor kantspiller i 4-4-2? se hvor mye rom det er på kanta da.. spesielt på ullevaal. gressmatta er jo faen meg breiere enn hva rasshølet til terje hauge vil være etter at jeg har putta hele lyn bastionen oppi der..

            svelg stoltheten din de siste matcha arne og sett ut gullgutta dine.. nå vil vi ha karer som kan spille fotball!
            når jeg tenker meg om, så blir vel ikke ræva til hauge så veldig vid om jeg putter bastionen oppi der, så tillater meg å slenge morgan andersen og de to trenerne som ser ut som noen schtøøge sklier med på lasset. for å være på den sikre siden så tar jeg godt i og presser erna solberg oppi der i samma slengen.. :shock:
            Snart neste hælj.....

            Always Hardcore
            TS05

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              #26
              Opprinnelig skrevet av Jazze76
              Nå er jeg drittlei!!!!! Lillestrøm kan ikke vinne viktige kamper, Baron driter seg ut gang på gang, Sørgård er totalt uinteressert i å spille og det verste av alt: ARILD SUNDGOT!! Dårligere fotballspiller må man lete lenge etter...mannen kan ikke dempe en ball, kan ikke passe 5 meter og han kan ikke hoppe...Selg driten til Strømmen!!!!!!!
              Passende beskrivese på toppscoreren i Tippeligaen..!

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #27
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Opprinnelig skrevet av Jazze76
                Nå er jeg drittlei!!!!! Lillestrøm kan ikke vinne viktige kamper, Baron driter seg ut gang på gang, Sørgård er totalt uinteressert i å spille og det verste av alt: ARILD SUNDGOT!! Dårligere fotballspiller må man lete lenge etter...mannen kan ikke dempe en ball, kan ikke passe 5 meter og han kan ikke hoppe...Selg driten til Strømmen!!!!!!!
                Passende beskrivese på toppscoreren i Tippeligaen..!
                Skjerp deg, arild er faktisk den beste spissen vi har, han er toppscorer i tippeligaen,mulig han kunne scora på flere sjanser, men så lenge han har scort så mye som han har gjort, er det ikke han vi kan skylde på for at målene ikke renner inn å vi hanker poeng etter poeng, det er andre målscoreren som man MÅ ha for å ha sjanse til å vinne tippeligaen, da må man ha 2 storscorere som scorer, vi har en og en halv (arild og gylfi).,baron har redda 3 av 3 straffer og er norges beste keeper...søgård løper seg ihjel ute på banene..

                Kommentar

                • Kanarifugl
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Feb 2004
                  • 47

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av vaadahl
                  Noen ganger lurer jeg på om det betyr noe å ha masse fans på kampene som skriker seg hese og støtter klubben til det vokser mose på oss.Nesten hver gang vi er mange å synginga er bra så taper vi jo,men er vi 30 i sogndal da blir det storspill og seier.samme i vår ,rbk og vif ingen seier.BETYR VI INGENTING
                  Noe som er så jævla ironisk og trist er at hvis vi hadde vært stille(Les: bastionen) så hadde kanskje Werni hørt at Baron ropte og vi hadde kanskje vært i cupfinalen. :?

                  Men, faen heller, det skal være mulig å slå drittlaget Lyn, hvis man bare har noe som helst taktisk sans, noe AE ikke har hatt i overflod i det siste. Faen ass, det er så surt. :evil:

                  Kommentar

                  • claytonz
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Sep 2004
                    • 36

                    #29
                    Greit at Arild Sundgot hadde en god periode tidligere i sesongen, men nå som han har brukt fem kamper på å bevise at han er totalt ute av form, er det jo bare å få'n på benken. Husker ikke hvor mange år a s har vært i lillestrøm nå, men han har bare vært god i tre måneder, brukbar av og til, ellers en ræva speller!!! Helt enig, selges til Strømmen, pronto!!

                    En annen spiller som kan slå følge til Strømmen, er Gylfi. Også en spiller som har bidratt minimalt de åra han har vært her. Når det nå endelig har løsnet, nei, da vil vi ikke ha ny kontrakt med den klubben som har satsa på oss og gjort oss gode....eneste riktige med bosmanhorer er å sette dem rett ut av laget. Når spillerne velger å være kyniske, ja da skal klubbene være det og...ser ingen grunn til å dille og dalle med noe annet...

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #30
                      det her blir ikke helt riktig. det er få spillere som har scoret mer enn arild i lsk. Jeg skal ikke påstå at jeg ikke har bannet noen ganger når han ikke får stokket beina, men jeg banna flere ganger da Fjøra var her også. Ingen spisser er perfekte. Det viktige er at de scorer, og jeg synes ellers Arild er ganske flink til å motta oppspill feilvendt, vende av en mann og sende ballen videre.

                      Konklusjonen er at jeg er 100% enig i at han er ute av form og kanskje burde benkes på et tidspunkt snart, men 100% uenig i at han er useless og burde selges til Strømmen.

                      Med Gylfi har jeg litt mer mixed feelings. Han har jo vært her i mange år, og kanskje spilt 10 gode kamper. For eksempel i fjor har jeg ikke tall på alle gangene jeg skrev FAEN, GYLFI etter at han hadde gjort noe dumt med ballen. Klubbfølelsen hans er ikke aller sterkest, og da er det ikke noe man kan gjøre med det når han vil gå.

                      Men han har gjort en god jobb i år, uten han hadde vi f.eks. ikke kommet til semien i cupen.

                      Viktig at vi klarer å ha litt perspektiv på tingene, selvom vi er deppa over at laget i våre hjerter ikke får det helt til.

                      Kommentar

                      • eLSKerinne
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Mar 2004
                        • 8

                        #31
                        laget dårlig, fansen verre...

                        Dette var noe som kunne ført oss til årets store fotballbegivenhet og vi klarer faen meg ikke å skape en positiv ramme overhode! Jeg merket allerede på bussen at trøkket ikke var tilstede. Greit at folk er spente og ivrige på å vinne, men likevel. Jeg mener fansen hadde kanskje årets dårligste opptreden. Og da utrolig nok i kanskje en av årets viktigste kamper. Jeg sto langt ned i feltet, sånn ca på midten. Fra slutten på første omgang og til 2.omgang var over, var det fire organiserte rop som dro med seg nesten alle. Ellers var det faen meg ikke noe annet en jævla dommer og buing på Lyn-spillerne. Jeg var også fustrert og mener også at det var en forferdelig forestilling, men vi skaper stemning for de på banen. blir vi negative, smitter dette selvfølgelig over på spillerne. Jeg synes vi skulle løfta dem i stedet for å spre fustrasjon. Jeg synes forsangerne i partiet på midten gjorde en DÅRLIG jobb. Så at de på sidene forsøkte, men det nådde sjelden oss på midten. Sangen kom ikke gjennom buing og syting.
                        Greit det VAR en dårlig kamp! Dommeren var langt fra optimal! Scoringen var utrolig sur! men vi er da supportere, vi skal støtte, ikke psyke ut! hadde vi vært mer positive etter tabben som ga Lyn ledelsen, kunne vi mest sannsynlig løftet spillet på banen litt også. Jeg føler meg faktisk delskyldig i dette nederlaget.. det synes jeg mange med meg bør gjøre!
                        eLSKerinne... :)
                        ha en eLSKverdig dag!! =0)

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #32
                          hæ?! om jeg ikke er 100% uenig så ere hvertfall ikke langt unna! vi tok nok ikke samme buss for å si det sånn

                          årets dårligste opptreden?!?! er du spinnvill? jeg vil si at denne var kanskje den beste.. man kan liksom ikke sammenligne ODD kampen og denne kampen stemningsmessig :roll:

                          forsangerne gjorde en GOD jobb..
                          ..................

                          Kommentar

                          • eLSKerinne
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Mar 2004
                            • 8

                            #33
                            meget mulig at vi ikke tok samme buss.. jeg var på buss med en av forsangera.. uten at jeg skal nevne navn.. midtre delen av VG-svingen var IKKE bra. Det var mange med meg som var enig av de jeg sto sammen med. Så at trøkket fra sidene var bedre. men det nådde alrdi oss i midten.. jeg så Mykle ropte seg svett hvertfall.. men men.. Jeg har vært med på alle kampene uten om fire iår.. jeg synes det her var dårlig.. fustrasjonen smitter over på spillerne.. vært mye bedre å forsøke å løfte dem. Lyn var usportselig, men vi kunne sunget mye mer og bedre..
                            eLSKerinne... :)
                            ha en eLSKverdig dag!! =0)

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2116

                              #34
                              Nok en gang... Nok en gang er det alle andre sin feil at vi tapte... For en gangs skyld klarer jo ikke engang jeg å skylde på dommeren, selv om terje hauge har en intelligens på linje med min oppblåsbare britney-dokke...

                              Men jeg blir skuffa når vi legger skylda på... Sundgot! Tippeligaens toppscorer!!!! Har hatt en kanonsesong, men etter en dårlig kamp så begynner visse mennesker å hakke på ham igjen (kanskje ikke så rart, sundgot-haterne har jo hatt et dårlig år i år, så vi må vel unne de 15 minutes of fame???)

                              Baron! Tippeligaens i særklasse beste keeper!!! Noen tabber innimelllom, men ingen skal si til meg at en gladkristen sørlending i trøndelag, som ser ut som bambi hver gang han har ballen i beina, eller bob marley i molde er bedre... La baron drikke pilsen sin ifred, og vil dere erstatte tippeligaens beste keeper med noen andre, tror jeg dere alvorlig bør benytte dere av skolens psykiske helsetjeneste!

                              Og hundsinga av arne erlandsen... HÅPLØST!! Jeg finner det vanskelig å tro at mennesker som brenner så voldsomt for at peter werni fortjener respekt, ikke kan unne arne den respekten han fortjener!!! Ikke mange har spilt like mange kamper for sportsklubben som ham, ikke mange har et så stort LSK-hjerte som han (noe han tydelig viser ved engasjementet mot lin), men alt han mottar her på forumet er dritt!! Om man er uenige i Arnes taktiske disposisjoner er det greit å lufte det i et forum som dette, men ren personhetsing og drittslenging mot ett av de store navna i klubbens historie blir bare FEIL!!!!

                              Helt til slutt: Alltid hyggelig å se Renas store sønn inne i varmen på A-laget igjen....
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av heidar
                                Og hundsinga av arne erlandsen... HÅPLØST!! Jeg finner det vanskelig å tro at mennesker som brenner så voldsomt for at peter werni fortjener respekt, ikke kan unne arne den respekten han fortjener!!! Ikke mange har spilt like mange kamper for sportsklubben som ham, ikke mange har et så stort LSK-hjerte som han (noe han tydelig viser ved engasjementet mot lin), men alt han mottar her på forumet er dritt!! Om man er uenige i Arnes taktiske disposisjoner er det greit å lufte det i et forum som dette, men ren personhetsing og drittslenging mot ett av de store navna i klubbens historie blir bare FEIL!!!!

                                Helt til slutt: Alltid hyggelig å se Renas store sønn inne i varmen på A-laget igjen....
                                Knyt igjen du A Dølle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                Arne får som fortjent han, har venta på hans avgang i flere år, men da han kallte oss "kun gode medgangssuportere så døde han i mine øyene.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7037

                                  #36
                                  Sorry, men dersom den beste negative karakteristikken du kan komme med om Eddie G. er håret hans (han klipte seg for lenge sida, forresten) understreker du bare det jeg mener. All ære for folk som er lojale mot spillerne våre, men Barons økende tabbefrekvens betyr at han ikke kan fredes når sesongen skal oppsummeres. Jeg synes det er greit å vurdere ny keeper, ikke minst i forhold til EU-kvota.

                                  Og jeg gjentar: Hvor mange mål har Sundgot scora etter sommerferien?
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #37
                                    er vel 5 det?

                                    3 mot viking, 1 mot molde, 1 mot sogndal
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • fuglungen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2004
                                      • 195

                                      #38
                                      Helt enig med HEIDAR: Baron er en utrolig god keeper.
                                      Men det skal sies at jeg blir utrolig nervøs hver eneste gang det er noe tilbakespill. (Noen andre?) Men blir utrolig irritert av å se baron ute på byen støtt og stadig! Og så mange kamper som han er borte fra i løpet av sesongen (pga. "skader") Må jeg få synes at jeg ikke synes det alltid er så betryggende å se Misund, for da blir jeg enda mere nervøs. Men vi tok Lyn så det sang på tribunen. Det sa i allefall fatters og han satt på norsk tipping tribunen. Han hadde visst knapt hørt Lyn i det hele tatt. (Og etter kampen hadde han visst nok nesten holdt på å banke flere Lyn supportere i ren sinne, når de ropte Heia Lyn til han.) (<- fatters er gæ`ærn).

                                      Men jeg synes det hadde gjordt seg godt med Thomas Myhre mellom stengene i første ell`vern.

                                      Kommentar

                                      • eLSKerinne
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Mar 2004
                                        • 8

                                        #39
                                        ta Lyn på tribunen er vel ikke årets bragd akkurat.. de er ikke kjent for å ha de råeste supporterene.

                                        Jeg synes forøvrig at Baronen er en utrolig bra keeper. Han er vinglete av og til ja, men det er vel nettopp det som gjør han så bra. han er uberegnelig. Se på Bartez... utrolig god.. keeper i verdensklasse, men har DE tabbene innimellom.. sånn er det med veldig mange av de store...
                                        Det verste med Baron er den sutrete holdningen hans.. og primadonna-nykkene... en folkelig mann er han.. ikke noe galt i det... men noen av nykkene hans kunne vært gjort noe med.. men jeg er stort sett trygg med Julius mellom stengene. bra mann!
                                        eLSKerinne... :)
                                        ha en eLSKverdig dag!! =0)

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎