Martin Andresen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #41
    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Hvis det skulle vise seg at Andresen kommer til LSk håper jeg han gjør en kjempe jobb og driter ut alle kritikerne her inne. Athan ikke har vært god har noe med laget å gjøre. Det hjelper ikke å ha Beckham på et 1 divisjons lag i Norge!!! Ville han også vært elendig da?

    Kom med noe saklig heretter.
    Hadde Beckham spilt for Sandefjord i år, så tror jeg dem kunne kommet foran Aalesund og dermed rykket opp i tippeligaen. Men nå er ikke akkurat Andresen noen Beckham type da. Andresen har jo vært dårlig i høst, er ikke vits å legge skjul på det. Selv om laget har vært ræva så burde han ha vist seg som den store spillerenv så mange av dere mener han er. Sogndal har vært dårlige i år, men Ødegård har vært god for det. Og sånn pleier det som regel å være, selv om laget er dårlige så er fortsatt de beste spillerne gode..
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #42
      Jeg ser jo poenget til Andresen-motstanderne: Han har vært tidvis dårlig i høst, og det har jo som alle vet ikke LSK vært... :roll:

      MEN: Hadde det kanskje vært en bedre idé å spare noen kroner på å la Andresen være, og heller hente Grindheim fra Haugesund? Med tanke på langsiktig investering, behov for talenter osv.

      Bare en tanke.
      Knurr...

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1552

        #43
        [
        Andresen har jo vært dårlig i høst, er ikke vits å legge skjul på det. Selv om laget har vært ræva så burde han ha vist seg som den store spillerenv så mange av dere mener han er. Sogndal har vært dårlige i år, men Ødegård har vært god for det. Og sånn pleier det som regel å være, selv om laget er dårlige så er fortsatt de beste spillerne gode..[/quote]

        Martin Andresen har et snitt på 5.46 på VG børsen i år. Dette er 4. best av samtlige spillere i serien, og bedre enn alle Lillestøm-spillerne. Det er vel ikke så ille til å ha spilt på et nedrykkslag? Til sammenligning har Ødegård et snitt på 4.56 som gir 76. plass på listen over alle spillerne. Han har vært Sogndals 3. beste spiller, så noen gigant har han ikke vært i år. Men din vurdering er kanskje kun basert på et par fine mål han har lagd? At Ødegård har et stort potensial kan vi være enige om. Men ditt syn på at Andresen har vært dårlig, deler jeg ikke.

        Kommentar

        • Trofast kanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 355

          #44

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #45
            Godt da slapp vi å ha ei kjerring på laget , bruk penga på Ødegaard. [-o<

            Andresen sa nei til LSK

            Kommentar

            • masta
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2004
              • 143

              #46
              Unnskyld til dere som ville ha han, men WEEEEHUUUU. Første gangen jeg har likt Martine

              Kommentar

              • pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

                #47
                da ender han nok opp på plata med sprøyta i hånda, og det for en billig penge i tillegg....................

                jaja, var vel ingen bombe det akkurat!
                ------eLSKe-------

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #48
                  Hvis han velger enga, såå frykter jeg enda en sesong bak hatlaget nr.1

                  Kommentar

                  • pondus73
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 612

                    #49
                    sjansen for det er nok ganske så stor nå, og de slipper nok å drive budrunde, da jeg tror martin enten blir på nadderud eller går til enga. dermed får de trolig en klassespiller veldig billig.
                    synd med sant........la oss håpe at de har brukt opp flaksen sin i år
                    ------eLSKe-------

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #50
                      Er det virkelig ingen som ser ydmykelsen i dette? Tullinger! Dette svekker vår anseelse og omdømme i fotball-Norge. Hadde han sagt nei til et forslag, hadde det vært greit. Å ikke ville snakke med oss en gang, det er bare ydmykende og flaut. Kvalitetspillerne vi henter kommer til å bli i klassen Råstad og Ystaas. Dette er horribelt nytt, og jeg må ærlig innrømme at jeg er i ferd med å bli helt nedbrutt av alle fordelene søpla får. Og alt takket være helvetes Johny Ditlevsen og søple-NFF. AAAAAAAAAAAAARRGHHHFY FAEN!!!
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4377

                        #51
                        Her jubler folket over at en landslagspiller takker nei til lsk. Fytti faen
                        ..................

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #52
                          Yeehaa. Endelig en gladnyhet Ikke akkurat noen bombe, men en glad nyhet er det ihvertfall.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4377

                            #53
                            Tja, er ikke helt enig.. Folk klager over at winsnes spiller, men man vil faen ikke ha en landslagsspiller heller! da kan man jo begynne å lure

                            Men det er mulig dere vil ha middelmådige lojale spillere og 7.plasser, istedenfor landslagspiller som ville hevet laget betraktlig og kanskje føre oss til medaljer.

                            I mine øyne er det ingen GOD nyhet at martin andresen, en klassespiller, takker nei til oss. Det burde nesten si seg selv.

                            MEN det kom ikke som noen stor overasskelse igrunn. Jeg hadde ikke tro på at han kom til oss. Kun et lite håp.

                            Han havner nok i enga eller utlandet, så vi får håpe på det siste
                            ..................

                            Kommentar

                            • masta
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Mar 2004
                              • 143

                              #54
                              Jeg jublet ikke fordi landslagskapteinen ikke kom til oss.. jeg gledet meg over det fordi det var personen Martin Andresen.. Ganske enkelt fordi jeg ikke liker han. Han kommer sikkert til og bli kjempegod for den klubben han kommer til neste sesong, bare for og vise meg at jeg egentlig burde ha hyllet han og bedt på mine knær om at han hadde kommet til oss..

                              Kommentar

                              • hertz
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Jan 2004
                                • 57

                                #55
                                Personlig tror jeg at Koren kommer til å bli bedere neste år, ja bedere enn Martin. Som Uwe har sagt er det bedere å ha spillere som vil spille for Lsk, det ville ikke Martin.

                                Martin har alltid holdt med Vif, så jeg skjønner at han ikke vil til Lillestrøm.
                                Vi må ikke glemme at vi har faktisk mange gode midtbane-spillere i Lillestrøm. Koren, Kasey, Espen, David og Rambekk kan jo også spille på midten.

                                Det er mye verre hvis Ødegård takker nei til Lsk, det er goalgettere vi trenger i Lillestrøm, for det har vi ikke!
                                Jada Sundgot putta 14 i år, men han putter aldri i de kampene som står å vipper. Da blir han som et nervevrak foran mål.
                                HAT

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  #56
                                  Vålerenga har sagt han blir for dyr.

                                  Da blir det RBK eller utlandet er mitt tips.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #57
                                    Når Stabæk mener at de skal ha 10 mill. for Andresen, så mener jeg at han uansett ikke ville vært verdt prisen.
                                    At Andresen ikke engang er interessert i å høre hva LSK har å tilby er et forferdelig nederlag som bør få varsellampene til å lyse over hele linja. Klubben er nå nødt til å kunne tiltrekke seg profilerte spillere. Dersom det ikke skjer, er jeg redd for at vi i fremtiden vil være overlykkelige over en 7. plass.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                      Når Stabæk mener at de skal ha 10 mill. for Andresen, så mener jeg at han uansett ikke ville vært verdt prisen.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7054

                                        #59
                                        10 millioner for Andresen er latterlig. Han er ikke så god. 10 millioner for Ødegaard kunne derimot lønt seg i løpet av et par år.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          #60
                                          Ikke gi 10 mill for andresen. Vi har ikke de pengene en gang.

                                          Vis vi får ødegaard tror jeg det er den eneste av "dyre" spillere vi får i år..

                                          Hvor mye har vi egentlig å bruke?


                                          La oss hente zidan fra danmark, og låne Kasper Schmeichel fra city? :lol:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎