[Før-Kamptråd] LSK-Stabæk, mandag 28. mai kl. 20.00, Åråsen Stadion

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #21
    Opprinnelig skrevet av VK
    Er det mulig, trodde han hadde lagtopp som "toppdommer" jeg! Han gjorde jo en strålende jobb når han dømte Stabæk-LSK sist!!!!!
    Syntes han dømte en grei kamp jeg sist. Selv med tanke på sluttminuttene.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #22
      Tror aldri jeg har vært så rasende som jeg var etter den kampen(Stabæk borte) Hadde lyst til å storme banen og slå til den tullingen!!(Men gjorde det ikke da!)
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #23
        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
        Tror aldri jeg har vært så rasende som jeg var etter den kampen(Stabæk borte) Hadde lyst til å storme banen og slå til den tullingen!!(Men gjorde det ikke da!)
        Heinz, mener du?

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          #24
          Opprinnelig skrevet av Seb.R
          Syntes han dømte en grei kamp jeg sist. Selv med tanke på sluttminuttene.
          Husker en episode der en stabæk spiller slår etter en lsk spiller, det er klart rødt kort men Roy Helge overser det hele! Vil ikke si det er særlig bra dømt!

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #25
            Opprinnelig skrevet av VK
            Husker en episode der en stabæk spiller slår etter en lsk spiller, det er klart rødt kort men Roy Helge overser det hele! Vil ikke si det er særlig bra dømt!
            Hm, dette husker jeg ærlig talt ikke. Har du en artikkel om det eller noe lignende?
            Det jeg husker er at vi la oss farlig langt bakpå, Heinz blir utvist og Stabæk utligner på straffe. (som forøvrig var helt korrekt dømt)
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7055

              #26
              Opprinnelig skrevet av Seb.R
              Hm, dette husker jeg ærlig talt ikke. Har du en artikkel om det eller noe lignende?
              Det jeg husker er at vi la oss farlig langt bakpå, Heinz blir utvist og Stabæk utligner på straffe. (som forøvrig var helt korrekt dømt)
              Det var venstrebacken til Stabæk, Bjørnar Holmvik(?) som nikket til Bjørn Helge Riise. TV2 fanget sågar opp reprisa, og jeg synes det var lett absurd at han ikke åkte av banen.

              Den største dusten i den kampen var uansett Heinz Müller (og Inge Andre Olsen, som alltid).
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5096

                #27
                Mye kan sies om Roy Helge, men etter min mening så har han bedret seg markant de siste årene. Både med dømmingen, men mest når det gjelder holdning på banen.

                Før var han til tider arrogant som få, med nesa i sky. Nå virker han jo nesten sympatisk og hyggelig der ute.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Hm, dette husker jeg ærlig talt ikke. Har du en artikkel om det eller noe lignende?
                  Det jeg husker er at vi la oss farlig langt bakpå, Heinz blir utvist og Stabæk utligner på straffe. (som forøvrig var helt korrekt dømt)
                  Straffa var muligens grei, det jeg reagerte mest på var de de fikk den 7 minutter på overtid, altså 2 minutter etter at den 5 minutter lange overtiden var gått. Spør du meg er det ekstremt å la en kamp hvor det er lagt til 5 minutter gå ytterligere 2 minutter. Skal sies at det siste minuttet gikk på en frisparksituasjon til Stabæk, men etter 5 minutter med overtid burde det blåses, ettersom ikke våre spillere hadde falt som fluer med "skader" hele tilleggstiden.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av trigz
                    Det var venstrebacken til Stabæk, Bjørnar Holmvik(?) som nikket til Bjørn Helge Riise. TV2 fanget sågar opp reprisa, og jeg synes det var lett absurd at han ikke åkte av banen.

                    Den største dusten i den kampen var uansett Heinz Müller (og Inge Andre Olsen, som alltid).
                    Da tar jeg tilbake mine ord
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2887

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av McGuffy
                      Mye kan sies om Roy Helge, men etter min mening så har han bedret seg markant de siste årene. Både med dømmingen, men mest når det gjelder holdning på banen.

                      Før var han til tider arrogant som få, med nesa i sky. Nå virker han jo nesten sympatisk og hyggelig der ute.
                      alle husker vel kampen mot lyn for noen år siden! i 2002 var det vel. bare berntsen har dømt dårligere på åråsen, det er en bragd!
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #31
                        Ingen som har satt opp lagoppstilling ennå...

                        Vel, her er min.

                        Heinzy
                        Rambekk-PSA-Kippe-Shane
                        Riise-Wehrman-Brenne
                        Myklebust-Occean-Påsan

                        Er litt i tvil her. Jeg håper og tror Brenne snart slår til. Så han får sjansen under tvil.

                        Jeg gir meg ikke på at vi trenger en som kan slå innlegg og gode cornere. Den mannen er Påsan Strand. Det betyr at Arild eller Occean må ut, og det blir Arild. Retten og sletten fordi Occean må inn i boksen der han er best. Så kan Arild komme innpå tidlig i andre omgang.
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • semper fi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 823

                          #32
                          Mener dette laget bør stille:


                          Heinz

                          Danton Rambekk PSA Stafanutto

                          Riise Kasey Brenne

                          Myklebust Sundgot Påsan


                          Kippe og PSA sleit seriøst i første omgang mot TIL, selv om det bedret seg betraktelig i 2. Danton inn på bekostning av Kippe. Synes også Occean viser en dalende formkurve, selv om han ikke kommer til sin rett "vingen". Arildo kan man alltid stole på.
                          -After Dark Ultras-

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av chrissp
                            Jeg gir meg ikke på at vi trenger en som kan slå innlegg og gode cornere. Den mannen er Påsan Strand. Det betyr at Arild eller Occean må ut, og det blir Arild. Retten og sletten fordi Occean må inn i boksen der han er best. Så kan Arild komme innpå tidlig i andre omgang.
                            Jeg støtter selvsagt Påsan fra start, men han er vel fortsatt skadet? Det samme gjelder vel Myklebust.

                            Jeg frykter at det kan gå mot et lag ala det vi fikk i 2. omgang mot Tromsø. Selv om Tromsø la seg bakpå, så kom vi ikke til mye sjanser den gangen. Det blir for forutsigbart og lite bevegelig uten Påsan og Myklebust.

                            Det som var mest skremmende mot Tromsø, var at det eneste vi kunne sette innpå var Kiko og Søgård. Det er ikke karer det lukter mål eller målgivende av. Riise ble flyttet opp på kant, men han trenger vi mer på midtbanen.

                            Essidiri og Husar virker rett og slett for dårlige for dette nivået, og den antatt sterke stallen vår virker plutselig veldig tynn når det kommer noen skader og (garanterte) kort.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • chrissp
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 2403

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av chrissp
                              Mener dette laget bør stille:


                              Heinzy

                              Rambekk PSA Kippe Stefanutto

                              Riise Wehrman Brenne

                              Myklebust Occean Påsan
                              Opprinnelig skrevet av BennyLem
                              Jeg støtter selvsagt Påsan fra start, men han er vel fortsatt skadet? Det samme gjelder vel Myklebust.
                              Ja, jeg glemte at Påsan er skadet. Noen som vet hvordan det går? Myklebust snakket vel om at det ville være kortvarig og at han sto overt mot Flisa for å være helt sikker på å være tilbake til serien. Eller har jeg drømt?
                              Bølerkanaris

                              Kommentar

                              • RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av chrissp
                                Myklebust snakket vel om at det ville være kortvarig og at han sto overt mot Flisa for å være helt sikker på å være tilbake til serien. Eller har jeg drømt?
                                Ja, Waade sa det omtrent slik. Uansett, en skade er en skade til man blir frisk igjen. Hvis man bare kan bestemme seg for når man blir skadefri igjen, så hadde verden vært enkel.

                                Mitt tips er at Waade mister Stabæk-kampen, og det kan fort bli forskjellen på tre poeng og poengtap. Waade sa søndag at han satset på å trene for fullt i går (mandag). Noen som veit hvordan det gikk?
                                RoyVaadal.

                                Kommentar

                                • RoyVaadal
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 4055

                                  #36
                                  Da er det meldt i nyhetstråden at Shane blei tatt ut til kampen mot Uruguay 2.juni i Sydney.

                                  Kampen mot Stabæk spilles mandag kveld, eller tirsdag morra austraLSK tid. Shane vil da være framme i Sydney tidligst en gang på torsdagen (austraLSK tid). Kampen spilles lørdag. Er dette nok eller vil ledelsen kreve tidligere oppmøte? Vil Shane ønske å dra tidligere for å bli uthvilt til landslagstrening og kamp?
                                  RoyVaadal.

                                  Kommentar

                                  • MedlemNR35
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 905

                                    #37
                                    Ville like dette laget.

                                    -----------------------------Muller-------------------------

                                    --Rambekk--------Pål Steffen----Kippe----Shane----

                                    ---------------Riise------Kasey-----Brenne--------------

                                    ---------Myklebust-----Sundgot-------Påsan----------

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Da er det meldt i nyhetstråden at Shane blei tatt ut til kampen mot Uruguay 2.juni i Sydney.
                                      Jeg håper inderlig ikke at Shane mister kampen. Han er en av de spillerene vi ikke kan erstatte ettersom vi ikke har noen dobbeldekning på denne plassen.

                                      Slik jeg ser det, er følgene spillere de vi er mest sårbare for å miste, angående manglende dekning:

                                      1. Påsan - Vi har absolutt ingen som kan ta plassen hans på kant eller til å slå innlegg/dødballer. Brenne og Occean fungerer ikke, Husar er for dårlig. Myklebust er en nødløsning.

                                      2. Heinz - Jeg har vært kritisk til Heinz tidligere. Imidlertid har han spilt seg opp til middels+ nivå i år. Alternativet er, som vi så i cupen, skremmende.

                                      3. Myklebust - Uten Mifsud i stallen, så har vi ikke noe alternativ i rollen som liten, rask og bevegelig angrepsspiller.

                                      4. Shane - Er blant de beste VB i tippeligaen. Alternativer finnes ikke i LSK. Å bruke høyrebente spillere her (Danton/Rambekk/PSA) ødelegger flyten fremover og innleggsmuligheter.

                                      Noen vil kanskje reagere på at jeg setter opp disse spillerene, og ikke Occean, Brenne, Kippe etc. Imidlertid føler jeg vi stort sett har god dekning på de rollene sistnevnte spillere bekler.

                                      Uten Påsan, Myklebust og Shane mot Stabæk tror jeg det går mot en vanskelig kamp for oss, og ikke minste en kjedelig forestilling.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Jeg håper inderlig ikke at Shane mister kampen. Han er en av de spillerene vi ikke kan erstatte ettersom vi ikke har noen dobbeldekning på denne plassen.

                                        Slik jeg ser det, er følgene spillere de vi er mest sårbare for å miste, angående manglende dekning:

                                        1. Påsan - Vi har absolutt ingen som kan ta plassen hans på kant eller til å slå innlegg/dødballer. Brenne og Occean fungerer ikke, Husar er for dårlig. Myklebust er en nødløsning.

                                        2. Heinz - Jeg har vært kritisk til Heinz tidligere. Imidlertid har han spilt seg opp til middels+ nivå i år. Alternativet er, som vi så i cupen, skremmende.

                                        3. Myklebust - Uten Mifsud i stallen, så har vi ikke noe alternativ i rollen som liten, rask og bevegelig angrepsspiller.

                                        4. Shane - Er blant de beste VB i tippeligaen. Alternativer finnes ikke i LSK. Å bruke høyrebente spillere her (Danton/Rambekk/PSA) ødelegger flyten fremover og innleggsmuligheter.

                                        Noen vil kanskje reagere på at jeg setter opp disse spillerene, og ikke Occean, Brenne, Kippe etc. Imidlertid føler jeg vi stort sett har god dekning på de rollene sistnevnte spillere bekler.

                                        Uten Påsan, Myklebust og Shane mot Stabæk tror jeg det går mot en vanskelig kamp for oss, og ikke minste en kjedelig forestilling.
                                        Ikke ofte jeg er enig med deg, men her er jeg enig i det meste..

                                        Hvertfall når det gjelder Heinz, Waade og Shane. Påsan har vi klart oss uten i mange kamper nå, ikke bare i år men også ifjor. Jeg mener klart at vi bør ha en kant-spiller på venstre side også, men vi har klart oss brukbart uten. Vi må innse at Påsan ikke er 24 lenger, og at han er mye utsatt for skader. Men jeg mener det uansett er da bedre å ha Waade på venstre og Riise på høyre enn å ha Occean som kant-spiller.

                                        Håper på følgende lag hvis alle her er skadefrie og tilgjengelige:

                                        ----------------- Heinz-----------------------
                                        -----Rambekk--Kippe--PSA--Shane-----
                                        -------Søgård----Wehrman----Brenne---
                                        --Riise----Occean/Sundgot-----Waade--

                                        Kommentar

                                        • KanariGulFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 454

                                          #40
                                          waade skulle være klar igjen denne uken, så regner ganske sikkert med at han spiller mot stabæk..

                                          Kommentar

                                          Working...