Noen som tror Muller blir solgt i sommer?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JaHNdy
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Nov 2005
    • 18

    Noen som tror Muller blir solgt i sommer?

    Jeg tror det kan bli vanskelig for Muller å prestere i norsk fotball etter dette, det er jo litt synd i og med at han har vært en av TL's beste keepere i år. Men tror nok dette åpner for muligheten for salg i løpet av sommern, spørs kanskje om det er noen utenlandske klubber som vil ha ham. Kan muligens være ønsket i Sverige/Danmark. Kanskje dette åpner for å kjøpe RAJ?
  • Harvest
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 855

    #2
    Det var da voldsomt til krisemaksimering...
    Iron Maiden's gonna get you.

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      #3
      Beste måten vi kan vise at vi støtter Heinz på, er å ikke tvile på han som keeper/spekulere i når og hvem han blir solgt til.
      LasseN

      Kommentar

      • FilipOlander
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 218

        #4
        Opprinnelig skrevet av JaHNdy
        Jeg tror det kan bli vanskelig for Muller å prestere i norsk fotball etter dette, det er jo litt synd i og med at han har vært en av TL's beste keepere i år.
        Blir det vanskelig for Müller å prestere i norsk fotball etter dette? Hvorfor det? Hva er argumentasjonen for synet ditt? Skulle ballen bli glattere for Heinz, slik at han sliter med å holde den i fast? Eller blir det sånn at målene Heinz skal stå i blir større? Eventuelt må han ha bind foran øynene som han hadde på La Manga?
        Filip!

        \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

        Kommentar

        • JaHNdy
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Nov 2005
          • 18

          #5
          Opprinnelig skrevet av FilipOlander
          Blir det vanskelig for Müller å prestere i norsk fotball etter dette? Hvorfor det? Hva er argumentasjonen for synet ditt? Skulle ballen bli glattere for Heinz, slik at han sliter med å holde den i fast? Eller blir det sånn at målene Heinz skal stå i blir større? Eventuelt må han ha bind foran øynene som han hadde på La Manga?
          Or none of the above. Nei, men tror han kommer til å ha et hylekor mot seg av motstandernes fans, i tillegg til at alle dommere kommer til å vokte ham ekstra nøye i fremtiden. I tillegg kan du merke at han er tydelig berørt av situasjonen, men jeg håper jo som alle andre at han klarer å reise seg etter situasjonen.

          Kommentar

          • aguado
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 448

            #6
            Müller er en av tippeligaens beste keepere og har vokst voldsomt under Grodås. Kanskje Rösler hadde rett likevel da han under et intervju før sesongstart, som eneste trener, utropte Müller som tippeligaens beste keeper...

            Og nå ønsker/tipper noen "supportere" altså vår kjære keeper bort. Hva er grunnen til dette? Mener dere ikke Müller er profesjonell nok til å takle en slik situasjon? At han vil knekke sammen som en slags fotballens svar på Knut Arild Hareide? Eller frykter dere at alle ligaens spisser heretter vil bruke Müller som et hinder som skal tråkkes i stykker på vei mot mål? Mens dommerne tilfeldigvis knytter skolissene og alle videobevis på et mystisk vis blir destruert før det når NFF?

            Kommentar

            • Harvest
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 855

              #7
              Jeg tipper Müller er proff nok til å komme seg helskinnet gjennom dette, og evt. piping fra motstanderfans kan faktisk føre til at man presterer bedre.
              Iron Maiden's gonna get you.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3376

                #8
                Hannes Sigurdson er fortsatt i landet, så jeg tviler på at Heinz reiser noe sted. Han har jo mest vært sett ut av skaden på Fevang, og ikke så mye av hetsen. Fevang og Heinz har jo skværet opp og Fevang håper å komme fort tilbake. Var det ikke 5-8 uker han regnet med å være borte? Tror Heinz vil komme sterkt tilbake etter ferien.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • JaHNdy
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Nov 2005
                  • 18

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av jalapenos
                  Müller er en av tippeligaens beste keepere og har vokst voldsomt under Grodås. Kanskje Rösler hadde rett likevel da han under et intervju før sesongstart, som eneste trener, utropte Müller som tippeligaens beste keeper...

                  Og nå ønsker/tipper noen "supportere" altså vår kjære keeper bort. Hva er grunnen til dette? Mener dere ikke Müller er profesjonell nok til å takle en slik situasjon? At han vil knekke sammen som en slags fotballens svar på Knut Arild Hareide? Eller frykter dere at alle ligaens spisser heretter vil bruke Müller som et hinder som skal tråkkes i stykker på vei mot mål? Mens dommerne tilfeldigvis knytter skolissene og alle videobevis på et mystisk vis blir destruert før det når NFF?
                  Jeg ønsker ham ikke bort, men jeg frykter at han kan ønske det selv, uavhengig av hvor mye LSK prøver å legge det til rette for ham.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #10
                    Etter et par kamper så har bråket lagt seg. Selvsagt en og annen supporter som husker det enda og han kommer nok til å få pipekonsert i Krsand.

                    Kommentar

                    • Gjertsen_KANARIS
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jun 2006
                      • 196

                      #11
                      Muller blir i Lillestrøm, Kanarifansen skal hjelpe han opp igjen, selvom jeg tror han klarer dette meget fint selv.

                      Håper bare ikke Muller blir mer forsiktig i felt arbeidet osv etter dette, det er det eneste som jeg frykter kan skje.

                      Men noen som vet om cup kampen teller som karantene?
                      VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #12
                        Dette er jo en totalt meningsløs spekulasjon. Om noe skal gjøres i forhold til Mullers fremtid i klubben bør de signe en ny kontrakt med han. Intet mindre.

                        Det finnes ikke ett bedre øyeblikk å vise støtte, tillitt og samhold enn i motgang.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Kopperud
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2006
                          • 1697

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
                          Muller blir i Lillestrøm, Kanarifansen skal hjelpe han opp igjen, selvom jeg tror han klarer dette meget fint selv.

                          Håper bare ikke Muller blir mer forsiktig i felt arbeidet osv etter dette, det er det eneste som jeg frykter kan skje.

                          Men noen som vet om cup kampen teller som karantene?
                          ja han må stå over den å
                          Ultras Felt C 2005x2015

                          Lillestrøm & Bajen

                          Kommentar

                          • Tobben
                            Jeg elsker å kjøre trikk
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2005
                            • 1666

                            #14
                            Er så tåpelig med slike spekulasjoner.

                            Seriøst folkens. Støtt spillerne våres isteden for å spekulere om fremtiden.

                            Heinzy, hornyboy. Heinzy hornyboy!! OH!!

                            Kommentar

                            • rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av JaHNdy
                              Jeg tror det kan bli vanskelig for Muller å prestere i norsk fotball etter dette, det er jo litt synd i og med at han har vært en av TL's beste keepere i år. Men tror nok dette åpner for muligheten for salg i løpet av sommern, spørs kanskje om det er noen utenlandske klubber som vil ha ham. Kan muligens være ønsket i Sverige/Danmark. Kanskje dette åpner for å kjøpe RAJ?
                              Like vanskelig som det var for Ronaldo å prestere i PL etter VM? Noen klarer å reise seg selv om ting skjer rundt dem. Müller gjør mye rart, men han virker da som mannen til å reise seg.

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1220

                                #16
                                Müller fortjener å bli støttet mer enn noen akuratt nå. La oss f... meg vise hvem som er herre i eget hus. Dette SKAL Heinz, klubben og suportere komme styrket ut av!!!

                                Kommentar

                                • aguado
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 448

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Tobben
                                  Heinzy, hornyboy. Heinzy hornyboy!! OH!!
                                  Greit nok at du ønsker å støtte spilleren, men det finnes kanskje ikke noe mer idiotisk kallenavn å gi noen enn dette.

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #18
                                    Kvitte oss med årets mest stødige keeper i ligaen, fordi Starts eneste angrepsvåpen er å løpe etter keepere med ballen i fast grep? yeah, right.

                                    Bullshit. Slutt å tull nå.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Bekkis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 441

                                      #19
                                      Nå kommer heinz sin tyske mentalitet til å vise seg fra sin beste side! Håper og tror han kommer styrket ut av en situasjon hvor han har 90% av fotballnorge mot seg, og blir kåret til årets keeper. Ingen grunn til å kvitte seg med heinz, norges beste keeper...

                                      Kommentar

                                      • norskpoker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 399

                                        #20
                                        Som Sheffield Wednesday-supporter husker jeg godt episoden da Paolo Di Canio dyttet dommeren i en kamp mot Arsenal. Mannen ble utestengt i noen måneder først av klubben, og så av FA. Han ble sur og ville ikke spille mer for Wednesday, og gikk til West Ham. Nå sier ikke jeg at vi skal sammenligne spillerne, men situasjonen er ikke helt ulike.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎