Noen som tror Muller blir solgt i sommer?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1224

    #81
    Barnsley har budt 1,5 mill. for Müller. Høyn budet med en million og send penga rett til Odd Grenland. I tillegg setter vi Karim Essediri og Espen Søgørd på toget til Skien og Per Berg spytter inn noen millioner til og vips så har vi Norges beste keeper på plass på Åråsen.

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #82
      får vi 5 mill for Heinz, er det bare å selge. Så kjøper vi Jarstein for syke 10 mill, og alle blir glade.

      Petter

      Kommentar

      • KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

        #83
        Opprinnelig skrevet av biggie
        Det virker som om Heinz snart er historie ja. Ifølge Aftenposten og Dagbladet så er Heinz og Barnsley mer eller mindre enige.
        Det skal vel mye til at Fjøra & Co får han til å endre tankene. Og greier de ikke det så er det bare spørsmål om han forlater oss nå i sommer eller etter sesongslutt.
        Jeg tror han går nå i sommer og at overgangsummen kommer til å ligge på rundt 5 mill.
        Ifølge avisene, så var budet på 200 000 euro/1.6 mill kr. Alt for lite for en kepper av den klassen. Men kommer det et bud på 5-6 mill, så er jeg redd klubben selger. Kan fort bli meget dyrere å hente inn en ny keeper på tilsvarende nivå.



        KimFL

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #84
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Barnsley har budt 1,5 mill. for Müller. Høyn budet med en million og send penga rett til Odd Grenland. I tillegg setter vi Karim Essediri og Espen Søgørd på toget til Skien og Per Berg spytter inn noen millioner til og vips så har vi Norges beste keeper på plass på Åråsen.
          Jeg vil heller ha Otto i mål enn å sende vekk Søgård.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #85
            Jan Åge sa nettopp at det så absolutt IKKE har kommet et bud på € 200 000. Budet er latterlig lavt, og dette er agent-spill på 4. divisjonsnivå som Jan Åge sier det.

            Petter

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1224

              #86
              Opprinnelig skrevet av xeR
              Jeg vil heller ha Otto i mål enn å sende vekk Søgård.

              ...morsomt dette her med at Søgård er så j..... hellig. Ja han er en ekte LSK gutt og skal ha all ære for det, men sportslig må klubben ha bedre spillere for å oppnå sine mål på sikt. Jarstein er en spiller som LSK bare må prøve å få napp på hvis Müller forsvinner. Som Tom Nordli så fint sa her om dagen at hvis en skal komme videre er man nødt til av og til og "kill your darlings"
              Sånn som det virker i deler av KFL så ville vel en byttehandel Søgørd - Messi til og med være uaktuellt.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #87
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                Sånn som det virker i deler av KFL så ville vel en byttehandel Søgørd - Messi til og med være uaktuellt.
                Klart det er uaktuelt, vil ha spillere med EU pass..

                Ser hvor du vil, men Espen er da absolutt god nok for førsteelveren som indreløper. hvorfor selge en spiller som ikke bare er lokal, men knakande god også.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Barnsley har budt 1,5 mill. for Müller. Høyn budet med en million og send penga rett til Odd Grenland. I tillegg setter vi Karim Essediri og Espen Søgørd på toget til Skien og Per Berg spytter inn noen millioner til og vips så har vi Norges beste keeper på plass på Åråsen.

                  Søgård, hva faen har du drekki??

                  Selg Muller for nærmere 5 mill og kjøp Jarstein. Desverre så har ikke Barnsley så mye penger...

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    #89
                    hmm, kjøpe jarstein og tilby å låne ut gundersen ut sesongen siden de trenger en spiss kanskje?

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #90
                      Skuffende at ikke norske toppklubber klarer å beholde spillere til fordel for små pissklubber i England...

                      Og maxpayne, forslaget om å sende bort Råner'n provoserer meg faktisk!

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av techern
                        http://www.dagbladet.no/sport/2007/07/04/505404.html

                        tja, da ser det nok ut til at heinz stikker.
                        Ikke før Barnsley legger adskillig mer penger på bordet.
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                          Ikke før Barnsley legger adskillig mer penger på bordet.
                          Hvor mye kan vi får for en keeper som har uansett bare under 6mnd igjen av en kontrakt da?
                          mellom 2-6mill?
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • Gjest

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Skuffende at ikke norske toppklubber klarer å beholde spillere til fordel for små pissklubber i England...

                            Og maxpayne, forslaget om å sende bort Råner'n provoserer meg faktisk!
                            Søgård er viktig for klubben! Han blir bedre og bedre.. Hvis han hadde fått spilt fast i et par år under Nordlie ville vi hatt en ny potensiell landslagspiller. Ikke sikkert han hadde trengt så lang tid engang.
                            Problemet er at vi har handlet inn islendingen, Brenne og Kiesen. Samtidig som jeg har tro på at Moelhi kan blomstre i ankerrollen. Jeg gjør regning med at Nordlie vil prioritere de som har blitt kjøpt inn på hans premisser. Noe som jeg tror vil føre(/holde) Søgård på benken.
                            Men akk og uff så kjipt det hadde vært hvis han hadde gått til en annen eliteserieklubb!

                            Kommentar

                            • Larsk
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1053

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Barnsley har budt 1,5 mill. for Müller. Høyn budet med en million og send penga rett til Odd Grenland. I tillegg setter vi Karim Essediri og Espen Søgørd på toget til Skien og Per Berg spytter inn noen millioner til og vips så har vi Norges beste keeper på plass på Åråsen.

                              ja ha vekk essidiri, men kan faen ikke fatte at du vil ha søgård bort.
                              !!Gunners!!

                              Kommentar

                              • Qpe
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jun 2007
                                • 8

                                #95
                                hei alle sammen

                                ja hvis heinz går så syntes jeg det spøker fælt da har vi mistet 2 viktige brikker syntes jeg.
                                syntes det virker svakt at ikke lsk klarer og beholde heinz til fordel for barnsley?

                                uff ikke bra og kasey til ffk? var dette en muntlig avtale at hvis vi fikk brenne så skulle de få kasey hvis han fikk lite spilletid?

                                men syntes ikke dette virker som stor tro hvis vi lar heinz dra uten om og gi han et bra lønnstilbud på en ny kontrakt for 2-5år syntes det er lenge siden vi har hat en så sikker man bakk der
                                LILLESTRØM SK OG WORLD OF WARCRAFT

                                Kommentar

                                • Øystein
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Feb 2006
                                  • 79

                                  #96
                                  Ser desverre ut som om Heinz stikker. Men jeg tviler på at LSK selger ham i sommer uten å ha en erstatter klar. Vi må uansett ha inn en til om Müller går, og hvis den karen er Jarstein så får vi ikke ham før etter sesongen.

                                  Ser at mange lurer på hva han skal i Barnsley? Han er vel som lønnstakere flest, jobber der han får best betalt. Sånn er det bare. Ingen her som har byttet jobb pga lønnen?

                                  Kommentar

                                  • mAgz*
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Jul 2007
                                    • 12

                                    #97
                                    jeg håper for all del at han IKKE blir solgt, det vil da bli en nedtur for lillestrøm. Muller er en utrolig bra keeper!
                                    Forza Fugla!

                                    Kommentar

                                    • aguado
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 448

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Øystein
                                      Ser at mange lurer på hva han skal i Barnsley? Han er vel som lønnstakere flest, jobber der han får best betalt. Sånn er det bare. Ingen her som har byttet jobb pga lønnen?
                                      Økt lønn samt nye muligheter, skifte av beite. Tipper det er mange også her inne som liker å skifte jobb av og til, om ikke bare for høyere lønn, men også for å utvide horisonten litt. All den negative mediaoppmerksomheten Müller har fått den siste tiden har neppe gjort valget vanskeligere.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Øystein

                                        Ser at mange lurer på hva han skal i Barnsley? Han er vel som lønnstakere flest, jobber der han får best betalt. Sånn er det bare. Ingen her som har byttet jobb pga lønnen?
                                        Hvor god er betalingen i Barnsley opp i mot ny kontrakt med LSK, han hadde helt sikkert ikke blitt dårligst betalt i klubben.

                                        Kommentar

                                        • mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

                                          Vi kan tro mye godt om Norge og dens Eliteserie, men for en tysker er det nok vel så gjevt å spille i fotballens hjemland, England, selv i en "bakgårdsklubb".
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                          Mvh
                                          Mr.Jordbakke

                                          Kommentar

                                          Working...