Ankerplassen, hva nå ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #21
    Kiko ble skamrost av reporteren på NRK1 under kampen i dag. La oss håpe han blir bedre av at plassen er hans. (Inntill evnt Kiesen spiller seg inn.)

    Kommentar

    • Gjertsen_KANARIS
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jun 2006
      • 196

      #22
      Opprinnelig skrevet av Ola
      Kiko ble skamrost av reporteren på NRK1 under kampen i dag. La oss håpe han blir bedre av at plassen er hans. (Inntill evnt Kiesen spiller seg inn.)
      Så kampen, ja han spilte meget godt. Men han spilte mot et lag som ikke hadde press på ballfører. så han fikk derfor gjøre slik som han vil!
      VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

      Kommentar

      • Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

        #23
        Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
        Frykter LSK har skutt seg selv i foten ved å selge Kasey.
        Det er alltid trist å miste en som har vært så godt likt av alle som Kasey.....vi kommer til å savne ham, men livet går videre og vi vil alltid synge for Fugla! Det blir å fungere bra, skal du se.....
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #24
          Opprinnelig skrevet av Ola
          Kiko ble skamrost av reporteren på NRK1 under kampen i dag. La oss håpe han blir bedre av at plassen er hans. (Inntill evnt Kiesen spiller seg inn.)
          Han hadde to målgivende pasninger, men Riise bomma på begge.

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #25
            Hehe, godt sagt, Torolf. Ellers hadde faktisk Semb (!) Mouelhi på rundens lag i kveld, sammen med Shane og Søgård.

            Kommentar

            • dIsTurBeD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 668

              #26
              Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
              Hehe, godt sagt, Torolf. Ellers hadde faktisk Semb (!) Mouelhi på rundens lag i kveld, sammen med Shane og Søgård.
              Ja, både Semb og TV2 Nettavisen (samme sak?), Dagbladet og VG har Mouelhi som BB i kveld ser jeg. Det er meget bra, og vi kan ikke annet enn å håpe at spillet til Kiko fortsetter å varme like mye som sola i Sandefjord gjorde i dag utover høsten igjen. Mannen har jo utvilsomt potensialet til å bli en toppspiller.

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #27
                Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                Ja, både Semb og TV2 Nettavisen (samme sak?), Dagbladet og VG har Mouelhi som BB i kveld ser jeg. Det er meget bra, og vi kan ikke annet enn å håpe at spillet til Kiko fortsetter å varme like mye som sola i Sandefjord gjorde i dag utover høsten igjen. Mannen har jo utvilsomt potensialet til å bli en toppspiller.
                En kamp er spilt, og plutselig er innstillingen til folket på forumet helt snudd opp ned. Skal ikke mye til

                Kommentar

                • dIsTurBeD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 668

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Trondeo
                  En kamp er spilt, og plutselig er innstillingen til folket på forumet helt snudd opp ned. Skal ikke mye til
                  Helt snudd opp ned er den vel neppe, men det er jo hyggelig å konstantere at han endelig spiller en bra kamp igjen, det begynner å bli lenge siden sist.

                  Med tanke på det han har levert totalt sett denne vårsesongen, er det ikke klart som glass at han besitter en plass på laget når serien starter opp igjen etter ferien.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Skremmende å se hvor fort ting snur seg i fotball... Inrømmer at jeg har vært utrolig kritisk til Kiko som ankermann - men jeg er det også fortsatt selvom han spiller en god kamp mot jumbolaget... Ellers hyggelig at han spilte bra da selfølgelig

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #30
                      I dag herja han da! Hva har skjedd? Etter 3 elendige kamper på rad, så kliner han plutselig til med dette. Fortsetter som i dag så vil han bli et av lagets store stjerner utover høsten.. Time will show.

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        #31
                        Kiko var meget god i dag, men jeg synes vi må ta motstanderen i betraktning når vi vurderer jobben hans! Han har også vist tidligere at han er bra når han får den tiden og plassen han trenger. Sandefjord var skikkelig søple-dårlig, men storartet at Kiko grep sjansen til å briljere når han fikk den servert slik han gjorde i dag! Dette er selvsagt vanskeligere mot bedre lag(som det er mange av i tippeligaen), men håper dette kan være et steg i riktig retning på sikt!

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3377

                          #32
                          Jeg mener det er verdt å merke seg at mange av de dårlige kampene til Kiko har kommet som indreløper. Hadde rollene vært byttet om når de spilte sammen, og Kasey vært indreløperen med Kiko som anker hadde nok mange piper hatt en annen lyd.

                          Kiko har aldri fått tillit som anker, og har lidd under det. Gi mannen tillit og jeg tror vi kan få flere kamper som i Sandefjord.
                          Last edited by MortenA; 07.07.2007, 09:01. Begrunnelse: Rettskrivning
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13271

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                            Kiko var meget god i dag, men jeg synes vi må ta motstanderen i betraktning når vi vurderer jobben hans!
                            Sandefjord hadde 0 press på ballfører, og Kiko kunne fritt vandre og slå pasninger. Det Kasey var bedre på var når han fikk en mann på seg - Kasey hadde selvtillit til å ta en dragning ,vende bort eller rett og slett takle for å skaffe seg rom, Kiko blir ofte løpende vekk eller velger en dårlig løsning for å bli kvitt ballen raskt.

                            Hvis kiko kunne gått på banen med noen valium og en halv tequila under beltet tror jeg vi ville sett bedre spill - jeg er litt enig i at kiko kanskje trenger tillit for å bli god i rollen, samtidig var det galematias å gi ham det midt i sesongen når vi hadde bedre spillere i posisjonen.

                            Det store spørmålstegnet fremover er Kiesenebner - er han like god eller bedre enn Kasey som anker allerede nå har FXT.no rett: Da har vi sommerens viktigste overgang. Med en virkelig god ballfordeler på sentral midbaneposisjon vil vi nok få ut langt mer av det enorme, men akk så unyttede potensialet vi har fremover. Gleder/gruer meg virkelig til å se østerrikeren i aksjon. Det er faen meg på tide rent statistisk at vi får inn en spiller som virkelig overbeviser fra match 1.

                            Kommentar

                            • stian
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Sep 2004
                              • 156

                              #34
                              Markus

                              Markus kisenberg så ut til å ha anker rollen i dagen kamp mo Käerjeng..

                              Syns dette funka bra jeg..;D
                              stian;);)

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #35
                                Er nesten fristet til å foreslå Arild i kampen mot FFK.
                                Kiko var råtten mot Käerjeng. Og han vil garantert ikke få i nærheten av samme rom rundt seg mot Fredrikstad som han fikk da han var god mot Sandefjord sist.
                                Ved å bruke Arild der kan også Occean spille midtspiss, der er han mye bedre enn ute på flanken.
                                Markus K er neppe klar for ankerrollen ennå.

                                Mvh
                                Gammer`n
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5096

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                  Markus K er neppe klar for ankerrollen ennå.
                                  Det er vel egentlig ikke rart med den starten han har fått på LSK-karriera..

                                  90 minutter slakt mot Strindheim, 7 minutter vannpolo mot Sandefjord, og dagens kamp mot Käerjéng, med påfølgende oppvaskmøte.

                                  Det kunne ha gått bedre.

                                  Kommentar

                                  • rulfi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 982

                                    #37
                                    Sundgot bedre som anker en Kiesenebner, det ser jeg ikke for meg i hvertfall. For treig og puslete i alt som ikke er hodedueller. Bedre med Søgård i hvertfall. Kanskje greit med noen med et skuddbein på midten også, og da sitter en igjen med Kiesenebner. At en har en med skuddbein som skyter derifra betyr at motstanderene på feks cornere må legge igjen en eller to litt lengre ut for å dekke opp for skudd, noe som igjen gir litt bedre rom og plass i boksen hvis cornerene blir slått over førsteforsvarer. Kiesenebner gjorde seg vel heller ikke bort i dag?
                                    Si at han neppe er klar etter slakt mot strindheim, 7 min mot SIF og kampen i dag ser jeg litt problemer med. Mot strindheim var vel han eneste som fikk godkjent. I dag fikk han 20 min, på et lag som ikke spilte fotball, nesten umulig å si noe om han duger eller ikke ut i fra dette. Jeg synes da han klarte seg fint til å komme innpå et lag som ikke gadd ta i. Han vant baller på midten, dro av litt og spilte ballen rundt seg, og orienterte seg før han fikk ballen så han kunne levere den fort til neste mann noen ganger. Ser for meg sundgot gjøre det, neppe. Noen feil blei det dog på han, men det kan jo være manglende vilje av medspillere til å gjøre sitt ytterste for å få tak i ballen.
                                    Jeg synes han greide seg fint, i forhold til situasjonen og laget en kommer inn på og den innsatsen de andre hadde utpå der.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎